מורן ♥
איזה סופשש דפוקקקק !! לא היה לנו חשמל עד מוצש אז הוצאנו חנוכייה והדלקנו נרות חחחחח XD
מקווה שאהבתןןן ♥

Just Give Me A Reason ♥ – עונה שנייה, פרק חמישי חלק א'

מורן ♥ 14/12/2013 1227 צפיות 11 תגובות
איזה סופשש דפוקקקק !! לא היה לנו חשמל עד מוצש אז הוצאנו חנוכייה והדלקנו נרות חחחחח XD
מקווה שאהבתןןן ♥

"סעמק ערססס" מלמלתי והסתכלתי על הכתם גלידה שהיה לי על החולצה, "איזה ילד מטומטם.." הוספתי ותהל יצאה מהשוק שהייתה בו והתחילה לצחוק.
"יפה לך ככה" היא המשיכה לצחוק הכלבה, "מדגיש לך את העיניים" פחחח מצחיקה.
"אוףף!! אין מצב שאני הולכת ככה" אמרתי בעצבים והוצאתי מגבונים מהתיק, מתחילה לנקות את החולצה, "מה אני עושה עכשיו??" הסתכלתי על תהל במבט שואל.
"אממ..אהה! בואי לסיפריה, תמיד יש להם חולצות" היא אמרה. וואלה הצילה אותי הילדה.
הלכנו לסיפרייה.
"שאלוםםם נדיההה" תהל אמרה. היא נכנסה לספריה ואני אחריה, "מה שלומך?" היא שאלה את הספרנית בנימוס.
הספרנית הנהנה, "הכול טוב. בסדר, בסדר.." היא אמרה במבטא רומני נראלי ???
"שמחה לשמוע" תהל אמרה ואז הסתכלה עליי, "תכירי, זאת יובל. היא חדשה פה, ולפי מה שאת רואה.. עברה עלייה תאונה קטנה" היא הוסיפה והספרנית הנהנה בהבנה. טוב מה יש פה לא להבין בדיוק??
"הבנתי.. איזה צבע את רוצה?" היא שאלה והסתובבה ללוקרים האלה שהיו מאחוריה.
"יש לך ורוד פוקסיה??" שאלתי בהתלהבות. אמןןן שהיא תגיד כן!! אני מתההה על ורוד פוקסיהההה!! ורוד פוקסיההה זאת אהבהההה ♥ "תראי אפילו הלק שלי זה ורוד פוקסיה" אמרתי לה והראתי לה את הלק בציפורניים. היא הסתכלה עליי בייאוש. חחחח מסכנה לא הבינה מאיפה נפלתי עלייה …
"זה לא מהתאונה, זה היא באה מקולקלת מהבית" תהל אמרה ואני הסתכלתי עלייה במבט נעלב.
"אויש, דברי ליד" אמרתי ושמתי את כף היד מולה, יעני חומה ביני לבינה, וחזרתי לספרנית, "נו יש?" שאלתי בתקווה.
"לא" היא נאנחה, "אני מפחדת מהתגובה שלך. בבקשה אל תפגעי בעצמך" באסוווווש :/
"חבל.." אמרתי בבאסה ואז חייכתי חיוך ענקי, "וכחול רויאל יש??"

בסוף הספרנית הביאה לי חולצה שחורה. מכל הצבעים בעולם, דווקא שחור?? מה חטאתי מהההה??
"אלוהים, אלוהים, הוי אלוהי עד מתי…" התחלתי לשיר בדיכאון, "שמע קולי, תפילתי, עייפתי די בחיי" אוףף נו השחור הזה הכניס אותי לבאסההה..
"תפסיקי לשיררר כבררר" תהל אמרה. החלטנו להבריז משאר השיעור, אז עכשיו היא תקועה פה איתי במגרש, "כמה אפשר לזייף??" אפשר, תתפלאי, אבל אפשר.
צחקתי מהמחשבה ופתאום שמענו צרחה מאחורה.
"אהההה!!" אני ותהל צעקנו והסתובבנו. עמד שם מישהו בלונדיני עם עיניים כחולות שחייך אלינו. הוא התחיל לצחוק ותהל הרביצה לו בעצבים.
"דפוק" תהל אמרה והוא נרגע מהצחוק וחיבק אותה, "יש לי חבר דפוק" אהה זה חבר שלה ..
"גם את לא גאון הדור.." הוא מלמל והיא הרביצה לו, "סתם חיימשלי.. אז את באה היום נכון?" הוא שאל אותה והיא חייכה חיוך קטן והסתכלה עליי.
"יש לך תוכניות להיום?" היא שאלה בהרמת גבה.
"לא.." מלמלתי.
"אז את באה איתי היום למסיבה"


תגובות (11)

חחחחחחחחחחחחח
זה נשמע לי מוכר…
אה כן, זה מה שאני ואחשלי גם עשינו :)
ייאלה תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14/12/2013 12:14

חחחחחחח יאווו גם לי לא היייה חשמל , את לא מבינה כמה התגעגעתי לסיפור הזההה תמשייכיי ואני שולחת לך הודעה במייל תעניי :) , אווווהבת שבוע טוווב ♥

14/12/2013 12:14

חחחח תמשיכייייייי

14/12/2013 12:15

תמשיכיייייייייייי

14/12/2013 12:22

מושלם

14/12/2013 12:23

לא שאני מתלהבת עלייך אבל לי היה חשמל בשפע ;)
שונאת אנשים שמבהילים!! חחחחחח תמשיכי

14/12/2013 12:37

לי היה חשמל בשפע

14/12/2013 12:40

חחחחחחחחח הוצאתם חנוכיהXD
ופרק מעלףףף כרגילל אבל למה קצר?!?!?!
ורק אני או שהגשם לא מפסיק?!?!

14/12/2013 12:59

תמשיכייי

14/12/2013 14:26

חחחחחחחחחח לי הייתה הפסקת חשמל של רבע שעה XO תמשיכייייייייי

15/12/2013 05:08

חחחח תמשיכיי

15/12/2013 06:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך