TheDarkisinEverything
יהיה המשך אל דאגה אבל אני רוצה לראות לפחות תגובה אחת כי זה פעם ראשונה שאני רושמת ואני רוצה לראות אם זה מעניין מישהי ..אז תגובה אחת ואני ממשיכה אפילו היום .

Just A Dream- Harry & Melodi

TheDarkisinEverything 16/04/2014 730 צפיות 2 תגובות
יהיה המשך אל דאגה אבל אני רוצה לראות לפחות תגובה אחת כי זה פעם ראשונה שאני רושמת ואני רוצה לראות אם זה מעניין מישהי ..אז תגובה אחת ואני ממשיכה אפילו היום .

היי , אז קודם כל זה הסיפור הראשון שלי את האמת זאת הפעם הראשונה שאני כותבת אנלא כזה בטוחה שאני אצליח כי לפעמים יש לי שגיאות כתיב אבל בקיצור מקווה שתהנו ואני ינסה כל פעם שאני רושמת סיפור אני ינסה לרשום המשך בכל יום ..בקיצור זה סיפור בהמשכים ^^ ארי סטיילס מופיע כאןן ;)

הדמות הראשית היא : מלודי צבע עיניים : כחול ים
שיער : בלונדיני ארוך עם קצוות בצבע חום
מבנה גוף : מלאה במקומות הנכונים ;) [היא רזה פשוט יש נתונים]
גיל : 18

————————————————————————————————————–
נקודת מבט מלודי :
אז הנה עברתי ללונדון אני עדיין לא מאמינה שעזבתי את אמא שלי ואחותי שבקנדה ..אז הנה סוףסוף החלום של אמא שלי יכול להיתגשם ,היא רצתה שאני אלמד וישיג בגרות ברמה גבוהה ואהיה גאון או משהו כזה בזמן האחרון היא ממש הייתה מעצבנת בנושא הזה אז החלטתי פשוט לעבוד לאוניברסטיה פה בלונדון זה לא שאני לא אוהבת אותה אני כן פשוט אני צריכה קצת ספייס ..יואו סוףסוף האוטובוס הגיע !!
נקודת מבט כללית : [מי שלא יודעת זו נקודת מבט כללית לא של אפחד מה שקורה בכללי ]
מלודי -עברה רק ללונדון מאמה ומאחותה למען האוניברסיטה כדי להיתרחק טיפה מהבלאגן.
ארי סטיילס הסקסי [סליחה לצנועות אבל אני חייבת] -חזר ממסע ההופעות והולך מחר להשלים את הבגרות האחרונה שנישארה לו באוניברסיטה [אני יודעת שהוא לא לומד עכשיו באוניברסיטה אבל נגיד ..זרמו ]
נקודת מבט מלודי :
אוי נו הנה הגיע הבוקר כבר שש וחצי והלימודים מתחילים בשמונה אז קמתי להיתארגן ..
התקלחתי,צחצחתי שיניים ,עשיתי פן ,עברתי עם מחליק ,שמתי מסקרה ואת הבושם האהוב עליי ,שמתי שורט עם פרחים כזה וגופייה לבנה ועל זה גיקט אלגנטי עם פרחים בהתאמה לשורט :)
הלכתי למטה להכין להמציא משהו לאכול אגב קניתי דירה משלי בכסף שחסכתי ..
לא היה לי כוח להכין כלום אז לקחתי שוקו ואז ראיתי את השעה …השעה הייתה שבע ארבעים קיבלתי התקף לב !! שמתי מהר נעליי בובה לבנות ,לקחתי את התיק ,סגרתי את הדלת ויצאתי ,לקחתי מונית ונסעתי למזל ראיתי שיש לי עוד חמש דקות לצילצול הספקתי להגיע
עכשיו הייתי צריכה לגלות איפה פאקינג אני לומדת רצתי למזכירה המזכירה אמרה בחדר A306 רצתיייי כמו מטורפת רק זה חסר לי לאחר ביום הראשון לאוניברסיטה !!פתאום,ניתקעתי במישהו גבוה ושרירי ונפלתי העצבים שהיו לי זה משהו לא יאומן צעקתי מה ניראלך הוא צחק ונתן לי יד כמובן שאני לא נתתי קמתי לבד ואז הוא אמר :"מצטער ..היי אני ארי סטיילס " וחייך כיאלו הוא מצפה לתגובה מסויימת מימני ..אמרתי שלא אכפת לי ורצתי לכיתה …
נקודת מבט של הארי :
קמתי בבוקר בשבע הלכתי להיתקלח ,ציחצחתי את השיניים, סידרתי את השיער ,שמתי בושם ולבשתי מכנס אפור וחולצה שחורה עם כפתורים ..הלכתי למטבח לשתות קפה ,שתיתי לקחתי את התיק וראיתי שהשעה שבע וחצי אז סגרתי את הדלת לקחתי את המוכנית ונסעתי היה לי בדיוק עוד חמש דקות עליתי במדרגות פתאום מישהי צצה כמו מטורפת וניתקע בי ונפלטה אני מתתי מצחוק היא הייתה דיי חוצפנית כזו וזה דיי הפתיע אותי חשבתי היא תתחיל להיתרגש או לצעוק או לחייך אבל לא ..רציתי לבדוק אם היא בכלל מכירה אותי או שהיא לא זיהתה נתתי לה יד היא העיפה את היד שלי,קמה לבד אמרתי שאני מיצטער ואמרתי שאני ארי סטיילס היא ניראה לי לא מכירה למרות שאני בספק מי לא מכיר את הארי סטיילס ?היא פאקינג אמרה לי שלא אכפת לה יואווו זה מטריף אותי …


תגובות (2)

אהבתי את הסיפור אבל רושמים הארי עם ה'

16/04/2014 18:01

תודה אני כבר ממשיכה ותודה שאמרת לי אתזה כי לא ידעתי …

16/04/2014 18:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך