-shiros-
אני ממש מקווה שאהבתן כי אני לא ממש... אני יודעת שטיפ שיניתי דמויות וחלקים מפרקים קודמים אבל זה ידרש במשך... חג שמח!!! 4 תגובות וממשיכה...

i will SURVIVE -פרק כפול 4+5

-shiros- 14/03/2014 702 צפיות אין תגובות
אני ממש מקווה שאהבתן כי אני לא ממש... אני יודעת שטיפ שיניתי דמויות וחלקים מפרקים קודמים אבל זה ידרש במשך... חג שמח!!! 4 תגובות וממשיכה...

יואו בנות מזה סליחה שלא כתבתי כלכך הרבה זמן!!!! היה לי מיצב באנגלית ומלא בחנים מבחנים עבודות ושיעורים בית ורוב הימים חזרתי בין 9 וחצי ולעשר בלילה (יצאתי ב8 בבוקר מהבית!)
אני מקווה שלכולכם היה כייף היום עם התחפושות ואשמח לשמוע בתגובות למה התחפשתן!!
פורים שמח!! 3>

_____________________________________________________________________

*טיפונת שינוי בסיפור: אין לי המשך לפרק הקודם שעשיתי אז אני עושה המשך חדש מהרגע שהיא ראתה את גיא בחדר שלה***
סורי

___________________-_________________________________________________
"גיא?" מה הוא עושה פה? "אלה" "גיא תצה מפה בבקשה" "למה?" מה למה? אני לא לבושה! באיזה זכות אתה נמצא פה ושאול אותי למה?" "אלה אני צריך לדבר איתך!" "יופי! רק להבא תגיד את זה כשאני יוצאת מהמקלחת ולא אחרי שנתת לי להשפיל את עצמי!! תלך כבר!! אני לא רוצה לדבר איתך" הוא קם ויצא…. היתי קשה מידי איתו? לא יודעת אבל אני לא רוצה חבר, בטח שלא את גיא, הוא לא עבריין -לא שידוע לי- אבל הוא לא מישהו בשבילי….
בבוקר למחרת הגעתי לביתספר.בדרך פגשתי את דור… הוא גר מולי.. מעבר לכביש…
"בוקררר!!" "בוקר טוב נסיכה! מה קורה?" "הכל טוב! למדת למתמטיקה? " "כן… נראלי יהיה קל.." הוא בדיוק התכוון להגיד משהו אבל הגענו לבית ספר ושירה ודנה התנפלו עלי … הלכנו לכיתה והתחיל היוםם… בהפסקה הלכתי לפינה הרגילה… אנחנו יושבים שם אני שירה דנה גיא דור וסער ועוד כמה חברים שלו שאני פחות מכירה… סער וגיא הם חברים הכי טובים!!! אבל הפכים גמורים!! גיא ילד שמגיע ללימודים, ומשתדל להימנע מאלימות לעומת סער שמבריז קבוע וכמעט תמיד נמצא בצרות..
דיברנו על המבחן ואז שירה אמרה" מחר פורים!!" ואז הבנתי שאין לי תחפושת ואין לי מתי לקנות… אופס…?
"יואו מה נעשההה???" סער התקרב אלינו והתרחק מהחברה שלו שמעשנים" אתן רוצות אני יקפיץ אתכן?" דנה אמרה שיש לה כבר תחפושת ושירה אמרה שהיא תלך עם עידן -חבר שלה-
"אלה אז באיזה שעה לאסוף אותך?" ווואייי פדיחה שבגללי הוא מטריח את עצמו… "אמממ מתי שבאלך… אתה גם לא חיי.." "לא זה פסדר… היום ב7?" "סבבה" "סבבה" ואז היה צלצול…
נגמר היום והלכתי הביתה…. עוד שלוש שעות והוא מגיע… מה לעשותתתתת
החלטתי לנוח.. אני מתה מעייפות :(
-נרדמתי- קמתי ברבע לשבע וטסתי להתלבש… הוא התקשר להודיע לי שיש לו חתונה של חבר ודור יבוא איתי.. כל הנסיעה לא דיברנו…… הגענו והתכוונתי לרדת.."לאן את הולכת?" "הגענו…" "אני לא אתן לך להסתובב פה לבד… כנסי נחנה ואני יבוא איתך…" נכנסנו וקנינו לי תחפושת של מיני מאוס מהממתתתתת!!!!!!!!1 קנינו גם גלידה וישבנו לאכול……. סיימנו והוא החזיר אותי הביתה… הפעם כל הדרך צחקנו שרנו ודיברנו על כל מיני שטויות… הגענו והתכוונתי לצאת.. הוא תפס לי ביד ומשך אותי אותי אליו… נפלתי עליו כך שהדבר היחידי שהפריד בינינו היה הידים שלי.. ואז הוא נישק אותי…. התנתקנו והסתכלנו אחד לשני בעינים…. הוא התקרב ונישק אותי שוב… וואי איזה נשיקה…התנתקנו… הפעם נתתי לו נשיקה בלחי , אמרתי לילה טוב ונכנסתי לבית…איתי חיכה לי ליד הדלת של הכניסה… "מי זה היה?" הוא שאל.. פאקקקק הוא ראה את זה? "אמממ.." להגיד לו חבר שלי? אבל הוא לא… שלחתי הודעה לליאן שתרד… היא ירדה וחפרה לאיתי בשאלות שהואלא יכל להתחמק מהן… בינתיים חמקתי למעלה ונכנסתי לחדר… לקחת לי זמן להבין שגיא, ודור רוצים אותי, שניהם נישקו אותי, ולשניהם לא נתתי תשובה !!!
בעודי שוקעת במחשבות וכעסים על עצמי שמעתי טקטוק על החלון מבחוץ… ואז ראיתי אותויושב שם, עם ורד ביד…. ובואו נגיד שאם מקודם הרגשתי אבודה… אז עכשיו הרגשתי אבודה פי 200!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך