LOL

i'ts about love- פרקים 12+13 (:

LOL 06/03/2013 1276 צפיות 4 תגובות

אוי לא אני לא מאמינה זה לירון!! הוא בכלל לא השתנה ,נראה טוב כרגיל חשבתי שהוא לא יזהה אותי , ואז פתאום הוא פנה אלי ..
לירון:"ליה ? זאת את?" אמר מסוקרן.
אני:"כן מי אתה? "עשיתי את עצמי כאילו אני לא יודעת מי זה.
לירון:"מה ? את לא זוכרת אותי?"
אני:"אממ.. תזכיר לי?"
לירון:"אני לירון , הייתי איתך בבצפר עם שכחת…"
אני:"אה יואו לירון, נכון עכשיו נזכרתי, מה איתך?" חייכתי.
לירון :"את יודעת החיים זורמים, אני עם נופר עוד שנה מתחתנים.."חייך חיוך קטן.
אני:"מה אתה אומר, גם אני עם רז גרים ביחד , סיימנו בצפר היום." אמרתי.
לירון:"טוב אז נפגש בהמשך מקווה, קחי זה המספר שלי: ___052 "
אני:"אוקי הנה שלי ___054 "
לירון:"טוב נהיה בקשר .." חייך ונתן לי נשיקה בלחי.
פתאום כל הזכרונות שלי ושלו רצו לי בראש, ואז נזכרתי שאני צריכה לחזור לחברה , מיד איך שסובבתי את הראש ראיתי את רז וידעתי מה אני צריכה להסביר לו עכשיו לפרנואיד הזה.
רז:"מה יהיה איתך ליה? מה יהיה?" אמר והחל ללכת.
אני:"וואי רז אל תעשה לי את הקטעים האלה עכשיו ,תן לי להסביר!"צעקתי קצת
רז:"אין פה מה להסביר ,את אומרת שאת הולכת לשירותים ואת נפגשת עם גבר שאני אפילו לא יודע מי זה !!" אמר בכעס.
אני:"וואי רז אתה יודע מה? לי נמאס מכל הדברים האלה, אתה כל פעם עושה לי את אותו קטע, ואפילו לא רוצה לשמוע לי , יודע מה ? לי נמאס מהסיפור הזה! אני לא יכולה להיות עם מישהו שלא סומך עלי!" צעקתי ופתאום כל הקניון הסתכל עלינו.
רז:"אבל ליה.." לא נתתי לו לסיים את המשפט.
אני:"אתה ואני גמרנו ,אני חושבת שאתה מספיק בוגר וגדול כדי לדעת איך להתנהג ! שתדע תחזור אלי, או בעצם אל תחזור כי אני לא רוצה אותך יותר ."
רז:"אבל למה ליה? " צעק
אני:"למה? כי אתה צועק עלי כמו משוגע, לא סומך עלי, רק דואג לי כאילו אני איזה ילדה קטנה שלך! אז אני לא !! אני חברה שלך , יותר נכון … אקסית שלך, ונמאס לי מההתנהגות המגעילה שלך אלי. בהצלחה בהמשך רז ."
רז:"אני אולי לא סומך עליך אבל זה מפריע לי ממזמן וטוב שדיברנו על זה, אולי יום אחד אני ואת נחזור …"
אני:"אולי."
התחלתי ללכת והוא צעק לי "ליה …ליה.." לא עניתי לו כי נמאס לי , אף אחד לא יענה לי ככה ולא ידבר אלי בזילזול. גברים כאלה ממש לא בשבילי. הגעתי למקום שלנו לקחתי את הדברים שלי ואמרתי לחברה שאני הולכת כי אני צריכה ובלוטות של דמעות היו בעיינים שלי , לימאי רדפה אחרי וביקשתי מימנה שתעזוב אותי בשקט ובאלי להיות לבד. היא שיחררה אותי הגעתי לבית שלי ושל רז ארזתי את המזוודות שלי ובאתי לצאת מהבית ופתאום הוא פתח את הדלת ..
רז:"אני מתחנן, אל תלכי !!" אמר ודמעות בעיניו.
אני:"רז אל תעשה את זה יותר קשה יותר ממה שזה."אמרתי ובכיתי .
רז:"בבקשה ליה אני נשבע לך שזאת תהיה הפעם האחרונה שאני עושה לך את זה! רק בואי נשב על זה ונחשוב על זה, אני מתחנן."
אני:"אני לא יכולה להיות עם מישהו שלא סומך עלי , סליחה…" בכיתי ממש אבל .
יצאתי מהבית כולי בוכה בדרך לבית של ההורים.. נכנסתי לבית בסערה כולי בוכה ורטובה מהדמעות שהציפו אותי, אמא נבהלה וקפצה ממקומה, כך גם אבא.
אמא:"מה קרה ילדה שלי?"
אני:"כלום.." נגבתי את הדמעות.
אבא:"מה כלום? מה קרה לך?"
אמא:"ולמה את עם המזוודות?"
אני:"אמא אבא, אני ורז נפרדנו."אמרתי והדמעות ירדו ללא שליטה.
אמא:"לא נורא ילדה שלי, הלך הנסיך יבוא המלך …"אמרה וניסה לעודד אותי.
אני:"יפריע עם אני ישאר פה לכמה זמן עד שאני יסתדר?"
אבא:"בוודאי כמה זמן שתרצי."חייך.
נשארתי אצל ההורים והחלטתי שאני הולכת לצאת לטיול בפארק, התלבשתי משהו חפיף כזה, ויצאתי ,ראיתי בפארק המון זוגות ביחד ,ונורא קינאתי בהם, התיישבתי על ספסל ושמתי אוזניות והתנתקתי מהכל. 'אואואואו אהבה פתאום היא מתפרצת…' הפאלפון שלי צילצל זה השיר ששמתי לרז ברקע ,שכחתי למחוק אותו, חשבתי עם לענת לו או לא לענות, בסופו של דבר עניתי לו.ניגבתי את הדמעות ועניתי…
אני:"הלו?" אמרתי בקול עצוב כזה..
רז:"ליה, אני מבקש מימך תחזרי לבית ,נשב נדבר ונראה מה יהיה.." אמר בקול חלש.
אני:"למה ? כדי שנכאיב אחד לשני עוד יותר? "
רז:"לא כדי שנדבר ונלבן תעניינים בינינו "
אני:"עם היית סומך עלי יותר ,כל זה לא היה קורא."אמרתי כלא מקשיבה
רז:"ליה ,אני מתחנן בואי בבקשה."
אני:"אני ..אני..לא רוצה לבוא אולי יותר מאוחר…"
רז:"טוב אני יחכה לך ."
המשכתי לשבת בשלי ולשמוע שירים ואז החלטתי שעם אני אוהבת אותו ,אני צריכה לסלוח לו על כל דבר ,הלכתי לבית ואמרתי להורים שלי שאני חוזרת אליו ,הם שמחו מאוד ..
התחלתי ללכת לבית שלי ושלו כי רציתי להפתיע אותו …, ובתוך תוכי נורא מאושרת שהוא מצטער על זה,וככה אני מבינה שאני אהבת חייו. הגעתי לבית שלנו דפקתי בדלת, ואז הוא פתח לי ונהייתי אדומה רציתי לבכות….
פרק 13:
ראיתי את רוני ונהייתי אדומה, רז ישר בא וניסה להרגיע אותי הם היו עם תחתונים בלבד (רוני עם חזייה ותחתונים) הייתי רותחת מעצבנים!!!
אני:"אתה חתיכת בן זונה וגם את!! שתיכם פשוט מגעילים "צעקתי
רז:"ליה , תני לי להסביר אני מתחנן!!!"צעק גם הוא
אני:"אין פה מה להסביר ,אתה מגעיל מאוד וגם את" השכנה יצאה החוצה וביקשה שנהיה בשקט.
אני:"אני ואתה פשוט גמרנו."
ירדתי במדרגות וראיתי אותו רץ אחרי וצועק לי .. כמה פעמים הסיפור הזה יכול לקרות?! כנראה שטעיתי וביזבזתי את זמני על האדם הלא נכון…
——————————————————–
כעבור שבוע:
אני ורז לא מדברים, אבל הוא עדיין בחבורה שלנו, אני עדיין פגועה מימנו והוא עדיין מנסה לדבר איתי. החלטנו היום שיוצאים למועדון וזה… פתאום באמצע החיים קיבלתי הודעה:"אני לא רוצה להגיד לך מי זה אבל שמעתי שאת באה היום למועדון בתל אביב.. נפגש כבר שם (-:" קצת נבהלתי מההודעה אבל ידעתי שיש שם שומרים וחברים שלי אז לא יכולים לעשות לי כלום.
אני ולימאי הלכנו לבית של עמית ומשם ניקח את האוטו שלה ונלך למועדון וכולם כבר יהיו שם.
אני:"היי יפה שלי"חיבקתי אותה.
עמית:"טוב בואו נתארגן מהר הבנים כבר במועדון מחכים לנו…"
לימאי:"שיחכו קצת הם לא ימותו מזה" צחקנו.
סיימנו להתארגן ויצאנו למועדון , שהגענו עברנו להגיד שלום לבנים, אמרתי שלום לאמיר,דניאל,יניב ולרז לא. נכנסנו לבפנים ישבנו קצת השתכרנו , דיברנו שטויות ואז הלכתי שוב לבר להרגע קצת ,רז התיישב לידי ,מרוב שהייתי שיכורה התחלתי לדבר איתו כאילו כלום.. פתאום הברמן התחיל לדבר איתנו.
הברמן:"אז מה? אתם חברים?" חייך הוא היה כל כך חתיך שיער בלונדיני ועיינים כחולות וחיוך ?כובש!! –בחזרה למציאות- התעשטתי על עצמי ועניתי לו
אני:"לא.. היינו ואנחנו לא נחזור."
רז:"אנחנו כן …אל תקשיב לה"
הברמן :"חחחח אז.. את פנויה? "
אני:"פנויה להצעות " צחקתי
הברמן:"נעים מאוד נסיכה ,אני גל את?" חייך
אני:"ליה" חייכתי. רז התחיל להתעצבן ..
רז:"היא שלי גבר, תוריד הילוך" התעצבן
אני:"אני לא שלך ולא נעליים!"
הברמן:"היא תחליט עם היא שלך או לא."חייך כזה
רז קם ממקומו ואמר :"עם עוד פעם אחת אתה מנסה להתחיל איתה אני שובר אותך."
הברמן:"והוהוה, תרגיע עיניינים, הבחורה לבד יש לי רשות להתחיל איתה."
רז:"עכשיו היא כבר לא לבד"
אני:"מה?" לפני שעוד סיימתי את המשפט שלי רז נישק אותי ,די נבהלתי וגם ידעתי שמסתכלים עלינו אז הפסקתי את הנשיקה.
אני:"גל? תסלח לי על זה, הנה המספר שלי." כתבתי לו את המספר על היד "ורז אנחנו עוד נדבר על מה שעשית פה!"
גל:"אין בעיה נסיכה ,אני יתקשר"
רז הלך משם ואני אמרתי לגל שהוא קנאי …
סיימנו את הערב והלכתי לבית של ההורים שלי , ישנתי שם ובבוקר קיבלתי הודעה , טכנית זה לא היה ממש בוקר השעה הייתה 14:02 וקיבלתי הודעה:"אני יראה אותך היום בפארק בשלוש, אוהב גל." לקום בבוקר עם חיוך!! התארגנתי אכלתי ויצאתי הגעתי לפארק ראיתי אותו יושב על ספסל וכשראה אותי עלה לו חיוך גדול על הפנים הוא חיבק אותי והסתובבנו בפארק .
גל:"נורא כיף איתך …" חייך
אני:"גם איתך.." אמרתי וחייכתי
גל:"רוצה שנלך למקום האהוב עלי?"
אני:"בטח .. מה המקום?"
גל:"הפתעה…" חייך . הלכנו לכיוון האוטו שלו ונסענו … כשהגענו האווירה הייתה מדהימה, זה היה חוף הים ישבנו על החוף שמתי עליו את הראש שלי ופתאום הוא אמר לי:"בואי נכנס למים" חייך
אני:"אין לי בגד ים"
גל:"לא נורא תכנסי ככה ,אנחנו לא תכנס ממש רחוק.." חייך
אני:"נו טוב" חייכתי גם. נכנסנו למים השפרצנו אחד על השני היה ממש כיף, חזרנו לחוף שכבתי על הגב , פתאום הוא בא והשפריץ עליי מים מהשיער שלו העפתי עליו חול והפלתי אותו ,והוא נפל עלי, הסתכלנו אחד על השני ואז זה קרה… התנשקנו…
3 תגובות ממשיכה (:


תגובות (4)

המשך!!:-)

06/03/2013 09:25

המשך!!:-)

06/03/2013 09:26

תמשיכייי!!!!

06/03/2013 09:44
LOL LOL

עוד תגובה אחת(:

06/03/2013 10:12
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך