עוד אחת
גאד... כמעט חודש שלא העליתי, בעוד שלןשה או ארבעה פרקים לכל היותר יגמר הסיפור. תודה רבה לכל הקוראות שנשארו עדיין לקרוא את הסיפורים שלי, אני מעריכה את זה נורא, תודה! ותודה לכן שוב על התגובות מהפרק הקודם. הסוף דבר של חטופה מוכן ויעלה אחרי שיגמר הסיפור. אוהבת אתכן❤️ מי שרוצה סתם לדבר הנה המייל שלי [email protected]

I'll take care of you- פרק 36

עוד אחת 09/12/2014 2776 צפיות 14 תגובות
גאד... כמעט חודש שלא העליתי, בעוד שלןשה או ארבעה פרקים לכל היותר יגמר הסיפור. תודה רבה לכל הקוראות שנשארו עדיין לקרוא את הסיפורים שלי, אני מעריכה את זה נורא, תודה! ותודה לכן שוב על התגובות מהפרק הקודם. הסוף דבר של חטופה מוכן ויעלה אחרי שיגמר הסיפור. אוהבת אתכן❤️ מי שרוצה סתם לדבר הנה המייל שלי [email protected]

״לעזאזל עם זה…״ מלמלתי כשעמדתי בכניסה לבית הספר. אז הנה אני שמיניסטית ובמקום ללבוש חולצה שהכינו במיוחד לכולנו ולרקוד עם השכבה אני מתמרמרת וחושבת על השנה הנוראה שעומדת לעבור עליי.
לא הפסקתי לרצד עם עיניי ברחבי המקום ולחפש את בן, אבל הוא לא היה שם.
הסקתי שהוא פשוט נשאר עם דיאנה בבית החולים, אבל עדיין רציתי להאמין שהוא פה ברחבי בית הספר מחפש אותי גם בין כל ההמון הנרגש.

״אוחח חתיכת כבדה, את מוכנה לבוא כבר?״ מעיין התקדמה אליי בתנועות ריקוד וזרקה עליי חולצה.
חייכתי והרמתי את מבטי אליה, היא הביטה בי בחזרנ וקרב מבטים התפתח בנינו, היא הרימה את גבתה הימנית במקצועניות ונשפתי בתבוסה.
״בסדר! בסדר!״ קראתי בחוסר ברירה, ״אני פשוט אעלה שנייה בכדי להחליף,״ הוספתי והממזרה הקטנה חייכה חיוך מרוצה.
עליתי במדרגות והתקדמתי במסדרון אל השירותים שהיו בסופו. כל הזמן הזה השפלתי את ראשי והבטתי בחולצה.
נכנסתי אל שירותי הבנות ונעמדתי מול המראה, הייתי נראית ממש טוב.
נופר החליקה את שערי הבוקר ואיפרה אותי בעדינות, היא עזרה לי לבחור בגדים יפים ליום הראשון של השנה האחרונה שלי. צווחתי כשראיתי בן יותא מאחד התאים ומכפתר את הג׳ינס שלו, בהחלט לא ציפיתי לראות גבר בשירותי בנות.
הנער הלא מזוהה נבהל גם הוא מצווחתי והרים את ראשו במהרה, הוא היה יפהפה, והוא גם הסתכל עליי כעל משוגעת.
״הכל בסדר?״ הוא שאל והרים את גבותיו בשאלה.
״הכל מצוין,״ עניתי בגסות, ״מה אתה עושה בשירותים של הבנות?״ שאלתי באי הבנה ושילבתי את ידיי. הוא היה נראה מבולבל וגירד בראשו.
״הייתי בטוח שזה…״ אמר בתימהון.
״זה בסדר תירגע.״ פלטתי צחקוק בכדי להרגיעו.
״אני פשוט חדש,״ הוא הסביר והנהנתי בהבנה.
״אני טל,״ הצגתי את עצמי בחיוך והוא חייך חיוך שחשף שיניים לבנות וישרות.
״אני יונתן,״ אמר בנימוס וחייך בחזרה.
״אז יונתן,״ נקבתי בשמו, ״בוא אני אראה לך איפה שירותי הבנים,״ הצעתי והוא הנהן בליווי של חיוך צדדי שכמעט הפיל אותי.
״אז אתה חדש?״ שאלתי בזמן שירדנו במדרגות. שירותי הבנים הקרובים ביותר היו בקצה השני של בית הספר המטומטם הזה.
״מן הסתם, אז אני מבין שאת בשכבה שלי.״ הוא הצביע על החולצה והרגשתי איך עיניי נצתות בהתלהבות.
״אתה גם ביב׳?״ שאלתי בשיא טיפשותי.
״כן,״ ענה וגיחך. אני כמעט בטוחה שזה היה על השאלה הטיפשית שלי.
״אני יכולה את הפלאפון שלך לרגע?״ שאלתי בנימוס והוא הגיש לי אותו.
״אם תצטרך אותי.״ הקלדתי את המספר שלי והגשתי לו בחזרה את הפלאפון, הוא חייך והנהן, יש לו חיוך מדהים!
״והגענו לחלק המרכזי בסיור שלנו, שירותי הבנים!״ הצהרתי בהתרגשות מזויפת.
״ותודה לטל המדריכה,״ יונתן אמר כאילו דיבר לקהל ומחא שתי מחיאות כף, נופפתי בשערי בהשתחצנות וחייכתי חיוך יהיר, הכל היה בגדר משחק.
״באמת תודה,״ הוא התרצן מעט אך שמר על שיח ציני וזורם, ״אני מת להשתין כבר, אז נתראה.״ הוא התכופף מעט ונשק ללחיי, חייכתי והוא נכנס.
״אבל השנייה השתנת,״ מלמלתי לעצמי אבל למזלי הוא לא שמע.
יכול להיות שבכל זאת השנה תתחיל ברגל ימין?

-נקודת המבט של נופר-
״דיי כבר!״ צרחתי וצחקתי כשערן ועוד כמה מחבריו התיזו עליי מים וכמה מרחו אותי בצבע כמו שעושים בכל שנה מתוך מסורת שכל אחד שנכנס מתיזים עליו צבע ומים.
היו שירים וכולם רקדו כמו מטורפים ברחבה של בית הספר.
״נהרס המחליק!״ ערן צעק בהתגרות וצחקתי צחוק מתגלגל, כל החברים שדאגו להפוך אותי לטמבור עברו לצבוע תלמידים מסכנים אחרים.
״מטומטם!״ צעקתי עליו והסטתי את שערי שנפל על פניי.
״עכשיו אני אצטרך להתקלח חמש פעמים עד שזה ירד!״ כעסתי וערן חיבק אותי אליו.
״נוכל לעשות מקלחות משותפות,״ הוא לחש לאזני והרגשתי את חיוכו על עורי. נעצתי מרפק חלשה בבטנו והוא נשק ללחיי הצבועה והרטובה.
״אולי נלך למקום שלנו, רגזני?״ הוא הציע והנהנתי.
הוא אחז בידי והלכתי אחריו למקום שלנו.
כשהיינו יחד חודשיים בערך חיפשנו את השקט שלנו לנשיקות ומזמוזים וערן מצא מקום די טוב שמצריך לעבור דרך פרצה של גדר המכתרת את בית הספר וללכת אל אחורי שורה של עצי אורן.
בהתחלה שנאתי ללכת לשם, הכל היה מלא במחטים של עצי האורן ובצנוברים ואחר כך די התחברתי למקום ואפילו הבאנו לשם שטיח קטן שאימא שלי לא הייתה מעוניינת בו יותר.
כשהתחשק לנו להבריז משיעורים היינו הולכים לשם בידיעה שאף מורה לא יודע על המקום הזה וכך יכולנו לדבר ולצחוק שם עד הצילצול.
ועשיו, להבין שזוהי השנה האחרונה שאנחנו נוכל לשבת שם עושה לי רע, כי אחרי השנה הזו הכל יהיה רק זיכרון מתוק שלי ושלו.
ערן התיישב על השטיחון ואני התיישבתי בין רגליו בזמן שהוא נשען על אחד העצים.
״אז… זו שנה אחרונה שלנו,״ ערן אמר ושילב את אצבעותיו באצבעותיי, הנהנתי ושירבבתי את שפתי התחתונה בעצב.
״אני אגיד לך מה אבסורד? שמכיתה ו׳ בערך אני ייחלתי שלהגיע כבר ליב׳ ועכשיו אני לא רוצה שיגמר,״ סיפרתי וערן ליטף את גב כף ידי בעזרת אגודלו.
״תחשבי על הצד הטוב, בנינו לפחות זה לא יגמר,״ הזכיר לי וסתמתי את פיו בעזרת אצבעי המורה.
״אל תפתח פה, בפעם האחרונה נפרדנו בגלל השטויות שלך,״ הפצרתי בו בתקיפות והוא נשך את אצבעי.
״זה היה בגללך,״ הוא אמר את האמת וצחקתי.
״הייתי בטוחה שאתה מתחיל לאהוב את
טל!״ קראתי בהתגוננות ושילב את ידיי על חזי.
״מה איתה באמת?״ הוא שינה את הנושא ונאנחתי.
״היא בסדר,״
״היא התאוששה כל כך מהר?״ שאל בפליאה ומשכתי בכתפיי.
״הוא אמר שהוא לא אוהב אותה יותר, אז מה אתה מצפה שהיא תרדוף אחריו?״ שאלתי במעט כעס.
״נופר, שנינו יודעים שזה בולשיט,״
״מה זאת אומרת?״ הרמתי את אחת מגבותיי כלא מבינה והוא נאנח ביאוש.
״שנינו יודעים שהוא עדיין מאוהב בה.״


תגובות (14)

יובליייי
פרק ממש יפה !!!!!
היו איזה 5 שגיאות מקלדת או יותר :/ אבל בקטנה הפרק ממש יפה!
עכשיו גם אני התחלתי סיפור ונקווה שהאתר יחזור להיות כמו פעםםם
קיצ מושלם תמשיכיי

09/12/2014 23:59

וואו כמה שחיכיתי לפרק!!!
אני הייתי המאושרת באדם שראיתי שיש פרק וחיכתי חיוך ענקקקק!
וואו איזה פרק שלמות כמה שהיתגעגעתי לפרקים היפים שלךך!
תמשיכיי !

10/12/2014 00:06

פרק מושלם כמה זמן רציתייי פרקקקק תמשכיייי את כותבת יפה

10/12/2014 00:29

ואוו כמה זמן לא העלת פרק
אני כמעט כל יום בודקת עם עלה פרק
כשראיתי שהעלת פרק צרחתי מרוב התרגשות
את חייבת להמשיך דחוףףף!!!!!!!!!!!!

10/12/2014 00:51

הופה הופה תוצרת יובלה
לא הלך כוסעמק, אללה יובליישיין תמשיכי ושם ברמה גבוה משום מה,
אבל בקטנה.
הקיצור לי העיקר את לא עונה במייל אה?
נעע לא צריך לא אישתך יותר!
(אני כן אבל זה לא משנה)

10/12/2014 00:59

יש לך כתיבה מהממת התרגשתי שראיתי שכתבת עוד פרק

10/12/2014 01:26

שלמותתתתתת איזזה פרקקק מושלםםם תמשיכייי!!

10/12/2014 08:03

תמשיכייי

10/12/2014 11:35

יאוווווווווו התגעגעתיייייי נםמאוד…. תמשיכי ❤❤❤

10/12/2014 12:09
Bar Bar

הם שמיניסטים כבר מתי זה קרה בכלל

10/12/2014 18:01
    Bar Bar

    אבל המ כן זה מהמם ומושלם ושיחזרו כבר אני לא יכולה

    10/12/2014 18:06

פשוט לא הפסקתי לבדוק אם את מעלה פרקים!
אני כבר לא נכנסת לאתר בכלל, חוץ מהדף שלך ושל עוד מישהי, שאני נכנסת אליו רק כדי לבדוק אם עלה פרק.
אני ממש שמחה שלקחת את ההפסקה הזאת, בשיא האמת הכתיבה שלך התחילה להיות קצת מעוסה (הכתיבה עצמה בסדר לגמרי, אבל הסיפור התחיל להיות מעצבן מרוב הרחמים של טל), וכשחזרת כתבת פרק קליל, כיף, ושהיה ממש כיף לקרוא.
בקיצור, ברוך שובך, פרק מדהים, כתיבה מדהימה (התגעגעתי לרשום לך את זה בכל פרקXD)
אוהבת יובלהה

11/12/2014 17:18

לעזאזל כמה זמן שלא קראתי את הסיפורים שלך.
יאללה בקצרה.
שוב? הכל מושלם. שוב? את צריכה להמשיך. שוב? את תוקעת שמות של יותר מדי אנשים שאני מכירה. ברצינות. י-ו-ת-ר מ-ד-י.
חחחחחחח
אז תמשיכי.
כן.
ואממ המשך יום נעים.

11/12/2014 18:46

איך התגעגעתי!!!

11/12/2014 20:42
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך