מצטערת שנעלמתי ! אני חוזרת לעלות פרקים. לא היה לי ממש מה לכתוב, נתקעתי ולא ידעתי איך להמשיך את הסיפור. אבל בעקבות כמה אירועים שקרו לי בחודש האחרון שלא העליתי כלום, נהיו לי רעיונות ובהחלט יש לי על מה לכתוב. הפרק הזה מבוסס על משהו ספציפי שקרה לי ובגלל זה היה לי הרבה יותר קל לכתוב את הפרק הזה. אני מממממממממממש מקווה שאהבתם ונהניתם מהפרק !! אשמח לתגובות, ביקורות, רעיונות, מחשבות - כל דבר שעולה לכם בראש, בתגובות (;

" If it aint love, why does it feel so good ? " פרק 4

18/04/2016 700 צפיות 2 תגובות
מצטערת שנעלמתי ! אני חוזרת לעלות פרקים. לא היה לי ממש מה לכתוב, נתקעתי ולא ידעתי איך להמשיך את הסיפור. אבל בעקבות כמה אירועים שקרו לי בחודש האחרון שלא העליתי כלום, נהיו לי רעיונות ובהחלט יש לי על מה לכתוב. הפרק הזה מבוסס על משהו ספציפי שקרה לי ובגלל זה היה לי הרבה יותר קל לכתוב את הפרק הזה. אני מממממממממממש מקווה שאהבתם ונהניתם מהפרק !! אשמח לתגובות, ביקורות, רעיונות, מחשבות - כל דבר שעולה לכם בראש, בתגובות (;

פרק 4:
* נקודת מבט אריאל *
יושבת ומחייכת כמו טיפשה על המיטה בחדר, מביטה במסך של הטלפון על ההודעה המהבהבת 'אוהב אותך יקופה'.
אני יודעת שהוא לא באמת התכוון לזה, לאוהב, במלוא מובן המשמעות של המילה. אבל אהבתי לראות את זה. ' אוהב ', איזה מילה מדהימה.
נזכרתי באירועי אמש, למרות שזה לא ממש אמש, לפני כמה ימים, אבל עדיין – חשבתי על הדברים שקרו, זה הצחיק אותי באיזשהו מקום. בחיים לא הייתי כזאת, בחיים לא הייתה לי משיכה כל כך מטורפת למישהו. בחיים לא התבלבלתי מרוב תשוקה ונתתי למישהו על הפעם הראשונה. נכון, אולי לא באמת באמת נתתי לו, ואולי הדברים המיניים שעשינו זה כלום לעומת מה שהיה אפשר לעשות. אבל .. הרגשתי כל כך פתוחה איתו, כך שמשום מה זה לא כל כך הפריע לי אם הוא יראה אותי בחזייה על הפעם הראשונה באמת שאנחנו נפגשים. פעם שנייה יותר נכון, אבל זאת הפעם הראשונה שאנחנו באמת באמת נפגשים, ולא רק מפלרטטים אחד עם השני בים.
זה הזוי, אני מכירה אותו רק שבוע ואני מרגישה שאני מכירה אותו כבר כל החיים שלי, כאילו אנחנו זוג כבר איזה חודשיים. זה מפחיד אותי באיזשהו מקום.. זה מוזר לי.
הוא נראה כל כך טוב, וזה לא שאני לא, כי אני כן, אני אוהבת ושלמה עם איך שאני נראית. נכון פה ושם הייתי רוצה לעלות מידה בחזייה, אולי לשפר עוד קצת את התחת או אפילו להגיע לרגליים של הדוגמניות של ויקטוריה סיקרט. אבל זה לגיטימי, אין אחד שלא רוצה לשפר את הגוף שלו, לשדרג את עצמו. נראה לי לפחות …
בכל מקרה, אני חושבת שגיל הוא הבן אדם הכי יפה שהייתי איתו. לא יודעת, אני מבולבלת כל כך. הבן אדם הזה נכנס לי בכזאת פתאומיות לחיים, נכנס לי משום מקום, מילא אותי באקסטרה ביטחון, ובחיוך שלא יורד מהפנים.
אני חייבת להיפגש איתו שוב.

*מנקודת מבט גיל *
' אני חייבת להיפגש איתך שוב ', חייכתי למראה ההודעה שקיבלתי ממנה.
' אני לגמרי, אבל לגמרי, מסכים איתך בייב ' עניתי.
' מתי ? '
' עד כמה את ספונטנית ? (; '
' ספונטנית זה השם השני שלי (; '
' חשבתי שזורמת זה השם השני שלך .. (; '
' חחחחחחח אני ארביץ לך '
' בשביל למה להרביץ ? בכל מקרה נסיים במיטה '
' וואלה ? '
' וואלה וואלה דוב קוואלה '
' קשה לכעוס עלייך ימותק ', עוד הודעה שבגללה אני מחייך כמו טיפש. כל כך לא אופייני לי, זה מצחיק לי. מוזר. אבל אני חושב שאני מתחיל לאהוב את ההרגשה..
' בואי אליי ' כתבתי לה.
' אתה לא יכול לבוא אליי ? '
' אין לי איך להגיע בייב .. יש לך רישיון ? '
' אכן כן '
' אז בואיייייי '
' אוף אבל אני לא אוהבת לבוא ראשונה לבנים, אתה תנסה להזרים אותי בדוק '
' נשבע לא מנסה כלום 3> '
' תנדור בראש שלך '
' נודר בראש שלי יא ערסית '
' אוקי יופי. שעה ואני אצלך '
' מחכה (; '

חיכיתי לה בחוץ כשהיא התקשרה ואמרה שעוד 2 דקות היא אצלי. אני נשען על מנורת הרחוב שממש בכניסה לבית שלי, מחטט ברשתות החברתיות למיניהם ומשתעמם.
אוטו לבן נכנס לחנייה שלי, ופוגע בפח ומפיל אותו. אני מסתכל עלייה, היא דופקת לי פרצוף ביישן וצוחקת. נקרענו מצחוק.
היא מכבה את האוטו ויוצאת ממנו, אני עדיין מתפוצץ מצחוק מהחנייה העקומה שלה – אבל הצחוק נפסק ואני מוצא את עצמי בוחן אותה מכף רגל ועד קצה השערה העליונה ביותר בשערה, אם יש בכלל דבר כזה שערה עליונה ביותר. בהלם ממה שאני רואה מול עיניי, כל כך אוהב את מה שאני רואה. היא הסתובבה וסגרה את הדלת של המכונית שלה. הדבר הראשון שעיניי תפסו, מכיוון שאני גבר טיפוסי אחרי הכל, היה הטייץ שלה. או יותר נכון הישבן שלה. זה ישמע תמים יותר אם אני אגיד הטייץ, אז נלך על זה. התחת שלה היה מעוצב ויפה, בדיוק כמו שאני אוהב. יכול להיות שאני מקצוען אחושרמוטה כי כבר זיהיתי את סוג התחתון שהיא לובשת. היא הסתובבה אליי וצחקה, " לא יודעת למה לא ציפיתי שתבהה לי בתחת בשנייה שאני אסתובב ".
צחקתי חזרה, " בואי הנה יקופה ", " אני אראה לך מזה קופה " צחקה והתקרבה אליי.
היא לבשה גופייה לבנה, קצת בטן, שישבה עליה כל כך טוב. אני חושב שהיא מלאך. אני לא חושב, אני חושב שאני בטוח שהיא מלאך. יש לה גוף של דוגמנית, מלא במקומות הנכונים. היא לא גבוהה ולא נמוכה, בדיוק באמצע, אולי קצת פחות מהאמצע – אבל בדיוק מה שאני אוהב. השיער שלה חום, הולך לבלונדיני ככל שמסתכלים יותר למטה. ארוך ויפה. השפתיים שלה קטנות, אבל נראות כל כך מפתות.
אני חושב שהיא ההגדרה וההוכחה לשלמות.

" שמעי, רק רציתי לציין שאת חונה מדהים " גיחכתי כשנכנסנו לחדר שלי והיא התיישבה על המיטה שלי.
" זה היה בטעות !!! " היא צחקה.
" טעות בתחת שלי חחחח בחיים לא ראיתי בעיניים שלי מישהי שחונה כל כך רע " צחקתי.
" אני ארביץ לך " היא צחקה שוב, נותנת לי כאפת שטות בבטן.
לפתע עלה חיוך שובב על פנייה. קלטתי בדיוק מה היא חושבת. " אוהבת את מה שהרגשת אה? " צחקתי.
" אכן כן " חייכה אליי בתמימות.
הפרצוף התמים שלה, המחשוף השובב והמתגרה שלה, הרגליים היפות שלה, הפנים היפות האלה – הכל פשוט חרמן לי את החיים.
היא הולכת לגרום לי להתאפק, אני חייב להתאפק.

" אתה יודע אני דווקא ממש גאה בך " היא אמרה אחרי רבע שעה של דיבורים.
" על מה ? " צחקתי.
" אתה היחיד שפגשתי בתקופה האחרונה שמסתכל לי בעיניים ולא בוהה לי בציצי ", צחקתי.
" אני בחור מאופק " אמרתי בחיוך שחצן.
" כן אה " צחקה.
" תביאי נשיקה " אמרתי פתאום.
" ואם לא בא לי ? " התגרתה בי.
" הו, בא לך " עניתי.
" באמת ? " המשיכה להתגרות בי.
" תגידי לי את " אמרתי, תופס בצד צווארה ומצמיד את שפתיי אל שלה.
היא התפוצצה מצחוק פתאום, התנתקתי ממנה וצוחק. " מה יש לך ישרוטה ? " צחקתי.
" נזכרתי במשהו מצחיק " היא צחקה.
" זה קשור אליי ? " גיחכתי נבוך.
" לאלא, אתה מדהים " היא ענתה.
" לפחות זה " מלמלתי צוחק.
" הינה הינה אני בסדר " לקחה נשימה עמוקה והתקרבה אליי עוד יותר, מנשקת אותי.
ואז אני התפוצצתי מצחוק, " מה אתה צוחק " היא צחקה.
" בחיים לא קרתה לי סיטואציה כזאת כשהתנשקתי עם מישהי " המשכתי לצחוק.
" אז כדאי שתתחיל להתרגל " אמרה בטון פלרטטני במיוחד.
חייכתי, מביט בשפתיה, ודואג להצמיד את שפתיי לשלה כמה שיותר מהר…….. (:


תגובות (2)

דחוף

19/04/2016 11:09
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך