DreamerGirl☺♪♫
רוצים עוד פרק ? בתגובות ???? מקווה שאהבתם ♥ אוהבת ♪♫

I'll never forget you. פרק 5~

DreamerGirl☺♪♫ 20/11/2015 660 צפיות 3 תגובות
רוצים עוד פרק ? בתגובות ???? מקווה שאהבתם ♥ אוהבת ♪♫

~פרק 5~

לבשתי את הפאה הבלונדינית שוונדי הביאה לי ל-1 באפריל. שמתי מעליי שמלת פאייטים וורודה נוצצת, עם מחשוף עמוק. לבשתי חזיית פושאפ, והוספתי לתוכה כמה כדורי צמר גפן. הוספתי תיק וורוד נוצץ, ונעלי עקב גבוהות נוצצות. כול התחפושת הזאת הייתה של אליזה, שנתנה אותה לוונדי, שהעבידה אותה לי. והחזייה? חזייה ישנה של מלכת הכיתה שרצתה למשוך בנים. חבל שאני לא יכולה לספר זאת לכול השכבה.
יצאתי לחדר הריק שליד החדר שלי. היו שם שלושה חלונות מהרצפה עד לתקרה, עם יציאה למגפסת מזערית, כלומר-רק מקום קטן לעמוד בו. לקחתי נשימה עמוקה, ויצאתי דרך החלון.
הבנים בהתחלה הסתכלו עליי כאילו לא הבינו עדייי, ואז עיניהם נדדו לכיוון החזה שלי וישבני. הבנתי שאני בפנים.
"היי בנים", אמרתי בקול הכי סנובי וצווחני שיכולתי לעשות. לפי מבטם ראיתי שהם סטוציונרים ושתיינים. ומסוממים, בהחלט מסוממים.
"מה אתם עושים פה? בגלל הצרחות שלכם אני לא יכולה לשים מסכה אפילו לחמש דקות! מה יש לכם? מטומטמים!"
"אההה…תגידי בובי, מה את עושה בבית של החנונית המגעילה הזאת?"
"סליחה?! אתם לא תקראו ככה לילדה שחכמה מכם פי אלף! היא קרובת משפחה שלי, והבנאדם הכי טוב שראיתי בעולם הזה בינתיים! ואתם…פשעעיי…
נראה אם תוכלו להשיג אותי. עוד צרחה אחת, ואני אספר לכולם כמה שאתם סטוציונרים וחרמנים, ואתם יודעים מה? אני אספר להם את מה שקרה במסיבה של יגאל במועדון."
הנערים החליפו מבטים מפוחדים. ידעתי שזה ישפיע עליהם. המסיבה המדוברת הייתה מסיבה שיגאל, אחד ממקובלי הכיתה, הזמין אליה את כול השכבה, וגם אותי. באתי ורקדתי, אבל לא שתיתי הרבה- אני לא התכוונתי להשתכר ולהתנשק עם איזה סנוב. ראיתי את הקבוצה הזאת אונסת כמה בנות מהכיתה שלנו. הבנות לא זכרו בדיוק מי זה היה, והבנים, מן הסתם לא סיפרו. הבנים הנהנו, וברחו מהרחוב.


תגובות (3)

נראה אחלה סיפור!אם את יכולה לכתוב רק פרקים ארוכים יותר..שבת שלום!

20/11/2015 17:13

נשמע סיפור נחמד אני בהחלט אעקוב אחריו, קרע אותי מה שהיא עשתה להם????

20/11/2015 18:04

הפרקים קצרים כי אני מעלה את זה לאינסטגרם ומשם מעתיקה לפה.

27/11/2015 14:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך