עוד אחת
היי אהובות שלי איך היה כיפור? מקווה שהצלחתם לצום ולא להתעלף לי או משהו❤️ אני מצטערת שקצר, כתבתי מתחילת צאת כיפור עד עכשיו שתפתחו את השבוע בטוב. אוהבת המין ותודה ענקית על התגובות המדהימות מהפרק הקודם.

I'll take care of you- פרק 32

עוד אחת 04/10/2014 3004 צפיות 17 תגובות
היי אהובות שלי איך היה כיפור? מקווה שהצלחתם לצום ולא להתעלף לי או משהו❤️ אני מצטערת שקצר, כתבתי מתחילת צאת כיפור עד עכשיו שתפתחו את השבוע בטוב. אוהבת המין ותודה ענקית על התגובות המדהימות מהפרק הקודם.

״בן.״ נכנסתי לחדרו אך דפקתי על דלת החדר בכדי לעורר את תשומת ליבו. הוא שכב על הגב במיטתו כשזרועו מכסה את עיניו.
החדר הצחין מריח של אלכוהול והחמצתי את פרצופי. בקבוק של וודקה הייתה על השידה לצד מיטתו. הוא היה נראה מוזנח, הזיפים שלו כבר היו ארוכים מדי מכדי להיות סקסיים, חולצת הטישירט שלו הייתה דהויה כאילו לא החליף אותה שבועיים ושערו היה פרוע מדי.
״רום,״ מלמלתי בעצב וסגרתי אחריי את הדלת, התקדמתי לשידה והרמתי את בקבוק הוודקה החצי גמורה. ידו של בן אחזה במפרק ידי בחזקה וגרמה לי לשחרר את הבקבוק.
״אל תגעי בזה,״ מלמל בקהות חושים כשידו עדיין מכסה את עיניו. הוא שיחרר את אחיזתו ממני ומשכתי את ידי בחזרה אליי, עיסיתי את מפרק כף ידי בעדינות.
״מה קרה?״ שאלתי והתיישבתי לידו. ליטפתי את בטנו המוצקה וניסיתי לסחוט ממנו טיפה של נחמדות. אבל כמו שאני יודעת, כשבן שיכור הוא ממש לא נחמד.
״בן,״ לחשתי ונשכבתי לצידו. אני לא צריכה שידבר איתי, רק שיסתכל עליי לפחות.
הזזתי את זרועו בעדינות מעיניו והבטתי בו, הוא נרדם.
נאנחתי והתיישבתי בחזרה, לקחתי את בקבוק הוודקה, סגרתי אותו והנחתי אותו על המדף ביחד עם כל בקבוקי האלכוהול.
״המצב הרבה יותר רע משחשבתי…״ מלמלתי וחלצתי את נעליי, הקפתי את המיטה ונשכבתי בקצה השני שלה, קרוב לבן.
״הכל יהיה בסדר, אני כאן איתך,״ המשכתי לדבר איתו כאילו הוא ער. הלוואי והיה לי את האומץ לומר לו את זה כשהוא ער.
נצמדתי אליו וכרכתי את זרועו סביב כתפי. נואשת להרגיש את החום והאהבה שלו שוב.

-נקודת המבט של בן-
הראש כאב לי, הג׳ינס שלא החלפתי שוב הרגיש לא נוח, הטעם של האלכוהול עוד רבץ בפי. בדיוק כמו בכל יום שגרתי שבו אני מתעורר ונזכר שהכנסתי בת שש עשרה להריון, הזנחתי את החברה שלי למרות שהבטחתי לה שזה לא יקרה ואיכזבתי את ההורים שלי.
לריח האלכוהול התערבב גם ריח שיכולתי להריח מקילומטרים. קרם הגוף של טל.
גם מבלי שפקחתי את עיניי הרגשתי איך זרועי עוטפת את כתפה, ואיך היא נצמדת לצד הגוף שלי.
העברתי את ידי בשערה הנעים והרגשתי את הצמה שקלעה לעצמה. העברתי את אגודלי על לחייה החלקות, על שפתיה הדקיקות, על עיניה הסגורות ועל אפה הקטן. גם מבלי להסתכל עליה אני יודע שהיא הבן אדם הכי יפה בעולם.
השחלתי את ידי תחת ראשה ומשכתי אותה בעדינות בחזרה לחיקי מבלי להעיר אותה. התיישבתי ופקחתי את עיניי.
רציתי לחפור חלקה באדמה ולקבור את עצמי. תכננתי להתגלח, להתקלח ולהחליף בגדים בכדי שהיא לא תראה אותי ככה. אבל הדיכאון ששקעתי בו בחודשים האחרונים הזכיר לי שאני צריך לשתות עד אובדן הכרה.
הסתובבתי וראיתי את טל רדומה כמו תינוקת. פרק ידה היה ליד פניה והבחנתי בסימן אדום סביבו. זה היה סימן של אלימות. מישהו עשה לה משהו.
הרגשתי איך אני מתחמם וסיטואציות בהן מישהו רק מנסה לגעת בה קופצות לראשי. השארתי אותן לאחר כך, כיסיתי אותה בשמיכה ונכנסתי למקלחת כך כשהיא תקום לפחות היא לא תצטרך לראות את איש המערות שראתה כשנכנסה לחדר.

״מה קורה?״ שאלתי כשנכנסתי למטבח והבטתי באימא קוצצת כמה דברים בשביל ארוחת הערב.
״ברוך השם, איך אתה?״ שאלה בהפתעה שפניתי אליה והסתובבה אליי, ״טל הזו עושה פלאים,״ הוסיפה בפליאה כשראתה שסוף סוף החלטתי לטפח את עצמי קצת וחייכתי חיוך קטן.
כבר תקופה שלא התייחסתי לאימא שלי. כמו שעשיתי לכל הסובבים אותי. הזנחתי אותם והתנהגתי אליהם נורא.
״למה המבט?״ שאלה וחזרה לקצוץ כוסברה שליכלכה את ידיה. זרקתי את ידי באוויר ונדתי בראשי.
״אני חושב איך אני והיא נמשיך הלאה, היא לא צריכה גבר כמוני,״ הסברתי. הרגשתי את הבטן שלי מתהפכת רק מהמחשבה להיות בלעדיה.
״אז תפסיק לשתות בכמויות כאלה,״ אימא ביקשה ונאנחה, ״אם לא בשבילי אז לפחות בשבילה,״ הוסיפה בעיניים עצובות והשפלתי את ראשי.
״זה לא קשור, היא לא צריכה גבר כמוני, היא צריכה מישהו שידאג לה.״
אימא נעצה את הסכין בקרש החיתוך והתקשחתי.
״אז תתייחס אליה יותר, תמצא את הדקה להתקשר אליה ולהגיד לה שאתה אוהב אותה.״ חייכה בחמימות.
״בכללי אני חרא בן אדם, זה לא ילך, לא יקח לה הרבה זמן למצוא גבר אחר.״
״שלא תעז להגיד את זה,״ אמרה בטון עמוק, ״תאמין לי שטל אוהבת אותך יותר מדי מכדי לאהוב גבר אח-״ היא המשיכה אך נקטעה על ידי אבי שעמד בכניסה למטבח.
״הוא צודק,״ אמר וזרק לפיו חופן של בוטנים אמריקאים קלויים.
העברתי את מבטי לאימי ששידרה מבט רצחני לעבר אבי.
״מה?״ שאל בתמימות ילדותית, ״הוא הכניס בחורה להריון ומאז הוא שותה כמו אלכוהוליסט, מדבר איך שהוא רוצה ומקלל בלי הפסקה,״ טען להגנתו כשחיוך קטן נסוך על שפתיו.
״שלא תעז,״ אימי סיננה מבין שיניים חשוקות ושלפה את הסכין בכדי להדגיש את רמת העצבים שלה. לא ידעתי אם לצחוק או לכעוס.
אבי הרים את ידיו בגובה הכתפיים והלך. אני מתחיל לתעב את הבן אדם, למרות שהוא אבא שלי.
״בן…״ אימי פנתה אליי וידעתי כבר מה היא תאמר לי. שהוא טועה. אבל הוא לא ולכן ביטלתי את דבריה בתנועת יד פשוטה.
״הוא צודק.״ קמתי ויצאתי מהמטבח כשהכאב אוכל אותי ואני תוהה איך להמשיך מכאן.


תגובות (17)

ללאלאלאלאל אא !! שלא יפרדוווו :'(:'(:'( אני יהרוגגג אווותווו !!! הםם כאלה מושלמייםם ביחדד :'(:'(:'( אמןןןן דיאנההה תמוותת ימחחח שמההה !!
פררקק מעללפפפפ חוששייםם<3<3 תמשייכי הכי מהר שלך :-*

04/10/2014 23:44

לאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלטללאלאלאלאלאל מההה זההה הם לאאא יפרדווווו דייייייי בבקשהההההה למהההההה!!!! הם לא בעד בן שימשיך ליהיות עם טל הלכתי ליבכות!….

05/10/2014 00:12

בואי נרצח את בן ביחד!!!!!!!!!! או שלפחות נאיים עליו כדי שלא יהיה אידיוט גמור ויפרד מטל.
אה ו… אפרופו איומים, פעם אחרונה שאת כותבת ככה קצר למה אם אני רואה עוד פעם אחת פרק כזה פיצקי אני קורעת אותך!
תמשיכי!!!!

05/10/2014 00:16

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוהבת המין XD אני יודעת שזה טעות בהקלדה, אבל עדיין XD
טוב, עכשיו נעבור לעצבים.
יא בן $%?@$%$# !!!!!!!!!!! למה להיפרד ממנה יא חתיכת חרא?! אין לך רגשות?! לך לעזאזל יא חתיכת ^$Q@?86%$#2^?%!#%&#$@!!!!!
זהו. גמרתי.
יא חתיכת חרא אנוכי, למה להיפרד מטל?! אה? למה?! אתה מקשיב לגבר ולא לאישה?! גברים הם פשוט גורליות חסרות רגשות, ולגורילה הזאת אתה מקשיב ולא לאמא שלך?!
בנים, הם לפעמים… אני לא יכולה לתאר כמה הם סתומים לפעמים. נכון, הוא הכניס בחורה להריון ונכנס לדיכאון, אז במקום להשתכר ולהרוס לעצמו את החיים, הוא צריך לשמור על טל שתזכיר לו שיש משהו שווה להילחם למענו, לא לגרש אותה ממנו! אני לא מאמינה שהוא כזה סתום -,-
טוב, גמרתי. זהו, באמת. בלי עצבים.
בן %3&@<?&!!!!!!!!!!!!!
זהו.

05/10/2014 06:11

שלאאאא יפרדוווווו תמשיכייייייייי

05/10/2014 06:41

לאאאאאאא פרידה לאאאא אני אחרים את הסיפור אני מתה אם הם ייפרדו

05/10/2014 07:18

שייפרדו ויחזרו, יהיה יותר מעניין

05/10/2014 08:10

אוייש נו בן !!!!! לעזעזל איתך ! יובלה תיזהרי ממני !!
נושנושים קטנים שלי מאוהבת בהם !!!! עשית לי את היום כשראיתי שהעלת פרק !!!!!
מאוהבת בך !

05/10/2014 09:29

רק שלא יפרדו פליז

05/10/2014 11:04

בקבוק וודקה שהיה! לא הייתה.
בן בן זונה. אוח אופס. הבטחתי שאנע מפסיקה לקלל.

05/10/2014 11:53

לאאאא שלא יקשיב לאבא שלו שפשוט יפסיק לשתות ויתחיל להתיחס אליה היא אוהבת אותו והוא אוהב אותה אז שלא יחשוב דברים כאלה!!!
תמשיכי דחוףףףףף

05/10/2014 14:18

לא!! שלא יפרד ממנה תמשיכי דחוף מושלם!;)

05/10/2014 14:44

חיחחחחחחחחחח יובלי כפרה נראה אותך מפרידה בינהם.
תצפי להפתעה בפרק הבא של הנסיך, מקווה שתקראי ;)
מושלם רוצי לכתוב עודד

05/10/2014 16:35

מושלםםם תמשיכיי!!!

05/10/2014 22:16

ללאאא בבקשה לאאא אני מתחננת בבקשה אל תפרידי אותםםםם הם כול כך מושלמים ביחדדדדד ואני שונאת אותך אבא של בן פשוט שונאתתתתתתתתתת
תמשיכיייייייי

06/10/2014 16:20

אוף למה אתה כזה מטומטם בן?! למה?!
חסר לך ואת מפרידה ביניהם!!! (כן זה איום)
אוהבת
ותמשיכי :)

08/10/2014 14:16

אני לא מאמינה שאני מגיבה רק עכשיו… לא נכנסתי לאתר זמן מה.
טוב, כמה דברים:
1. וואי, מה הולך לקרות כשבן יגלה שהוא עשה את הסימן ~מבט זדוני~??? (בעודי כותבת את זה אני מבינה שיכול להיות שהוא ישנא את עצמו בגלל זה וייפרד ממנה. בן רע! לא יפה!)
2. מאיפה הוא משיג את כל הכסף לאלכוהול? זה של ההורים שלו, או שיש לו עבודה או מה? מי נותן לאלכוהוליסט המכור הזה את הכסף המחורבן?
3. בן, יא בן !$$%$%$%$%$%%^%#$%%^^&*&)*)*)&#%%%$! מה אתה חושב שאתה עושה? כמו ש"אהבה אחת" אמרה, תילחם למען טל, אל תזניח אותה ותגרום לה לעזוב אותך! היא אוהבת אותך! תכלס, למה אתה מקשיב לבן אדם שאתה מתחיל לתעב, במקום לאנשים שרוצים בטובתך? (בעודי כותבת את זה אני חושבת שאולי הוא מתחיל לשנוא אותו כי הוא חושב שהוא צודק. אני מלאה בתובנות עצמיות).

Fָָָָ**K U BEN!!!!!!

10/10/2014 16:22
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך