LOL

i'ts about love- פרק 22(:

LOL 09/03/2013 1206 צפיות תגובה אחת

יום החתונה שלי ושל רז מגיע ,ואני והוא בסידורים אחרונים ,מחר יש לנו מסיבת רווקות ורווקים ,ואני קצת חוששת , למרות שרז הבטיח לי שהם לא יעשו שטויות יותר מדי. בבוקר קמתי בבית של ההורים שלי כי ביום שלפני החתונה לחתן ולכלה אסור להתראות, אז הייתי אצל ההורים שלי ,והם דאגו לי , אני ואימי הלכנו לראות מה שלום השמלה ומדידות אחרונות, קבענו מאפרת, צלם,ואולם כבר לפני זה. לימאי הייתה לצידי כל הדרך והיא מספרת לי על אמיר ואנבל.
=ערב=
הגיע הרגע של המסיבת רווקים כל החברות שלי,דודות שלי, חברות ילדות שלי, אמא שלי , שכנות וכו' היו , היה שתיה חריפה ,ריקודים, אוכל, ואפילו… התקשרו למשטרה להגיד לנו שנהיה יותר בשקט. חצופים, שיתנו לי להנות מהיום האחרון שלי בתור רווקה….
=החתונה=
התעוררתי מתרגשת בטירוף וישר נסעתי לאמא שלי, שם חיכתה גם אמא של רז :)
נסענו לאכול ארוחת בוקר ביחד ואז לסלון כלות.
השמלה שלי הייתה מהממת, בדיוק איך שרציתי אותה. בדיוק איך שחלמתי עליה :)
אחר כך הלכנו לפדיקור מניקור ותסרוקת.
לקראת הערב, הריגוש עלה. נסענו לאולם וראינו שהוא מתחיל להתמלא.
סידורים אחרונים והחופה התחילה!
נכנסתי יד ביד עם אהובי, שהיה הכי חתיך והכי מושלם בעולם!
החופה הייתה מרגשת, התאפקתי לא לבכות בעצמי מרוב שרעדתי כולי מהתרגשות.
אחר כך ריקודים, אוכל, צחוקים, היה פשוט מושלם!!
אני מהיום נקראת ליה כהן, זה השם משפחה של רז, למרות שלא רצית לשנות את שם משפחתי שהיה ליה לוין אבל בכל מצב, מה לא עושים מאהבה.
כעבור 3 חודשים:
אני כבר בתחילת חודש רביעי, ולימאי באמצע חודש חמישי אנחנו פשוט מאושרות, רז לצידי כל הדרך. היום אנחנו הולכים לעשות בדיקת אולטרסאונד, רז לא רוצה לבוא איתי כי הוא רצה להיות בהפתעה לקראת התינוק/ת .
אני ולימאי הגענו לרופא, כי שתינו עשינו בדיקת אולטרסאונד כי שתינו בהריון.
אני:"שלום דוקטור דיל בשטיין" חייכתי
הרופא:"שלום שלום בואו תכנסו" חייך גם הוא.
לימאי:"אתה יודע למה באנו נכון?"
הרופא:"ברור ,באתם לבדיקת אולטרסאונד, אתם נראות צעירות מדי בשביל זה לא?"
אני:"אני חושבת שלא." חייכתי
הרופא :"אוקיי מי ממכן זאת לימאי?"
לימאי:"אני"
הרופא:"לימאי ,בת 21 נשואה בואי נבדוק אותך." חייך
לימאי עלתה על המיטה והרימה את חולצתה והוא החל להעביר עם מכשיר די מוזר על הבטן שלה.
הרופא:"רואה לימאי? זה גופו של התינוק שלך , זה הלב, הראש, ועכשיו נבדוק עם זה בן או בת" הרופא בדק ואמר "מזל טוב לימאי , יש לך תינוק זכר." חייך
לימאי הייתה מאושרת ,וישר התקשרה לדניאל וסיפרה לו .
הרופא:"עכשיו ליה? תעלי את על המיטה."
אני :"אוקי"
הרופא:"הנה ליה שימי לב, זה הלב שלו שדופק 24 שעות ביממה, וזה הראש , ויש לך בת " חייך
אני:"תמיד רציתי בת" חייכתי
הרופא:"עכשיו זכית."
אני:"תודה דוקטור"חייכתי
הרופא:"תבואו עוד חודש לבדיקות חדשות "אמר ויצאנו מהחדר.
בדרך החלטנו שאנחנו נעצור במסעדה ונפנק אותנו. עצרנו במסעדה הכי קרובה שראינו , ונכנסנו לבפנים , מלצרית אחת הביאה לנו תפריט , בחרנו את האוכל ואז התקרב אלינו מלצר ,ניסיתי לזהות אותו הוא בא והתקרב אלינו ניסיתי לזהות את פניו…
3 תגובות ואני ממשיכה(: תהנוו


תגובות (1)

וואו תמשיכיי

09/03/2013 07:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך