אופק
מקווה שאהבתם ? מה אתם אומרים ? :)

I’m a disaster פרק 8

אופק 02/10/2014 797 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם ? מה אתם אומרים ? :)

פרק 8
פתחתי את הדלת ליאם היה שם הוא לבש ג'ינס שחור וחולצה שחורה הוא ניראה דיי טוב ככה. "בוא כנס" הוא נכנס "אז איפה ההורים שלך?" "אתה רוצה ללכת איתם ?" "לא אני אוותר" " הם בעבודה" והובלתי אותו לחדר שלי והוא נשאר ליד הכניסה של החדר שלי "שב מה אתה עומד?" "את עוד לא מוכנה?" הוא שאל המום כי הוא שלח לי הודעות שאני יהיה מוכנה ולא הייתי, "כמה דקות אני מוכנה" הוא התיישב על המיטה שלי ודיבר עם מישהו בהודעות, לקחתי ג'ינס שחור צמוד וגופיה שחורה מכופתרת והלכתי למקלחת שלי להחליף כשיצאתי נעלתי את העקבים שלי ישבתי להתאפר רק אודם אילינר עיפרון שחור ומסקרה .תוך כמה דקות הייתי מוכנה. "יפה?" "כן אבל יש איפה לשפר" הרמתי את הגבות שלי "איפה בדיוק אדוני הסטייליסט?" הוא צחק "את יודעת את תמיד יכולה להחליף לשמלה תגווני קצת" "אני אוהבת את זה ככה! עכשיו צא" הוא יצא מהחדר סדרתי את הדלת ובנתינם לקחתי לי את החומר שקניתי אז שמתי לי את בכיס האחורי ובנתינם ליאם צועק לי "צאי כבר ,את לא צריכה להחליף לשמלה" "תודה על האישור" ופתחתי את הדלת יצאנו לשם.
כשהיינו בדרך לשם ליאם שאל "למה את באמת לא לובשת שמלות" וחייך אלי "ככה,אין לי כוח לדואג שיראו את התחת שלי" "אז דניאל יהיה שם?" "ניראה לי" "מי הוא בשבילך ?" "סיפור ארוך" "את יכולה לספר לי" "אני יכולה אבל אני מעדיפה להיכנס לבפנים "אמרתי תוך כדי שאנחנו מחפשים חניה .
אחרי שליאם חנה את המכונית שלו יצאנו ובנתינם שלחתי הודעה לאליס "איפה את אנחנו פה?" "פה,חכי אל תזוזו אני רואה אותך!" היא יצא החוצה קפצתי עלייה היא חיבקה את ליאם "מה קורה ?" "הכל טוב" הוא ענה לה "טוב אנחנו נכנסים?" אמרתי רציתי כבר ללכת משם "כן בואו" אליס פתחה את הדלת והבית היה עמוס אנשים את הרוב זיהיתי מהתיכון הישן שלי.
"של מי הבית?" שאלתי את אילס "אהה את לא יודעת?" " לא אני לא יודעת " "דניאל" "מההה??" "סורי הוא לא רצה שאני יגיד לך" "זה לא הבית שלו בכלל" "הם עברו לבית חדש" "את לא רצינית איתי?" " כן" דניאל בא לכיוון שלנו חתיך כמו תמיד, "שלום" הוא הסתכל לי עיניים "היי,מה קורה" עשיתי את עצמי כאילו שאני מתעניינת בו "את יודעת הכול יכול להיות יותר טוב אית.." "איתי" קטעתי אותו "כן איך ידעת?" "תחליף משפטים" הוא צחק,מה מצחיק אני לא מבינה את הראש שלו "טוב אני חייבת ללכת אז ביי" לקחתי את ליאם ואליס והתקדמנו ממנו "אז זה דניאל" "כן" "אני לא מבין מה עושה ממנו משהו מיוחד" "אני עושה ממנו שום דבר אני פשוט לא אוהבת לדבר אליו וזהו" אליס הנהנה עם הראש "אז שנרקוד" אליס אמרה והלכנו לאיפה שכולם רקדו.
אחרי שרקדנו קצת ליאם קיבל הודעה "אני חיב ללכת את תסתדרי פה?"הוא שאל בדאגה "כן לך,הכל בסדר?" "כן הכל טוב" הוא נישק את הראש שלי והלך. נשארנו אני ואליס, היא נעלמה לכמה דקות וחזרה עם ג'ק והם התנשקו "ואו אתם זריזים !" "הוא בא לענות לי אבל הסתובבתי לטום וחיבקתי אותו "מה קורה "אמרנו ביחד "בסדר" שוב בייחד,צחקתי הלכנו לכיוון חבית הבירה ומזגתי לי בכוס "אז מה חדש איתך?" שאלתי "כלום,אין אקשן בלעדיך" "אני יודעת שאי אפשר בלעדי מסכן שלי" ולקחתי לגימה מהכוס "אהה דניאל רווק" נחנקתי והתחלתי להשתעל טום דפק לי על הגב עד שנרגעתי "הם נפרדו?" "כן" "גמרתי את הסוס והרמתי את אחד הכוסות שהתה לידי, "טוב אני יחזור לאליס" . היא וג'ק בדיוק התנשקו אבל זה לא שינה לי משהו תפסתי אותה ביד ונכנסנו וחדר הראשון שראיתי "את עשית את זה בכוונה ?" "מה?" ענתה בשקט "שהם נפרדו שזה הבית שלו ובכל זאת הבאת אותי לפה ?" "חשבתי שזה יעזור לך" "לא,זה לא עוזר לי ופעם הבאה אני לא מקשיבה לך" "סורי" התחבקנו ויצאנו מהחדר .
היא חזרה לג'ק ואני הסתובבתי בבית וחיפשתי את האמבטיה כי נתקע לי ריס בעין ואני לא מצליחה להוציא אותו בלי מראה. עליתי לקומה השנייה ואף אחד לא היה שם היה מסדרון ובסוף היו שני דלתות נכנסתי לחדר הוא היה חשוך הדלקתי את האור ואז הבנתי שאני בחדר של דניאל,היו על השידה כמה תמונת ואחת מהם הייתה שלנו מהטיול משנה שעברה .הרגשתי יש של מישהו על הכתף שלי וקפצתי מבהלה,זה היה דניאל "מה את עושה פה?" " הבהלתה אותי,ודחפתי אותו" "אז למה את בחדר שלי ?"אני לא ידעתי שזה החדר שלך ,חיפשתי את האמבטיה פשוט נתקע לי ריס בעין ואני צריכה מראה" "טוב,יש באמבטיה שלי מראה אז.." "בסדר אני יוצאי וילך" התקרבתי למראה ניסיתי להוציא את הריס אבל לא הצלחתי,ראיתי שהוא מסתכל אלי אבל התעלמתי " אוף,אני לא מצליחה להוציא" מימלתי לעצמי הוא התקרב אלי מאחור הוא נגע בכתף שלי סובב אותי אליו וניגב את הדמעה שיצא מהעין שלי מרוב שנגעתי בה "אל תיגעי בעין" הפנים שלנו התקרבו והוא הוציא לי את הריס מהעין "תבקשי משאלה" "תבקש אתה" והתרחקתי ממנו והלכתי לכיוון הדלת אבל הוא תפס לי בזרוע ונישק אוי דחפתי אותו "מה אתה עושה?" "עכשיו אין לך שום תרוץ למה לא להיות איתי" "אני לא צריכה תירוצים ,אני פשוט חושבת שאתה פלרטטן שקרן ומפגר" "טוב" הוא אמר בקול מתגרה "טוב" הלכתי לכיון הדלת הוא משך אותי אליו הרים אותי אליו כי הוא יותר בוהה מימני ונישק אותי נשקה שעוררה את כל הרגשות שלי שחשבתי שהדחקתי.
מסתבר שזה לא כזה קל לשכוח אותו למרות הכול. הפסקתי את הנשיקה "התגעגעתי אלייך" הוא אמר ולא עזב אותי מהחיבוק שלו …..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך