lovaticforever
אני אשמח לביקורת ואני אשמח שיותר ייקראו , התחשק לי לעלות עוד פרק אז הנה חח :) נ.ב תודה לכל המגיבות שימחתן אותי .

I Just Want To Be HAPPY ..פרק 4

lovaticforever 20/04/2014 623 צפיות אין תגובות
אני אשמח לביקורת ואני אשמח שיותר ייקראו , התחשק לי לעלות עוד פרק אז הנה חח :) נ.ב תודה לכל המגיבות שימחתן אותי .

קמתי בבוקר , התארגנתי וירדתי למטה .
אלעד כבר ישב , ואכל לו בנחת כריות עם חלב , כמו שאמרתי , בבוקר אני לא רעבה .
ישבתי לידו , אולי ממנו אני אצליח להוציא מה קרה אתמול עם לילך , ומה קורה ביניהם בכלל .
חייכתי חיוך ערמומי , הוא הבין מה אני רוצה , פתחתי את פי והוא ישר קם ואמר לי לא להתחיל עם השטויות שלי ושאין ביניהם כלום , לא הבנתי על מי הם עובדים , הרי רואים את הניצוצות בעיניהם .
נאנחתי וקמתי ממקומי , דודתי ירדה וקראה לי ולאלעד לבוא . התיישבתי ליד אלעד ונסענו .
הגענו לבית ספר , וסער חיכה לי בשער .
סימנתי לאלעד שיילך , הוא עשה מבט של 'אם אתה עושה לה משהו אתה מת' לסער והלך .
חייכתי , "היי" , אמרתי , בעוד חיוכי לא יורד מהפנים .
הסתובבנו קצת , עד שהיה הצלצול , נכנסנו לכיתה , כל אחד בנפרד , שלא יתחילו לחפור . זה מה שחסר לי עכשיו , שכל הכיתה תרכל ותחפור בכלום , הרי אין בינינו כלום נכון ?
התיישבתי , לאחר כמה דקות לילך באה , התיישבה לצדי , אמרה בוקר טוב מאוהב כזה וחזרה למחשבותיה , על אלעד בטח . הסתובבתי לסער וראיתי שהוא עסוק באיזה קשקוש במחברת , הוא ישב לבד , איפה הילד שישב לידו ? הוא כל היום מטייל ?
התחיל השיעור , מתמטיקה . אוי נו , יותר גרוע מהכל . החלטתי שכדי למנוע עוד מבוכה בעקבות הרדמות בשיעור אני אצא לי להסתובב קצת בבית הספר . ביקשתי מהמורה לצאת לשירותים והיא הסכימה , יצאתי לטייל בבית הספר , להכיר אותו , הגעתי למקום שלא ראיתי ולא הכרתי , בית הספר ענקי ! מישהו נגע בכתפי , נבהלתי והסתובבתי . מולי ראיתי ילד , שנראה בערך בגילי , הוא נראה טוב , אבל סער יותר .
"אסור לך להיות כאן , זה לא ממש השטח שלך" אמר וגיחך . הסתכלתי עליו במבט מזלזל .
"ומי אתה אם מותר לשאול ?" הסתכלתי והתאפקתי שלא להתפקע לו מול הפנים .
"אליאור , כפרע" אמר , בהתלהבות .
"ולמה אסור לי להיות כאן ? , אני לא רואה שכתוב השטח הפרטי של אליאור" התגריתי בו .
"תגידי ילדה , מי את בכלל ומה את תופסת מעצמך יותר מדי הא ?" הוא התקרב אליי , הוא היה יותר גבוה ממני . הוא חשב קצת , הוא בחן אותי ומיד אמר "את נראית לי מוכרת , את הילדה שמפריעה למורה לא ?" אמר וצחק .
"כן , גיל" אמרתי והבטתי בו גם , הוא באמת נראה מוכר , לפתע נזכרתי שזה הילד שיושב ליד סער .
"אהה .. אתה יושב מאחוריי" אמרתי לו והמשכתי להתגרות "תגיד , ולמה אסור לי להיות כאן ? אני חושבת שאני ואתה באותו השטח" .
הוא צחק ואמר בקול מזלזל "זה לא מקום לילדות טובות כמוך " . התעצבנתי , מי הוא בכלל ? הוא בכלל לא מכיר אותי . צחקתי גם אני "ומי אמר שאני ילדה טובה ?" עניתי לו בקול מזלזל ומתגרה .
הוא שמר על קור רוח , ראו איך הוא מנסה להירגע לאט לאט .
– נקודת מבט סער –
גיל נראתה לי משועממת , היא בקשה מהמורה לצאת לשירותים , ידעתי שהיא לא באמת הולכת לשם .
לאחר עשר דקות שהיא לא חזרה התחלתי לחשוש וביקשתי מהמורה לצאת . היא הרשתה לי ומיד הלכתי לחפש את גיל , לאחר שחיפשתי אותה בכל בית ספר , הבנתי איפה היא , היא בטח הלכה לשטח י"ב .
אליאור תמיד מסתובב שם , התקשרתי אליו .
אליאור : "אה אחי ?"
סער : "תגיד , ראית את הילדה ש.. " לא הספקתי להשלים את המשפט ושמעתי את גיל צורחת 'מטומטם' ואת אליאור צועק עליה בחזרה . ניתקתי את הטלפון , ידעתי שהיא שם , אבל מה יש לה לחפש שם ? ואיך היא הגיעה לשם בכלל ?
רצתי לשם , אני יודע שאליאור לא ייפגע בה , אבל יכול לבוא מישהו ולהתחיל לגעת בה , או לא יודע מה יעשו לה שם .
הגעתי , ראיתי את אליאור יושב על הספסל ומעשן , ואת גיל מתאפקת לא להרביץ לו מעצבים , היא הייתה עצבנית , היא ישבה כמה מטרים ממנו . שניהם שתקו .
– נקודת מבט גיל –
ישבתי ליד אליאור , עצבנית , מנסה להירגע , לא אני לא אלך , והיה נדמה שגם הוא לא , פתאום הופיע המשיח , סער , כלכך שמחתי לראות אותו , הוא התיישב ליד אליאור , הם דיברו ביניהם בשקט , סער הלך וסימן לי לבוא אחריו .
הלכתי , עד שלא ראיתי את אליאור , סער התיישב על שולחן שהיה בחצר , רחוק מהכל וסימן לי לשבת לידו .
"גיל מה עשית שם ? איך הגעת לשם ?" הוא התחיל לחפור , לא היה לי עצבים שיחפרו לי אחרי אליאור הדפוק הזה , ששיגע אותי . אבל להפתעתי נרגעתי במהרה .
חיבקתי אותו , הוא עטף אותי בזרועותיו , שתקנו , נרגעתי .
זאת הפעם הראשונה שמישהו מצליח להרגיע אותי אחרי כאלה עצבים .. אוי סער סער , כבר הזכרתי שאתה יחיד ומיוחד ?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך