ARIA
אשמח לתגובות לפרק שלישי - אם יהיו תגובות העלה עוד היום את הפרק השלישי ♥

Good luck family – פרק 2

ARIA 11/04/2014 731 צפיות תגובה אחת
אשמח לתגובות לפרק שלישי - אם יהיו תגובות העלה עוד היום את הפרק השלישי ♥

-תיקתוק בדלת-
"אני פותח!!!" רץ ספנסר ופתח את הדלת, ואוו מי זאת הילדה הזו שספנסר הביא.. וואו! על ספנסר לא הייתי מאמינה, הוא חתיך והכל אבל הוא פשוט.. איך לומר את זה.. מגעיל =\
——————————————————————-

"שלום" חייכתי לילדה שנכנסה
"להתראות" אמר ספנסר והתקדם איתה מהר לחדרו.
-"לא תכיר לי אותה קודם?"
"לורן, רוז. רוז, לורן.. עכשיו אם לא אכפת לך את מפריעה לנו" אמר ושוב מיהר לעלות לחדר
-"אוקי.." הבטתי בהם עולים וחזרתי לעיסוקים שלי.
-תיקתוק בדלת-
"נו באמת מי זה אמור להיות עכשיו" מילמלתי לעצמי והתקדמתי לדלת "מי זה?"
-"נחשי" שמעתי את קולו של דולב מעבר לדלת
"אני לא ממש טובה במשחק הזה, זרוק רמז" אמרתי ועמדתי ליד הדלת.. מה קצת לשעשע את עצמי, אסור?
-"אוקי, הרמז הולך ככה" לא ידעתי שהוא יזרום איתי "אם את לא פותחת את הדלת ב-5 שניות הקרובות לא את ולא דלת יהיו פה מובן?!" אוקיי זה היה צריך להגיע.
"מה התעצבנת?" פתחתי לו את הדלת "אין לי כוח למשחקים שלך" אמר בעצבים ועלה למעלה.
שאלוהים יעזור לי.
"שלום, מה קורה? סידרת את הבית?" אמא הופיעה מאחורי שמייה בידה "כן אמא סידרתי" השבתי לה וחזרתי לשבת בסלון.
אחרי זה אבא נכנס "שלום לך" נישק את מצחה של אמי.
-"היי" השיבה אמא באנחת עייפות. בא והתיישב בסלון.
"אוח מייה באמת? עכשיו?" אמרה אמא והריחה את הטיטול של מייה. אתם יודעים מה זה אומר? זה סימן האזהרה שלי לברוח לחדר.

"אז, מה אתה אומר?"
-"מה אני אומר?"
"כן או לא?"
שמעתי את קולם של לירון וספנסר ומעבר חדר הישיבה שבדרך לחדר שלי. הצצתי טיפה וראיתי אותם יושבים על הכורסה.
-"אני אומר.." אמר וקם "שאני תכף חוזר" ויצא.
ראיתי אותה יושבת שם, ואם אני צודקת היא הייתה נראת לחוצה מעט "לירון?"
-"זה לורן" אמרה בחיוך והביטה בי.
"קרה משהו?"
-"מממ לא הכל בסדר"
"בטוח?"
-"כן" השיבה והתקדתי לחדרי "רוז?"
"כן?" הסתובבתי אליה
-"תגידי לספנסר שאני הלכתי הביתה"
"אוקי" היא יצאה ונכנסתי לחדרי. ישבתי על השידה, פתחתי מחברות והתחלתי ללמוד למבחן המזורגג הזה.

אוףף כל כך הרבה חומר.. "היי היי היי" נכנסה ליהי לחדר שלי "היי מה את עושה כאן?" גיחכתי מהכניסה המוזרה שלה.
"המורה המחליף החתיכוש החדש נתן שיעורים במת-מ-תיקה" אמרה את המילה האחרונה באנחה "אז.. חשבתי שתעזרי לי קצת"
-אין בעיה בואי" אמרתי וסימנתי לה לבוא לשבת ליידי.
"טיפשה, לא במתמטיקה.. עם המורה"
-"צאי מהסרט"
"לא תודה אני נהנת בו ;) "
-"סתומה" צחקתי על המפגרת הזו.. אני מתה עלייה.

"מה יצא לך?"
-"שוויץ"
"אבל זה שעורים במתמתיקה"

"חחחחחח שאלוהים יעזור לך!"
-"טוב די כבר ללמוד" אמרה וסגרה את המחברות "מה אנחנו נלבש למסיבה!!" מחאה כפיים ופתחה את הארון שלי.
"כלום, אני לא רוצה ללכת יש לנו עוד הרבה חומר להשלים!" סגרתי אותו "לכי את"
-"תעשי לי טובה, כל המי ומי יהיו שם כי זה פאקינג הבית של זאק, אבל לא סתם זאק ה-'זאק ריידר'!! אמרה פתחה את הארון והתחילה לזרוק עלי שמלות "תמדדי. גם את זאת. וזאת"
-"ליהי"
"בינגו!! זאת מושלמת!!" העיפה מבט על השמלה השחורה שלי.
-"ליהי. אני לא רוצה"
"בטוח?" הביטה בי במבט מיואש.


תגובות (1)

חחח פרק מצויין מתחיל באמת להתבשל עם כל הקטע של זאק הזה…

12/04/2014 08:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך