I Love you פרק 1

אני אמיליה. ככה אמא שלי קוראת לי, שונאת את השם הזה! כולם קוראים לי אמילי וזהו. טוב עכשיו אני יודעת שבקטע הזה אני אמורה לספר לכם קצת עליי אבל זה לא יקרה, אתם תדעו הכל בהמשך הסיפור כך שאני לא צריכה להסביר לכם,אבל אם במקרה יש לכם שאלות, אל תשאלו אותי, תשאלו את גברת שנתנה את המשימה הדבילית הזאת לכתוב ספר כדי 'לבטא חופש ויצירתיות'. הרי רק גברת שפינסון הייתה מצליחה להטיל עלינו משימה טיפשית עד כדי לבכות. אבל היא אמרה שמי שלא יעשה את המשימה הזאת (בכוונה היא התכוונה אליי) ישאר עוד כיתה.
פרק 1: מה שאנשים מוזרים מבינים ודווקא אני לא
אם תרצו שאני אעביר לכם סיור בבית ספר שלי אתם כל כך תתחרטו על זה! עברתי ליד חדר המנהלת, המנהלת והסגנית עושים מדיטציה בחוץ, זה עוזר לזרימה או משהו, המורה לספרות והמאמן מתמזמזים ליד המדרגות (צריך לאסור על דברים כאלה), השומר כל פעם מגיע עם צבע שיער אחר (מטריד ביותר) ויש את גברת שפינסון המורה לשפה ודקדוק שבזמנה הפנוי ממלמלת המון פתגמים וכשהיא מתחילה סיפור ב"אז עוד כשהייתם ילדים" כדאי לכם לברוח כי שזה יקח שעות! והנה קיבלתי SMS מאחד האנשים השפויים פה בבית ספר, ליסה החברה הכי טובה שלי! 'היוש תקשיבי את חייבת לעזור לי! ניפגש בשירותים עכשיו דחוף!' אז מהר מהר רצתי לבית ספר רצתי על גבי השומר שצבע השיער שלו היה להיום סגול לילך, (מטריד ביותר!) חציתי את הקפיטריה והגעתי לשירותי בדיוק כשליסה חיכתה לי וזה היה נראה כאילו היא עומדת להתפוצץ! 'דברי אליי' ניסיתי לקצר דרכים כי ראיתי את דניאל החתיך בדרך לכאן. "אני חושבת שאני מאוהבת!" היא הלכה הלוך ושוב, "טוב תפסיקי עם זה את עושה לי כאב ראש, רגע מה אמרת שאת?!" די צעקתי. "ששששש זה סוד" היא סתמה לי את הפה אולי בגלל שהיא פוחדת שאני אצעק משהו. "אולי פשוט תגידי לי מי זה?!" לחשתי וחיוך מטופש נמרח על פניי, תחשבו על זה אולי היא המאהב שלה אני ודניאל נצא לדאבל דייטים ביחד……מיד כשדניאל ישים לב שאני קיימת בכלל. "ב….ב…." יש לה קטעים שהיא מגמגמת שהיא לחוצה, "במשה" חיוכי נמחק בשניות. "משה השומר?!" הפעם לא צעקתי. נראלי שכבר לא נצא לדאבל דייטים ביחד, כשאני ודניאל נלך לחופשה בהוואי ליסה ומשה לא יכלו לבוא כי השמפו של משה לא התייבש עדיין. "כן כן טוב שתקי שכחי שדיברנו בכלל" אני מה זה לא אתן לה להתחמק עם הצהרת האהבה הגדולה והמוזרה שלה, תפסתי אותה ביד ואמרתי לה:"אוקיי את לא זזה מטר מפה לפני שאת אומרת לי איך זה קרה ומה לעזעזל חשבת" השיחה שלנו נקטעה על ידי כמה בנות סנוביות שהתגנבו לשירותים כדי לסדר את השיער. עכשיו כשאני חושבת על זה….כדאי שגם אני אלך. אבל לא נורא אחרי הלימודים לא יהיה לה שום תירוץ אלא לספר לי. שיו נכנסתי לשירותים של הבנים! איזו פאדיחה! אני לא יכולה עכשיו לצאת מול כולם מהשירותים של הבנים! פשוט הסתגרתי בתוך תא כשראיתי מישהו מתקרב. "מה נשמע גבר" נשמע קולו של דניאל, הורדתי את הכובע מהקפושון שלי כדי שאוכל לשמוע יותר טוב, "בסדר אחי תגיד ראית את הילדה הזאת, אמילי איך היא מסתכלת עלייך? היא בדוק דלוקה עלייך" אני לא מאמינה הם מדברים עליי! "כן אבל לא נראלי לי שזה ילך" הוא שטף ידיים והמשיך, "היא די פחדנית כזאת…אני צריך מישהי שיש לה קצת ביטחון עצמי אחי," ראיתם את זה? מסתבר שאני לא מספיק נועזת! לא מספיק אמיצה! לא מספיק….לא הספקתי להגיד כלום וכבר הדלת של התא נפתחה ובגלל שנשענתי עליה גם אני נפלתי, דניאל וחבר שלו עמדו והסתכלו עליי המומים ……


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך