-shiros-
אז הנה הפרק הראשון... אני צריכה טיפה לחשוב איך להמשיך אז או בערב או בבוקר יהיה עוד פרק... ממש הופתעתי שיש 20 צפיות זה ממש שימח אותי... אם למישהי יש רעיון\בקשה\הצעה או כל דבר אחר שתגיד כי אני אשמח לשמוע את דעתכן :)פליז תגיבו ומקווה שזה לא משעמם3>

i will SURVIVE -פרק 1

-shiros- 02/03/2014 820 צפיות תגובה אחת
אז הנה הפרק הראשון... אני צריכה טיפה לחשוב איך להמשיך אז או בערב או בבוקר יהיה עוד פרק... ממש הופתעתי שיש 20 צפיות זה ממש שימח אותי... אם למישהי יש רעיון\בקשה\הצעה או כל דבר אחר שתגיד כי אני אשמח לשמוע את דעתכן :)פליז תגיבו ומקווה שזה לא משעמם3>

"…. אנחנו לעולם לא ניפרד אלה!!! אני מבטיח לך!!! אני כאן אני תמיד ישמור עליך.. אלה לא!! אלה אל תעזבי או.." דרינגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג
אוף אין לי כוח לקום:\ יום ראשון בבוקר, יש מתמטיקה עם ונדה אוף באלי לבכות..
קמתי מהמיטה וישר קיבלתי שיחה מדנה "יפה שלי בוקר טוב" היא ישר צועקת זאת… לא שלום בלי איזה אזהרה נחמדה… ישר על הבוקר.. חח טוב נו זאת החברה שלי… "בוקר טוב גם לך דנה.." אמרתי לה חצי ישנה עדיין… "את עדייין ישנה? חחח על מי חלמתתת?" "לא חלמתי על אפאחד. למה אני משקרת עוד שניה היא תגלה לבד.. היא קוראת אותי כמו ספר. אבל רגע, ממתי אני חולמת על בנים? כאילו גיא סבבה והכל אבל אני לא רוצה חבר אני לא ילדה של נשיקות וחיבוקים והבלגנים של למה הסתובבת עם זאת ועם זאת… אולי שאני ימצא את האחד… "אלה את שם..?" זאת היתה דנה כנראה שבהיתי… אופס..? "אה כן אני פה… תקשיבי אני חייבת להתארגן שניה אני חוזרת אליך" "טוב בי אהובתי" "בי חיימי"..
אז התלבשתי בחולצה תכלת של בית ספר גינס שחור וקוקו ונעלי אולסטאר לבנות… אסור אצלנו איפור אז…
עשיתי את ארגוני הבוקר שלי ירדתי למטה עם תיק וטלפון ואכלתי קורנפלקס… חח הרגל מכשאני קטנה :)
לקחתי את הסנדוויץ' שאבא שלי הכין לי ואנרג'י לסוף היום ויצאתי לאוטו. אבוש הסיעה אותי ואת האחים שלי, אחד בי'ב ותאומים בח'…. סיוט שאי אפשר לתאר…
וכמו בכל בוקר הם מתחילים לריב מי יושב מקדימה… לאח שלי יש רשיון אבל אין לו רכב אז הוא נתקע איתנו :) חחח לאח שלי קוראים איתי ולתאומים קוראים ליאן ועומר….
תמיד איתי אומר שהוא הכי גדול אז הוא צריך להיות מקדימה, ליאן אומרת שהיא בת אז לידיז פרסט, ועומר אומר ששנים רבים השלישי לוקח ואני תמיד מוותרת והם ממשיכים לריב..
סוף סוף הגענו לבית ספר, כל אחד הלך לחברה שלו -בית ספר של ז עד יב- אני דנה ושירה הלכנו לכיתה ביחד עם ידים משולבות… בדרך גיא הצטרף אלינו לשיחה וזה הזכיר לי את החלום… למה לעזעזל חלמתי עליו?!?!?!


תגובות (1)

ואוו מהמםם!

02/03/2014 07:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך