ARIA
מה אתם אומרים עד עכשיו? - ממש מצפה לתגובות ♥ תודה לצפיות

Good luck family – פרק 4

ARIA 12/04/2014 779 צפיות 4 תגובות
מה אתם אומרים עד עכשיו? - ממש מצפה לתגובות ♥ תודה לצפיות

"דיי להיות בדיכאון, יהיו שם מלא כוסיות, אנחנו נהנה!"
אני: "ביום שהיה לסבית אני יבוא איתך אליהן" הורדתי את ידו מימני "ביום שתהיי לסבית אני לא יקח אותך איתי"
ליהי: "למה מפחד שהיא תיקח לך אותן?" אמרה וגרמה לנו לצחוק מעט "אני לא יהיה רדו מזה"

"הגענו" הודיע הנהג מונית לאחר רבע שעה נסיעה.

—————————————————————
"אופפ.." התיאפחתי וירדתי מהמונית
דניאל: "די נו תשחררי, מה כל כך מפריע לך?" מניח את ידו על כתפי השמאלית.
אני: "מה מפריע לי? אתה עוד שואל?"
דניאל: "אני מבין שזה הבית של האקס בויפרנד שלך"
ליהי: "כך או כך, יש פה מלא אנשים.. מה הסיכוי שניתקל בו?" הניחה את ידה על כתפי השניה.
"אוקיי, בטח אתם צודקים" אמרתי מניחה על ידיי על המותניהם "ועכשיו כולם לחייך. לעמוד זקוף. הגיע הזמן לדפוק כניסה." אמרה ליהי ששוב גרמה לנו לחייך.
התקדמנו לעבר הכניסה, נכנסה ליהי על עקבייה השחורים והגבוהים רואה את המבטים של האנשים שעמדו בחוץ.
אחרייה נכנסנו אני ודניאל שסיבב אותי על הדרך ונכנסנו מחויכים. שומעים את המוזיקה החזקה באוזניים. ושהבטנו לצדדים הבטנו באנשים שרוקדים ומוחצים אחד את השני. ועל השולחנות היה אפשר לראות כמה בנות שיכורות רוקדות להן.
המסיבה הזו מתקיימת פעם בשנה בבית הזה. שנה שעברה זה היה ממש מדהים.. אבל מה שבטוח בחודשיים האחרונים הצטערתי על כל רגע.
"נראה לי הבחור הזה עשה לך עיניים" סימן לליהי עם הראש
-"באמת?!"
אני: "חכי אל תסתובבי.. רגע.."
-"נו!!!"
אני: "עכשיו!"
הסתובבה וראתה את החמוד הזה מחייך לה.
דניאל: "בואי" תפס בידי "אני מבין שבמסיבה האחרונה את הכרת את-"
-"אין לך טקט דניאל" אמרתי ומשחררת את ידו מידי "פשוט אין" הוספתי וניסיתי למצוא את הדרך החוצה לפני שאני יפגוש את זאק, אני מבינה שמסקרן אותכם לדעת למה.. אבל תאמינו לי שאתם תדעו אתם תצטערו שידעתם שקיים דבר כזה.
"אוקיי, לכאן.. כולם להביט לכאן" אמר הדי ג'יי.
"רוצים משחק?" הוסיף שנית והבטתי לכיוון הבמה שהרימו שם.
'כןןן' נשמע הד האנשים מריע "סליחה בסדר?" בא אליי דניאל.
-"כן, מצטערת פשוט אתה יודע ש-"
"כן אני יודע ואני מצטער" אמר וחיבק אותי.
"את. את."
-"אני?" שאלתי כשמתי לב שהדי ג'י מזמין אותי לבמה.
"כן. בואי אלינו"
דניאל דחף אותי מעט מסמן לי ללכת, מה לעזאזל.. רק שהוא לא ישים לב. על מי אני עובדת זה הבית שלו.. מביך להיות כאן אחרי מה שקרה.
"קבלו את.." הזיז מעט את המקרופון "איך קוראים לך?"
-"רוז"
"קבלו את רוז במחיאות כפיים" אמר ונשמעו המחיאות שלהם. עמדתי שם עם עוד 3 בנות.
"אוקיי עכשיו אני צריך זוג.. יש פה זוג?" אמר ומעיף מבט על הזוגות שמרימים יאת ידם לצומת הלב שלו.
"אתם בואו" סימן לזוג השמיניסיטים שהיו שם "שלום.. אפשר לדעת כמהזמן את ביחד?"
-"יומיים" ענתה האישה
"יומיים.. זה אומר שאתם עוד לא מבושלים לכם. אוקיי.. נזרום" "אפשר לדעת מה השם שלך אדוני?"
-"דיימון" סינן לו חזרה
"אז חברים תכירו את דיימון ובת זוגתו…?"
-"האנה"
"אתם חושבים שאתם מכירים אחד את השני?"
-"אממ.. כן אתה יודע" ענה לו דיימון
"אוקיי עכשיו נסביר לכם את המשחק.. אתן תעמדו בשורה" אמר לנו וכך עשינו "עכשיו אתה, אני שם עלייך את המטפחת הבאה וכשתהיה קצר ראיה אנחנו נפזר בין הבנות. אתה תעבור תנשק אותן אחת אחת ותצטרך לזהות מי בת הזוג שלך, ואת גברתי לא אומרת דבר. הולך?"
-"הולך" ושם את המטפחת
מה?! לא אני לא נשארת פה! למה נראה לו בכלל!!! הלכתי לכיוון המדרגות אבל הוא עצר אותי "לא חמודה את נשארת כאן" אוח די ג'יי מעצבן.
ראיתי שהבנות מסתבכות להן איפה לעמוד בזמן שאני הלכתי הכי בסוף.. מקווה שהוא יזהה אותה לפני.

הוא עבר לראשונה מ-ממש את שיערה ואז מנשק אותה נשיקה יבשה.
ממשיך אל השנייה עושה את אותו הדבר..
וסופ סוף הגיע לחברה שלו. הוא מנשק אותה "חכי רגע" אומר ועובר אליי 'מה לעזאזל?! הוא עכשיו צועד אליי' חשבתי לעצמי.
הוא התחיל לגעת בשערי והעביר את ידו על שפתיי אני נשבעת שיכולתי לשמוע את דניאל מתפקע מצחוק ולראות את ליהי מזמינה אולם.
הוא הנחית את השפתיים שלו על שלי. נו הוא אמור להפסיק והוא ממשיך לנשק אותי.. אני יתעלם לגמרי מהעובדה שהנשיקה הזו פשוטו כמשמעו 'מהממת'.
ואז באה החברה שלו והורידה לו את המטפחת מהראש. אתם כבר יכולים להבין איזו כאפה מצלצלת הייתה שם ואת קולות האנשים 'אווווו' האמת שזה קצת הצחיק אותי מבפנים.. הכאפה.
"וואו.. האם זו סופה של חברות קצרה ותחילתה של זוגיות חדשה?" בא הדי ג'יי ונעמד ביני לבינו.


תגובות (4)

במילה אחת: וואו!! מת על הסיפור
מסקרן ממששש!!!!!!!!!!
תמשיכי!!

12/04/2014 20:59

מחכה לפרק הבא……

12/04/2014 21:00

תמשיכי

12/04/2014 21:19

עובדת על הפרק הבא ;)

12/04/2014 21:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך