In the sea פרק 5

ABIGAIL SCHMIDT 05/12/2013 705 צפיות 2 תגובות

~סורי שזה קצר,אבל אני ראיתי את הבנות ים האלה,ו-א' אני לא חושבת שזה דומה לסיפור שלי,וב'-אני מכורה!ומאוהבת בקאיטו הזה..X~.

"בוקר טוב."נמתח דין והקפיץ אותי,מה שגרם לגוף שלי זעוווק מכאבים.
"אהמ..היי?"שאלתי,מנסה לא לעוות את הפנים שלי מהכאב.
"את בסדר?"שאל בבהלה וקפץ מהספה."אוצ."פלט ואחז בעורפו.
"חח ואתה שואל אם אני בסדר?"שאלתי בצחקוק.
הוא חייך אלי בסלחנות על הירידה הקטנה,שמח שאנחנו בסדר ומדברים כרגיל.
לאחר חצי שעה שיחררו אותי מבית החולים,וקיבלתי שיחרור מיוחד מבית הספר,כדי 'להבריא'.נו טוב.מה אכפת לי?יום של חופש בשבילי.דין הסיע אותי על אופנע שחור-אדום שלו,ולאחר חמש דקות,הגענו הביתה,והוא הוריד אותי בכניסה,בכיוון של הים,כלומר רק לחצות את הכביש ולהגיע לאכסניה שלי.
"ביי.תודה."חייכתי אליו ורצתי את הכביש.
יומיים אחרי,יצאתי החוצה מוקדם בבוקר,ובאיחור,כרגיל,יצאתי לכיוון בית הספר בריצה מטורפת שגרמה ללב שלי לדפוק במהירות מדאיגה.לפני שנכנסתי לבית ספר,ראיתי את קים עומדת בכניסה,נראת נרגשת מתמיד.
"מה יש?"שאלתי בקוצר רוח ושיפשפתי את זרועי מהצביטה שנתנה לי יש שהתקרבתי אליה.
"את לא מבינה!אתמול בערב,אחרי שברחת לך לדין שלך,פגשתי על שפת הים איזה בחור מזה מושלם!הוא נתן לי את זה במתנה."היא הראתה לי את הזרוע שלה,שעליה השתלשל צמיד אדום עם קמע של עין כחולה כזאת.
"זה נראה מפחיד."גילגלתי את עיני.
"יו תרגעי!"מחתה בבוז ושיחקה עם הצמיד.
"טוב,אנחנו ניכס היום לכיתה או שנישאר פו בחוץ?"שאלתי בעצבנות ונכנסתי בשער.
"מה יש לך את?"שאלה אותי בכעס אך עקבה אחרי כזנב.
"סתם.לא ישנתי טוב בלילה."נאנחתי,נזכרת בסיוטים על הטביעה של דין.
תהיתי אם אני אספר לו,אז אולי הוא ישנא אותי כי לא הצלתי גם את ההורים שלו,או למה בעצם לא קראתי לעזרה.אני לא רציתי שהוא יאשים אותי.לספר או לא לספר,זאת השאלה.
"אם את אומרת."גילגלה את עיניה בחוסר אמון.
נכנסנו לכיתה,התעלמתי מדין,וישבתי במקום שלי בשניה שהשיעור התחיל.יופי,לפחות לא איחרתי…לפתע לכיתה נכנסה נערה גבוהה עם שיער שחור ועינים ירוקות כמו חתולה.היא הייתה נראת מהממם.כמו דוגמנית.היא לבשה מותגים מהחברות הכי שוות,נעלי עקבים שהולכים איתם למסיבות ולא לבית ספר.בקיצר נראת פקצה מטורפת.
"כולם תכירו את גיי'ן."אמרה המורה והחוותה בידה על גיי'ן.
גיי'ן העבירה מבט על כל היושבים בכיתה,עיניה רפרפו מעלי כאילו את חתיכת פיצה חסרת ערך,ואז היא נעצה מבט בדין.דין שלי!רציתי לצעוק עליה 'תעזבי את החבר לעתיד שלי יה חתיכת פרה',אבל לא היה לי אומץ.בכללי גם אם היה לי לא מקבלים ככה מישהי לכיתה חדשה.דין נראה מבולבל מהמבט שהיא נעצה בו,אך הוא ם לא אמר שוב דבר על כך.המורה הציעה לגיי'ן להתיישב איפה שהיא רוצה,והיא בחרה את הכיסא..תופים בבקשה?מלפני דין.לעזעזל.כל השיעור הסתכלתי על דין שהסתכל על גבה הזקוף של גיי'ן הזאתי.

בסוף הלימודים יצאנו אני וקים לכיוון הבית שלה כדי להכין שיעורים במדעים.שעברנו את השער ראיתי את גיי'ן ודין מדברים ליד השער.דין אפילו צחק ממשהו שהיא אמרה.מבטנו נלכד ואני מיד הפנתי ממנו את מבטי ודירבנתי את קים ללכת קצת יותר מהר.
"לורן!חכי!"צעק לי דין ורץ אחרי.
"מה?"שאלתי בקוצר רוח.
"לא דיברנו כל היום..איך את מרגישה מאז הנפילה?"שאל ובחן את המצח שלי שהיה בו צלקת קטנה לזכר מהנפילה על הסלעים.
"אני בסדר.ביי."הסתובבתי והתקדמתי במהירות.
"לור..לרון!הבית שלי שם!"היא הצביעה לכיוון שדין הלך בו.
"אוי לעזעזל."מילמלתי .
"בואי."צחקה קים והתחלנו ללכת."היי דין!"צעקה והסתכלה עלי במבט זדוני.
דין הסתובב וראה אותנו וחייך.
"היי.את הולכת לקים?"שאל דין וזרק את התיק שלו על הכתף בתנועה שתמיד עשה שראה אותי מתקרבת לסביבה.
"כן.אתם תמיד הולכים יחד?"שאלתי.
"בדרך כלל."צחקה קים .


תגובות (2)

*לעזאזל
תמשיכי ^-^

05/12/2013 04:37

תמשיכייי

05/12/2013 11:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך