-shiros-
אז כמו שבטח שמתם לב שיפצו את האתררר!!!! מה אתם חושבים על השינויים? אממממ כתבתי את הפרק הזה בלחץ כי יש לי מחר מבחן בהיסטוריה... אזזז קיצר אני אעלה מחר או מחרתיים עוד פרק... תגיבו ... אם יהיו הרבה תגובות אני אעלה מחר!!! לילט3>

i will SURVIVE -פרק 3

-shiros- 05/03/2014 700 צפיות 2 תגובות
אז כמו שבטח שמתם לב שיפצו את האתררר!!!! מה אתם חושבים על השינויים? אממממ כתבתי את הפרק הזה בלחץ כי יש לי מחר מבחן בהיסטוריה... אזזז קיצר אני אעלה מחר או מחרתיים עוד פרק... תגיבו ... אם יהיו הרבה תגובות אני אעלה מחר!!! לילט3>

או. מי. גאד.
הנתקנו. הוא הסתכל עלי מנסה להבין למה עצרתי את הרגע המדהים הזה…
"יש שיעור…" ורק אחרי שאמרתי את זה הבנתי איך זה נשמע..
הוא הסתכל עלי בעצב, באכזבה והחל לתקדם לכיוון הכיתה כשהוא ממלמל "..זה היה טוב מידי בשביל שזה שימשיך לנצח…" פתאום נהיו לי רגשות אשם… אני כן אוהבת אותו!!! אבל יש שיעור, יש מצלמות, ואני בחיים לא התנשקתי ועל הפעם הראשונה אני עושה עוד 200? אז הלכתי אחריו לכיתה…. שאר היום עבר רגיל… חוץ מזה שגיא לא ממש דיבר איתי…היה צלצול ויצאתי מהבית ספר הביתה… נכנסתי ועליתי לחדר עם כוס שוקו ועוגיות.. ישבתי למחשב והתעסקתי בפיס בטוויטר ובכל מיני סרטונים ביוטיוב… ואז פתאום הרגשתי דחף למקלחת… חח כן אני מוזרה כזאת :)
אז נכנסתי להתקלח :) נכנסתי, נעלתי אחרי את הדלת -ליתר ביטחון- ונכנסתי מתחת למים.. כעבור חצי שעה בערך יצאתי התעטפתי במגבת ויצאתי מהמקלחת… מזמזמת לי את השיר מונסטר של ריאנה… התקדמתי לארון הוצאתי תחתונים, חזיה ובגדים והשלכתי אותם על המיטה בלי להסתכל בכלל… ואז כשהסתובבתי… בוא נגיד שחטפתי התקף לב… גיא, שוכב, על המיטה שלי, עם ידים מאחורי הראש, המכנסים שלי על רגלו, החלצה שלי לידו, החזייה שלי על פניו והחתונים שלי על בטנו.. עוד שניה התעלפתי.. דפקתי צרחה עד שהבנתי שהוא לא ראה כלום חוץ מאת התחתונים והחזיה שלי… חחח לא ראה כלום… הוא מצידו גיחך והוריד את בגדי ממנו וקם אלי… "מה אתה עושה פה?" שאלתי.. יופי סתומה… את אמורה לכעוס עליו שהוא חיכה בחדר שלך ונתן לך להביך את עצמך ככה ולא אמר כלום…. "באתי לדבר איתך" אווווו איזה חמוד…. "בסדר.. אבל אני צריכה להתלבש קודם…" הסמקתי… "יאלה אני מחכה לך.." הוא חזר לשכב על המיטה… "גיא אני מתלבשת פה…" "אוקי" "בחדר הזה.." "אוקי" גיא נו תצא לא באלי שתראה אותי ערומה.." "טוב טוב אני הולך.." הוא יצא התלבשתי הסתרקתי שמתי דאודורנט, בושם ופתחתי את הדלת… הוא הרים את הראש מהטלפון וחייך… הוא נכנס וישבנו על המיטה… "אני באתי… כי רציתי ל…" ואז הוא נישק אותי… ואו כל נשיקה איתו יותר טובה מהקודמת.. התנתקנו… הסתכלתי עליו… "תזכיר לי למה באת לפה…? " הוא חייך ונישק אותי שוב… רק הפעם כשהתנתקנו אני עצרתי. התיישבתי ישר בחזרה והסתכלתי עליו… "את מרגישה אלי את מה שאני מרגיש אליך.. נכון?" הנהנתי.. הוא חייך והתקרב לנשק אותי… זזתי.. "לא עכשיו.." "יש בעיה אלה? אני לוחץ עליך? את לא חייבת… אפשר פשוט לשכוח את הכל ו.." "גיא…" ,מממ?" "אתה משולם.. באמת… אני גם אוהבת אותך מאוד.. פשוט זה חדש לי כל העניין של החבר… ואתה גם.. ה…חב." "אני המה אלה?" "אתה הנשיקה הראשונה שלי… החבר הראשון שלי… אני אף פעם לא אהבתי מישהו ולא התנשקתי אם אפאחד אף פעם ו…" הוא קטע אותי מחייך… "אל תדאגי אני אהיה החבר הראשון והאחרון שלך… " הוא התקרב נתן לי חיבוק דוב חזק ונשיקה בראש…
"גיאאא…" "מממ..?, "אתה מוחץ אותי.." הוא לא זז… "גיאאא" "מממ" אתה חוץ אותיייייייייייייייייייייי" הוא שחרר… "אז מה אנחנו בעצם?" שאלתי… "את חברה שלי ואני חבר שלך זה אומר שאנחנו חברים… לא?" חחח אני אוהבת שהוא משחק אותה טיפש… חחח 3>
מישהו התקשר אליו.. " הלו…. כן…… אוי שכחתי… אני בדרך…. כן…. בי אחי…" אוףףף הוא הולךךךך "אני חייב ללכת יש לי אימון…. אני אחזור ישר לפה…" "טוב.." "בי אהובתי.." "בי" הוא נתן לי נשיקה ויצא….
אני מ-א-ו-ה-ב-ת!!!!!!


תגובות (2)

טוב אז זה מושלם וזה לא נותן לי לקרא את שאר הפרקים שלך בגלל השינויים (חרא) אז.. אני יצטרך לנחש מה קרה חחחח והשיפור לא משו

05/03/2014 19:25

כן… אני תכף אעלה מחדש את הפרקים..

06/03/2014 13:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך