אופק
מקווה שאהבתם ....? תגיבו אהבת או לא :)

I’m a disaster פרק 5

אופק 26/09/2014 719 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם ....? תגיבו אהבת או לא :)

פרק 5
קמתי מוקדם התארגנתי סידרתי את השיער עשיתי פן מה שאני לא תמיד עושה כי אין לי כוח להשקיע ולבשתי את החולצה האהובה עלי ולא היא לא חולצה קרועה או שקופה אני אוהבת אותה רק כי היא פשוט נוכחה לי ובצבע שחור גינס שחור ונעליים סגורות כמו שאני אוהבת ויצאתי לבית ספר שמעתי מוזיקה כמו כל בוקר ואחרי כמה דקות של הליכה אני שומעת מישהו צועק "יוליה" לא הבנתי למי צועקים כי לא ראיתי אף אחת לידי הסתובבתי וראיתי את ג'ק על האופנוע השחור שלו התקרבתי אליו "אז מה רומאו?" "יוליה בואי תעלי אל האופנוע " "רק אם תפסיק לקרוא לי יוליה,טוב?" לא אהבתי את השם הזה "טוב תעלי" עליתי על האופנוע שלו "יוליה" הוא לחש נתתי לו מכה בגב אבל הוא לא ממש הרגיש חבקתי אותו כדי לא ליפול מהאופנוע ואז התחלנו לנסוע אני לא יודעת עם הנסיעה קצרה או שהוא נסעה על מאה חמישים אבל תוך חמש דקות הינו בבית ספר.כל העניים הופנו אלינו הוא רגיל לזה אבל אני ממש לא אוהבת ירדתי מהר מהאופנוע הוא הלך לדבר עם חברים שלו ונכנסתי לכיתה לא חיכיתי לו.ידעתי מה הם חושבים עלי רק בגלל שהוא הביא אותי ולא היה לי כוח לזה שמתי את האוזניות שלא יחשבו אפילו על לדבר איתי אבל ג'ניפר באה לכיוון שלי קיוויתי שהיא לא תדבר איתי אבל זה לא קרה "היי" אמרה עם החיוך המעצבן שלה "את רוצה משהו?" הרמתי את הגבות שלי "למה את כזו,סתם רציתי לדבר איתך לשאול מה קורה?" "אני בסדר" "אז… מה קורה בינך ובין ג'ק" ידעתי שהיא באה רק בגלל זה "שום דבר מיוחד" והחזרתי את האוזניות לאוזניים היא התעצבנה והלך. ידעתי שהיא תתעצבן מזה לפחות עכשיו יש לי עוד כמה דקות של שקט עד הצלצול. השיעורים עברו מהר יחסית לשעתיים פיזיקה ושעתיים תיאטרון ,לא דיברנו על העבודה בזוגות בתאטרון רק עשינו כמה תרגילים וכתבנו על המרכיבים של הקומדיה הייתה הפסקה ניגשתי למורה לשאול אתה למה היא חילקה אותנו והיא צחקה ואמרה לי שאנחנו בוחרים את הזוגות וישר הלכתי לאחורי הבניין יש שם דשה ירוק וצל שני בפסלים ישנים תמיד נעים שם והכי חשוב אף אחד לא היה שם זה היה הגן עדן הפרטי שלי, כשלא היה לי כוח לראות כולם היה לי לאן ללכת,הייתי עצבנית מה ניראה לו?מה הוא חושב לעצמו אני איזה מסכנה שצריכה את הרחמים שלו שוב היה צלצול והייתי צריכה לחזור לכיתה נכנסתי לכיתה והוא ישב על השולחן ועליו ג'ניפר הוא דיבר עם חברים שלו היא שיחקה לו בשיער הוא הסתובב וראה אותי עשיתי לו עם השפתיים שיבוא הוא באה לכיוון שלי אבל משכתי אותו עוד יותר הצידה שהחברים שלו לא ישימו לב על מה אנחנו מדברים "אני יודעת" אמרתי עצבנית "יודעת מה?"הוא אמר כאליו הוא לא יודע על מה אני מדברת "אני יודעת שלא חילקו אותנו לזוגות ,אז אני לא צריכה את הטובות שלך אני מסתדרת לבד ואני לא יודעת מה רצייתה ממני אבל אל תתקרב אלי יותר" אמרתי עצבנית ודחפתי אותו לאחור למרות שהוא לא ממש זז "זו את שמשכת אותי עכשיו לא אני" וצחק "אתה יודע למה אני מתכוונת אני לא מקרה סעד שאתה צרייך לעזור,טוב" "מה את עצבנית" אמר בקול יבש "אני לא אוהבת שמשקרים לי" "אוי נו" "אתה יודע מה אני מעדיפה לא לעשות את התרגיל איתך" ולפני שהוא הספיק לענות לי ג'ניפר קפצה "אז אנחנו יכולים להיות ביחד" "כן ג'ק ממש ישמח" "ונוכל לעשות דיאלוג רומנטי ,כמונו" חייכתי והנהנתי עם הראש "זה כל כך אתם" המורה נכנסה לכיתה ואני יצאתי לא הי לי כוח לשיעור מתמטיקה "קיים אני ירשום לך חיסור" הסתובבתי אליה הרמתי את כתפיים ויצאתי החוצה.התחלתי ללכת מהר כי לא יכולתי להישאר שם,חיברתי את הנייד לאוזנית ופתאום התנגשתי במישהו ושנינו נפלנו "סורי לא שמתי לב" ועשתי את פאפי פייס שלי היו לו עיניים חומות כובשות והוא היה קצת שחום "זה בסדר זה לא אשמתך גם אני לא שמתי לב" הוא חייך הרמתי את הנייד שלי מהרצפה והוא את הדף שנפל לו ,זיהיתי את הדף,זו המפה של הכיתות כמו שנתנו לי ביום הראשון פה כדי שאני לא יעבד פה אבל זה לא כל כך עזר לי למצוא את הכיתה "חדש?" "כן איך את יודעת?" הוא היה מופתע "גם לי הביא את זה" והסתכלתי על הדף "והסתדרת איתה" "לא,איך אפשר" שנינו צחקנו "אז לאן אתה צרייך" שאלתי מגיע לו שאני יעזור אחרי התנגשתי בו "לכיתת תיאטרון" הייתי מופתעת לפחות עכשיו אני לא יהיה התלמידה החדשה "אתה בכיתה שלי" "אז למה עוד לא נכנסת לכיתה" מה הוא את זה "לא ,אין לי כוח לשיעור מתמטיקה אז יצאתי,אבל אתה תמשיך עד סוף המסדרון והכיתה האחרונה תיכנס אליה " והמשכתי ללכת לכיוון הדשה אבל הוא לא הלך לכיתה הוא בא אחרי אז עצרתי "טוב אז לאן הולכים" "לא,אתה נכנס לכיתה ואני הולכת" "לאא אין מצב שאני נכנס לשיעור הזה אני בא איתך לא משנה לי לאן" "טוב" לקחתי אותו לשדה ישבנו אל הספסלים אחד מול השנייה "אז את חדשה וכבר מבריזה" "אף אחד לא מכרייך אותך להישאר אתה עדיין יכול לחזור" הרמתי את הגבות שלי והרמתי את היד שלי לכיוון שממנו באנו "סתם סתם מה את עצבן בואי נדבר אל משהו אחר ולא על ההברזות שלך" "טוב,אז למה באתה רק היום?" "מי אמר שהייתי צריך לבוא לפה,אולי לא הייתה לי בררה?"והרים את הגבות שלו כמוני כדי לעצבן אותי "גם לי לא הייתה בררה אבל אני באתי ,למה עכשיו, מה אתה הייתה בבצפר אחר וכבר הספיקו להעיף אותך?" "כן" והוריד את המבט שלו לדשה "אוקיי" "אז חוץ לעבור בתי ספר למה מגמת תיאטרון" "לא יודעה נשמע נחמד" "כן" "למה את שם" "אני אוהבת את זה,להיות מישהי שהיא לא אני ואני יכולה להגיד ולעשות מה שאני רוצה וזה יהיה טבעי.." "מה אתם עושים שם?" הוא באמת התעניין במה שאני אומרת "עכשיו אנחנו עובדים בזוגות אל דיאלוגים" "אם מי את?" לרגע חשבתי על ג'ק אבל ישר אמרתי "לבד ניראה לי" "אז אנחנו עושים ביחד" הוא קבע עובדה ולא נתן לי אפילו אפשרות להגיד לו לא "תודה באמת" אמרתי בציניות "בבקשה" וחייך אלי.


תגובות (4)

התמכרתי לסיפור שלך,המשך עכשיו!!

26/09/2014 13:09

הסיפור ממש חמוד !
מאוד קשה לקרוא את הסיפור כי חסר לך במשפטים מילות קישור ובכלל מילים( כדאי שתתקני את זה ), וגם כדאי לך לעבור שוב על הסיפור ולשים פסיקים במקומות המתאימים.
אני לא באתי להטיף או משהו כי גם אני עושה את אותן טעיות וסליחה עם פגעתי.
בכל אופן תמשיכי!!

26/09/2014 19:52

    וגם יש בעיות כתיב, זה גם לא משהו רציני.
    שמתי לב שזה בעיקר ב אם וה עם את המתבלבלת.

    26/09/2014 19:55

אני כותבת את זה מהנייד שלי אז לא תמיד יוצא לי לשים לב לטעויות

26/09/2014 21:07
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך