LOL

It's about love- פרק 3(:

LOL 03/03/2013 1471 צפיות תגובה אחת

הייתי קצת בפייסבוק ואז הוא שלח לי הודעה..
רז:"את סולחת לי?"
אני :" אממ.. אני צריכה עוד קצת לחשוב תן לי את הזמן שלי. "
רז:" טוב רק תעשי את זה מהר (:"
אני :" חחחח טוב".
רז:" טוב אז מחר נלך לטייל בפארק טוב?"
אני:" טוב "
נורא שמחתי שזה חשוב לו שנשלים כי בכללי זה חשוב גם לי ,אני אחת שסולחת מהר לאנשים שאני אוהבת. הוא הזכיר לי שאני צריכה להתארגן לדייט שלי ושל לירון, אולי הראיתי ללירון שאני זריזה מדי? אני לא רוצה לצאת כזאת, אני יקח את זה לאט איתו…

התקלחתי , שמתי שמלת סטרפלז שחורה עם נקודות, עשיתי בייבילס התאפרתי וחיכיתי לו.
ואז היה דפיקה בדלת , אח שלי פתח לו את הדלת.
רועי:"כן מי אתה?"
לירון:" אממ.. אני.." ואז התערבתי בשיחה.
אני:" הוא יוצא איתי יש בעיות קרציה?" חייכתי "כנחמדה"
רועי :" לא אחות מעצבנת שלי " אמר וחייך חיוך סדוני
יצאנו לכיוון האוטו שלו. והגענו לקולנוע וראינו סרט די משעמם. כל הסרט הוא ניסה לחבק אותי … לא ממש נתתי לו. הוא החזיר אותי הביתה וליווה אותי עד הכניסה לבית.
אני:" אממ.. היה לי ממש כיף." חייכתי.
לירון:" כן גם לי , במיוחד איתך."
אני:" חח טוב.. אז לילה טוב נפגש מחר." חייכתי
הוא ניסה להתקרב אלי וניסה לנשק אותי. עשיתי את עצמי כאילו אני מתעטשת, נתתי לו נשיקה בלחי והוא חייך לי. נכנסתי הביתה, דיברתי עם אמא שלי, ישבתי איתה קצת ואז הלכתי לישון.
———————————————–
בבוקר קמתי בשבע התקלחתי עשיתי מחליק שמתי מכנס קצר וחולצה כחולה של בצפר התאפרתי , והתחברתי לפייסבוק קצת… ראיתי שהוא שלח לי הודעה , פתחתי אותה .
לירון:" היה לי ממש כיף איתך אתמול, למרות הסרט המשעמם , פעם הבאה יהיה לנו יותר כיף"
ליה :"פעם הבאה?"
לירון :" מה לא תהיה פעם הבאה?"
ליה:" לא יודעת… אתה אמרת את זה בביטחון…"
הוא צחק, ואז יצאתי לבצפר עם לימאי ועמית.
עמית:" נו ליה איך היה לך אתמול?"
אני:" אממ.. היה ממש כיף , בסוף הוא נסה לנשק אותי אבל לא רציתי .." אמרתי
לימאי :" יואו איך לא נתת לו חחח?"צחקה
אני:" כי אני חושבת שזה לא הזמן, ואני גם לא אוהבת אותו." אמרתי.
לימאי חיבקה אותי …
לימאי:" הכל יהיה בסדר את רק צריכה לבחור בין שתיהם."
אני:"בין מי למי?"
לימאי:"ליה? בין לירון לרז חח"
עמית:" אני מסכימה איתה." חייכה.
אני :" אני לא יודעת מה לעשות באמת שאני לא יודעת"
הגענו לבצפר ראיתי את לירון מתקדם אלי , ונתן לי ללימאי ולעמית חיבוק ובוקר טוב.
בכתה הוא אמר לי מתי אני רוצה שוב לצאת איתו. אוף איך אני מסבירה לו שאני מעדיפה אותו בתור ידיד ?!
בהפסקה דיברתי עם עמית כי לימאי הייתה עם חבר שלה , כן היא הכירה מישו קוראים לו דניאל והוא בכתה שלנו,חתיך משו מפחיד , שיער בלונדיני עיינים חומות דבש כאלה … ואני ממש שמחה בשבילה. בהפסקה ישבתי עם עמית באזור 2 (הבצפר מחולק לאזורים , כי זה בצפר גדול)
עמית:" אז את מי את מעדיפה יותר?"
אני:" תאמת אני מעדיפה את רז, כי אני אוהבת אותו ואת איך שהוא מדבר אלי."חייכתי.
עמית:" נו למה את מחכה אולי תעשי את הצעד שלך?"
אני:" טוב נו חחח" צחקתי.
ואז ראיתי שיניב מתקדם לעברנו . יניב הוא הידיד הכי טוב שלי, קמתי לתת לו חיבוק,והוא אמר לי באוזן שהוא רוצה לדבר עם עמית. כמובן שהסכמתי.
אני:" טוב אני הולכת לשירותים נפגש כבר בכתה ." חייכתי.

מנקודת המבט של עמית:
יואו הוא מתקרב אלינו, זה יניב אני כלכך אוהבת אותו, אבל הוא בקושי מתייחס אלי…
הוא נתן לי חיבוק ואז ליה הלכה לשירותים… הוא התחיל תשיחה :
יניב:" אז מה קורה ?" אמר תוך כדי שהוא מתקרב אלי.
אני :" מצוין ,מה איתך ?" חייכתי.
יניב:" איתי הכל טוב, רציתי לשאול אותך עם את רוצה לבוא איתי למסיבת פתיחת שנה?"
אני :" אממ.. כן בטח " אמרתי והייתי מאושרת בתוכי..
יניב :" יופי מעולה , אז נדבר כבר?" אמר
אני :" כן בטח" חייכתי.
בחזרה לנקודת המבט של ליה :
יואו איזה חמודים, תמיד ידעתי שבסוף הוא ירצה אותה.. היא כזאת מהממת, הלכתי במסדרון ואז רז לקח אותי לצד…
רז:"אז שמעת על מסיבת פתיחת שנה?"
אני:" כן.."
רז:" אז ישלך בן זוג?"
אני :" תאמת לא … "
רז:"אז באלך להיות בת הזוג שלי?" שאל במבוכה.
אני:" אני לא יודעת "
רז:" בבקשה ?" אמר וחייך תחיוך ההורס שלו.
אני:"נו טוב … טוב… "צחקתי ונתתי לו חיבוק קטן.
רז היה מאושר מתמיד הגענו לכתה ואז המורה הגיעה … בשיעור לירון התחיל לדבר איתי על רז..


תגובות (1)

תמשיכיי

03/03/2013 09:13
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך