lovaticforever
תגיבו זה חשוב לי , אני אשמח לביקורת או הצעות לשיפור (:

I Just Want To Be HAPPY ..פרק2

lovaticforever 19/04/2014 764 צפיות 2 תגובות
תגיבו זה חשוב לי , אני אשמח לביקורת או הצעות לשיפור (:

לאחר מחשבות רבות הגיע כבר הזמן שאני צריכה להתארגן וללכת .
לבשתי שורט קרעים בהיר , אולסטאר שחורות וטופ שחור לבן רחבה קצת , בושם וטיפה איפור .
בשעה 7 נשמעה דפיקה בדלת הבית .
" אני אפתח ! " צעק אלעד מהמטבח .
ירדתי במהירות במדרגות , בדלת עמדה שירה , כשחיוך רחב פרוס על פניה , כאשר ראתה אותי היא רצה אליי וחיבקה אותי .
" תירגעי את מועכת אותי " סיננתי כל עוד נשארה בי רוח חיים . שירה צחקה , " אוי נו שקט כאילו את לא התגעגעת אלי " אמרה .
" התגעגעתי אבל אני לא רוצה למות יום לפני תחילת כיתה י " חייכתי אליה .
יצאנו , אספנו את לילך וטליה , שהיו לבושות מדהים .
הגענו לקניון , נכנסנו לחנויות בגדים וקנינו מלא דברים לשנה החדשה , טוב , מה לעשות שחייבים להיראות מושלם ?!
בעשר יצאנו מכל החנויות , ונסענו הביתה .
הגעתי הביתה מותשת , התקלחתי והלכתי לישון , לא היה לי כוח לכלום . אלעד ניגש אליי וליטף אותי . " מה ?! מחר כיתה י הא ? " חייך אליי ברוך . " כן .. אתה תהיה בסביבה ? אנחנו באותה כיתה בכלל ? " שאלתי אותו . " לא , אנחנו בכיתות שונות , אבל בטח שאני ישמור עלייך , אחותי " חייך וחיבק אותי . הוא נשק לי במצח אמר לילה טוב והלך . חייכתי לי , אני מודה לאלוהים כל יום שיש לי את אלעד .
– יום ראשון –
אלעד העיר אותי . התעוררתי מעורפלת קצת .
" מה מו מי אתה אני רוצה לישון " גימגמתי בלחש , בקול עייף וישנוני וחזרתי לישון .
" קומי כבר שמנה את תאחרי לבית ספר ! " אלעד איבד את סבלנותו וצעק עליי .
" טוב טוב תירגע עצבן " אמרתי ופקחתי את עיני אט אט וקמתי בעייפות כבדה .
התלבשתי , חולצת בצפר שחורה עם ג'ינס ארוך קרעים בהיר ונעלי ואנס שחורות , קצת איפור , מחליק , בושם וירדתי למטה .
אלעד אכל , ושאל אם גם אני רוצה , עניתי לשלילה , אני לא רעבה .
אני יודעת שאלעד עצבני בבוקר אם הוא קם מוקדם אז סלחתי לו על הצעקה בבוקר .
בשעה שבע וחצי דודתי הסיעה אותי ואת תום ואלעד לבית ספר . כשהגענו שירה לילך וטליה חיכו לי בשער , חיבוק , נשיקה בלחי ונכנסים לחפש את הכיתה החדשה . אלעד הלך לחבריו , לא לפני שנשק ללחיי .
אני ולילך באותה כיתה , ושירה וטליה בכיתה של אלעד . נכנסו וישבנו אחת ליד השניה .
התלמידים נכנסו , הכרתי מעט מהם , שהיו איתי בחטיבה . רובם לא היו מוכרים לי , נו טוב , אנשים חדשים להכיר , זה תמיד טוב !
מאחורינו ישבו שני בנים וציחקקו .
התחיל שיעור היסטוריה , אוף , חבל שלא הבאתי כרית לישון , החומר נהיה יותר משעמם משנה לשנה . נמנמתי לי על השולחן , בעוד המורה חופרת לנו על החומר שנלמד השנה ועל זה שאנחנו צריכים להשקיע בבגרויות ובלהבלה , לילך מנסה להעיר אותי בשקט .
המורה התקרבה ושמה לב שאני ישנה .
היא דפקה על השולחן קלות ואני נבהלתי , " מה , מה קרה ? טילים ?"הרמתי את ראשי במהירות , מבוהלת , " כן גברת , ומי את ? " שאלה המורה , בנימה עצבנית . כל הכיתה צחקה לה , הייתי כלכך נבוכה , כל הכיתה הסתכלה עליי . " ג .. גיל " גמגמתי בשקט .
" גיל , אה ? " המורה שאלה – אמרה , הפנתה את גבה אליי והלכה לתחילת הכיתה . " תקשיבי גיל מתוקה , בשיעור שלי לא ישנים , בשביל זה יש לך בית . " אמרה והסתכלה עליי במבט קר ורשעי . הסתכלתי עליה במבט כזה , שאם מבטים היו הורגים , היא הייתה מתה ממזמן . שנאתי אותה , הנהנתי בראשי והבטתי בחוברת בשעמום . אני לא רוצה להסתבך ביום הראשון . השיעור נגמר והייתה הפסקה , לילך הייתה בשירותים , אז הלכתי לבד לכיתה של שירה טליה ואלעד . בעוד אני הולכת לכיתה שלהם , שניה לפני כניסתי לכיתה , הרגשתי כי מישהו תופס לי את היד , הסתובבתי , זה היה אחד הבנים שיושב מאחורינו בכיתה .
" כן ? " הסתכלתי עליו במבט קר , ושחררתי את ידי מאחיזתו .
" סער " הוא אמר והושיט את ידו , כדי שאלחץ אותה , בעוד הוא מחכה לידי , הוא הביט בי .
הסתכלתי על ידו המושטת , " גיל " אמרתי והושטתי את ידי אליו , הוא לחץ אותה בעדינות וחייך אליי , הוא היה כזה מושלם .


תגובות (2)

הצעות לשיפור? זה מושלם! תמשיכי

20/04/2014 13:30

    חח תודה :)

    20/04/2014 16:46
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך