shaked_211
תהנו ותגיבווו! ♥

In Love with the Shape of you- פרק 2♥

shaked_211 21/04/2017 694 צפיות 2 תגובות
תהנו ותגיבווו! ♥

++פרק 2++
נכנסתי לכיתה שלי וקלי ולורן הסתכלו עליי במבטים מלאי ציפייה.
"מה?" שאלתי.
"נו..? איך היה?" לורן שאלה.
"מה איך היה?"שאלתי. באמת שאני לא מבינה מה הן רוצות ממני.
"אל תשחקי אותה מטומטמת…איך היה איתו אתמול בלילה?!" קלי שאלה אותי.
"חחחח חיות בסרט אפילו לא נכנסתי למכונית שלו!" אמרתי.
"בטוח שזה כל מה שקרה שם?" לורן שאלה.
"זאתי כבר ציפתה לפרטים מלוכלכים" קלי אמרה וצחקנו.
"תרגעו הוא כולה לקח אותי היום לבצפר וזהו" אמרתי.
"אווו… מזמין לטרמפים, בפרארי… זה לא משהו שקורה הרבה עם עשירים" לורן אמרה.
"חחח ומה איתך ילדה חטטנית?" שאלתי.
"אה, אני מודה שהלכתי לבית של טום" היא אמרה.
"דיי יא זונה!" קלי אמרה וצחקנו.
"הוא היה כזה רומנטיקן… הביא לי אפילו נרות ופרחים, אז יאללה… למה לא?" היא אמרה.
"מה.. זאת לא הייתה הפעם הראשונה שלך?" שאלתי.
"נראלך?! בחיים לא הייתי עושה את זה אם הייתי בתולה, עשיתי את זה פעם ראשונה עם מישהו מהבצפר הקודם שלי, הוא היה חבר ממש טוב שלי עד שהוא החליט להציע לי להיות זוג" היא אמרה. לורן עברה לפה בתחילת כיתה י'.
הגיעה ההפסקה, לורן וטום הלכו לשבת עם החברים של טום ומייק (דניאל ביניהם) אז גם אני וקלי הלכנו לשם. ישבתי ליד קלי ודניאל בא והתיישב לידי, דיברנו כל ההפסקה ומרגע לרגע הוא רק נראה לי יותר מדהים. ההפסקה נגמרה, כולם יצאו ורק אני ומייק נשארנו שם לעוד כמה דקות.
"אז אני רואה שבכל זאת החלטת לצאת עם דניאל" מייק אמר.
"כן, משום מה לא כל כך מסתדר לי הקטע שאמרת שהוא סטוציונר" אמרתי.
"חח חיים שלי את יכולה לבחור אם להאמין או לא, אני לא אמרתי כלום" הוא אמר והתיישב לידי. אוף! אני שונאת אותו עכשיו! הוא כל פעם מערער לי את הביטחון בדניאל.
"אבל את יודעת, אני תמיד יכול להפסיק עם הסטוצים בשביל מישהי אחת… מיוחדת…" הוא אמר וליטף לי טיפה את הירך.
"תפסיק אותם בשביל טיפאני!" אמרתי לו בשקט, העפתי את היד שלו, קמתי משם והלכתי לשיעור.
היום נגמר בשעה שלוש, הלכתי מהר הביתה, התקלחתי, לקחתי שני חלקים מהשיער משני הצדדים, גילגלתי אותם וקשרתי מאחורי הראש לחצי קוקו, לבשתי שמלה קצרה, צמודה ופשוטה יחסית אבל היא נראית אלגנטית. היא הייתה עם שרוולים עד מעל המרפק, גב פתוח ובצבע בורדו.
שמתי קצת מסקרה, נעלי עקב שחורות ושרשרת מזהב לבן עם תליון בצורה של לב שהייתה שייכת לאמא שלי.
"ולאן הבת שלי יוצאת לבושה כל כך אלגנטי?" אבא שלי שאל כשהוא נכנס הביתה.
"מסתבר שיש לבת שלך פגישה" אמרתי.
"פגישה ידידותית או דייט?" הוא שאל.
"תכף נדע" אמרתי, צחקנו ויצאתי מהבית. התחלתי ללכת לקולנוע, זאת הייתה הליכה של רבע שעה, אבל זה הרגיש לי כמו נצח על העקבים האלה.
הגעתי לקולנוע, ראיתי את הפרארי השחורה שלו בחנייה, ליד הרבה מכוניות מאותו סוג.
"כבר חשבתי שתבריזי לי" דניאל אמר כשהתקרבתי אליו. הוא היה לבוש בחולצה מכופתרת ארוכה שהייתה מקופלת עד למעל המרפקים, עם ג'ינס ספורט-אלגנט.
"נראלך? לוקח לי פשוט הרבה זמן להתארגן" הודיתי, והוא חיבק אותי שוב מהצד וככה הלכנו לקנות את הכרטיסים. דניאל, כמובן, שילם על הכל ונכנסנו פנימה. ראינו את הסרט, הוא היה סרט קומדיה ממש מצחיק.
יצאנו ודניאל שאל:"באלך לחזור הביתה או להמשיך להסתובב?" הסתכלתי על השעון וראיתי שעכשיו רק שבע וחצי.
"דווקא באלי להמשיך להסתובב" אמרתי.
"אחלה… כי יש לי אחלה חוף ים ליד הבית, רוצה ללכת לשם?" הוא שאל.
"אוקיי… אבל אין לי בגד ים.." אמרתי.
"אז בלי בגד ים" הוא אמר וקרץ לי.
"חחחח נראלך?! יש לי כבוד עצמי" אמרתי לו.
"צוחק איתך, תרגעי" הוא אמר משועשע מהסיטואציה.
הגענו לבית שלו, שנמצא באזור של העשירים במיאמי, הוא החנה את הרכב בחנייה, ושנינו יצאנו משם לכיוון החוף.
הגענו לחוף, דניאל הוריד את החולצה שלו, ואחריה את המכנס ונשאר עם הבוקסר שלו.
"יאללה בואי גם" הוא אמר לי והיססתי קצת.
"דיי אל תתביישי, זה בסדר, את יפה, באמת שלא צריכה להיות לך בעיה" הוא אמר.
"טוב, אבל אל תסתכל עליי כשאני מורידה!" אמרתי לו. הוא הרים ידיים בכניעה, והסתובב. הורדתי את השמלה ואת נעלי העקב ונשארתי עם חזייה ותחתונים.
"אפשר?" דניאל שאל אותי.
"חח כן" אמרתי והוא הסתובב לכיווני.
"וואו" הוא אמר ברגע שהוא הסתובב והתקרב אליי.
"חח מה?" שאלתי ואספתי את שיערי לגולגול.
"את פשוט הרבה יותר… ממה שחשבתי" הוא אמר ושם את ידיו על מותניי.
"הרבה יותר מה?" שאלתי וחייכתי.
"את סקסית רצח, את עוד מצפה שאני אשלוט בעצמי עכשיו?" דניאל אמר וליטף לי את הגב. המגע שלו בי העביר בי צמרמורות נעימות, והלב שלי החל לפעום מהר. בחיים אף גבר לא נגע בי בצורה כזאת… בדרך כלל אף אחד לא שם עליי בכלל. תמיד ידעתי שאני די מלאה במקומות הנכונים אבל לא חשבתי שמישהו אשכרה חושב על זה.
"אז אל תשלוט…" אמרתי לו בלחש עדין ובאותה שנייה הוא נישק אותי נשיקה יחסית חזקה, כאילו באמת הוא התאפק לא לעשות את זה. הוא עצר ושאל: "איפה היית כל הזמן הזה?" כשהוא מחזיק בפנים שלי כשהגופים שלנו צמודים אחד לשני.
"בכיתה ליד" אמרתי והוא חייך ונישק אותי שוב, הפעם קצת יותר ברוגע, נשיקה נעימה כזאת.
"מתערבים שאת נופלת למים" דניאל הפסיק את הנשיקה באמצע, הרים אותי ורץ למים כשאני צוחקת בידיים שלו.
"דניאל אני אהרוג אותך!" אמרתי לו שנייה לפני שהוא הפיל אותי. יצאתי מהמים ולקחתי נשימה וראיתי אותו צוחק.
"מצחיק מאוד!" אמרתי לו והוא החזיק במותניי שוב.
"אני יודע שאני מצחיק" הוא אמר ושמתי את ידיי על עורפו.
"ממש קומיקאי" אמרתי לו והוא הצמיד אותי אליו יותר.
"את יודעת מה?" הוא שאל.
"מה?" שאלתי.
"את ממש לא משתווה לאף אקסית שלי, נשבע לך…" הוא אמר לי וחייכתי קצת בבושה.
"אין לך מה להתבייש יפה שלי, זאת הייתה מחמאה…" הוא אמר.
"תראה… אף פעם לא היה לי חבר ממש, אני ממש לא רגילה לכל הדברים האלה" אמרתי לו.
"את בתולה?!" הוא שאל והתרחק ממני לשנייה.
"זאת בעיה..?" שאלתי בחשש. לפני שנייה הוא הפך אותי למלכת היופי של ארה"ב ועכשיו לא באלו כי אני בתולה?!
"לא לא, אל תביני לא נכון… פשוט רוב הבנות בבצפר די פרוצות אז הייתי בטוח שכבר… את יודעת" הוא אמר וחזר לאותו מצב שהיה קודם. עכשיו נרגעתי.
"וואו חשבתי שלא באלך יותר כי לא שכבתי עם אף אחד…" אמרתי.
"חחח נראלך?! מי לא רוצה מישהי שאף אחד לא נגע בה" הוא אמר ונישק אותי שוב. אם היה שם צלם זאת יכלה להיות תמונה מדהימה… זוג מתנשק כשמאחוריו יש שקיעה בים.
"באלך להיכנס אליי הביתה? אין אצלנו אף אחד" דניאל אמר.
"סבבה" אמרתי, והאמת שקצת פחדתי.. אין אף אחד בבית, הילד ספק סטוציונר… קצת מחשיד. לקחנו את הבגדים שלנו ועלינו חזרה לכיוון הבית שלו. סליחה… הארמון שלו.
נכנסנו פנימה, וראיתי שלושה בנים בערך בגיל 20 בסלון הענק שלהם, והתחבאתי מאחורי דניאל. כן.. יש מזל בלהיות נמוכה כשיש לך חבר גבוה.
"פשש דני… חדשה?" אחד מהם אמר. הוא היה די דומה לדניאל… כנראה שזה אח שלו.
"איתי מה אתה עושה פה?! אמרת שאתה טס לניו יורק לאמא" דניאל שאל ונשמע קצת עצבני.
"תרגע אחי הטיסה שלי נדחתה ביום" איתי אמר ולקח לגימה מהבירה שביד שלו.
"טוב ביי הלכנו" דניאל אמר ויצאנו מהבית שלו.
"טיילור אני כל כך מצטער, לא ידעתי שהוא פה" הוא אמר ולבשתי את השמלה שלי.
"לא נורא… ניפגש מחר?" שאלתי אותו.
"כן, את צריכה הסעה הביתה?" הוא שאל.
"אממ כן.. אם לא אכפת לך" אמרתי לו.
"נראלך שאכפת לי?! כולה רבע שעה" הוא אמר.
"ואם זאת הייתה שעה?" שאלתי בהתגרות.
"בשבילך גם שש שעות" הוא אמר ונישק אותי.

**נק' מבט של דניאל**
אני לא מאמין שהאח המניאק הזה בסוף היה בבית! איזה זבל! דווקא כשאני צריך שהוא יילך אז הוא נמצא פה, כשהייתי צריך אותו כשאמא ואבא נפרדו הוא ידע ללכת יפה מאוד.
הסעתי את טיילור לבית שלה, היא גרה באיזה שכונת פאר שקרובה לבית הספר…
"אוקיי, פה זה בסדר" היא אמרה ועצרתי בצד את הפרארי שלי.
"תגידי.. באלך מחר ארוחת ערב?" שאלתי אותה.
"חח אוקיי, מתי?" היא שאלה.
"שבע אני אהיה פה?" שאלתי אותה.
"סבבה, היה לי כיף היום" היא אמרה, התקרבתי אליה ונישקתי אותה שוב, בפעם האחרונה להיום.
"לילה טוב טאי" אמרתי לה.
"חח לילה טוב" היא אמרה, ויצאה מהמכונית. לפעמים אני לא בטוח אם הבחורה שאני יוצא איתה יוצאת איתי כי אני עשיר או כי היא באמת אוהבת אותי… אבל יש לי נטייה לחשוב שהיא יוצאת איתי כי היא באמת מרגישה משהו.


תגובות (2)

מושלםםםם תמשיייכיייי

21/04/2017 18:43

תמשיכיייי זה כל כך מרתקק

24/04/2017 21:59
13 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך