-shiros-
הסיפור יתחיל מנקות המבט של אלה... אני מקווה שילך לי טוב ואז אני יעשה מנקודת מבט גם של האחרים... מקווה שמי שיקרא יאהב 3>בערב אני יעלה את הפרק הראשון...

i will SURVIVE -דמויות

-shiros- 02/03/2014 738 צפיות 2 תגובות
הסיפור יתחיל מנקות המבט של אלה... אני מקווה שילך לי טוב ואז אני יעשה מנקודת מבט גם של האחרים... מקווה שמי שיקרא יאהב 3>בערב אני יעלה את הפרק הראשון...

שירה-
הי שמי שירה אני בכיתה י ויש לי שיער חום כהה גלי, נמשים ועינים חומות. אני חולת בגדים וקניונים אבל בכל זאת טיפה חננה. אני רוקדת ומנגנת בפסנתר.כל החברים שלי קוראים לי שירוס ואני קצת בקטע של ילד מהכיתה…

דנה-
הי אני דנה:) שיער שטני רזה עינים ירוקות כיתה י' חבר חתיך בשם בן ממש ההפך משירה הכי לא חננה בעולם, לא מתה על קניונים אבל אוהבת לצאת עם חברים.

אלה-
הי אני אלה:) שיער שחור כולם אומרים לי שאני רזה אבל אני מרגישה שהם משקרים לי… יש לי עינים כחולות וטיפה ירוקות בצד. אמממ אין לי חבר וגם לא יהיה אחד בקרוב!!!

גיא-
הי אני גיא, כדורסל זה אני, שיעורים משתדל להכין וגם לבית ספר כמעט תמיד מגיע, אני לא חננה למרות שאני נשמע כזה. שיער שחור\חום ועינים חומות כהות רזה וגבוה. לא סובל את הבנים שיורדים על בנות. יש לי כמה ידידות.

סער-
ספורט זה לא אני. שכחו מזה, מגיע לבית ספר, תמיד בלי שיעורים ובלי תרוצים. מפלרטט עם בנות, כולן נמרחות עלי וחושבת שאני בקטע. חחח כן בטח.
שייער חום קצוץ ועינים ירוקות רצה ובגובה רגיל.

דור-
אוהב כדור סל, בקבוצה עם גיא, מאוהב עד מעל הראש, אנחנו עדיין לא ביחד אבל זה יקרה בסוף אתם תראו. שיער שטני ועינים כהות.

-כולם בכיתה י-


תגובות (2)

מוכשרת!! אשמח עם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי ^^

02/03/2014 06:55

נחמד, מחכה שתתחילי!

02/03/2014 07:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך