עוד אחת
אוהבת אתכן מלא, תודה על התגבות והפרגון אין כמוכן בעולם! מקווה שתאהבו❤️

I'll take care of you- פרק 7

עוד אחת 04/08/2014 3108 צפיות 29 תגובות
אוהבת אתכן מלא, תודה על התגבות והפרגון אין כמוכן בעולם! מקווה שתאהבו❤️

הפרק מוקדש לפירפירה ורונצ׳ה כי הבטחתי להן❤️ נו וכי אני אוהבת אותן (קצת לא הרבה)
~~

-נקודת המבט של ערן-
״אני נשבע לך שזה לא מה שאת חושבת.״ אמרתי בתחינה לנופר הנסערת שראשה היה טמון בכרית וסרבה לדבר איתי.
״כן בטח, חבל שגם לא הורדת לה את המכנס ודפקת אותה על הכיסאות בר.״ אמרה בעצבנות וקולה התעוות מאחר ודיברה אל הכרית.
״תאמיני לי.״ דרשתי בקול ילדותי והיא הנידה בראשה לשלילה.
״תאמיני לי, תאמיני, תאמיני, תאמיני.״ המשכתי בקטנוניות וזרקתי את כתפיי כמה פעמים, הרמתי אותה אליי ומחצתי אותה, היא חייכה והתחפרה בחזה שלי.
״אם הייתי אוהב את אחותך, ואני לא!״ הדגשתי ומחצתי אותה, משחרר לרגע. ״אז הייתי זורק אותך לעזאזל והולך אליה.״ אמרתי בשיא הכנות והיא הרימה את ראשה בחוסר חשק ובמבט דורש רחמים, ליטפתי את לחיה בעזרת אגודלי והיא חייכה בקהות חושים.
״רוצה להתערב שאני אזרוק אותך עוד לפני שתזרוק אותי?״ שאלה וקירבתי את ראשה לשלי.
״לא.״ באמרתי ונישקתי את אפה, היא חיבקה אותי ושנינו פרצנו בצחוק לא מוסבר, אני עברתי את הבעיה עם נופר, עכשיו נראה את טל מתמודדת עם אימא שלה.
״רוצה לראות אקשן?״ שאלתי בפיתוי והיא הנהנה בנחישות, הרמתי אותה וירדנו בשקט, מחכים בקצה המדרגות.
~~

-נקודת המבט של טל-
״למה זה קרה?!״ אימי שאלה בצעקה בעודה אוספת את הזכוכיות של האגרטח המעוצב בשחור לבן, הוא עבר הרבה דורות והיא התגאתה בו ועל איך שהיא שמרה עליו, הוא התמזג מצוין עם השיש הלבן והארונות השחורים, כאילו שילב בניהם.
״אני לא יודעת, שמעתי קול של נפילה, רצתי לכאן וזה פשוט היה מרוסק על הרצפה!״ קראתי בהתגוננות, לא רוצה להפיל את האשמה על ערן בידיעה שהוא נמצא בקומה העליונה ועלול לשמוע הכל.
״תירוצים, תירוצים, תירוצים.״ אימי אמרה בהקנטה והורתה לי בידה לעלות לחדרי, שמטתי את כתפי והשפלתי את ראשי, אני שונאת לאכזב אותה, יש לה כבר בת אחת שעושה לה את המוות ואני משתדלת לפצות גם עליה.
לא התכוונתי לבכות, אני לא בכיינית אבל כשראיתי את ערן ונופר מחייכים ועולים לחדרה של נופר כמו שני גנבים דמעה בוגדנית זלגה לה.
אני שונאת אותם.
~~

כמה ימים עברו, מחר המבחן בלשון, לי ולבן לא יצא לדבר, אולי היי פה וחיוך שם, הוא סיפר לי שהוא יותר מבין אבל עדיין צריך חזרה קטנה, השבתי לו שאני תמיד אהיה שם אם צריך.
ערן עדיין אותו חרא קטן ואותו הפודל הקטן של נופר, הם פתטיים, דביקים ומעצבנים, ערן עוקץ כשהוא יכול ונופר מזלזלת בי כשיוצא לה, אבל אני, שותקת.

״היי.״ נישקתי את מעיין בלחי כשנכנסתי לכיתה וזרקתי את התיק החצי ריק על השולחן, היא גוללה כמה פוסטים בפייסבוק וכיבתה את את הפלאפון אחרי שנייה.
״מה קורה?״ שאלה בעייפות ושיפשפה את עיניה בכדי לשמור על עירנות.
״הכל טוב אני מניחה, מה זה הפרצוף הזה?״ שאלתי ומחצתי את פניה בעזרת אחת מידיי.
״סתם, ההורים שלי עוד הפעם רבו והעירו אותי מוקדם.״ אמרה בבאסה והבטתי בה ברחמים, מחבקת אותה.
ההורים של מעיין על סף גירושין, הן כבר במשך שנתיים רבים והורסים למעיין את החיים, יש פעמים שהם מערבים אותה ודורשים שתיקח צד, היא נשברת לפעמים ובאה לישון אצלי כשקשה לה.
״הי! מגעילה! בלי רחמים!״ היא צווחה ודחפה אותי ממנה, צחקקתי ונתתי לה כאפה קטנה על הלחי, היא אחזה בפרקי ידיי וניסתה לעצור אותי.
״יאללה תעלי, נלך לראות את יניב.״ היא קראה וקפצתי על גבה, יצאנו אל מסדרון השכבה וכמה נעצו בנו עיניים.
״אני מתחילה לפחד על החיים שלי.״ אמרתי בחיוך מפוחד כשהיא ירדה ברישול במדרגות.
״מצטערת באמת שחברה שלך לא בולדוזר.״ היא הורידה אותי ממנה ונחתתי על הקרקע המוצקה והבטוחה.
״מעיין! טל!״ יניב קרא כשראה אותנו נכנסות, הוא התעסק עם מכונת הקפה ועזב אותה בכדי לחבק אותנו.
״בוקר טוב.״ אמרתי בחיוך והוא חייך בחזרה, הקעקוע על זרועו הימנית בצבץ מעט כשהרים את ידו בכדי להרים שקית ובה פולי קפה.
״קפה? תה? נס?״ הוא שאל והנדתי בראשי לשלילה במידיות.
״אין עליי כסף.״ מעיין אמרה והידקה את שפתיה, יניב טפח על חזהו.
״עליי.״ אמר ומעיין ניענעה בראשה.
״אין מצב.״ היא אמרה בביטול והוא התעקש, זה הגיע לקרב מגע קטן עד שלקוחה הגיעה וקטעה אותם. מעיין נעצה בה מבט כעוס אך נרגעה והתיישבה על ידי.
״נזכרת בי?״ שאלתי אותה שחיוך צדדי ומתגרה מופיע על פניי, היא נעצה בי את מרפקה ושתינו צחקנו.
״נכון הוא חמוד?״ היא שאלה כשהתשובה שרמתה לשמוע כבר ידועה לי.
״כן, מעיין.״ אמרתי וגלגלתי את עיניי, העא מתה על זה.
״בואי נעלה כבר.״ דרשתי ממנה והיא שירבבה את שפתה התחתונה.
״יניב, נדבר?״ היא שאלה וקרצה לו, הוא חייך והנהן, חוזר לשרת את אותם התלמידים חסרי הסבלנות.

כשעברנו במגרש ערן ישב שם ובין רגליו ישבה נופר, בן ישב על ידם, מעשן ומשחרר את העשן באיטיות, עוד כמה חברים שלהם ישבו איתם, עישנו או צחקו בניהם.
בן קלט אותי והרים את ידו לשלום, מחייך אליי, חייכתי בביישנות ונעלמנו אני ומעיין את מגורי בית הספר.
~~

-נקודת המבט של בן-
״פאק בן!״ דיאנה קראה וקרסה עליי באפיסת כוחות, רק אלוהים יודע כמה המבטא הרוסי שלה מחרמן אותי.
״הייתי טובה בייב.״ אמרתי מתנשם ויצאתי ממנה, היא נשכבה על החזה שלי וליטפה את בטני המוצקה, לאחר שהתאוששתי הזזתי אותה בעדינות והתרוממתי למצב ישיבה
לבשתי את הבוקסר שלי ונעמדתי.
״אתה לא נשאר?״ היא שאלה בהפתעה והנדתי בראשי לשלילה.
״סורי האני, יש לי כמה סידורים.״ אמרתי בנימה מתנצלת ונישקתי את שפתיה הבשרניות.
״מתי אני אראה אותך שוב?״ היא אחזה בידי, אני אוהב את הסקס איתה אבל הזיבולי שכל של האחרי יכולים להוציא אותי מדעתי.
״אני כבר אמצא אותך.״ אמרתי בבטחון והעברתי ידי בשערה לאחור, היא חייכה ולבשתי את הג׳ינס שלי, יוצא מהבית שלה.

השעה הייתה שש בערב והחל כבר להחשיך, מחר המבחן ותהיתי אם אני אוכל לקפוץ ללמוד אצל טל.

שלפתי את הפלאפון ממכנסיי וסימסתי לה, פותח את דלת המכונית ונכנס אליה.
~~

-נקודת המבט של טל-
-יש מצב אני קופץ אלייך?- הודעה ממספר לא מזוהה נשלחה ותהיתי מי זה כבר יכול להיות.
-מי זה?- השבתי בשאלה וחיכיתי לתשובה.
-רומיאו- עוד הודעה נשלחה, חייכתי וגלגלתי את עיניי.


תגובות (29)

מדהים! תמשיכי!

04/08/2014 09:59

ואו, אהבתי את הפרק.
הוא עבר נורא חלק ומהר, ואני אוהבת פרקים כאלה(:
פרקים אחרים שעוברים לאט פשוט מחרפנים ומשעממים אותי.
מדהים, כרגיל.

04/08/2014 10:02

מושלםםםם
תמשיכי דחוףףףף

04/08/2014 10:16

פשוט מושלםםם
תמשיכיייייי

04/08/2014 10:18

תמשיכייי את כותבת מדהים.

04/08/2014 10:19

סליחה רגע רגע עצרו הכל!! יובלל מה זה קצת אוהבת אותתנו?! את מאוהבת לנו בחיים!!

פרק מושלם חיים שלי ודיאנה הזאת תקבל סטירה.
בןבן שלי ורקק שלי!!

04/08/2014 10:23

לא שכחתי אותך, פשוט לא יכולתי להגיב בפרק הקודם ^^`

אוח. בן הזה. עלאק רומיאו. פ'חחח. אני יודעת שלא יקרה ביניהם כלום (הפוך על הפוך תמיד יוצא נכון) אבל הוא סתם סנוב. באלי לחנוק אותו עם צמר גפן (אמן ימות ביסורים קשים!). אני תמיד מתעלקת על אנשים ומאחלת להם להחנק… משו מיוחד אני (חוץ מהדר ושנהב לא מגיע להן).
אההה. המספר של הפרק הוא שבע ורק עכשיו קלטתי שקוראים לשטרן טל (אוח. שם מכוער).
ונופר ביצ'ית נושה וקרציה ביחד. פרחה מפונקת על כל התחת אבל אני כן אוהבת אותה (לא יודעת למה…).
יום אחד אני אעשה סינון לכל האנשים/דמויות/חייזרים שאני שונאת. מישו לא נראלי ישרוד. תתחילו לתחנףףף

04/08/2014 10:28

    אני עדיין בשוק על שכתבת "חוץ מהדר ושנהב לא מגיע להן"- *0*
    את לא רוצה להרוג אותנו??
    ממתי??
    מי את ומה עשית לאלין?????

    04/08/2014 10:32

    אוח אני אוהבת את אלינה!!

    04/08/2014 10:32

    תתחילי להרגע, יש לה ארבע בעלים;)
    ואני ושנהב ראשונות ברשימה שלהה :P

    04/08/2014 10:34

    אופיר ימדהימה! אני מתה עליך <3
    והדר, לא מגיע לך להחנק מצמר גפן/למות ביסורים. את חמודה מידיייי! (אני מאוהבת בך קשות סיסטר)

    04/08/2014 10:40

    אלינז בואי נהיה רוצחות סידרתיות יאוו איזה מגנוב חחחחחח
    אלינז היא כמו מיונז
    אבל היא רוצחת סידרתית
    אוכל המבורגר בלי מיונז
    ולוקחת אציטון וצמר גפן ותוקעת בגרון (לא נשמע משהו)
    להלהלהלהלהלהלההלה (הלהלהה של השיר של ג'ניפר הזאתי)
    רוצחות סידרתיות יאוווו
    סוף שיר פתיחה

    04/08/2014 11:02

    רונושה, רק בגלל שאת ממש גאונה- שתינו נהפך לרוצחות סדרתיות!!
    והנה שיר רק כי אני נחמדה-

    רוני עם המטאטא של המכשפות הזקנות
    כן כן אלה האלמנות
    אלין עם האקדח של השוטרים
    הורגת אנשים בלי ייסורים מיותרים
    הן רוצחות בלי מעצוריםםם!
    והווו
    היא עם המיונז תקועה
    כשרוני עם רצון עז לגבינה
    יריות נשמעות באוויר
    "אני לא רוצה למות!!" איש אחד הבהיר
    אבל השתיים ללא רחמים
    פיו פיו פיווווו
    זהו. זה סופם של אומללים.

    הסוף#

    04/08/2014 11:16

    אם אלין תחנוק אותי…
    א- לא יהיה לה עם מי לקיים שינשים שיעירו אותה למציאות.
    ב- לא יהיה מי שייתן ה ספויילרים.
    ג- לא יהיה מי שידבר איתה עד ארבע בבוקר.
    ד- היא פשוט לא יכולה בלעדי.

    04/08/2014 13:16

    אם אני אחנוק את שנהב-
    א- אני אשאר דיכאונית לנצח. בודדה.
    ב- אני אתפגר בכל דקה שתעבור יותר מהקודמת על כך שאין לי המשך לסיפור.
    ג- אני אשתעמם טילים בלעדיה כל לילה. כי אחרים (אחמ דור והדר) נוטשים.
    ד- אני קשורה אליה יותר מידי. אני לא אשרוד אפילו יומיים (ברצינות).

    הכל עובד על אינטרסים~~

    04/08/2014 13:35

אוי מיי גאד יובלל
לא ראיתי שהעלת את פרק שש!!
לא הייתי פה הרבה זמן-,-
ואלין יזבל תעני לי בצ'אטטט

04/08/2014 10:30

יאאא הינה שלגייה בתמונה יאוווו אה ועלאק מחסום ישקרנית תראי איך את כותבת

04/08/2014 10:59

ואוו זה כל כך מושלם תמשיכי:)

04/08/2014 11:12

יאאא מושלםם ובא לי להעיף לדיאנה כאפה אפילו לא יודעת למה היא פשוט מעצבנת אותי.

04/08/2014 11:22

פרק מושלםםם תמשיכיי+!

04/08/2014 11:28

אמאא פרק מושלםםםם אוףףף בן וטל יכולים להיות מזה חמודים ביחד מבאסת אחת -,-
חוץ מזה ערן שוב חזר להיות הזבל שהוא היה קודם שום דבר לא השתנה וואי איך באלי להדביק תאגרטל שנשבר ואז לשבור לו אותו בראש ^__^
תמשיכיייי אהבה שליי מושלמייעע

04/08/2014 11:50

רומיאווו<3
נו תמשיכי מה את עמהה

04/08/2014 13:17

וואי זה מהמם!!! נדלקתי על בן (:

הלוואי תעלי עוד פרק היום..!!

04/08/2014 13:43

אלין. אני עם הפיו פיווו!!! O_O
יובל תמשיכי, זה מהמם, ערןן שלי. הוא חמוד :)

04/08/2014 13:52

איזה חמודה מעיין, אולי שהיא תהיה עם בן?
בלי קשר לזה שהשם שלי הוא מעיין. ותמשיכי~~

04/08/2014 15:04

פרק מהמם! התחלתי לקרוא את הסיפור שלך היום וקראתי את כל הפרקים וממש אהבתי.
תמשיכי הכי מהר שאת יכולה !

04/08/2014 15:16

תמשיכי!!!!
מתה עליך.

04/08/2014 16:13

מהמם! בן מתחיל למצוא חן בעני

04/08/2014 18:30

מדהים תמשיכי!! מאוהבת בכתיבה שלך ♥

04/08/2014 18:52
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך