avivfelsen
מקווה שאהבתם

I wanna save your heart- על ליאם פרק 2

avivfelsen 29/03/2014 762 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם

פרק 2
הגענו לבית ספר וכרגיל כולם התעלמו ממני ונדבקו לרגלי אחותי התאומה..
הלכתי לצד, לפינה המיוחדת שלי.
הפינה שאף אחד חוץ מליאור לא מכיר.. הפינה שאליה אני הולכת כשעצוב לי או כשאני רוצה סתם לחשוב, שזה קורה בערך בכל יום..
הפינה שלי היא מיוחדת גיליתי אותה כשדחפו אותי וקיללו אותי הייתי כל כך חלשה וכל מה שרציתי היה לשבת במקום מבודד ולשמוע שירים.
אז המשכתי לזחול מאחורי השיח וגיליתי מקום מדהים! הוא היה עם דשא ירקרק ועם עץ בודד וירוק שפרחים שרועים מתחתיו <3
זה היה מראה קסום וישר ידעתי שזה יהיה המקום שלי וכך באמת היה.
ישבתי בצל העץ ושמעתי מוזיקה של one direction הלהקה שבזכותה הכל נראה ורוד יותר
וגם בגלל שליאם שר שם (:
יש להם שירים לכל מצב:
של חולשה, עצב, בלבול, אהבה נכזבת, אושר, אמונה עצמית , החוזק שבאהבה ועוד המון מצבים שעוזרים לעוד המון בנות בחיים.. :)
המון מחשבות עלו למוחי על ליאם יכול להיות ש…? לא, אני לא חושבת… אבל מה עם זה נכון? מה עם אני… אוהבת אותו? מה שבטוח לומר לו זאת לא אופציה, זה יהרוס את כל החברות בינינו! וחוץ מזה אולי זה בכלל לא נכון… אולי זו סתם מחשבה…?
טוב אני לא אשקר לעצמי… התאהבתי בו מהרגע שראיתי אותו בפעם הראשונה ופשוט הדחקתי את זה ממוחי אבל מליבי פשוט לא הצלחתי..
אני מאוהבת בו יותר משנה ורק עכשיו קלטתי את זה! האם זה בכלל אפשרי?!
פתאום הרגשתי ידיים על עיניי, ידיים עדינות, רכות וישר זיהיתי…
ליאם.
ואז הוא שאל בקול המתקתק הגברי והחמוד שלו
"תנחשי מי זה?"
"אוי.. אממ.. זה באמת קשה לדעת.. חחח ליאור אני יודעת שזה אתה (: " עניתי וצחקתי תוך כדי
הוא הוריד את ידיו מעיניי וחייך אליי.
"יש לי הפתעה בשבילך" הוא אמר וחייך בשובבות.
"אוקיי… מה ההפתעה?" שאלתי, כי בחצי מהפעמים ההפתעות שלו היו ממש גרועות!


תגובות (2)

תמשיכייי

30/03/2014 13:09

מושלםם♥♥♥

31/03/2014 18:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך