edstylinson
תודה על כל התגובות זה הכוח שנותן לי להמשיך את הסיפור.....מקווה שתאהבו... ed

fall in love again… פרק 4

edstylinson 19/09/2012 928 צפיות 3 תגובות
תודה על כל התגובות זה הכוח שנותן לי להמשיך את הסיפור.....מקווה שתאהבו... ed

הארי עצר את האוטו בחניה של מבנה גדול. "הארי… אתה בטוח שזה הבי"ס?" צחקתי, הוא הנהן וגיכח. "בואי נלך לקבלה" הוא אמר, נתן לי יד והוביל אותי לקבלה. "או הארי! מה שלומך?" המזכירה קמה מהכיסא ונתנה להארי נשיקה בלחי. רק אחרי כמה שניות היא ראתה שאנחנו מחזיקים ידיים "אאוו.. מי הנערה בעלת המזל שזכתה בך?" היא שאלה וחייכה חיוך אמיתי. "זאת אלה, ואני חושב שאני זכיתי בה יותר ממה שהיא זכתה בי" הארי אמר ונתן לי נשיקה בלחי. הסמקתי טיפה אבל אף אחד לא ראה. "היי, אני אלה. הבת של ג'קסון" אמרתי "אאממ.. באתי לבקש אם אני יוכל להיות בכיתה של הארי, אני לא מכירה אף אחד וזה יקל עלי". "אה.. את הבת של ג'קסון! כן, כן כמובן שאת יכולה להיות איתו בכיתה.. רק תני לי לרשום משהו, ואני מיטל, דודה של הארי" היא מלמלה את סוף המשפט בזמן שהיא רשמה משהו ביומן שלה "אתם יכולים ללכת,היה לי נעים לפגוש אותך אלה" מיטל חייכה. "גם לי היה נעים לפגוש אותך" אמרתי בזמן שהארי משך אותי משם לכיוון הכיתה. "אז… אני איתך בכיתה, מרוצה מאמי?" שאלתי. "הכי בעולם!" הוא אמר ונתןלי נשיקה קטנה שפה לפני שנכנסנו לכיתה. הכיתה הייתה מסודרת בשולחנות של 10. כבר כמטע כולם היו בכיצה והארי התקדם לעבר שולחן מסוים בסוף הכיתה. בשולחן ישבו נייל, לואי, ליאם, זאין ועוד 2 בנות ו2 בנים שלא הכרתי. מתי שהתקדמנו לעבר השולחן היו מלא שריקות וכאלה. רק אחרי כמה דקות קלטתי שאנחנו מחזיקים ידיים וגיכחתי. "אלה.. תכירי קייט, מישל, איתן וג'סטין" הוא עבר מילד לילד.

#סטופ אני אגיד לכם איך הדמויות נראות#

קייט- שיער שחור חלק וארוך, עיניים ירוקות-חומות, רזה כמעט יותר מדי. יפה.

מישל- שיער בלונדיני גלי וארוך, עיניים חום בהיר, די רזה. גם היא יפה.

איתן- שיער חום קהה, עיניים כחולות, קוביות, שרירים. הוא נראה טוב.

ג'סטין- שיער שטני, עיניים חומות, קוביות שרירים וחיוך שהיה יכול להמיס כל בת. גם הוא נראה טוב.

#סיום#

"ואת נייל, לואי, זאין וליאם את כבר מכירה". "היי" כולם אמרו. סדר הישיבה שלנו היה ככה. קייט, מישל, אני, הארי, זאין, ליאם, ג'סטין, לואי, איתן ונייל, השולחן היה מרובע כך שנייל וקייט ישבו אחד ליד השני. "אז.. ספרו לי קצת עליכם, אני מרגישה לא קשורה" אמרתי. "את תמיד קשורה לאב" הארי אמר ונתן לי נשיקה בלחי. "בסדר, בסדר.. אני אראה לך מזה קשורה" צחקתי ונתתי לו נשיקה די ארוכה. "אחמאחמ" לואי אמר וכולנו צחקנו

"שלום תלמידים, אאממ.. אלה נמצאת?" המורה שאלה. היא נראתה די צעירה. בסביבות גיל ה30, היא נראתה נחמדה. "כן, זאת אני" הרמתי את היד. "בואי אליי בבקשה" המורה אמרה. מתי שהלכתי למורה היו מלא שריקות, אולי כדי להצבן את הארי, אני לא יודעת אבל זה הצחיק אותי וגיכחתי. "כן, אלה, אני רומי, המורה שלך". "אני .. אלה, הבת של ג'קסון, באתי מישראל" אמרתי. "כן, אני יודעת. יש לי את התעודה שלך כאן, יש לך ציונים ממש טובים!" היא אמרה. "כן.. אני רק צריכה לגמור את השנה הזאת ואני חושבת שאני די מסודרת" גיכחתי. "לפי הציוניפ שלך את לגמרי מסודרת! ולפרוטוקל, יש לנו שתי שעות בשבוע שהם בחירה. תשאלי את הארי על זה ותחזרי אליי עם תשובה". "איך את יודעת אליי ועל הארי?" שאלתי המומה. "מיטל סיפרה לי" היא צחקה והתקדמה לכיוון השולחן שלה. נו טוב. התחלתי ללכת לכיוון השולחן שלנו, ופתאום ראיתי ילד אחד, אווי לא! זה לא קורה לי! התקדמתי לשולחן שלנו מהר והתישבתי לחוצה. השיעור התחיל ולא הייתי מרוכזת. כתבתי להארי פתק:'אני חייבת לדבר איתך! אני יגיד לרומי שאני יוצאת לשירותים ותבוא החוצה! אני אחכה לך!' נתתי לו את זה והוא החזיר לי:'אוקי לכי' התקדמתי לעבר רומי ולחשתי לה "אני ממש צריכה לשירותים.. אני יכולה לצאת?". "כן, כמובן" רומי ענתה ויצאתי מהכיתה בהליכה מהירה, נסיתי לא להסתכל עליו.חיכתי להארי בחוץ כמה שניות והוא בא. "בואי.. נתחיל להתקדם". "הארי אתה מכיר את עומרי?" שאלתי. "כן.. מה הבעיה איתו?" הוא שאל. "אאממ.. הוא.." התחלתי לבכות. הארי חיבק אותי והתישבנו על הדשא. לקח לי כמה דקות להירגע ואז הסברתי "מתי שגילתי שאמא שלי בגדה באבא שלי אז.. לא לקח לזה הרבה זמן עד שזה הגיע לבי"ס, אתה יודע לדיבורים של כולם" לקחתי נשימה גדולה והמשכתי "הייתי הבת הכי פופולרית בשכבה. היו לי מלא חברים וחברות, ועומרי היה אחד מהם. מתי שהוא שמע על המקרה הוא אמר לכולם ש.. שאני בדיוק כמו אמא שלי, ועודד אותם ל… 'להדיח אותי ממלכת השכבה'" לקחתי עוד נשימה "מאז.. יש לי רק חברה אחת בבי"ס, והכל בגלל עומרי. בסוף שנת ה'מקרה' עומרי עזב למדינה אחרת, שעכשיו אני יודעת שזאת אנגליה, אבל זה לא עזר לי כ"כ" סיימתי. "אני כ"כ מצטער" הארי אמר וחיבק אותי ממש חזק "תודה .. שסיפרת לי" הוא אמר ונשמע הצלצול להפסקה הראשונה. "אויי! שיט פספסנו את כל השיעור!" אמרתי. "זה בסדר.. " הוא צחק "בואי ללוקרים, אני צריך לקחת כמה דברים מהלוקר שלי". הארי אמר, נתן לי יד והוביל אותי לכיוון הלוקרים. מול הלוקרים היה ספסל וישבתי עליו. ראיתי שהארי מתחיל לסיים אז קמתי ובום! מישהו נתקע בי "אווה! תסתכל לאן שאתה הולך!" צעקתי והרמתי את הראש. "אלה?" הוא שאל. "כן! מה אתה אוצה להרוס לי עכשיו?!" צעקתי. "אוי גם כן את עצבנית אחת!" עומרי אמר. באתי לצעוק עליו אבל הרגשתי מישהו מחבק אותי מאחורה. "די לאב.. אל תתני לו להרוס את היום הראשון שלך בבי"ס" הארי אמר ומשך אותי משם. "אוף! אני כ"כ שונאת אותו! מי הוא חושב שהוא?!" אמרתי. "דיי לאב. בואי נלך לשבת עם כולם" הארי אמר ומשל אותי לכיוון מבנה גדול. הקפטריה. ראיתי את השולחן של כולם והתקדמנו לעברו. "איפה הייתם במשך *כול* השיעור?" ג'סטין שאל והדגיש את המילה כול. "לא עניינך" צחקתי ונתתי והארי מבט של 'תזהר אתה מספר למישהו', הוא קרץ. "נו, נו, נו! איפה הייתם?" קייט צחקה. "קייט.. לא עיניינכם!" הארי אמר והתחיל לדבר על משהו אחר "קייט ונייל… שמעתי שאתם יוצאים.. ולא סיפרתם לי?! פ'חחח.. חסרי כבוד! אני זה ששידך ביניכם!" הארי אמר וקייט הסמיקה. כנראה שהם יוצאים. "יואו העומרי הזה כ"כ עושה לי את זה! אני חייבת לצאת איתו עוד השנה" מישל אמרה. כימעט נחנקתי מהמים שלי. "את בסדר?" לואי צחק. "כ..ן.." גימגמתי. הארי נתן לי יד מתחת לשולחן ולחש לי "אל תדאגי.. מישל היא באמת נחמדה" נתתי לו נשיקה בלחי כתשובה. והלחתי לקייט ומישל "יש מצב אתן מראות לי איפה השירותים?" לחשתי להם, הם הנהנו וקמו. "אנחנו הולכות לשירותים, נתראה כבר בשיעור הבא" קייט אמרה והתחלנו להתקדם לכיוון מסוים. "את רואה את ההוא שם?" מישל הצביע על חבורה של בנים ממש חתיכים. "מי מהם?" צחקתי. "ההוא עם החולצה הירוקה, הוא הסתכל עליך כל השיעור!". "יואוו כיף לך!" קייט הוסיפה. "תרגעו בנות! אני עם הארי וטוב לי כך!" צחקתי ונכנסנו לשירותים. "לפרוטוקל.. איך קוראים לו?" שאלתי. "ג'וני, יונתן.." מישל אמרה. "אוקי. אני נכנסת לשירותים נחכו לי" אמרתי ונכנסתי לשירותים. מתי שיצאתי קייט שאלה אותי "מה עשיתם בשיעור? את והארי? שובבה אחת!". "אני הייתי צריכה לספר לו משהו.." אמרתי, שידרתי את האיפור ויצאנו מהשירותים. "אולי תראו לי קצת את הבי"ס?" אמרתי ועשיתי פאפי פייס. "אוקי, אבל אין לנו הרבה זמן, נעשה לך סיור מהיר" מישל אמרה. הם הראו לי את הבי"ס. והגענו למגרש כדורסל. עומרי היה שם. הוא ראה אותי והתחיל לרוץ לכיוונינו. "היי! אלה חכי רגע!" הוא אמר והגיע אלינו "אני.. לא התכוונתי למה שאמרתי ממקודם, הייתי עצבני.." הוא אמר. "אוי! תעשה לי טובה! אני יודעת שלא מספיק לך מה שעשית לך בארץ! יא #&^*&^$(&@@" קיללתי אותו בעברית. והלכתי מהמקום לכיוון הכיתה, עצבנית. "גם כן הוא, בא להרוס לי את החיים!" מלמלתי ונכנסתי לכיתה. הבנים היו שם. התישבתי במקום והתחלתי לבכות. כל הזכרונות מאותו היום השנה עלו לי לראש. מאיך מתפסתי את אמא באותו הלילה ועד היום שעזבתי את הארץ. "אלה? את בסדר?" ליאם שאל. "מה נראה לך?" זאין אמר. "לאב?" הארי אמר "בואי, אני חושב שהספיק לנו היום הזה". הוא משך אותי לכיוון המזכירות. אחרי שלקחנו פתק אישור יציאה ממיטל. הארי לקח אותי למקום שהוא לא השכונה שלנו. "הארי? לאן אנחנו נוסעים?". "את תראי לאב" הארי אמר.


תגובות (3)

תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי!!!!!!!!!!!!!

19/09/2012 09:49

תמשייייייכייי סיפור מהמםם :)

19/09/2012 10:37

המשך דחוף!!!!!

19/09/2012 12:05
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך