עוד אחת
אוי נו באמת פרק קצת משעמם, בפרקים הבאים אני מכניסה מנת יתר של קיטש אז כל אלה ששונאות את זה תדלגו ;-) תודה על התגובות המדהימות

I’ll take care of you- פרק 23

עוד אחת 29/08/2014 3646 צפיות 50 תגובות
אוי נו באמת פרק קצת משעמם, בפרקים הבאים אני מכניסה מנת יתר של קיטש אז כל אלה ששונאות את זה תדלגו ;-) תודה על התגובות המדהימות

הפרק מוקדש לג'ני שהזניחה אותי ואני הזנחתי אותה, אז ג'ן אני אוהבת אותך <3

תודה לאל שבת הגיעה, התעוררתי באחת עשרה ופינקתי את עצמי במקלחת ארוכה של עשרים דקות, זה האיסור היחיד בשבת ואני עוברת עליו.
כשסיימתי עם המקלחת המרעננת קלעתי צמה שגרמה לשערי הארוך להיראות קצר יותר, ואהבתי את זה.
ירדתי לקומה התחתונה וארגנתי לעצמי כוס של נס קפה עם עוגה שאימא הכינה יום לפני. כל הבית ישן, כך שיכולתי להישאר בסלון וליהנות מהשקט אבל בכל זאת החלטתי לעלות בחזרה.
כשעליתי בחזרה הנחתי את הנס על הספרייה והבטתי על התריס המוגף והדלת הסגורה והנעולה. חיכיתי במשך יומיים שבן יבוא, לא ראיתי אותו מהריב שלנו, שלושה ימים בערך. הגבר הזה באמת יודע איך להיעלם.
פתחתי את הדלת והרמתי את התריס החשמלי.
״חשבתי שבחיים לא תצאי.״ בן ישב על הספה הקטנה שלי וחייך אליי, רציתי לקפוץ עליו מרוב געגועים אבל פשוט שמרתי על קור רוח ואטימות. בכל זאת, רבנו.
״יצאתי.״ חייכתי וזרקתי את ידיי באוויר, החלקתי את כפות ידיי על ירכיי מעלה ומטה. מעט מבוכה שררה בנינו אבל למרות הכל שמחתי לראות אותו.
״אני יכול לקבל נשיקה מחברה שלי?״ שאל בקלילות כאילו לא התכסחנו לפני כמה ימים וכאילו הוא לא נעלם לי מהעין ליותר מדי זמן, התרגשתי כשהוא קרא לי לי "חברה שלי".
הגוף שלי התקדם אליו בצעדים קטנים אבל מהירים, כאילו התמגנטתי אליו, הוא נעמד ונישק אותי ארוכות וכשהתנתקנו כרכתי את ידיי סביב בטנו והנחתי את ראשי על חזהו.
״התגעגעתי אלייך,״ התוודיתי ועצמתי את עיניי, התענגתי על כל רגע איתו.
״כן נעלמתי קצת.״ הוא העביר את ידו על גבי מעלה ומטה באטיות, סנטרו נח על קוד קוד ראשי ואני מוכנה להתערב שנראינו כמו זוג דביק ומגעיל.
״אני מצטערת על הסצנה המטומטמת שדפקתי לך שם, זה לא היה במקום.״ הרגשתי צורך להפיג את המבוכה ועשיתי את הצעד הבוגר מבין שנינו. באמת יצאתי מטומטמת עם הקנאה הזו, הוא איתי כי הוא אוהב אותי אז אני צריכה ללמוד לסתום את הפה לפעמים ולאהוב אותו בחזרה.
״כשאני עם מישהי, אני איתה עד הסוף ואני לא פוזל לאחרות,״ סיפר בקול רציני, ״ואני אוהב אותך, אז תבטיחי לי שתפסיקי עם המשחקים המטופשים האלה?״ שאל אותי והנהנתי בכנות, בחיי שהוא בן אדם משכנע, או שאני פשוט אוהבת אותו יותר מדי ולא יכולה להתנגד לו. או בגלל שהוא פשוט צודק
״עכשיו…״ הוא מלמל ואחז בפניי, עליתי על קצות אצבעותיי והוא נישק אותי, העברתי את אגודלי על זיפיו הדוקרים והממכרים עד כאב. התנתקנו ובן הצמיד את מצחינו, נשמתי באטיות וחייכתי לעצמי.
״אתה נשאר לישון?״ שאלתי והוא הניד בראשו.
״קבעתי עם ערן בים עוד חצי שעה, פשוט באתי להתנצל,״ הוא אמר והנהנתי בהבנה. אז כנראה שזה רק אני והספרים שלי השבת.
״תהיי מוכנה במוצאי שבת,״ הורה לי, כנראה שהלילה אני אשן אצלו, ״תכיני בגדים גם בשביל מחר" הוסיף והנהנתי.
״דברי איתי.״ הוא נישק אותי בחטף כמו בכל פעם והשאיר אותי עומדת וכמהה לעוד.

״היי.״ התיישבתי על הספה לצד אימא שלי, זו השעה שיש מרתון לטלנובלה בויוה שהיא אוהבת.
״מה קורה?״ היא שאלה והניחה אחת מהכריות שהיו על הספה על ירכיה, נשכבתי עליה עם פנים לכיוון הבטן שלה בכדי לא לצפות בטלוויזיה והיא שיחקה בקצה שערי בכדי לא לפרק את הצמה.
״אני היום ישנה אצל בן היום,״ הודעתי לה והיא המהמה.
״אתם לא ברוגז?״ היא שאלה והנהנתי.
״עכשיו אנחנו שולם.״ חייכתי, אנחנו מדברות ממש כמו שתי ילדות קטנות.
אני שמחה שיש לי אימא קשובה שכשצריך היא יודעת להתחבר לצד היותר צעיר, כי בסך הכל גם היא הייתה נערה מתבגרת. היא שמחה כשגילתה על בן, היא כבר חשבה שאני אזדקן ואתבודד עם שבעה חתולים. בן היה פה כבר כמה פעמים לארוחת ערב והוא ממש הצליח להתחבב על אבא שלי. על אימא קצת פחות.
״אני לא רוצה לבאס אותך ילדה.״ היא נאנחה, ״בן הוא גבר מקסים, אבל כמו שסיפרת לי על הבחורה שהוא בגד בה-״
״היא בגדה בו קודם!״ קטעתי אותה כשהבנתי לאן היא חותרת, יכולתי להרגיש את מבטה נעוץ בי.
״תראי הוא מסוג הגברים שאם תעשי טעות אחת הוא ידע טוב מאוד איך להחזיר לך, אני לא רוצה שתיפגעי.״ היא ליטפה את מצחי באהבה, עצמתי ונאנחתי, לא ידעתי אם לכעוס עליה או להקשיב לה. אימא שלי תמיד צודקת, לא לפעמים אלא תמיד, יש לה אינסטינקטים מצוינים והיא יודעת להבדיל בין בן אדם טוב לרע אבל היא לא יכולה לעשות לי את זה. אני בן אדם לא פשוט, ובן מצליח לסבול אותי ואני חתיכת קוץ בתחת ואם הוא אוהב אותי אני לגמרי אסירת תודה.
״אני יודעת מה אני עושה אימא,״ ניסיתי להרגיע אותי וקמתי מירכיה, נישקתי את לחייה בחטף ונעמדתי.
״סומכת עלייך ילדה.״ היא חייכה אליי.
״תודה אימא,״ קראתי ועליתי לחדרי, מתכוונת להעביר עוד שבת ללא מעש.
בדיוק כשסיימתי לדאוג לשיער המפוזר שלי בן צפר, הנחתי על כתפי את התיק הקטן שארגנתי לעצמי ויצאתי מחדרי. עצרתי כשחלפתי על פני חדרה של נופר. הפעם היא צחקה בקול, חייכתי לעצמי, אני שמחה אם היא צוחקת ככה אחרי תקופה של בכי מתמשך.
״ביי!״ קראתי, אבי ישב בספה וצפה בחדשות ואימי התעסקה בשיוף ציפורניה.
״ביי…״ היא דקלמה, עצרתי בכדי לענף בכדי לנשק את הלחי של כל אחד מהם.
פתחתי את הדלת, ״תנעלו אחריי!״ ביקשתי וסגרתי את הדלת. דילגתי בשמחה למכוניתו של בן ונכנסתי לתוכה.
״היי.״ חייכתי והתמתחתי בכיסאי בכדי לנשק אותו, שיערו היה רטוב וקשה כמו קרש.
״וואי אני עייף מת.״ הוא פיהק וצחקתי, ליטפתי את פניו והתחלנו לנסוע לכיוון הבית שלו.


תגובות (50)

למה לא נתת לטל לסבול עוד יובלי? למה?
איזה כיף קראתי שני פרקים היוםםם,
הפרק מושלם רק תתקני למעלה האיסור היחיד *שאני עוברת ולא ואני עוברת.
זהו, תמשיכייי

29/08/2014 01:01

    וואלה לא יודעת, לא אוהבת שאנשים סובלים את מבינה?
    כן אני מנסה לכתוב כמה שיותר מהר לפני תחילת הלימודים כדי שלא יהיה לי עומס (פלוס בשבילכן❤️)
    אני אתקן תודה תמרה❤️

    29/08/2014 02:36

אוייי אני אוהבת קיטש במיטחד שכשבו כלול בזה

29/08/2014 01:08

    משמש בשבילך אני אעשה את בן קיטשי במיוחד❤️

    29/08/2014 02:37

יאי! קיטש!
בן כל כך חמוד, אני פשוט לא יכולה לדמיין אותו כמו שאמא של טל מתארת אותו. טל קצת עולה לי על העצבים, אבל ביחד הם כאלה חמודים.
כרגיל, כתיבה יפה, פרק יפה, תמשיכי יובלה♥

29/08/2014 01:08

    דיי נו ניקולינה אני אוהבת את טל! דיי! פויה! לא מלכלכים על טל קאפיש?!
    אוהבת אותךךך❤️

    29/08/2014 02:38

    רק בשבילך, אני ארסן את התגובות שלי על טל.

    29/08/2014 03:48

לא שטל לא תסבול!!!!! תמשיכי זה מושלם!!!! הם כאלה מושלמים!!!:)

29/08/2014 01:12

    את רואה תמרה? זו הגישה! גאה בך אפרתית, אוהבת ❤️

    29/08/2014 02:39

איך אפשר לדלג על משהו שאת כתבת לא ברור לי.
אוי בן. מה שאתה עושה לנו.
רומיאו! איי לאב יו, רומיאו!
תמשיכי!

29/08/2014 01:48

    אני אוהבת את רומיאווו אבל את בן יותר!
    איך אפשר לא לאהוב אותך אני לא מבינה! אני אמשיך מחר אהובתי❤️

    29/08/2014 02:40

ייאי, קיטשיות!!!!!!

29/08/2014 02:03

    גו קיטששש גו קיטשש

    29/08/2014 02:41

יאייאיי קישטשיות של בן וטל זה הדבר הכי חלומי שאפשר לבקש!!
וגם אם לא הייתי אוהבת הייתי קוראת
שאני אפספס פרק?!?!?!?
לא יקום ולא יהיה
יאאא איזה נושנושים הם
אני מאוהבת בהם
אה כן וגם בך אבל אני חושבת שאת יודעת את זה מרוב החפירות שלי
נראלי שאת יודעת …

29/08/2014 02:18

    שחרושקה, אהובתי יש משפט חכם שאומר ״לפעמיםםם חלומותתת מתגשמיםםם״
    את מדהימה בחיי אין פרק שאת לא מגיבה ואת משקיעה בתגובות שלך נורא, תודה תודה תודה אני אוהבת אותך, באמת תודה❤️

    29/08/2014 02:42

גם אני לא אוהבת לראות אנשים סובלים אבל את טל אני לא רואה {חה, חה}
תעשי שנופר וערן יחזרו בבקשה!!
ותעשי קטעים אינטימיים כאלה אם את מבינהההה ;))))
[שלא ישכבו] [או שכן כי אז יכאב לטל] מוחעחעחעחעעעע

29/08/2014 03:27

    חחחחחחחחחחח אני בוכה מחלק האחרון

    29/08/2014 03:34

    חחחחחחחחחחח הם רק חודש ביחד ימסריחה איזה סקס בראש לך… השד יודע מה יקרה עם נופר וערן, הם לא מרכז הסיפור שלי… (אם יבואו לי רעיונות הם יהיו הנושא המרכזי הבא שלי)

    29/08/2014 03:39

מושלםםםםםם
ואני חולה על קיטשיות
תמשיכייייייייי

29/08/2014 08:27

    אוהבתתת ואני שמחה שאת אוהבת קיטשש❤️

    29/08/2014 16:56

מושלםםםם תמשיכייי!!

29/08/2014 08:58

אווו אזההה נסייכיייייםם <3<3<3 אני מאוהבתת ! תמשייכייי פרקק מווששלםם !<3

29/08/2014 09:39

    אוהבת אותך יהבושה❤️

    29/08/2014 19:34

תמשיכיייייי דחווווף

29/08/2014 11:15

אויי אמא שלה מתחילה להלחיץ אותי;((
אופ באלי אותה עם בן ולא עם אפחד אחחחר!
מקווה שככה זה ישאר גם בההמשךD:
חח ותמשיייכי!

29/08/2014 11:19

    היא עם בן בינתיים ;-)וגם אני מקווה שזה יהיה ככה בהמשך

    29/08/2014 19:35

פרק מושלם כרגיל, תמשיכייייייי דחוףףף

29/08/2014 11:30

ערן אבל יותר חמוד מבן!
בבקשה תעשי שבן יבגוד בטל עם נופר ואז ערן וטל יתכננו נקמה ועל הדרך יתאהבבו!!
את כותבתת כזה מושלם!!

29/08/2014 12:33

    לא נכוןןן בן יותר חמוד! ערן סתם קקי חחחח את יש לך ראש קרימינלי את❤️

    29/08/2014 19:37

הווו תמשיכי!
וסוף סוף, אחרי שנים של עצלנות השלמתי את הסיפור! (נו, באמת, לא יכולת לחכות לי קצת?)
מזכיר לי את הימים של אמפמ"מ (אהבה מילה פשוטה משמעות מסובכת) שהייתי יושבת וקוראת את כל הפרקים עד שהייתי כבר בקצב של הפרקים.
מדהים!
ושוב, הכתיבה שלך מעולה.
זה מופלא! כמו חדי קרן! (אממ… קצת נתפסתי עליהם [?] )
תמשיכי במהרה [=
אני מקווה שאת זוכרת אותי ._. מאוד מקווה.
חחחחחחחחחח בכל מקרה תמשיכי ואני כבר מצפה לפרקים הבאים ^^

29/08/2014 12:37

    הו, ויש לי שאלה, אם את שונאת שונאים של ג'סטין, ואני שונאת לשעבר ועכשיו בליברית בהכחשה [מסובך מאודד, את לא תביני ואני מקווה שלא תצאי עליי או תחשבי עליי דברים] את שונאת אותי? ._.

    29/08/2014 12:44

    נוו באמת לא יכולת להגיד לי לחכות לך?
    חחחחח יאדירההה עשית לי ראשי תיבות לסיפור? ובנינו… הכי כיף להזניח ואז להדביק הכל ברצף… חדי קרן זה אדיררר ולעזאזל איך אפשר לשכוח אותך❤️

    ובקשר לשאלה זה בסדר גם אני הייתי שונאת של ביבר (הייתי פותחת קבוצות ועניינים) ואז התחלתי להתעניין בו ופאקינג התמכרתי והבנתי שסתם שנאתי אותו, הרי הוא לא עשה לי כלום והוא מדהים… אז לא אני לא שונאת אותך

    29/08/2014 19:40

    אווווו יש! ואני כל כך שמחה חחחח לא שכחו אותי ^^

    30/08/2014 15:31

יובלי אהובתי 3>
נעלמתי לחודש אחד וכבר מצאתי את עצמי מתמכרת לעוד סיפור מושלם מהכותבת האהובה עליי שזאת כמובן את! גם קראתי את המחשבות המיותרות שלך על כך שאת לא מספיק טובה ובולשיט אחר… באמת שטויות ואם תעזבי את האתר ולא תכתבי יותר אני ירביץ לך ויכריח אותך להמציא עוד סיפורים מדהימים!
אז ישבתי כול הלילה וקראתי בחושך את כול הפרקים של הסיפור הזה.. אני פשוט מתמכרת לסיפורים שלך בכזאת קלות, ומתאהבת בדמויות שלך שוב ושוב.
את פשוט מדהימה ורק בזכותך אני שווב נכנסת לאתר.. אז חסר לך שאת עוזבת חחחח אוהבת אותך המון! ומחכה בקוצר רוח שתמשיכי כברר!!!
באהבה אור p-;

29/08/2014 12:41

    אורצ׳ה אהובתי❤️
    התגעגעתי אלייך❤️ מה קורה איך את? איך החיים? הילדים? הבעל? (נסחפתי)
    חחח אני שמחה שאהבת, זה ממש ממש חשוב לי, אני אעזוב את האתר לתקופה (קצרה כזו) כדי לגבש רעיונות, לשפר את הכתיבה, ועוד… אבל לא לתמיד❤️
    אני אוהבת אותך תודה רבה על תגובה מדהימה❤️

    29/08/2014 19:43

הם חמודים מידי. בן מושלם מידי.

29/08/2014 15:04

    אין מצב אני מפרידה בניהם! קראתי את המחשבות שלך חתיכת משביתת שמחות שאני אוהבת❤️

    29/08/2014 19:43

יאא תודה על ההקדשה ♥
אני אוהבת קיטשש אבל ערן ונופר אחמ אחמ..

29/08/2014 16:42

    בבקשה ג׳ן! אני שמחה שאת אוהבת קיטש ונופר וערן לא יוזכרו בפרקים הבאים לצערי :-(

    29/08/2014 19:44

    נכפר לך על נורן (יעני הזוג לשעבר)
    העיקר שלא פרשתתת! ראיתי בפרופיל שאת הולכת להמשיך את גרין ועוד סיפור עם שם פצצה יאאא

    29/08/2014 22:06

    חחחח ג׳ן אני לא ממשיכה את גרין ואת הסיפור שהזכרתי אני אעלה אחרי שאני אסיים לכתוב אותו

    29/08/2014 23:26

    לא! מה זה לא ממשיכה את גרין?
    ואל תשכחי לעלות גם את חמשת הימים או משהו כזה, אני עדיין מחכה!
    -נדחפת

    30/08/2014 01:00

    חחחח ניקולינה ממש נתפסתע ל חמישה ימים אה? זה לא סיפור כזה טוב אבל אני אעלה אותו אחרי הסיפור הזה (יש בו שבעה פרקים)

    30/08/2014 01:42

אןחח בן אהובי!! אין לי הרבה מה להגיד חוץ מזה שאני מאוהבת.
תמשיכי דחוף יובלילה שלי אוהבת מיליונים ושבת שלום ♡♡♡♡♡

29/08/2014 21:00

    את לא צריכה להגיד כלום…. אוהבת אותך המון פירפירה❤️❤️❤️

    30/08/2014 00:10

תדעי לך שאני כבר מלא פרקים לא כותבת לך תגובה כי תמיד יש לך מיליון ואחת תגובות לפניי ורוב הסיכויים שלא תראי… בכל מקרה אני אוהבת את הסיפור שלך! אבלבלבל למה קיטש??

29/08/2014 23:28

    אני תמיד רואה את התגובות של כולן! וגם אם את לא מגיבה זה בסדר, אני שמחה שאת אוהבת והקיטש בגלל שזה סיפור אהבההה אבל לא יהיה הרבה שניים שלושה פרקים ולא יותר מזה❤️

    30/08/2014 00:10

יובלה, שלחתי לך הודעה למייל~
אגב, זה מושלם.
תפרידי בניהם. חעחעחעח❤️❤️

30/08/2014 00:17
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך