עוד אחת
תודה על כל התגובות המדהימות, אני מעלה עוד פרק כי השבוע הזה קצת עמוס לי אז אני לא יודעת מתי אני אספיק לכתוב ולהעלות, שוב תודה על התגובות, אוהבת המון❤️ מקווה שתאהבו❤️

I’ll take care of you- פרק 30

עוד אחת 06/09/2014 3691 צפיות 30 תגובות
תודה על כל התגובות המדהימות, אני מעלה עוד פרק כי השבוע הזה קצת עמוס לי אז אני לא יודעת מתי אני אספיק לכתוב ולהעלות, שוב תודה על התגובות, אוהבת המון❤️ מקווה שתאהבו❤️

״איזה חודש היא?״ שאלתי כשעיניי עצומות וראשי מושפל. שכחתי את לזוז והכרחתי את עצמי לדבר.
״שישי,״ ענה ולמרות שזה לא קרה בזמן שהיינו ביחד עדיין הרגשתי נבגדת ופגועה.
״למה אתה מספר לי רק עכשיו?״
״חשבתי שתעזבי אותי.״
נאנחתי והנדתי בראשי. לעזאזל! אני לא עד כדי כך חברה חרא.
״אני יודע שאת כועסת,״ הניח את ידו על גבי, ״אבל בבקשה אל תעזבי אותי,״ ביקש ותחינה וניענעתי בראשי ״אני לא כועסת אני פשוט בהלם,״ הסברתי וצנחתי לכרית.
רציתי לצעוק, לבכות, לשבור, לבעוט ולהרוג, אבל במקום זאת שכבתי לצידו של בן והתייפחתי.
״ואני גם לא אעזוב אותך.״ אני בטוחה שקשה לו אפילו יותר ממני, ואני לא הולכת להיות אנוכית ולעזוב אותו.
בן אימץ אותי לחיקו ושיקע את אפו בשערי.
״תודה,״ אמר ורעדתי, הנחתי את ידי על לחיו והעברתי את אגודלי על זיפיו הכואבים.
״אני כועסת שסיפרת לי רק אחרי ששכבנו,״ התוודיתי ונאנחתי. לא העזתי לפקוח את עיניי ולהיכנע למבט המשכנע ולעיניו הירוקות והיפות.
״פחדתי שתעזבי אותי,״ הודה, ״אז רציתי להרגיש אותך רק עוד פעם אחת,״ הוסיף והרגשתי איך אני מתמוססת תחת המילים האוהבות. התקרבתי אליו עוד יותר והנחתי את ידו על מותני, הוא הבין את הרמז וחיבק אותי.
״אני לא יכולה לעזוב אותך,״ הנחתי את מצחי על חזהו, ״אני אוהבת אותך יותר מדי.״ הרגשתי את הדמעות עולות יחד עם המילים. אני צריכה לעכל שהחבר שלי, בן השמונה עשרה עומד להיות אבא, ואני לא האימא של הילד שלו.
״תבטיח לי שלא תזניח אותי,״ ביקשתי בחשש ודמעה אחת פילסה את דרכה במורד לחיי.
״הי, יוליה.״ בן אחז בפניי והרים את ראשי אליו, ״זה לא שאני מתחתן עם דיאנה, את עדיין האישה שלי וזה לא ישתנה,״ אמר בביטחון וחייכתי חיוך קטן, פקחתי את עיניי וטבעתי בשלו.
״עכשיו אני יכול לנשק אותך?״ שאל והנהנתי, הוא ריפרף את שפתיו על שלי ועצמתי את עיניי בחזרה, הוא התגרה בי כשנשך בקטנה את שפתי התחתונה וכשבאתי לפתוח את פי בכדי לצעוק עליו הוא השתיק אותי בנשיקה.
״אני מאחל לכל הגברים בעולם חברה כמוך.״ בן ליטף את פניי וחייכתי חיוך מבויש, תופפתי באצבעותיי על החזה החשוף שלו בזמן שהוא בהה בי בחיוך.
״לך להתקלח,״ הוריתי וטפחתי על כתפו.
״את לא באה?״ שאל והנדתי בראשי. הייתי צריכה חמש דקות לעצמי. לקלל את אלוהים, לקלל את עצמי שהייתי מספיק סתומה בכדי להתאהב בו ולחזור ולהמשיך לתמוך בו.
״אוקיי,״ ענה בקלילות ונשק לשפתיי. בשנייה שהוא נכנס למקלחת קברתי את ראשי בכרית וצרחתי לתוכה.
לא מספיק אני לא אוהבת את דיאנה עכשיו אני אצטרך לראות את הפרצוף שלה יותר מדי פעמים בשבוע. זה כל כך חסר אחריות מצידו של בן שזה משגע אותי ואני מוכנה שהאישה הזו עשתה את זה בכוונה כדי להיות יותר לידו. כלבה אובססיבית מטורפת.
נאנחתי והתחלתי לדמוע כשאני מחניקה השתנקויות וממתנת את משיכות אפי. אני יודעת שכלום לא יחזור לעצמו, אחרי שהתינוק יוולד אני לא אקבל את תשומת הלב שהתרגלתי לקבל מבן, אני לא אראה אותו בתדירות גבוהה כמו עכשיו ותמיד תהיה החרדה הקטנה שהוא יבלה כל כך הרבה זמן במחיצתה של דיאנה עד שהוא ישכח אותי ויתאהב בלטאה הזו.
בעקבות המחשבות הדמעות לא חדלו מליפול על הכרית אלא רק התעצמו, הרגשתי איך הראש שלי מתחיל לכאוב ועיניי מתחילות להיעצם.
~~

-נקודת המבט של בן-
יצאתי מחדר האמבטיה כשאני מנגב את שערי ומתקדם למיטה. עקפתי אותה ונשכבתי לצידה של טל הישנה, דמעות חצי יבשות היו על פניה, מחיתי אותן ככל האפשר ונישקתי את מצחה באהבה.
אני יודע שקשה לה הרבה יותר ממני, היא נרתעת מדיאנה, ובצדק. הבחורה הזו הוכיחה לי לא פעם ולא פעמיים למה היא מסוגלת, וההריון היה השיא.
נצמדתי לטל וכרכתי את זרועי סביבה, היא נעה מעט והניחה את ראשה על בטני מתוך הרגל. חייכתי וליטפתי את שערה.
-סיפרתי לה…- שלחתי לערן ושיחררתי אוויר באטיות בזמן שאני מעביר יד בשערי ותוהה לאן אני ממשיך מכאן.
יהיה לי ילד ואני הולך להיות אבא שלו, אני הולך להיות אבא טוב למרות שהוא בא מאישה שאני מתעב.
-היא ברחה? להביא בקבוק?- ערן שלח בחזרה וגיחכתי. הבטתי בטל וליטפתי את גבה, התאפקתי לא לא לקפוץ עליה בנשיקות ולהעיר אותה.
-תתפלא היא עדיין כאן- שלחתי, -ערומה- הוספתי והחנקתי צחקוק בכדי לא להעיר אותה.
-איזה בן זונה- שלח בחזרה והוסיף סמיילי צוחק, חייכתי והנחתי את הפלאפון על השידה. הזזתי את ראשה של טל ונשכבתי על צידי כך שפניי אל מול פניה. היא בהחלט הדבר הכי יפה שראיתי. הזזתי את שערה מפניה ועצמתי את עיניי.

כשהתעוררתי זרם מים נשמע וטל לא הייתה לידי. הסטתי את השמיכה מעליי והזזתי את שערי מפניי.
״יול?״ קראתי בשם החיבה של טל והיא המהמה,התקדמתי לדלת ופתחתי את הדלת.
״את בסדר?״ שאלתי ונכנסתי, סגרתי את הדלת אחריי והתיישבתי על האסלה הסגורה.
״כן למה?״ היא שאלה בקלילות מעושה.
״אני יודע שבכית,״ אמרתי ודממה שררה לכמה רגעים. טל סגרה את זרם המים וסחטה את שערה. ידה הקטנה גיששה בשיש ולבסוף מצאה את המגבת.
״זה היה קצת שוק, אתה לא חושב?״ שאלה כשהמגבת הלבנה והקצרה מהודקת סביב גופה הקטן והעדין.
״א-אה,״ הסכמתי והנחתי את אחת מרגליי על האסלה.
טל הביטה בי מבעד למראה וחייכה חיוך שניסה לשדר ״הכל טוב.״, אבל אני יודע מתי יוליה שלי בסדר ומתי לא.
״מה אני יכול לעשות כדי לקבל חיוך אמיתי ולא סתם אחד מזויף בשקל תשעים?״ שאלתי ביאוש והיא השפילה את מבטה, נאנחתי בעצבנות ונעמדתי.
״מה מפריע לך?״ שאלתי ונעמדתי מאחורה, היא הרימה את ראשה ודמעה נצצה על לחיה, מחיתי אותה ונשקתי לשערה הרטוב.
״אל תפחדי להגיד לי מה את חושבת, אני כאן כדי לשמוע אותך,״ המשכתי במילות העידוד וחיבקתי אותה בכדי להעלות לה מעט את הביטחון.
״אני בן אדם מאוד מקובע,״ סיפרה והנהנתי בכדי שתמשיך, ״יהיה לי קשה מדי להתרגל שיהיה לך משהו בעולם שהוא יותר חשוב ממני והוא יהרוס לי את כל השגרה ואני לא אוכל לשנוא אותו, כי הוא בסך הכל יצור תמים וחסר אונים,״ הוסיפה בקול סדוק ועצמתי את עיניי. כאב לי לשמוע את זה, כי היא תמיד תהיה במקום הראשון אצלי.
״אני אוהב אותך הכי בעולם, תפסיקי עם החששות האלה ועם החוסר ביטחון,״ אמרתי בקול יחסית רגוע בזמן שהתחשק לי לצעוק את זה עליה, ״טוב?״ שאלתי בכדי לוודא והיא הנהנה וחייכה חיוך קטן.
״הנה החיוך שאני אוהב,״ קראתי ונשקתי לראשה. הוקל לי מעט כשראיתי את החיוך הקטן הזה שממלא אצלי כל כך הרבה מקום בלב.
״אני מחכה לך במרפסת אני חייב סיגריה,״ הודעתי ונשקתי עוד הפעם לראשה.
~~

-נקודת המבט של טל-
לבשתי את הגופיה השחורה והצמודה שלי שתמיד הייתה בארון של בן באופן קבוע ביחד עם כמה חזיות ותחתונים, לבשתי גם את הבוקסר השחור שלו שהיה מעט גדול עליי ודמה למכנס קצר. אספתי את שערי לקוקו מתוח ויצאתי.
״נרגעת קצת?״ שאלתי בגיחוך ובן מעך את הסיגריה במאפרה. התיישבתי על ברכיו ונשענתי על בטנו בהתפנקות, הוא הניח את ידו על בטני.
״הכי רגוע בעולם,״ השיב והרמתי את ראשי, הוא חייך וליטפתי את לחיו.
״אתה יודע, אני גאה בך,״ אמרתי בשקט והוא הידק אותי אליו.
״למה?״ שאל כלא מבין והרים את גבותיו.
״שלא עזבת אותה ואת הילד, היא בטח עוברת גיהנום,״ הסברתי והוא הנהן.
״עוד יותר יפה מצידך לדאוג לה.״ בן נשק לשפתיי וטעם הסיגריה הנורא נדבק בשפתיי.
״אל תגזים, אני לא דואגת לה,״ ביטלתי את דבריו ברטינה ילדותית. הוא צחקק ודחף אותי. שנייה לפני שנפלתי על הרצפה הקשה הוא תפס אותי ומשך אותי אליו.
״מטורף!״ קראתי בבהלה והוא חייך חיוך שובבי ומתגרה.
״אני מכור אלייך יוליה.״ הניד בראשו והצמיד את מצחינו באגרסיביות.
״גם אני אוהבת אותך רומיאו.״ עצמתי את עיניי ונגעתי עם שפתיי בשפתיו.
הנחתי את ראשי על חזהו ונהניתי מהשקט הזה כמה שאפשר.


תגובות (30)

את צריכה לחפש קצת אקשן לדעתי.
זה נהיה טו מאץ׳ קיטשי וזה לא גורם לסיפור להיות קצת לעוס.
תחשבי על זה, אני סומכת עלייך.
מקווה שלא נעלבת או משהו, כי אני באמת חושבת שאת בין הכותבות המוכשרות באתר.

06/09/2014 17:18

    אני בן אדם נורא קיטשי ואני מתה על קלישאות וכאלה ואני מסכימה איתך שזה נהיה טו מאץ׳ אבל באמת, תיכף אני אפוצץ את הבלון הורוד הזה… הכל כבר מתוכנן

    06/09/2014 17:22

אעאעאע כזה מושלם
וואו לא ציפיתי מטל שתהיה יחסית רגועה בעניין הזה, כבר התכוננתי לריב.
תמשיכי ♥

06/09/2014 17:19
Bar Bar

הם לא נפרדו!!
הם לא נפרדו!!!!!!
הם לא נפרדו אנשיםםםםםםםםםםם
אמג אמג הם ישארו פוראבר פוראבר פוראבר להלהלהה הם לא נפרדוווווווווווווווווווווווווווווווו
אני מאושרת ביי

06/09/2014 17:20

הייתי צועקת עליו, נותנת לו מכות, זורקת אותו מהגג ואחרי הכל נותנת לו נשיקה !
אממלה סיבכת לי את החיים עם הטוויסט הזה , עם כמה שהיא רגועה זה עדיין קצת מעצבן , למרות שהיא נכנסה להריון חודשיים או חודש לפני שהם התחילו לצאת . וזה זה יהיה תינוק או תינוקת ? אני מאוהבת בתינוקות !חחחחחחחחחח:)

06/09/2014 17:22

נ.ב ששכחתי לכתוב עוד שלושה או ארבעה פרקים בערך הסיפור נגמר ._. תודה על התגובות, אוהבת❤️
עוד נ.ב אני יודעת שהתגובה של טל הייתה לא צפויה כי אם הם היו רבים עכשיו זה היה צפוי, ואני שונאת דברים צפויים ❤️
ושוב תודה על התגובות❤️

06/09/2014 17:30

בחיי שאם הייתי היא הייתי שוברת לו משהו על הראש…

06/09/2014 17:57

אני מסכימה עם ליאורה אצלי זה היה נגמר שדיאנה הייתה במיון בבקשה שהסיפור לא יגמר וגם אם כן תעשי שהם עדיין ישארו ביחד תעשי סוף טוב בבקשההההההההההההההההההההההההה אני מתחננתתתתת
תמשיכייייייי

06/09/2014 18:54

אוווווו גם אני מכורה אלייך בןןן הלוואי וחצי מהבנות שבאתר ילמדו ממך לכתוב

06/09/2014 19:08

לא רוצה שהסיפור יגמררר אוף ותמשיכייי הם ישארוווו ביחדדדד לא אכפת לייייי מה יהיה העיקר יהיו ביחדדדדדדגגג

06/09/2014 19:30

יובלה מוכשרת שליייי
מלכה שלי
מאוהבת
בך
מאוהבת בהם! !!!!!!!!
בן בן וטל
אהבות שלי
תעלי מתי שתוכלי אני לא דואגת כל פרק שתכתבי הוא מושלם

06/09/2014 19:36

עוד מעט הסיפור נגמר?!?!?! לאלאלאלאלאלא!! אני כ"כ אוהבת אותו!!
אני כ"כ מתה על בןן!!!

06/09/2014 19:42

אמאאאאא זה הפרק הכי נדיר שיש התאהבתי בפרק ובבן איזה נסיך הוא באמת רומיאו חחח אני חולה על קיטשי ודביק זה הכי כיף והכי יפה שיש

06/09/2014 20:21

אני עכשיו קראתי את שני הפרקים האלה ואני עדין בשוק של הפרק הקודם אני עדיין פאקקק אני לא מאמינה אבל סך הכל פרק יפה ומהמם ומה לא ותמשיכייי!!

06/09/2014 20:39

זה כזה מוושלםם
אל תפרידיייי את טל ובן הם כאלה יפיים יחדד
תמשיכיייייייייייייייייייייי

06/09/2014 20:41

את לא תפוצצי שום בלון ורוד חיים שלי.
נופרן זה מושלם,
אפילו התרגלתי לטל ובן.
יובי אני גאה בך ומתההה שתגידי לי את השם האמיתי שלך כברר :(

06/09/2014 21:03

הווווו זה כזה חמוד.
וואו אם אני הייתי אם מישהו (לא שהיו מרשים לי >< ) והוא היה מכניס מישהי להריון הייתי מכריחה את האחרת גם אם לא בא לה להפוך להיות חברה שלי והייתי מסתובבת איתה תמיד ועוזרת לה והכל -פרצוף בוכה מצחוק-
אבל נראה לי שהיא הייתה בורחת ממני בסוף X'D
חחחחחחחח
אבל זה כזה חמוד מצד טל, ובן כזה מתוק! ורק אני שכחתי מי זו דיאנה? (בכי)
ומהממהמההממהמההממה עוד כמה פרקים?! את גורמת לי לשנוא אותך כל פעם מחדש! מצוין (:
חחחחחחחחחחחחחחחחח אני אוהבת שבסיפורים עושים דברים רעים (ולעשות אני דברים רעים בסיפורים).
חחחחחחחח אני נשמעת כמו משוגעת. בכל מקרה תמשיכי וטל כזו חמודההההה חחחחחח והתגובה שלה באמת הייתה לא צפויה.

06/09/2014 21:08

פלייזווושש תעעשיי שזהה לאא יהיה הילדד של בן באמתתתתת !!!! דיי אניי שונאתת אתת דייאנההה למה להרוס לבן וטל שמושלם להם והם מושלמים ביחחדד ?!?! תמשייכייייי מהרר מההרר מההרר מהררר !!<3

06/09/2014 21:10

שזה לא יהיה הילד שלו בבבקשה!!!
תמשיכי מושלם!!!;)

06/09/2014 21:48

יואו זה מזכיר לי את תיכון השיר שלנו חחחחחחח וואי יובלי שלי אני מאוהבת ומכורה אל הכתיבה המושלמת שלך!!!
תמשיכי דחוףףףף

06/09/2014 22:30

לפני שאני מתחילה, אני רוצה לבקש ממך סליחה יובלה שנעלמתי דווקא בקטע הכי חשוב בפרק, אבל החלק הטוב הוא שהיה לי מיני מרתון.
ואו. אוקיי ואו. היה לי מין ספוילר (לעזאזל, שוב.) כשנכנסתי לעמוד שלך וראיתי 'באיזה חודש?' אז הבנתי, וגם הסקתי שזו דיאנה. אבל ואו, נורא אהבתי את הפרק. הקשר המיוחד ביניהם, ואיך שאת מעבירה את זה. גם אהבתי שהפרק מחולק לנקודת מבט של טל, ושל בן. אני חושבת שככה אפשר להבין מה עובר על כל אחד מהם. אני אוהבת את בערן מומנטס. (כושל, איי נואו.) אבל זה פשוט משמח אותי סוף סוף להבין ולראות אתת החברות ביניהם. (אני דורשת פרק משלהם!) ואני גם דורשת שטל ונופר לא יתחברו כל כך מהר. בכל זאת, הם שנאו אחת את השנייה.
בכל מקרה, הפרק מדהים, הכתיבה מדהימה, לאב יו יובלה<3

06/09/2014 22:31

מושלםםםם
תמשיכי דחוףףףףף

06/09/2014 23:31

אמאלה. תעשי לכולנו טובה ותעשי סוף לא טוב ולא קיטשי כי אז זה ממש יבאס אותי.אני רוצה סוף עצוב!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי!!!!!!!!!!
את מוכשרת גברת יובלה ;)

06/09/2014 23:45

    רוצה סוף עצוב אז תבקשי סופ ספיישל בשבילך…אני שונאת סופים עצובים..! אני כל הזמן בוכה ! לא יכולה לקרואא !!צריך להיות אופטימיים שבסוך הכל יהיה טוב..!! למה להיות שליליים ? ומה הקטע בלקרוא סעפורנעם סוף עצוב ? לא נראלי שזה עושנ למישו טוב …בכל מקרה – עכשיו תמשייכיייי !! אין לי מושג מה אני עושה ערה עכשיו, למה אני לא יקום מחר ..אבל אם גם את ערה אז פליזווש תעשיי עוד פרקק עכשיווו !!

    07/09/2014 00:46

-קוראת חדשה-
את אחת הכתובות הטובות באתר!,כל יום אני נכנסת לאתר רק בשביל לראות אם העלת פרק חדש. אני מקווה שתעלי פרק כמה שיותר מהר ורק רציתי לציין שזה הסיפור הכי טוב שלך ואני מקווה שתמשיכי לכתוב גם אחרי הסיפור הזה!!!!!!י

07/09/2014 14:15

מושלם שבא לי לבכות תמשיכי

07/09/2014 16:42

אני לא מאמינהה שקראתי עכשיו 30 פרקיםםם!!!! הסיפור הזה פשוט ממכרר!!!
אמא איך השתפרת בכתיבה את לא מבינההה!
כלכך התגעגעתי לקרוא את הסיפורים המושלמים שלך !!!
אוף,זה כזה מושלם מדהים הכל אבל הכל פה מדוייק וטוב
אוקי, בן הוא כזהההה מוושלם אני מ א ו ה ב ת בווו!!!!!1
וטל היא ככ חמודה ועדינהה הם פשוט מתאימים!
נופר וערן זה כבר משו אחר ומושלם יותר.
ותמשיכיייי אני מכורה אין על הסיפורים שלך אני נכנסת לאתר רק בשביל לקרוא את הסיפורים שלך וזהו. עדין לא ראיתי מישהי שעקבה אותך את פשוט מוכשרת!
אוהבת אותך מלאמלא -אולי את לא זוכרת אותי :(-
אבל בקיצור תמשיכיי זה מושלם הורס מהמם מדהים! הכלל
אין מה לשפר זה פרפקט, אני ינסה להגיב תמיד ואני מקווה שלא תפרשי <3 <3
אוהבת ❤️

07/09/2014 19:19

עכשיו הפסקה ונכנסתי לאתר כדיי לבדוק אם העלית משהו חדש.
ישששש! העלית! ועכשיו המורה הגיעה אז ביי..

08/09/2014 10:16

בכל מקרה, השיעור כבר נגמר ורציתי לומר:
לאאאאאאאאא
עוד שלושה פרקים?!?

08/09/2014 11:08

זה כבר נהיה יותר מדי קיטשי, וסתם לפרוטוקול אני לא סובלת קיטשיות, אני לא מאמינה באהבה, אז בבקשהההה די עם זה :( אני מקווה שלא נעלבת כי את באמת בין הכותבות המוכשרות באתר אבל… בבקשה די עם זה

08/09/2014 19:06
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך