עוד אחת
תודה לכל אלה שמגיבות, הפרק קצת עלובי כזה אבל אני אנסה להשתפר בפרקים הבאים, אוהבת אתכן המון המון, מקווה שתאהבו❤️

I’ll take care of you- פרק 12

עוד אחת 18/08/2014 4122 צפיות 26 תגובות
תודה לכל אלה שמגיבות, הפרק קצת עלובי כזה אבל אני אנסה להשתפר בפרקים הבאים, אוהבת אתכן המון המון, מקווה שתאהבו❤️

״והגענו!״ בן קרא ובלם את הרכב שלו, פקחתי את עיניי באיטיות והתרוממתי מעט, אחזתי בתיקי והתכוונתי לצאת אך בן נעל את המכונית.
״מה אתה רוצה בן?״ שאלתי ופלטתי אנחה מרוגזת, נשענתי שוב על הכיסא ועצמתי את עיניי.
״את האמת?״ הוא שאל והנהנתי, מניחה את ראשי על החלון ונשימותיי נעשות מעט כבדות.
״אני רוצה…״ שמעתי את שתי המילים ומאז לא שמעתי כלום.
~~

-נקודת המבט של בן-
״אני רוצה להכיר אותך יותר, זאת אומרת מחוץ לקטע של הלימודים.״ אמרתי בגמגום אך היא לא הגיבה.
״שטרן?״ שאלתי וניערתי אותה בעדינות, היא לא התעוררה ואפילו נחרה נחירה קטנה, זה היה מצחיק, גם כשהיא נוחרת היא מתוקה.
חוץ מהעובדה שהיא דאגה לי אתמול היא גם הצילה אותי מההורים שלי, אם הם ידעו שהשתכרתי ככה אתמול הם היו הורגים אותי, קוברים אותי בחצר ושותלים מעליי חמניות.
אני אוהב לשתות ולעשן ולבלות, הם אומרים שזה פוגע להם בשם הטוב, הרי הם אנשים
מכובדים וכולם חייבים לרקוד לפי החליל שלהם, רקדתי לפי החליל שלהם והיום אני רוקד לפי קצב הטרנסים והבחורה רוקדת בקצב שלי.

את טל אני רוצה להכיר בתור ידידה ולא מעבר, אני לא אשקר אני די רגיש, אני גבר אבל הידיעה שחברה שלך בוגדת בך, מעדיפה מישהו אחר יכולה למוטט אותך, כמות האמון שלך באנשים הולכת ופוחתת ואתה מפסיק להאמין באהבה.
אני לא סטוציונר, אני מכבד נשים בדיוק כמו שאני מכבד את אימא שלי, אבל אם בחורה רוצה אותי והיא יודעת שזה רק ללילה אחד אני לא מתנגד, אני פשוט זורם, אני אוהב סקס, אפשר להגדיר אותי כמכור.

דוממתי את המנוע ויצאתי מהמכונית לרגע, נעלתי בכדי שלא יקרה לטל משהו ורצתי ריצה קלה לביתה, דופק כמה פעמים על הדלת ומחכה למענה, נופר אמורה להיות בבית, או שהיא הלכה לערן.
במשך שתי דקות שחיכיתי אל מול הדלת הגדולה אף אחד לא פתח לי, היה קר היום והייתי עם טישירט רגילה כך שהקור חדר לגופי וסלל דרך עד לעצמותיי, חזרתי אל המכונית ופתחתי את הדלת, טל עדיין ישנה ופשוט לא יכולתי להעיר אותה, התנעתי את המכונית ונסעתי.

״אל תתחיל עם זה אבא.״ הפצרתי בו כשנכנסתי הביתה כשטל הישנה בין זרועתיי.
נכנסתי לחדרי שבסוף המסדרון והנחתי את טל על המיטה הגדולה שלי, כיסיתי אותה עד לכתפיים בשמיכה הדקה שלי ונשמתי בהקלה.
״מה קורה?״ התיישבתי ליד אבי שצפה במשחק כדורגל, מפצח גרעינים ובירה על השולחן, הוא לא הגיב.
״ממש מתאים לך כל החליפה הזו עם גרעינים ובירה.״ התלוצצתי על חשבונו ולקחתי גם אני חופן של גרעינים, אף שריר בפניו של אבי לא זז, אפילו חיוכון לא נמתח.
״ומי היפייפיה הנרדמת?״ הוא לא טרח להסב אליי את מבטו.
״סיפור ארוך.״ התחמקתי בקלילות ושפכתי בחזרה לשקית את כל הגרעינים שלא פיצחתי, אני שונא לשבת ליד אבא שלי ובמיוחד שונא לדבר איתו, זה נראה כאילו הוא נכנס למקפיא, גר שם כמה שנים ויצא כאיש הקרח, עד כמה שזה נשמע מופרך, קר לי כשאני בקרבתו.
״אני במקלחת.״ הודעתי לו וקמתי מהספה, פושט את חולצתי ומשליך אותה בכוונה על הרצפה, יודע שזה מרגיז אותו, זה מה שנקרא ״מרד נעורים״.
~~

-נקודת המבט של טל-
התחלתי להתעורר, ריח מוכר היה על הכרית ורחרחתי אותה מספר פעמים, מנסה לפענח מאיפה אני מכירה אותו, פקחתי את עיניי וגיליתי שאני לא בחדר שלי, התריס היה מוגף ורק אור עמום הצליח להסתנן.
התהפכתי על הגב וניסיתי להבין איפה אני נמצאת, מעולם לא הייתי כאן בעבר והתחלתי קצת להילחץ.
אספתי את שיערי המבולגן לקוקו סביר והסטתי מעליי את השמיכה, גיליתי שאני עדיין בבגדי בית ספר וניסיתי להיזכר איפה הייתי לפני שנרדמתי.
הנחתי את רגליי על רצפת הפרקט החומה והתקדמתי לדלת, פותחת אותה בעדינות, אור סינוור את פניי, עצמתי את עיניי ופקחתי אותן לאחר שהסתגלתי, התהלכתי בצעדים קטנים וככל שהתקדמתי במסדרון שהיה נראה כחסר סוף קולות חלושים הלכו והתעצמו.
הגעתי למה שנראה כסלון, טלוויזיה שטוחה עצומה שהקרינה משחק כדורגל הייתה תלויה על הקיר הצבוע באפור בהיר ומחוספס, שתי ספות אפורות וארוכות שהתמזגו עם צבע הקיר היו סמוכות אחת לשנייה ונראה שהבית שייך לאיש בעל טעם טוב.
״טל.״ שמעתי קול קורא בשמי ומיד הסתובבתי ובעטתי באדם שקרא לי, מי שזה לא יהיה הוא תפס ברגלי וקיפצצתי במקומי.
״מה יש לך?״ בן שאל בביעות וצחקק, נשמתי בהקלה.
״נבהלתי.״ הסברתי לו בהתנצלות, אלוהים זה כזה מביך.
״את לא יכולה לצעוק כמו כל הבנות?״ הוא שאל בהרמת גבה ועיקמתי את פרצופי.
״זה שובניסטי.״ קבעתי בעצבנות והתיישבתי על הספה הנוחה, הרגשתי כאילו אני שוקעת בתוכה ובקלות יכולתי להירדם בשנית.
״ישנת טוב.״ הוא התיישב לצדי והמהמתי בהסכמה, מושכת את ברכיי לחזי, התביישתי מעט.
״איך לעזאזל הגעתי לכאן?״ שאלתי באי הבנה והתרכזתי בטלוויזיה הענקית.
״נרדמת במכונית שלי.״ הוא צחק ומשך בכתפיו, אני בטוחה שהסמקתי מעט והידקתי את זרועותיי סביב ברכיי.
״מה השעה?״ צייצתי וניסיתי להתעלם מהמבטים הלא מוסברים שהוא נעץ בי.
״עשרים לשש.״ אמר מבלי לנתק את מבטו ממני, פערתי את עיניי וקיפצתי מהספה, רצה בחזרה לחדרו ומוציאה את האייפום מתיקי.
״נו באמת.״ רטנתי ורקעתי ברגלי כשגיליתי לארבע עשרה השיחות שלא נענו מאימא שלי, חמש מאבי, אחת מנופר ושבע עשרה ממעיין.
״מה יש?״ בן שאל כשנכנס לחדר, נדבק לגבי ללא כוונה ומביט באייפון שלי, זרם עבר בגופי כשנגע בי, גם אם הוא לא התכוון, נשימותיו החמות הורגשו על צווארי, הוא הרגיש כל כך טוב ולא רציתי להתנתק, אבל הייתי חייבת.
״אני חייבת ללכת.״ קראתי ונעלתי את נעלי האולסטאר הלבנות שלי, קשרתי את השרוכים ברישול והנחתי את התיק על גבי בזריזות.
״תני לי לקחת אותך.״ בן הציע והנדתי בראשי לשלילה.
״עשית מספיק להיום.״ אמרתי נחרצות ויצאתי מביתו, הוא גר באזור יקר, לא היה לי ספק, הבתים באזור היו נראים כמו בסרטים ולרגע תהיתי איך אני אגיע הביתה, אני לא מכירה את האזור, למה לעזאזל בן לא יוצא אחריי כמו ג׳נטלמן?
״אני לא שואל אותך, אני לוקח אותך.״ בן קרא בביטחון כשיצא בעודו נועל את הבית, חייכתי לעצמי חיוך מטופש והוא בא מאחוריי, כורך את זרועותיו סביבי כאילו אנחנו חברים, שוב הזרם המזורגג הזה השתלט על גופי.


תגובות (26)

יפהה:) תמשיכיי, אני במתחח!

18/08/2014 19:59

פרק 12*
אוקי את משתמשת הרבה בתחבתי, אז היא תחבה! עשר פעמים? יש נעלתי, הכנסתי, 'הלבשתי' למה דווקא תחבתי?
צייצתי, מה היא ציפור? אבל ניחא. זה כמו נבחתי~
אמרתי במעט גמגמום, הוא גמגמם. נקודה סוף.
אוקי לתת ביקורת שתבוא כמו סטירת לחי זאת לא אני~
אני אלך לחפש מישהי.

18/08/2014 20:00

    תודה רבה, באמת עזרת לי, וכן יש צייצתי בספרות, גם בספרים הכי נחשבים בעולם. אני עפה לתקן

    18/08/2014 20:03

מהמםםם… רק תיקון קטן הפרק זה נראלי 12 ולא 11

18/08/2014 20:02

פרקק מוושלם !! תמשיכיי ..

18/08/2014 20:04

זה כזהה מוווושלםםםםםם
תמשיכיייייייי

18/08/2014 20:40

פאק.
הכתיבה שלך מדהימה, כמו תמיד.
זה מרגיש קצת צפוי שהיא ובן יהיו ביחד, הייתי משלבת עוד כמה דמויות גבריות בחייה, שלא יהיה צפוי *מדי*. הייתי מכניסה את ערן קצת לעניינים, קצת אקשןןן 3:
well done.
תמשיכי^_^

18/08/2014 20:43

    אבל ניקולה אני מתחנת תסמכי עליי, זה הולך להיות הסיפור הכי לא צפוי שיש לי

    18/08/2014 20:45

    סומכת עלייך(:

    18/08/2014 20:49

שלמותתת תמשיכיי!!

18/08/2014 20:55

*טלפון יובלי בבקשה תעשי שהיא תהיה עם בןבן פליזזי הוא בא לי נורא טוב בעין. גם חתיך גם עשיר גם ג׳נטלמן גם מקבל שמונים במבחן! בבקשההה

18/08/2014 21:49

סליחה טעות *אייפון

18/08/2014 21:50

מדהים, מושלם תמשיכייי

18/08/2014 21:56

יואו זה פשוט מושלם בבקשה בבקשה תמשיכי הערב אני מתה כבר להמשך!!

18/08/2014 21:58

אויחח יובלההה אני מאוהבתת בבן בןן ואיך אני אוכל להסתדר שתעזבי פה??
דייי נוו תמשיכייע דחופושששש

18/08/2014 22:02

אם זה נקרא אלוב בשבילך טלוויזיה שכל פרק היה ככה
הפרק היה מושלם אז סתמי
תמשיכיייייייי

18/08/2014 22:06

    אין לי מושג למה זה כתב לי טלוויזיה ולא אלווי

    18/08/2014 22:08

טל פלוס בן שווה אהבה לנצח עד הרצח. כן אני יודעת זה דפוק אבל הייתי חייבת. הם כול כך הולכים להיות ביחד חסר לך שלא.

18/08/2014 22:12

אמאשלך ״עלובי כזה״ !!!!!!!!!!!!!!!! מה זה ״עלובי כזה״ ??? זה.פאקינג.מושלם.הבנת.?.
תמשיכי!!!!

19/08/2014 00:12

לא הייתי מחברת את ערן לטל יכול להיות טוב אם ערן יפגע בנופר ואז היא וטל ממש יתחברו

19/08/2014 00:31

יש לי פילס רציניים מהזה צריך להיותת!?

19/08/2014 01:32

את כותבת פשוט מדהים! יש לך סיפורים ממש יפים^^ ~קוראת חדשה :>~

19/08/2014 02:32

המשךךךךךךךך

19/08/2014 09:10

וואיי תמשייכייי !! אחד הפרקיםם <3<3

19/08/2014 09:27

או מייגאדדדדדדדדדדדדדדדדדד
הם
כאלה
מושלמים
ביחד!!!!
אני רוצה שהם יהיו ביחדדדדד!!!!!
בן חיייייייייייייםשליייייייייייי הואאא חולה אליווו חולה!!!!!!!!!!!
המשךךךךךך חיימשלי עכשיווווווווווווו

19/08/2014 15:38

יואווו איזה חמוד בןןן
אני דורשת גבר כזה במציאות!!!!
תמשיכיי זה מושלם אני לא יכולה לתאר את התקופה שתסיימי את הסיפור ותעזבי את האתר :(
בבקשה תשקלי את העזיבה שוב פעם.
אוהבת ♥

20/08/2014 13:05
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך