L-O-V-E
חמש תגובות ממשיכה :)

I hate my life ;/ פרק שש עשרה

L-O-V-E 17/06/2013 805 צפיות 7 תגובות
חמש תגובות ממשיכה :)

ואז הוא אמר ״ההורים שלי קנו לי דירה ואני גר לבד יש לי חדר מיותר בואי תגורי איתי את הרי לא רוצה לגור עם אח שלך שנזכר בך רק עכשיו?״ חשבתי על זה קצת ואמרתי לו ״אני לא יודעת אני רוצה להתחבר עם אח שלי קצת״ הוא ענה לי ״אוקיי תעשי מה שאת רוצה אני לא רוצה שאת תיפגעי, טוב יאללה באלך גלידה?״עניתי לו ״כן״ עלינו לדירה שלו הוא הלך למטבח שלו וחזר עם גלידה ביד, שתי שמיכות וסרט שאלתי אותו ״מזה?״ הוא אמר לי ״אממ… סרט לבנות גלידה ושמיכות שמעתי שמצב כזה עוזר למצב רוח״ צחקתי הוא שם את הסרט טיטאניק בכיתי בו ושמתי את הראש לי על הכתף של רון, חשבתי לעצמי: איזה מזל יש לי שיש לי ידיד כזה טוב שמכיר אותי יותר טוב משאני מכירה את עצמי…
התעוררתי בבוקר בשעה 10 קמתי מהספה והלכתי לכיוון החדר של רון, הוא ישן שמה ולא רציתי להעיר אותו אז הלכתי למטבח ולקחתי משמה כוס מים אחריי זה שיחקתי קצת בפלאפון שלי, אחריי שעה רון התעורר אמרתי לו ״היי ישנוני, תקשיב אני צריכה ללכת עוד מעט״ הוא אמר לי ״נווו תישארי בבקשה אני מתחנן!!!״ אמרתי לו ״טוב בסדר אני יכולה להישאר עד חמש ככה, מה אנחנו עושים?״ הוא אמר לי ״אממ… כמה חברים מהבית ספר נפגשים בדירה שלי עוד שעה ככה ואז נעשה מה שבאלך טוב?״ התבאסתי קצת חייכתי חיוך מזויף ושאלתי אותו ״אממ… מי בא לפה?״ הוא ענה לי ״ריאן, שי, יניב ועומר״ ברגע ששמעתי את השם שי קיבלתי שוק אני לא יכולה לראות אותו הוא המוקד העיקרי להתעללות שעברתי בבית ספר אבל בשביל רון אני העשה הכל, אמרתי לו ״סבבה, טוב אני הולכת למקלחת״ התקלחתי ויצאתי החוצה לסלון ראיתי שמה את כל אלה מהבית ספר ששונאים אותי ואני אותם צוחקים, ברגע שהם ראו אותי הם הפסיקו לצחוק ושי אמר ״מה המכוערת הזאת עושה פה?״ לפניי שרון הספיק לענות אמרתי ״רון אני בחדר שלך צופה בטלוויזיה ביי״ רון אמר לי ״נוו לא תישארי בבקשה״ לא הקשבתי לו והלכתי לחדר של רון צפיתי קצת בטלוויזיה ושמעתי רעשים מהסלון יצאתי החוצה לבדוק שהכל בסדר וראיתי את יניב, שי, ריאן ועומר ומלא בקבוקים של וודקה, רון לא היה שמה וזה היה מוזר, שי התחיל להתקרב אליי ונישק אותי בכוח השאר עמדו בצד ועודדו אותו ניסיתי להתנגד ופתאום הרגשתי מכה חזקה בראש שלי ואיבדתי את ההכרה… אני לא יודעת כמה זמן עבר כנראה כמה דקות אבל כשניסיתי לפקוח את העיניים שלי לא הצלחתי והכל כאב לי, שמעתי שאומרים ״נוו יאללה תרד ממנה כבר זיינת אותה כבר מהר לפני שרון יחזור אם הוא ידע על זה הוא יהרוג אותך״ התחלתי לפחד, שמעתי שהדלת נפתחת ואת הקול של רון ״מה אתה עושה?! תרד ממנה!!!!״ ואיבדתי את ההכרה…


תגובות (7)

מה????????????? תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייי

17/06/2013 06:46

מההההה זהההה

17/06/2013 10:14

תמשיכייייייייייי

17/06/2013 10:14

תמשיכי :) זה ממש יפה <3

17/06/2013 14:55

תמשיכי 3>

18/06/2013 01:06

תמשיכייי

18/06/2013 01:23

תמשיכי

18/06/2013 03:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך