valerie1212
אני צריכה 3 בנות ו 5 בנים שם שם משפחה מאיפה למה הוא לומד איפה הוא לומד קצת על עצמו ורקע

Dont wake me up פרק ראשון והרשמה

valerie1212 29/04/2014 1004 צפיות 6 תגובות
אני צריכה 3 בנות ו 5 בנים שם שם משפחה מאיפה למה הוא לומד איפה הוא לומד קצת על עצמו ורקע

קמתי , עייפה כמו תמיד .
הסתכלתי בשעון וכבר היה 13:30 , היום יום שבת אז אני והשותפה שלי נשארנו באוניברסיטה לא נסענו הבייתה .
כך שישנו עד מאוחר .
וכמו תמיד קים הייתה עם עוד בחור , כנראה מישהו שמצאה אתמול במועדון .
ברור שלא לכל אחת אחרת זה היה יכול להיות נעים
אבל איך להגיד אני מכירה את קים כבר הרבה זמן והיא תמיד הייתה כזאת אז התרגלתי
קמתי והלכתי למיני מטבחון שהיה לנו בחדר והכנתי קפה , לא מתחילה את הבוקר בלי
הייתי לבושה בשורט קצר וגופייה ,
זה היה קיץ עכשיו במסצ'וסטס.
אחריי שסיימתי את הקפה בתיישבתי על הכסא ושמתי את ספל הקפה על השולחן ופתחתי את המחשב שלי שהיה על השולחן , קראתי קצת חדשות
ואז אותו הבחור שהיה עם קים נכנס למטבח .
זה היה טיפה מביך כי היה עליו רק בוקסר
"בוקר טוב " הוא אמר כמעט ישן , "בוקר טוב"
עניתי לו בחיורים שלי
הוא הכין שתיי כוסות קפה והלך בחזרה לקים
אחריי חצי שעה הוא הלך ואני הלכתי לקים
" קים לא הסכמנו שתפסיקי להביא לפה בחורים ?" שאלתי אותה בחיוך
" הסכמנו שאני לא אעשה את זה כשאת ערה , ולפי מה שאני ראיתי ישנת כמו תינוק " היא צחקה
אחריי כמה שניות רצתי למקלחת ואצעקתי " אני ראשונה " קים קצת התבאסה עליי אבל היא רגילה …

———————————————————————————————–
הסיפור מסופר י החברות
קים ואנה
שתייהן באו מישראל , בשביל ללמוד משפטים ומנהל עסקים

אנה – שיער שחור צבוע ארוך , עניים כחולות .
גבוהה וגוף ממוצע , לא אוהבת לספר את מה שהיא עוברת
היא מהאלו שלא אחפת להם מה חושבים עלייהם
לומדת לתואר במנהל עסקים , עובדת כמלצרית יחד עם קים

קים – 1.60 , שיער בצבע שטני במבוק עם גוונים בלונדינים עניים כחולות בהירות ועור שזוף
קים היא מהאנשים השמחים בחיים , מאוד פתוחה לגביי כל דבר , גם הדברים המאוד אישיים
לומדת לתואר ראשון במשפטים

קים ואנה לומדות באוניברסיטת הארווארד

ההרשמה ב "רציתי להוסיף"


תגובות (6)

נראה מעניין תמשיכי

29/04/2014 19:46

היו כמה בעיות, למשל עודף בירידת שורה, רווח לפני סימן פיסוק, חוסר בסימני פיסוק בסוף ציטוט, אבל בתכלס יש כאן פוטנציאל. עם קצת עבודה אני חושבת שזה יהיה סיפור נהדר.
מקווה שלא יצאתי מתנשאת מידי, ואם כן: אז סליחה מראש. אני רק רוצה לעזור.
טוב, אז אני אכתוב לך דמות של בן. בסדר?

29/04/2014 19:51

אוקיי…
שם: עלמה הייסטר
גיל: מה שצריך
מראה: שיער שטני מאוד בהיר קצר וחלק, רזה מאוד (לא שלד) (רוב העולם חושב שהיא אנורקסית) ונמוכה לגילה. עיינים ירוקות בוהקות ועמוקות.
היא באה מישראל , היא תלמידה מצטיינת ולומדת לתואר שני במתמטיקה.
היא ממש לא חנונית אבל עברה התעללות מצד הוריה וחבריה לכיתה ובגלל זה היא מאוד ביישנית

29/04/2014 20:11

שם: דילן ניילס
גיל: 21
בא ללמוד: אדריכלות, רק כדי לרצות את ההורים שלו.
מראה: שיערו שחור ועיניו כחולות חשמליות, הוא מעט נמוך מהממוצע וכחוש למדי. למרות זאת: הוא עדיין נאה למדי. הניצוץ שחולף בעיניו ממש לפני שהוא עושה דבר מה מסוכן ושטותי לעיטים קרובות מקסים אנשים עד עמקי נשמתם, הוא פשוט מעורר בך חשק לקפוץ בנג'י או לעשות צניחה חופשית או מה שלא יהיה רק בשביל שבעיניים שלך יהיה את אותו הניצוץ.
יש לו צלקת אחת על מפרק היד.
אופי: אמיץ, כריזמטי, אפילו אם לא תמיד חביב. הוא סרקסטי אבל לא ממש מרושע. לפעמים הוא עלול להיסחף עם הכעס שלו, אבל אחרי שהוא נרגע הוא תמיד מרגיש רע עם זה. למרות שהוא מכחיש את זה, חשוב לו שאנשים יראו אותו. ולעיטים קרובות הוא עושה צרות בשביל תשומת לב, ולא חובה אחת חיובית.
הוא אוהב לזוז, לא בצורה היפראקטיבית, אבל הוא אוהב לרוץ ולקפוץ ושכל התנועות שלו זורמות כמו מים. כל שבועיים בערך הוא מחליף תחביב, פעם זה שיעורי קליעה בקשת ופעם בריקדאנס. אבל החוג שהחזיק הכי הרבה זמן היה טאי-צ'י, למרות שהוא לא סבל את כל הרוחניות הטיפשית הזאת משהו בצורה של התנועות מצא חן בעיניו, החן שלהן.
יש בו משהו מאוד ילדותי, במיוחד צורך הזה להתבלט כל הזמן.
רקע: ההורים שלו היו שני אנשים עסוקים, אביו בהיי-טק ואמו בעריכת דין. הוא חזר כל יום מבית הספר לבית ריק, חימם לעצמו ארוחת צהריים, וחיכה בסבלנות עד שההורים יחזרו בשבע בערב. אפילו כשהם היו בבית הם לא התייחסו אליו יותר מידי, אז הוא התחיל לעשות שטויות בתקווה למשוך את תשומת ליבם. הוא עשה גרפיטי, נכנס לקטטות, הבריז משיעורים, ובכללי כל מה שהוא יכל כדי לגרום למורים לשנוא אותו ולהורים לראות אותו. הוא העדיף להציג להם את החלק הפרוע יותר בחיו, ולא את החלק בו הציקו לו והרביצו לו בבית ספר. ובמיוחד לא את החלק בו הוא התחיל להאמין לכל מה שאמרו לו, על זה שהוא טיפש ומכוער. ובהחלט ובהחלט לא על החלק שהוא חשב לעצמו שהילדים שהרביצו לו כי הוא הציק להם לפחות התייחסו אליו, זאת היתה תשומת לב. אפילו אם לא אחת חיובית. בתיכון הוא הגיע לשפל המדרגה. כולם שנאו אותו, וכולם כולל גם את עצמו.
פעם אחת, לילה אחד, כשההורים שלו הודיעו לו שהם יחזרו הביתה רק בבוקר. וגם אז זה יהיה לחצי שעה. הוא ישב בחדר שלו, עם סכין שהוא לא היה בטוח מה הוא עמד לעשות איתה, ואז…
אתם יכולים לנחש מה קרה.
רק כשהוא סיים הוא הבין מה הוא עשה, למה הוא הפך. וזאת הייתה קריאת ההשכמה בשבילו. לאט לאט הוא התחיל לשקם את עצמו.
וכשהוא הגיע לאוניברסיטה, והשאיר מאחוריו את כל הבריונים הטיפשיים ההם, ההערכה העצמית שלו עלתה והוא התחיל לפתח יותר תכונות מנהיגותיות ופחות מעצבנות.
אבל דילן עדיין היה, ותמיד יהיה, ילד. שמנסה למשוך תשומת לב בכל דרך אפשרית.
אני כזאת דרמטית.

29/04/2014 20:48

מייק ( שמו המלא הוא מייקל , חלק קוראים לו כך או כך) ג׳ונסון
גיל : מה שצריך
לילמוד : אדריכלות , הוא רצה מכמה סיבות
1. שהפעם משהוא אחד ישאר לדורי דורות , משהוא קבוע .
2. אחיו הגדול רצה להיות אדריכל , אבל הוא מת בצבא כך שלא יצא לו
3. הוא רצה שיזכרו אותו
4. כי אבא שלי היה אדריכל , הוא בנה את הביניין הכי גבוהה בארץ , ולעולם לא זכיתי ליראות אותו ( הוא מת לפני שנולדתי)
מראה: בלונדיני , עם שורשים חומים לסוף , בכושר מעולה , חתיך , עניים כחולות שנוצצות בעת הצץ לו רעיון , חיוך ממזרי .
רקע: אביו , הוא מנהל חברת בנייה מאוד מפורסמת , אימו , שחקנית קולנוע גם כן רצינית מאוד , אבל הם גרושים .
אופי: עקשן , מעצבן קצת , לא מוותר , נחמד מטוב , קשה לדעת מה יעשה , חכם .

29/04/2014 22:22

טופס:
שם- קרוליין רונג
גיל- מה הכי נמוך שאפשר…???
אופי- גאונה, יש לה רצון ללמוד כל הזמן, תחמנית, חשדנית וערמומית מאוד. הרפתקנית ואמיצה, אך לפעמים זה מגיע עד פזיזות. חושים מחודדים ביותר. סגורה, תמיד תגן על חבריה הטובים אבל לא מתחברת בקלות. לוחמנית ועקשנית מאוד, ותמיד תדבוק במטרה. ביישנית אך מנסה להסתיר זאת. יכולה לסבול הרבה כאב בלי להגיב, יכולה לעמוד הרבה זמן בלי לזוז. מהירה מאוד, חמקנית ובעלת חשיבה אסטרטגית. בוגרת מאוד יחסית לגילה ויודעת להקשיב. יודעת לקרוא הבעות, אבל אי אפשר לקרוא אותה. מחושבת, עדינה מאוד ודייקנית, שקדנית ופרפקציוניסטית. יוצאת מגדרה אם משהו שהיא עושה לא יוצא טוב, ומתקנת אותו תמיד עד שהוא יהיה מושלם. גאה – חושבת שהיא תמיד האדם המתאים למטרה, גם אם זה לא נכון, ולוקחת על עצמה יותר ממה שהיא מסוגלת לשאת. כריזמטית אך פוחדת לאכזב את קבוצתה. שקרנית מעולה אך שונאת לשקר. יודעת לשכנע אנשים בקלות. נוטרת טינה, מתעצבנת מהר ויש לה זיכרון מעולה. נקמנית ומתחברת לבעלי-חיים יותר מאשר לבני אדם. חסרת רחמים לרוב ולא מסגירה את רגשותיה. היפראקטיבית בטירוף אבל יודעת להתרכז – אם מה שהיא עושה מעניין אותה. לא אוהבת להיות מקובעת, אוהבת להיות תמיד בתנועה. מחוננת במתמטיקה ובמדעים.
מראה- עיניי שקד צהובות-זהובות ענקיות, עם חרוטים צהבהבים וחומים-זהובים מסביב לאישון, שכשהיא כועסת נראה כאילו מתפתלים כמו להבות – מה שנותן לאישון מראה של שמש קטנה, ריסים שחורים, דקים וארוכים, עור שמנתי-זהוב בהיר מאוד, אף קטן, חלק וסולד, אך די דק וארוך, הממוקם יחסית בתחתית הפנים, פנים זוויתיים מעט, שיער חום-זהוב כהה ודק מאוד עם כמה שערות בצבע זהב. צוואר דק וארוך, פנים גדולים יחסית לגוף, רגליים ארוכות יחסית לגוף. רגליים דקות אך די שריריות, ומהירות מאוד, וזרועות דקיקות. כפות רגליים וידיים קטנות, דקות וארוכות – עם אצבעות ארוכות ודקות. די נמוכה, רזה מאוד.

אם אפשר עוד להירשם ^~^

03/09/2014 14:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך