valerie1212
רציתי להוסיף שכתבתי ארבעה פרקים מכיוון שכרגע אני והכותבת השניה בתקופת מבחנים, ביום חמישי יש לנו מיצב בלשון ושבוע הבא מיצב במתמטיקה ועוד מס' מבחנים במהלך השבוע, אנחנו לא נוכל להמשיך במשך תקופה מסוימת ולכן עשיתי משהו כמו מרתון. הא ועוד דבר אחרון, אני מצטערת אם הסמני פיסוק לא במקום או יש כמה שגיאות כתיב, כתבתי את ארבעת הפרקים האלו במשך שעה וחצי והשקעתי בהם יחסית די הרבה מחשבה, יכול להיות שלא שמתי לב לטעויות למרות שבדקתי הכל. אני יודעת שהמעבר בין נקודות המבט מבלבלות, אבל כאשר כל הדמויות יתחברו והיו הרבה ביחד, לא יהיה צורך בהרבה נקודות מבט בפרק אחד (כמו שבפרק תשע השתמשתי רק בנקודת מבט אחת, לעומת פרק שש ששם היו שש נקודות מבט.) ובקשר להמשך ההרשמה, אני צריכה שכל אחת ממכן תכתוב לי שתי דמויות של **בנים** שהם אחים (לא תאומים) . תכתבו על שם,מהלך חייו,גיל,קטגורית לימוד,רקע משפחתי.

Dont wake me up – פרק שש+שבע+שמונה+תשע – ההרשמה חוזרת

valerie1212 06/05/2014 889 צפיות 6 תגובות
רציתי להוסיף שכתבתי ארבעה פרקים מכיוון שכרגע אני והכותבת השניה בתקופת מבחנים, ביום חמישי יש לנו מיצב בלשון ושבוע הבא מיצב במתמטיקה ועוד מס' מבחנים במהלך השבוע, אנחנו לא נוכל להמשיך במשך תקופה מסוימת ולכן עשיתי משהו כמו מרתון. הא ועוד דבר אחרון, אני מצטערת אם הסמני פיסוק לא במקום או יש כמה שגיאות כתיב, כתבתי את ארבעת הפרקים האלו במשך שעה וחצי והשקעתי בהם יחסית די הרבה מחשבה, יכול להיות שלא שמתי לב לטעויות למרות שבדקתי הכל. אני יודעת שהמעבר בין נקודות המבט מבלבלות, אבל כאשר כל הדמויות יתחברו והיו הרבה ביחד, לא יהיה צורך בהרבה נקודות מבט בפרק אחד (כמו שבפרק תשע השתמשתי רק בנקודת מבט אחת, לעומת פרק שש ששם היו שש נקודות מבט.) ובקשר להמשך ההרשמה, אני צריכה שכל אחת ממכן תכתוב לי שתי דמויות של **בנים** שהם אחים (לא תאומים) . תכתבו על שם,מהלך חייו,גיל,קטגורית לימוד,רקע משפחתי.

-פרק שש-

נקודת מבט של קים-

"תגידי, מה יש לאנה נגדי? " אמר דילן בלי קשר לכלום, בזמן שהיינו בדרך לחדרו של דילן. "הא? לא יודעת, היא לא אוהבת כשאני מחליפה חבר" אמרתי ונהייתי עוד יותר שקועה במחשבותיי, וכמובן בניסיון לחשוב על תירוץ טוב בשביל שאנה תסלח לי. "אם היא לא אוהבת את זה, כמה חברים לעזאזל היו לך?" אמר בטון ציני והוסיף צחוק קטנטן, "הרבה" אמרתי ופה השיחה נגמרה. כעבור בערך חמש דקות שהרגישו כמו נצח, הגענו לחדר של דילן, היה רגע שחשבנו שטעינו בחדר, כי כאשר נכנסנו לחדר, זוג ישב וקיפל את הבגדים שנמצאו במיזוודה. "לא רוצה להפריע, אבל זה החדר שלי" אמר דילן והזוג הסתובב, הם היו דומים אחד לשני, אותו צבע עיניים, כחול עמוק. צבע השיער היה שונה, אבל ראו שאצל הבת השיער צבוע. "כנראה שמעכשיו זה גם החדר שלי, מייק" אמר הבן והושיט יד לדילן, כעבור כמה שניות נראה שיש בניהם איזה חיבור, לכו תדעו. "רגע, ומי את?" שאל דילן והסתכל על זוגתו של מייק, "רובי, בת דודה של מייק. אני סה"כ עוזרת לו לסדר את הבגדים, אבל עדיף שאני אלך" אמרה רובי והלכה, היה נדמה שבשנייה נעלם לה מצב הרוח. "אני אחזור עוד כמה דקות" אמר מייק ויצא מהחדר.

-נקודת מבט של רובי

הייתי בדרכי לחדר עד שמייק תפס אותי, הסברתי שסה"כ אני רוצה להיות קצת לבד והוא חזר לחדרו. נכנסתי לחדר ועל המיטה ישבה נערה, בשניות ספורות הצלחתי לבחון אותה, שיער שטני חלק מושלם, עיניים ירוקות נוצצות ועור שזוף, היא רזה אבל בצורה מושלמת, הלוואי עליי ככה. "לא ראיתי שנכנסת, אני עלמה" אמרה הנערה והושיטה לי יד, "רובי" חייכתי חיוך קטנטן והושטתי את ידי ומיד היא חזרה לעיסוקיה, "את ציירת?" שאלתי כאשר שמתי לב לאלבום מלא בציורים, "כן, אחד מהתחביבים שלי, אהבת? " שאלה, "וואו, את מוכשרת" אמרתי וככה השיחה נמשכה.

-נקודת מבט של מייק

לא יכולתי להפסיק להסתכל עליה, היא משגעת אותי, איך שהיא מעיפה לאחור את שיערה, איך שהעיניים שלה נוצצות כשהיא מחייכת אליו, לדילן. ממתי אני כזה? אני רגיל שכל הבנות כבר אצלי בכיס, ככה זה היה תמיד, גם בתיכון וגם בצבא, אני לא רגיל להתאהב בבנות תפוסות. אחרי בערך שעה, נשמעה דפיקה ענקית בדלת, נגשתי לבדוק מה העניין וכשפתחתי את הדלת עמדה שם נערה, היא הייתה נמוכה ממני, עינייה החומות נצצו ושיערה החלק היה מבולגן. "קים פה? " שאלה והתנשפה, "כן" אמרתי וקראתי לקים, הן דיברו כמה שניות ספורות וקים התקשרה למישהי בשם אנה, ואמרה לה לבוא מהר.

-נקודת מבט של אנה

לבשתי את הדבר הראשון שמצאתי ורצתי לאוניברסיטה, כשהגעתי לחדרו של דילן אדלייה ישבה שם על אחת מהמיטות ומראה פניה היה נדמה כאילו שהעולם קרס. הוצאתי אותה מהחדר והיא התחילה לבכות, "הי הי, מה קרה?" אמרתי, מנגבת את דמעותיה. "אני..אני חושבת שעברתי הרגע הפלה" אמרה והסתכלתי על הבטן שלה וישר על ידיה, מלאות בדם. לקחתי אותה ישר לחדר האחות, היא רצתה שאני אהיה איתה כאשר יעשו לה בדיקת אולטראסאונד, אבל ציוו עלי לשבת בחוץ. חיכיתי בערך חצי שעה, ואז אדלייה יצאה בבכי, חבקתי אותה והושבתי על איזה כסא ונתתי לה לבכות עליי. "אני אשמה, אני אשמה, זה קרה בגללי!!" היא אמרה בטון גס,צעקני ואפילו מאיים, "תסתכלי עליי, איך את יכולה להיות אשמה בהפלה?" אמרה והרמתי את פנייה, "היא..היא אמרה לי שההפלה התרחשה בעקבות גורמים סביבתיים..וזה יכול לקרות שוב, זה יכול לקרות שוב! אני הרגתי אותו, אני הרגתי אותו! " היא צעקה וחזרה לבכות, אלוהים ישמור, מה הילדה הזאת עברה..לקחתי אותה לחדר בעוד ראשה על כתפיי, בחדר היא פשוט המשיכה לבכות, הושבתי אותה על המיטה. "בגיל 14 סיפרו לי על אמא שלי, ולמה נשלחתי לאימוץ.הייתי סה"כ בת 14, לקחתי את העניין הזה יותר מדי רחוק. התחלתי לקחת סמים תקופה ארוכה, בערך שנה, אבל הפסקתי..אני הפסקתי. ובערך לפני חודשיים וחצי שכבתי עם חבר שלי ואחרי כמה זמן, גיליתי שאני בהריון ממנו. כשאמרתי לו שאני אשלח את התינוק לאימוץ כדי שהלימודים לא יפגעו, הוא אמר שאני בדיוק כמו אמא שלי וטרק לי את הדלת בפרצוף. אני לא ידעתי שהסמים ישפיעו על התינוק כעבור שש שנים..עברו כבר שש שנים" היא אמרה והמשיכה לבכות, אני בחיים שלי לא הייתי טובה בעצות, במיוחד לא במקרים כאלה. אני פשוט לא ידעתי איפה לקבור את עצמי, אדלייה לא צריכה שאני ארחם עליה, היא רוצה עצה, ולי אין אחת כזאת. "תקשיבי, לתינוק היו יכולים להיות חיים נפלאים, אבל מה שקרה, קרה. תוכלי להכנס להריון בעתיד, כשתסיימי תואר ראשון, כשתגשי לעשות שני, כשתמצאי עבודה ובעל נפלא, החיים ממשיכים" אמרתי והיא ניגבה את דמעותיה ושמה את ראשה על ברכיי, ולאחר כמה דקות חזרה לחדרה. נשארתי בחדר וחיכיתי לקים, שאחרי חצי שעה חזרה. "קים תקשיבי.." התחלתי לדבר, אבל היא קטעה אותי. "לא אנה, תקשיבי לי את, אין לי כח יותר לתירוצים, את חושבת שאני סטוציונרת או איזה זונה? את צודקת, אבל אני אוהבת את דילן, והוא אוהב אותי, והפעם זה לא סטוץ. נמאס לי כבר מכל הסטוצים האלה או לשכב עם כל מי שאני רואה, בהתחלה חשבתי שהוא יהיה סטוץ, אבל התאהבתי בו. אני ידעתי שלא תצליחי להתמודד עם זה אז שקרתי, אבל אני מבטיחה שאני לא אשקר לך יותר אם רק תהיי לצידי בתקופה הזאת" אמרה והתיישבה לידי, "אם טוב לך, אז אני אהיה לצידך בתקופה הזאת" אמרתי והיא חיבקה אותי.

נקודת מבט של דילן-

"אז..כמה זמן אתה וקים ביחד?" שאל מייק בזמן שזרקתי את כל שאריות האוכל, "כמה ימים, זה זמני" אמרתי וקרצתי לו, "מה זאת אומרת זמני?" שאל מייק,מבולבל. "היא סטוציונרית, אני סטוציונר, היא שוכבת עם כל דבר שזז, וגם אני. שנינו יודעים שזה סטוץ שיגמר עוד כמה ימים" אמרה ונשכבתי על המיטה, "יעני, אתה בכלל לא אוהב אותה?" שאל מייק, עוד יותר מבולבל ממקודם. "תגיד אתה לא יודע מה זה סטוץ? יש לי איזה קראש עליה, אבל זה סטוץ, אני לא צריך עכשיו מערכת יחסים או איזה משהו ענק, דפוק וזרוק"

נקודת מבט של קים-

"אנחנו צריכים לצאת לאן שהוא, כולנו, תקראי לאדליה, אני לדילן, דילן למייק, נקרא גם לג'ניפר וסברינה וכך הלאה" אמרתי וקפצתי מהתרגשות, "לא לא ולא, אני שונאת מועדונים, את יודעת את זה" אמרה אנה ותוך חמש דקות כבר הלכנו לקרוא לכולם, בסופו של דבר קבענו איזה עשר אנשים יוצאים למועדון בשעה עשר, מחר במלא אין לימודים. השעה הייתה שמונה, אני ואנה התארגנו, לבשתי שימלה קצרה בצבע שחור בסגנון סטרפלס עם תחרה ומעל ג'אקט שחור, נעלתי נעלי עקב שחורות, התזתי מעט לק לשיער על שיערי והתאפרתי. אנה לבשה שורט ג'ינס כחול כהה,גופיה שחורה וג'אקט עור שחור ונעלה מגפיים שחורות וקצרות על עקב, היא השאירה את שיערה חלק והתאפרה בקטנה. ברבע לעשר נפגשנו כולנו ליד השער של האוניברסיטה.

– פרק שבע –

נקודת מבט של אנה-

למה הקשבתי לקים בכלל , השורט הזה קצר יותר מהחיים והוא לא נוח בכלל, בנוסף לכל ה"צרות", דילן לא הפסיק לבהות בי, עד שלא נתן נשיקה ארוכה לקים על השפתיים, באותו הזמן אני סברינה וג'ניפר הכרנו בקטנה את רובי, עלמה וגרייס, שמסתבר שהן דווקא אחלה של בנות. הגענו למועדון וקים ודילן הלכו לרקוד, "טקילה עם סודה" אמרתי לברמן, "גם לי, ואל תתקמצן עם הקרח" אמרה אדלייה וקרצה לברמן, "הי, מותר לך כבר?" שאלתי אותה, "למה לא? התגעגעתי לזה" קרצה לי והברמן כבר הגיש לנו את המשקאות, שתינו את הכל בשלוק אחד והזמנו עוד כמה כוסות, לבסוף אדלייה הלכה לרקוד ואני נשארתי לבד, עד שמייק בא. "אני בחיים שלי לא נותן לבחורה לשתות לבד" אמר מייק והזמין לי ולו ורמוט, שתינו כמה כאלה וכבר הרגשנו בעננים, בעיקר אני, תוך כמה דקות מצאנו את עצמנו בשירותים של המועדון צוחקים ומורידים אחד לשני את הבגדים, "חחחחח טוב מייק דיי" אמרתי כשכבר התחלתי להתאפס על עצמי, עם כל האלכוהול שתבוכי זה היה קשה, אבל לא רציתי שהפעם הראשונה שלי תהיה בשירותים של מועדון. מייק לא הקשיב לי, הוא שתה טיפה יותר ממני וזה כבר התחיל להלחיץ אותי, "אני לא צוחקת דיי כבר" אמרתי ודחפתי אותו ממני, הוא צחק וחזר לנשק אותי. "עוף ממני !!" צעקתי בקול מאיים והעפתי לו איזה אחת אבל הוא תפס בידי, ולבסוף הדלת נפתחה וזוג מוכר נכנס, אלה היו דילן וקים. "אנה?" קים הסתכלה עליי וראתה את הסימנים מהאחיזה של מייק, התלבשתי במהירות ואמרתי שאני חוזרת לאוניברסיטה, הזמנתי מונית ותוך חמש דקות כבר הייתי במקלחת, הורדתי את האיפור, שמתי פיג'מה, לקחתי כדור והלכתי לישון.

-יום למחרת, נקודת מבט של מייק

"אמרתי לך כבר שלא כואב לי" אמרתי לדילן אבל הוא המשיך לשים את את הקרח על העין, "אני לא מאמין עלייך, ביום השני שלך באוניברסיטה הרווחת מוניטין של אנס שמרביץ לבנות" צחקתי, "תנסה אתה אחרי בערך עשר כוסות של ורמוט להשתלט על עצמך, גם כן אתה" אמרתי,

-פלשבאק
כשאנה יצאה מהשירותים באתי ללבוש את החולצה בחזרה, עד שדילן הצמיד אותי לקיר. "אתה לא תתקרב אליה, אתה בחיים שלך לא תתקרב אליה" הוא צעק ואני צחקתי, מבטתי נחת על קים. "תקשיב, אם הייתי עכשיו שוכב עם אנה זה היה סטוץ , כמו שאתה וקים זה סטוץ , מבין? דפוק וזרוק, למדתי ממך, אני לא מרוצה מזה שאתה עם קים כי אני אוהב אותה, אתה לא מרוצה מזה שניסיתי לשכב עם אנה כי אתה אוהב אותה. דפוק וזרוק אחי" צחקתי והוא התחיל להרביץ לי, הוא השכיב אותי על הרצפה וחיכה שאני אתקפל, אבל אני רק קמתי והחזרתי לו, כשקים ניסתה להפריד בטעות העפתי לה בוקס לפנים, זה מה שגרם לי להתאפס על עצמי, בדיוק זה. ישר נגשתי אליה אבל דילן דחף אותי לאחור, וציווה עליי ללכת מפה.

-בחזרה להיום, נקודת מבט של קים

"ככה לא רואים?" שאלתי את אנה, אחרי ששמתי על עצמי חמש שכבות של מייקאפ. "לא ראו את הפנס כבר אחרי שתי השכבות הראשונות" צחקה ואני התיישבתי על הפוף, "אל תצחקי עלי את, אם לא אני והמזמוזים שלי עם דילן את כבר.." אמרתי ואנה קטעה אותי, "בקשתי שלא תזכירי לי את זה, אני מודה לך שבאת, אבל זה במלא צריך לקרות מתי שהוא" אמרה אנה ולקחתה מים קרים מהמיני בר, "זה אמור לקרות מתי שהוא, אבל לא בצורה הזו " אמרתי ושמתי עוד שכבה של מייקאפ על פניי.

-בחזרה לנקודת המבט של מייק

"תגיד, אתה באמת אוהב אותה?" שאלתי את דילן, "אמרתי לך כבר שלא" ענה בגסות, "לא דברתי על קים" אמרתי ודילן נחנק מהמים, "תשמע, למה שפשוט לא תפרד מקים, תהיה עם אנה ואני אהיה עם קים? " חייכתי כמו איזה ילד קטן, "תקשיב, אתמול דברתי עם קים,היא רוצה יותר מסטוץ. אם אני אזרוק אותה, הלך הסיכוי עם אנה. אתה ניסית לאנוס את אנה, הלך הסיכוי שלך עם קים" אמר דילן והחיוך שלי ירד, וואלה, הוא צודק. יצאתי מהחדר במהירות לכיוון החדר של הבנות, דפקתי כמה פעמים בדלת ובסוף קים פתחה אותה. "מה אתה רוצה? " שאלה ובאה לסגור את הדלת "אני רוצה לדבר עם אנה" אמרתי וניסיתי להכנס, קים יצאה החוצה ואחריה סגרה את הדלת. "אתה ניסית לאנוס אותה, אתה מבין מה ניסית לעשות? הקשר שלך איתי ואיתה נהרס אתמול בערב" חייכה חיוך ציני והתכוונה להכנס אבל תפסתי בידה בנסיון לא להכאיב, היא הסתובבה כמיואשת, "כן אני מטומטם, הייתי שיכור וניסיתי לשכב איתה, אבל אני לא מבין מה הסיפור, מה הבעיה שלה בכלל הייתה לשכב איתי שמכל זה יצא סיפור כ"כ גדול?" שאלתי, "היא בתולה ! היא בתולה, מבין? היא לא רוצה שהפעם הראשונה שלה תהיה כשהיא שיכורה עם מישהו שהיא לא מכירה ובשירותים של מועדון זול, אני והיא הפכים, הפעם הראשונה שלי הייתה ככה וזאת הייתה טעות, שלה לא תהיה ככה, היא רוצה שיצא לה משהו מהפעם הראשונה ! " היא צעקה עליי, "אני לא רוצה להפריע לכם, אבל קים, לא בקשתי שתפרסמי את זה שאני בתולה, זה העניין שלי , ולמה קבעת שהפעם הראשונה שלי לא תהיה ככה? את אמא שלי או משהו כזה? ומי אמר שאני רוצה שיצא לי משהו מהפעם הראשונה? לך יצא משהו מהפעם הראשונה, היית איתו חצי שנה, אני לא רוצה מערכת יחסים של חצי שנה, עכשיו אם תסלחו לי" אמרה אנה והלכה, "מוטב שתלך" אמרה קים וחזרה לחדרה .

-נקודת מבט של אנה

רצתי במסדרונות כמיואשת, לא רציתי לחזור לחדר, היא הבטיחה לי שזה ישאר בנינו. בראשי עברו מליון מחשבות, ככה שהראש היה במקום אחד והגוף במקום אחר, הגוף לקח אותי לחדר של דילן כשהראש בכלל אמר שאני צריכה להמשיך לטייל במסדרונות. דפקתי בדלת חדרו של דילן אבל את הדלת פתחה לי רובי, היא הייתה במגבת בלבד שגם היא הייתה קצרה ומהחדר עצמו נשמעה קריאה של דילן, בראשי עברו מליון מחשבות ובשניה אחת הסקתי כ"כ הרבה מסקנות. "אנה, בואי, תכנסי" אמרה רובי ונכנסתי לחדר, "למה התקלחת פה?" שאלתי, העדפתי לשאול מאשר לחשוב על מי יודע מה "אין לנו מים בחדר, אז מייק אמר שאני ועלמה יכולות להתקלח בחדר שלו" אמרה רובי ונכנסה לאמבטיה על מנת להתלבש, אני ודילן נשארנו לבד בחדר והוא היה נראה לחוץ. "למה הגנת עליי אתמול?" שאלתי, "מה?" דילן הסתובב, ונהיה עוד יותר בלחץ. "קים אמרה לי שהגנת עליי אתמול, למה? כן הוא ניסה לשכב איתי, אבל אל תגיד שבחיים לא היה לך קטע כזה עם מישהי, אפילו ככה שכבת עם קים בפעם הראשונה שלכם, לא במועדון אבל בערך ככה" אמרתי, מחכה לתשובה. "אני לא יודע" אמר והתיישב על המיטה, "היא אמרה לך, נכון? היא אמרה שאני בתולה, ובגלל זה החלטת להגן עליי? " דילן במהירות הסתובב אלי ומבטו השתנה, "את..את בתולה?" כשהוא שאל את זה הרגשתי צביטה בלב, היא לא אמרה לו, שיט. "לא, זאת אומרת..כן, קים לא אמרה לך? שאלתי, "למה שהיא תגיד לי?" שאל, "כי היא אמרה למייק, לא משנה, אם לא ידעת, למה הגנת עליי? "

-פרק שמונה-

נקודת מבט של דילן-

אני מכיר אותה בערך ארבעה ימים, אני לא יכול להגיד לה עכשיו שאני אוהב אותה. עכשיו הבנתי שאני גם לא יכול להיות איתה, אני לא יודע איך בכלל צריך להתנהג עם בנות בפעם הראשונה שלהם, כנראה היא גם רוצה שזה יהיה מיוחד, אם בשירותים של מועדון זה לא מתאים לה. היא חיכתה לתשובה במשך כמה דקות וכאשר התכוונה ללכת רובי יצאה, היא נישקה אותי ואת אנה בלחי והלכה. "אנה חכי" אמרתי והיא הסתובבה, היא ניגשה אלי ועמדה בערך שני סנטימטר ממני, יכולתי להרגיש את הנשימות הכבדות שלה, זה הטריף אותי. "את חשובה לקים, אני בטוח שהיא רצתה לעשות את זה אבל לא יכלה, פשוט עשיתי במקומה" אמרתי, "הא, אז זה היה בשביל לעשות פוזה על קים? וואלה, אני בטוחה שאם לא קים היית מצטרף אליו, תזכור, אם תפגע בקים, אתה תשלם על זה" היא אמרה ונעמדה יותר קרוב אלי, "אני לא אוהב אותה" אמרתי לפתע, אדיוט, מה עשיתי ? "מה?" אמרה ונרתעה לאחור, "אני לא אוהב את קים, אני אוהב מישהי אחרת" אמרתי ועל פניה עלה חיוך ציני, "עכשיו אתה בא איתי ואומר את זה לקים" אמרה ואנה סכבה אותי לחדרה, כאשר אנה פתחה את הדלת מולנו נגלה מחזה, באמצע החדר קים ומייק היום באמצע של המזמוזים, כאשר קים הייתה רק בהלבשה תחתונה, אנה טרקה אחריה את הדלת והשניים מיד הפסיקו. "אני לא מאמינה עלייך, את אמרת שגמרת עם הסטוצים, את גמרת עם הסטוצים!! הבטחתי שאני אהיה איתך בתקופה הזאת, אני הבטחתי לך, אבל כשאת בדרך לשכב עם מישהו שניסה לאנוס אותי, את יכולה לשכח ממני, את יכולה לשכח מקיומי. אני עוזבת היום בחזרה לישראל, אני מוכרת את הדירה שבעצם שלי ועוזבת את העבודה, מעכשיו את לבד בכל הסיפור הזה" צעקה אנה ויצאה מהחדר, הלכתי אחריה, היא התיישבה ליד הדלת של החדר והתחילה לבכות, אפילו קים אמרה לי שהיא בחיים לא ראתה את אנה בוכה, "אנבל" אמרתי והתיישבתי לידה, " זה כאילו בכוונה? אני רציתי פה עתיד, רציתי עתיד עם החברה הכי טובה שלי ועם תואר שני כמנהלת עסקים, רציתי להצליח, רציתי להתאהב, הנה איך זה מרגיש כשהכל נהרס" אמרה ושמה את ידיה על פניה, "את מתכוונת להרוס הכל בגלל ששניהם רצו לשכב אחד עם השני? אנה, מייק אוהב אותה, לכי תדעי על מה הם דיברו ביחד שהוא פשוט גרם לה לנשק אותו, את מכירה את קים, היא לא הייתה עושה את זה סתם. את יכולה לעבור לחדר אחר, למכור את הדירה ולא לעזוב את העבודה והחיים שלך עדיין ישתנו, או שאת יכולה לעזוב את הכל ולוותר" אמרתי ושלבתי את ידי בשלה, היא הסתכלה עלי וחייכה, ואז שמה את ראשה על הכתף שלי, ופשוט ישבנו בשקט.

נקודת המבט של קים-

"עשית את זה בכוונה?" אמרתי בזמן שהתלבשתי, "מה את דפוקה? מה הקשר בכוונה?" אמר מייק בזמן שהלך הלוך וחזור בחדר, "היא תשנא אותי, היא תשנא אותי! רצית לאנוס אותה, ועכשיו אתה בא לפה ואומר שדילן רוצה רק לדפוק אותי ולעזוב ואז מוסיף "ואני אוהב אותך" ועוד איזה כמה מילות קסומות ומנשק אותי! ועוד עכשיו היא חושבת שבאתי לשכב איתך, הייתי בהלבשה תחתונה לא כדי לשכב איתך, את הרסת לי הכל! " הוצאתי הכל על מייק, התיישבתי על המיטה והתאפקתי לא לבכות. "אני מצטערת, לא רציתי להוציא את זה עלייך." אמרתי ויצאתי מהחדר, דילן ואנה ישבו ליד החדר כאשר אנה שמה את ראשה על הכתף של דילן. "אנה תקשיבי לי, אני לא התכוונתי לשכב איתו. הייתי בהלבשה תחתונה כי רציתי להחליף בגדים. התנשקתי איתו כי הוא בא אלי ביציאה שדילן רק רוצה לשכב איתי ואז הוא אמר שהוא אוהב אותי והוא נישק אותי ובדיוק נכנסתם" אמרתי והרגשתי הקלה. "יקח לי זמן לעכל את זה, אני עוברת לחדר עם אדלייה, את תהיי עם גרייס, אולי זאת תהיה תקופה קצרה ואולי ארוכה, את הדירה אני מוכרת. את משוחררת עכשיו, ממני ומהכל." היא אמרה והרגשתי שהעולם שלי קורס יותר, ויותר.

פרק תשע-

-נקודת המבט של אנה

"את שלוש שבועות לומדת למבחן הזה! את מוכנה! את המבחן הקודם עברת בהצלחה, במבחן הזה יש עוד כמה נושאים, הכל יהיה טוב" אמרה אדליה בזמן שאני למדתי למבחן במשפטים והיא בממשל, אנחנו כבר שלוש שבועות לומדות ומשננות, ואני עדיין מרגישה לא מוכנה. אחרי הריב שלי עם קים לא דיברנו יותר, היא ביחד עם מייק ושומרת על קשר עם דילן, כולם מנסים להשלים בנינו, בעיקר דילן. רובי מנסה לשכנע אותי שמייק סה"כ לא עשה עליי רושם ראשוני טוב, ובעצם אני מסכימה איתה. מכרתי את הדירה ואני עובדת רק בימי שישי ושבת, אני מבשלת מנות מיוחדות וזה בעצם מה שנותן לי משכורת סבירה.
"הי, אנה! השעה כבר חמש, עוד שעה את ודילן יוצאים" אמרה אדלייה ואני המשכתי ללמוד, "אוף איתך" אמרה אדלייה והלכה לארון, לבחור לי בגדים, חייכתי בקטנה, אני אוהבת את הילדה הזאת! אחרי בערך עשר דקות התלבשתי, לבשתי סקיני ג'ינס שחור, נעלי עקב שחורות, גופיה רופפת בצבע ורוד מרקר שחשפה לי את הטבור, את השיער השארתי חלק ואדלייה איפרה אותי, הוצאתי את האייפון מהטעינה ודילן דפק בדלת חדרי. "הסכמתי רק לשעה וחצי!" צחקתי ונתתי לו נשיקה בלחי, "את לא יוצאת מהחדר כבר שלוש שבועות, את חתיכת ילדה חרשנית, סרט של שעתיים לא יהרוס לך את החיים" אמרה ובשילוב ידיים התקדמנו אל המונית שחיכתה לנו בחוץ, אחרי בערך עשר דקות הגענו לקולנוע, "שני כרטיסים לבני הנפילים-עיר של עצמות בבקשה" אמר דילן, קנינו פופקורן ונכנסנו לסרט.
-"נו, אהבת?" שאל דילן, שנראה בכלל לא מרוצה מהסרט אבל בכל זאת מאושר. "אהבתי? לא, התאהבתי! זה סרט מושלם, אבל למה לקחת אותי לסרט שאתה שונא?" אמרתי וקרצתי, "כי ידעתי שאת תאהבי" אמר ותפס בידי, הסתובבתי אליו ועמדנו צמודים אחד לשני, הייתה רוח קרירה, בדיוק כמו שאני אוהבת. "תסתובבי ותעצמי עניים" עשיתי כדבריו והרגשתי משהו עוטף לי את הצוואר, כשפתחתי את עניי על צווארי הייתה שרשרת זהב עם שמי, "ממה שהצלחתי לראות היא מושלמת, תודה לך! אבל באמת שלא היית צריך" חייכתי וחבקתי אותו, כשהתנתקנו מהחיבוק עדיין המשכנו לעמוד אחד מול השני, פתאום התחלתי לרעוד והייתי כולי צמרמורת, התקרבנו אחד לשני והתנשקנו , עטפתי את ידיי סביב צווארו והרוח נהייתה יותר ויותר קרירה, רציתי שהנשיקה לא תפסק , רציתי שהערב הזה ימשך לנצח, אבל בסופו של דבר התנתקנו אחד מהשני, הוא הסתכל עליי ואמר שאנחנו צריכים לחזור. כשחזרנו, נפרדנו בנשיקה קטנטנה בעוד עמדנו ליד חדרי, הוא איחל לי בהצלחה וחזר לחדרו. נשענתי על הדלת וחשבתי לעצמי, היינו ביחד כל שלושת השבועות הללו, ולא שמתי לב למה שקורה, ראיתי בו כידיד, עד הערב הזה.


תגובות (6)

וואו זה ארוך חח
אבל את כל כך חייבת להמשיך!! וממש לא ציפיתי שזה מה שיקרה עם הדמות שלי , הריון? :O חחח אוקיי , בהצלחה במבחנים :)

06/05/2014 20:25

    חחחחחחחחחחחח אם תאמת זה אפילו לא עלה לי לראש, זה די בא בבום כזה, אבל יש לי המשך מעולה בשביל אדלייה. ותודה רבה (;

    06/05/2014 20:49

אוף! אני רוצה לעשות סיפור על רובי, היא צריכה להיות דמות ראשית איפשהו.

06/05/2014 20:29

תשני שם משפחה, תיאור חיצוני, ואת יכולה לכתוב עליה סיפור (: במלא את המצאת אותה, אז לא אמורה להיות בעיה :)

06/05/2014 20:41

וואי מושלםםם תמשיכייי

06/05/2014 22:39

ממש יפה! חיחי
תמשיכיי :)
ובהצלחה ;)

07/05/2014 10:55
31 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך