אופק
סורי שלקח לי זמן להעלות את הפרק ...מקווה שאהבתם אני ישמח אם תגיבו :)

I’m a disaster פרק 4

אופק 22/09/2014 752 צפיות אין תגובות
סורי שלקח לי זמן להעלות את הפרק ...מקווה שאהבתם אני ישמח אם תגיבו :)

~פרק 4~
קמתי בבוקר והיה לי כאב ראש נוראי. אלט אלט עלו לי תמונות לראש מאתמול ונזכרתי שלא חזרתי עם אליס,שמעתי צלצול פתחתי את הנייד וראיתי שאליס שלחה לי מלא הודעות אתמול ,התקשרתי לאליס כי לא היה לי כוח להקליד "בוקר.." לחשתי "בוקר ,טוב באמת שנזכרת לענות לי לאן נעלמת" היא הייתה עצבנית "מה העצבים אלה על הבוקר,עוד לא קמתי,תקשיבי את לא מבינה איזה לילה הזוי היה לי ,דניאל בא משום מקום והתחיל לדבר איתי עלינו ועל זה שהוא רוצה אותי ,אני לא מבינה את הראש שלו " "נוו מה הבעיה ?" "מה הבעיה שאני יזכיר לך איזה מניאק הוא יצא איתי שנה שעבר שהוא אמר לכלבה שלו אני לא רוצה לוותר עליו אני לא מתקרבת עליו יותר בחיים שלי,עזבי את זה אחרי כל הסיפור ישבתי בחוץ ג'ק בא דיברנו אני לא זוכרת מה קרה בדיוק אבל משהו שהקאתי וצעקתי אליו ואז הוא לקח אותי הביתה" "ממש לילה הזוי" אמרה בקול מופתע "הקאת אליו ?" "לא ניראה לך?" "ת'אמת איתך אני לא יודעת כלום" צחקנו כי בפעם הראשונה ששתיתי אז הקאתי על חברה של דניאל,באמת שזה היה בטעות אבל היא עדיין חושבת שעשיתי לה את זה בכוונה אבל מה אכפת לי אחרי הפעם הזו היא הפסיקה להתקרב אליי וככה היה לי שקט ממנה "אני עייפה!!!" היא צעקה "אז אל תלכי" "אני לא יכולה יש לי הדרכה לעשות היום" נדפקת" צחקתי "היית מתה אמא שלך בחיים לא תיתן לך להישאר בבית מה את מעצבנת" "אני ינסה לשכנה אותה היום נראה אולי יקרה נס" "בהצלחה לך אני צריכה להתארגן ולצאת,ביי חומד" "ביי". המשכתי לישון לעוד 5 דקות ,אמא שלי נכנסה לחדר "קומי פרינססה" "אימוש,אני לא מרגישה טוב" "תקשיבי לי טוב זו אם את תבריזי מהבית ספר שלך פעם אחת אז יהיה לך עסק איתי את שומעת" היא אמרה ברציניות "אז… את נותנת לי להישאר בבית ,תודה תודה תודה!!" נישקתי אותה על המצח "אל תתחנפי אלי עוד, כי זה לא הולך לקרות עוד פעם,ושאני לא ישמע שלא השלמת את החומר אוקי." "אל תדאגי אני ישלים את החומר עוד היום" "טוב אז אני הולכת אם את רוצה משהו תתקשרי אלי" חזרתי לישון לעוד שעתיים אחרי זה קמתי שתפתי פנים צחצחתי שיניים הלכתי להתקלח איזה שעה לבשתי את הטרנינג השחור שלי עם חולצה לבנה ישבתי מול הטלביזיה עשיתי לי מרתון יומני הערפד עונה 4 העונה האהובה עלי כשהגעתי לפרק השביעי היה צלצול בבית ,אמא חזרה מוקדם היא תמיד חוזרת בסביבות עשר התפלאתי היא באה. "מה קורה,איך את מרגישה?" "בסדר יותר טוב" "מה קרה באת מוקדם,התגעגעת אלי" חייכתי " הלוואי יש יל עסקה חשובה לסגור היום אני חייבת להחליף בגדים ,וכן התגעגעתי אלייך" היא נישקה לי אל המצח ולכה לחליף בגדים "טוב מותק היום אני יחזור מאוחר אז את רוצה שאני יבקש מהמורה שלך שתשלח את אחד התלמידים שיביא לך את החומר של היום" לא,לא צריך אני יסתדר לבד,עכשיו לכי אני רוצה להמשיך" היא יצאה מהבית ואחרי חמש דקות שוב צלצול תפתחי לבד אבל שוב צלצל הפעמון הלכתי לכיוון הדלת ,מה היא רוצה "אמא אני יסתדר לבד" צעקתי אבל לא אמא הייתה בדלת.
"ג'ק,מה אתה עושה פה?" "ג'ק לפני דקה אני הייתי אמא שלך,את מבלבלת אותי" "ממש מצחיק,מה אתה עושה פה?" "אנחנו צריכים לעבוד" "אנחנו?לעבוד?במה בדיוק?"הרמתי את הגבות שלי לא הבנתי כלום "תסברי את עצמך" "מה עם קצת נימוסים,לא תכניסי אותי לבפנים" "בוא כנס" הוא נכנס ישב על הספה "טוב עכשיו את יכול להסביר לי איזה עבודה אנחנו צריכים לעשות ביחד" "בתיאטרון,חילקו אותנו לזוגות ואנחנו צריכים להכין מונולוגים וכל החפירה.." "מה קרה שמו אותנו ביחד" הייתי מופתעת אני תמיד עובדת לבד או שאני עם איזה ילדה שהיא בטעות במגמה "מאפו לי" ,"טוב אז אני מעכשיו אומרת לך אני עושה דרמה ועם זה לא טוב לך את יכול ללכת כי אני לא מוותרת על זה " אמרתי בקול נוקשה שידע שאני לא יוותר על זה ,"טוב עם זה מה שאת רוצה אז סבבה" "היא אמרה איזה מונולוגים אנחנו נעשה או שאנחנו בוחרים" "מה שאנחנו רוצים" "יופי" הלכתי לחדר שלי והבאתי את לפטופ ישבנו וחיפשנו אבל לא מצאנו עד שעלה לי רעיון גאוני "אותלו" צעקתי "מה?" הוא לא הבין אותי "אותלו זה המחזה שאני קוראת " מה איתו" הוא שאל ועדיין לא הבין אותי "אנחנו יכולים לעבוד איתו" על מה זה?, "ממש בקצרה זה על אותלו שרוצח את דסדמונה אשתו בגלל שנאמר לו שהיא בוגדת בו" העניים נפתחו וניראה לי שהוא ממש אהב את הרעיון שלי "ולא ממש בקצרה ?" "אז ככה אותלו, שברח עם דסדמונה אשתו הטרייה , עוזב את ונציה על מנת לפקד על הקרב בקפריסין. כאשר דסדמונה וקאסיו מצטרפים לאותלו בקפריסין, השליש הבוגדני יגו משכנע את אותלו שדסדמונה בגדה בו עם קאסיו. אותלו, בכעסו, הורג את דסדמונה. אשת יגו, אמיליה, מגלה לאותלו כי הרומן של דסדמונה היה המצאה של יגו. יגו הורג את אמיליה ואותלו מתאבד. קאסיו שולט בקפריסין, ועונשו של יגו נותר בידי קאסיו.:.. אהבתה ?"
"אהבתי? אני מת על זה" הוא חייך חיוך מאוזן לאוזן "לא חשבתי שיש דברים נדירם כאלה" "אתה רואה לא הכל חייב להיות מפגר בתיאטרון יש הרבה דברים יפים רק צריך לדעת מה לבחור" "כבר חשבתי שאת מהבנות הקיצ'יות האלה שרוצות רומנטיקה ותבחרי במחזה כמו רומאו ויוליה " "אל תעליב אותי" שנינו צחקנו "אז זהו ?" אמרתי בקול יבש "בעיקרון כן אבל תמיד אפשר להמשיך לדבר" הוא חייך והרים את הגבות שלי כמו שאני תמיד עושה וזה עיצבן אותי כי אני שונאת שמחקים אותי "על מה?" הרמתי את הגבות שלי שוב "אפשר לדבר אל דניאל.." "לא אי אפשר סימנו להיום ביי " "מה נקודה רגישה ?" "לא,שום נקודה רגישה אני פשוט עסוקה אז ביי" "טוב.. אני הולך ביי" "ביי" אמרתי עצבנית "ביי" הוא צחק "ביי ואם אתה לא מפסיק להגיד ביי אני יחליף את המחזה לרומאו ויוליה " אוקיי רק שתדעי שאת מאימת בצורה לא פריית " "אני יודעת..רומאו שלי " צחקתי "אוקיי רק לא זה " ליוויתי אותו לכיוון הדלת והוא יצא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך