LOL

It's about love-פרק 10+11

LOL 06/03/2013 1183 צפיות 4 תגובות

הלכתי לכיוון הכתה, ובדרך נכנסתי לשירותים ואז הזדעזעו פני, נהייתי אדומה , לא הצלחתי להוציא מילה מהפה.
זה היה דניאל הוא מתנשק עם רוני אני לא מאמינה. הם לא ראו אותי יצאתי מהשירותים וטרקתי את הדלת, הם שמעו אותי וראיתי את דניאל יוצא אחרי וצועק לי "לימאי… לימאי…"
לא רציתי לשמוע מימנו חזרתי לכתה ישבתי במקום שלי לא רציתי לדבר עם אף אחד , בהפסקה הלכתי למקום שאפשר להיות בו לבד.
ראיתי את עמית וליה באות אלי…
ליה:"לימאיייי , מה קרה לך? חיפשנו אותך בכל בצפר!! מה קרה לאן נעלמת?"
אני:" תעזבו אותי אני רוצה להיות לבד." אמרתי.
עמית:" נראלך שניתן לך להיות לבד אנחנו חברות, ואנחנו אף פעם לא משאירות אחת את השניה לבד. "
ליה:" עמית צודקת."
אני:"ראיתי אותו…"
ליה:" את מי?"
אני:"את דניאל… עם רוני.. בשירותים…"
עמית:"יואוו אני לא מאמינה… איזה בן זונה "היא צעקה.
ליה:"בואנה הפרחה הזאת נדבקת לכל אחד?"
אני:"מסתבר… אני לא רוצה לראות אותו, לשמוע עליו, והיום בערב תצאו רק אתם אני רוצה להיות לבד.."
עמית:"ממש לא ,את לא באה ככה גם אנחנו."
ליה:"בדיוק כך."
אני:" תלכו נו .."
ליה:"את בטוחה?"
אני:"כן.." אמרתי בקול שקט.
הלכתי הביתה לבד , כי ביקשתי, ראיתי את רוני מחייכת את החיוך הסדוני שלה כאילו היא הצליחה במטרה. הגעתי הביתה ישבתי בחדר לא רציתי לאכול … ככה זה נמשך שבוע ימים הרזיתי לא דיברתי עם אף אחד אבל כל יום ליה ועמית באו אלי לא רציתי לראות אותך הם הבינו אותי… אני מקווה . עד שיום אחד דפקו בדלת של ביתי , ירדתי מוזנחת ופתחתי את הדלת זה היה דניאל, הוא הבריז מהבית ספר ככל הנראה .
אני:"כדי לך לעוף מפה אני לא רוצה לשמוע מימך או לראות אותך" צעקתי עליו
דניאל:" נו לימאי את אפילו לא שמעת את הצד שלי"
אני:"אני גם לא רוצה לשמוע פגעת בי וזה לא משנה מה הסיבה! תסתכל עלי אני רזה לא אוכלת לא מתקשרת עם אף אחד ! וכל זה… בגללך!"
דניאל:"אני כל כך מצטער באמת גם לי קשה עם זה באותה מידה."
אני:"דניאל אני לא רוצה לשמוע מימך או לראות אותך. כדי שתתרחק מימני כי אני שונאת אותך כמו שלא שנאתי אף אדם בחיי, וזה לא משנה כמה תתנצל , אני ראיתי בעיינים שלי מה שראיתי ומקווה שנהנת אחרי הכל זאת רוני , הפרחה של השכבה כל אחד היה רוצה להתנשק איתה , אז הרווחת."אמרתי וטרקתי את הדלת בפנים שלו.
הוא דפק על הדלת ולא הפסיק בסוף שהוא הבין שאני לא יפתח לו הוא הפסיק. החלטתי שאני לא הולכת להיות טיפשה בגללו , אני ילך למסיבת תחילת שנה ויראה לכולם מי אני, מי זאת לימאי!

חזרה לנקודת המבט של ליה:
בסיום הלימודים החלטתי שאני הולכת ללימאי לבדי כי עמית חולה, בדרך שהלכתי ראיתי את דניאל ,הוא נראה מאוכזב מאוד…
אני:"היי דניאל?" אמרתי
הוא ראה אותי וניגב את הדמעות, אמר לי שלום וישב איתי לדבר בספסל.
דניאל:"ליה אני זקוק לעזרה שלך. "
אני:"בטח כל דבר שתרצה"
דניאל:"אני צריך.. להחזיר אלי את לימאי אני מרגיש רע עם מה שעשיתי לה. "
אני:"בטח אני מבינה אותך , ברור שאני יעזור לך!" חייכתי
דניאל:"טוב אז זאת התכנית…. "אמר את התכנית (אותה תדעו עוד מעט)
אני:"וואו איזה תכנית מדהימה , ברור שאני יעזור בזה ,כל דבר בשביל לימאי."
הוא חייך והלכתי לכיוון של הבית שלה..
דפקתי על הדלת ואמא שלה פתחה לי , היא כל כך שמחה לראות אותי , והיא אמרה לי שלימאי כמעט שבוע לא יוצאת מהחדר שלה ולא מוכנה לראות אף אדם, מה הם לא ניסו.
עליתי לחדר שלה דפקתי על דלתה והייתי מאושרת למה שראיתי זאת הייתה לימאי הייתה עם שמלה כמו של נסיכות שמלה ממש יפה, מאופרת ומוכנה למסיבה חיבקתי אותה והיא אותי השלמנו פערים והלכנו אלי.. אחרי הכל אני צריכה גם להתארגן, הגענו אלי עמית הייתה אצלי והתארגנו שלושת החברות הטובות , סיימנו להתארגן והיינו פשוט מהממות … ברור שסיפרתי לעמית ורז על התוכנית של דניאל . הגענו לאולם ,רז חיכה לי בחוץ
רז:"את פשוט מדהימה!" הוא אמר.
אני:"גם אתה אהובי "אמרתי ונישקתי אותו.
רז:"יאאלה בואי נכנס…"
נכנסנו ראיתי את כל החברות שלי וגם את דניאל , קרצתי לו והוא אמר לי להיות מוכנה, ואז הוא נכנס עם הפרחה שלו.. כן כן זה היה לירון מחבק את נופר(חברה שלו) לא יודעת מה קרה לי אבל קינאתי באותה שניה, הוא לא דיבר איתי בכלל, הייתי עצבנית עליו! ואז הגיע הזמן של התכנית של דניאל..
הוא דיבר עם הדי ג'י והוא אמר לו בוודאי, והוא אמר ברמקול
הדי ג'י:" מה שלומכם תיכון השלום??.."
"מצויןןןן …" מדהים.." דבש" מושלםםם " כל מיני צעקות עברו .
די ג'י :"אוקי אני רוצה להקדיש את השיר הבא לאישה שמאוד חשובה לדניאל … לימאי!!!"
השיר התנגן ולימאי הייתה בשוק טוטאלי. הוא הזמין אותה לרקוד והיא הייתה מאושרת , גם אני רקדתי עם רז ועמית עם יניב היינו מאושרות כלכך!!! שתיתי כוס אחת שתיים של וודקה לא השתכרתי.. רז לעומתי כן השתכר ולא זכר מאיפה הוא בא ,יניב עוד איכשהו הילד הטוב ,שתה רק כוס וחצי לימאי עמית ודניאל השתכרו גם והעבודה הייתה עלי ועל יניב. לפני שהלכנו הייתי חייבת ללכת לשירותים, שם ראיתי את לירון שוטף פנים, התעלמתי מימנו ואז הוא התחיל לדבר
לירון:"אז כיף לך איתו?"
אני:"אני לא מדברת איתך"
לירון:"אוי באמת? למה?"אמר בזילזול.
אני:"קודם כל אל תזלזל בי! אני לא אחת מהחברות הפרחות שלך , בי לא משחקים אוקיי?! ואתה מוזמן לדבר לתחת שלי אולי הוא יום אחד יחרבן על אחד כמוך!"
לירון:" מה ישלך מה עובר עלייך ? "
אני:" מה עובר עלי? באיזה אומץ אתה יכול להגיד מה עובר עלי? מי אתה בכלל יחתיכת דוגמן שחצן ומגעיל."
לירון:"עם ככה …זה מה שאת חושבת עלי?"
אני:"כן… זה מה שאני חושבת עליך!"
לירון:"אוקי אין בעיה אני כבר לא צריך אותך אצלי , לא רצית אותי זה כבר הפסד שלך טוב לי עם נופר, היא משלימה לי את מה שאת לא עשית לי."
אני:"חשבתי שאתה כבר לא אוהב אותי!"
לירון:"את זה לא אמרתי…"
——————————————————-
כעבור שנתיים:
אני כבר בת 18 בערך גם רז ושאר החבורה…
אני ורז יותר מתמיד מאוהבים עד השמיים, היו בייננו המון פרידות ריבים ואפילו קטעים שהייתי עם לירון..אבל אחרי הכל אני עדיין שלו, לימאי ודניאל חזרו והכל מצוין ,עמית ויניב נפרדו בגלל משברים של הבגידות.. עכשיו עמית עם אמיר ויניב עם ליפז דרך אגב… לירון עבר בית ספר בגלל המשבר בבית והוא ונופר נפרדו , מאז אותו יום של המסיבה לא שמעתי עליו יותר. וטוב שכך..
היום זה היום האחרון ללימודים וכן עוד מעט אנחנו עוברים לצבא איזה כיף? עשינו מסיבה והיה ממש נהדר .
קמתי בבוקר כרגיל בדירה שלי ושל רז (כן אחרי שיכנועים רבים ההורים הסכימו) אנחנו קמנו לקראת היום האחרון בלימודים והיום החדש שלנו כאנשים בוגרים , הלכנו לבית ספר ועשינו פרידה מרגשת, אחרי היום הלכנו כולם לקניון(אני,רז,לימאי,דניאל,עמית,אמיר ויניב ליפז לא פה בגלל שהיא לא רצתה לבוא אלוהים יודע למה) היינו בקניון והחלטנו לשבת במסעדה, אני הזמנתי סלט קצוץ, רז סטייק וצ'יפס גם יניב ,דניאל ואמיר, לימאי ועמית הזמינו פרגית עם צ'יפס…
אני:"וואי איזה כיף שסיימנו את הלימודים!" חייכתי.
עמית:"כן, סוף סוף קצת שקט מהם."צחקה
רז:"עכשיו התחילו החיים האמיתיים, צבא ,אוניברסיטה, משפחה" חייך וקרץ לי.
יניב:"כן נכון עכשיו התחלנו פרק ב' בחיים שלנו."
אני:"טוב אני הולכת לשירותים, כבר באה.."
הלכתי לסוף הקניון נכנסתי לשירותים (זה שירותים מעורבבים זה לא בן, בת) ואז פשוט לא האמנתי למה שראיתי…
3 תגובות ואני ממשיכה(-:


תגובות (4)

תמשיכייי !!

06/03/2013 07:22

תמשיכיי :) אני במתחחח !!

06/03/2013 07:43

מושלם !! תמשיכיייי

06/03/2013 08:40
LOL LOL

עוד מעט ממשיכה (-:

06/03/2013 08:42
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך