מורן ♥
טםםםטםםםטםםם (:
פרק ארוווך חחחח כואבות לי האצבעות :P
יש ניחושים מי הגברבר הנאה ??
מקווה שאהבתן <3

Just Give Me A Reason ♥ – פרק שישי

מורן &hearts; 30/10/2013 1268 צפיות 6 תגובות
טםםםטםםםטםםם (:
פרק ארוווך חחחח כואבות לי האצבעות :P
יש ניחושים מי הגברבר הנאה ??
מקווה שאהבתן <3

"עיקרון האנטישמיות היה בעל חשיבות רבה ביותר בתורת הגזע הנאצית ו…- יובל! מה את עושה בדיוק?!" המורה צרחה עליי ואני הכנסתי את האייפון לכיס. "עוד פעם אחת ואת עפה מהכיתה!" היא צרחה וחזרה לדבר. נאנחתי ופתחתי את המחברת היסטוריה. איזה טיימינג מזדיין יש למורה הזאת! כמעט הצלחתי לעבור שלב בקנדי קראש המסריח הזה.
"למה את לא מדברת עם עמית?" קרן שאלה. פייי אין לי כוח לילדה הקרצייה הזאת… זה שהיא בת דודה של עמית ויושבת לידי בכיתה לא אומר שהיא צריכה לדעת הכול.
התעלמתי ממנה וקשקשתי במחברת ללבות, שבאחד כתוב את השם שלי ובשני לירן דנינו חחחח (:
"זה בגלל שהיא עברה מפה?" קורן המשיכה להציק. גלגלתי את עיניי והמשכתי להתעלם, "אם כן אז תדעי שזה לא קשור אלייך, המנהל ואבא שלה רבו אז-" באמא שלי איזה ילדה מציקה!! כמו עמית רק בבלונדינית… המשפחה שלה יכולה לפתוח חברת בנייה עם כל החפירות האלה!
"לא מעניין אותי!! ל-א מ-ע-נ-י-י-ן !! אנא ממך, במטוטא, תזדייני לי מהחיים ובהקדם האפשרי!!" צרחתי עלייה. כל הכיתה השתתקה.
"יובל שירזייייי!! עופי מפה עכשיווווו!!" המורה צרחה עליי ואני זרקתי הכול לתיק וקמתי מהמקום. יצאתי מהכיתה והלכתי למגרש.
"אדיררר העיפו אותי מהכיתה :(" שלחתי לאדיר הודעה והתיישבתי על המדרגות של המגרש. שמעתי שירים וחיכיתי שהוא יענה לי.
"חחח י'קרימינלית מתי אט מסיימת היום?" הוא כתב ואני צחקתי. מישהו אחר היה כועס עליי, אבל אדיר הוא האחרון שיעשה את זה (:
"זאת השעה האחרונה למה?? וכותבים 'את' יא מפגר…" פתאום נפל לי האסימון שזאת השעה האחרונה בגלל שיש היום ישיבות ולומדים רק ארבע שיעורים. למה אני לא עפה מפה כבר?!
"אז תבואי להבריז איתי מכימיה :) וזה רון חחחח אדיר ברוגז איתך" מה?? למה ברוגז?? הוא והשטויות שלו… עדיף לא להתייחס. יצאתי מהבית ספר והלכתי לתחנה של קו 16, התחנה לבית ספר של אדיר.
"ואם את שואלת הוא ברוגז איתך בגלל שאת לא מדברת עם עמית" הוא ראה שלא התייחסתי ועדיין הוא כתב את זה. כמה חבל שכבר עליתי על האוטובוס… איזה יום! פשוט נפלא ~,~
עם המזל הנאחס שלי כל המקומות היו תפוסים וזאת רק התחנה השנייה אז אין מצב שמישהו ירד בקרוב. אוווף אני שונאת את החיים של-
"אעהאעהעהה!!! מה אתה מפגר?!" דולב המתלהב בדיוק עלה לאוטובוס, והדבר הראשון שהוא עשה היה להרוס לי את האייפון. "הוא מת!!!" אמרתי בעצבים אחרי שהרמתי אותו והוא לא נדלק.
דולב רק עמד שם חצי רדום חצי מסטול וחייך חיוך דפוק.
"כמה כיף זה לפתוח את הבוקר המזדיין הזה עם פרצוף כמו שלך" הוא אמר ולקח לי דקה להבין מה המשמעות של המילים שיצאו לו מהפה.
"מקאנה בך, יש לי פרצוף יפה" אמרתי בחיוך ענקי ומפגר. כפרה עליי (:
"פחחח נראלי שאת עוד חולמת" הוא אמר ותפס מקום פנוי שלפני רגע ישבה בו סטודנטית. איזה בן זונה!! מה נראלו?! טוב אין לי ראש לריב איתו עכשיו…

עברה חצי שעה והגעתי לבית הספר. לא החלפתי מילה עם דולב וגם לא רציתי.
"הייי אני פה, איפה אתם?" אהה כן, נדלק לי האייפון. כנראה שיש לי היום טיפה של מזל (:
"במחששה חחח בואי כבר" הוא אמר ואני צחקתי ונתקתי. בבית ספר שלי אין מחששה, ככה שכל פעם שאני מגיעה למקיף שלהם אני מתלהבת מחדש חחח
"פייי מה את עוקבת אחריי?" דולב אמר ברגע שנכנסנו ביחד לבית ספר.
"פחח טחחח קחחח היית מת!! יותר הגיוני שאתה תעקוב אחריי. לי לפחות יש תחת יפה" אמרתי והתחלתי למהר. שמעתי אותו צוחק מאחוריי ומדליק סיגרייה.
כשהגעתי למחששה רון רץ וחיבק אותי.
"פייי איזה ריצה, מי שישמע איזה כוסית" דולב עבר לידנו ואמר. בעטתי בו ורון צחק.
ברגע שהתנתקנו ירד לי החיוך מהפנים. זה היה הוא, למזלי הוא לא קלט אותי כי הוא היה מאוד עסוק.
ראיתי אותו מנשק מישהי, ולא אחרת מאשר את החברה הכי טובה שלי.
לשעבר.
עמית.
הוא נישק את עמית.


תגובות (6)

מושלםםם תמשיכיי

30/10/2013 10:13

אין לי ניחוש…..תמשיכייייי!
♥♥♥לין

30/10/2013 10:27

מושלם

30/10/2013 10:28

תמשיכי מי נישק את מי ועמית זאת זאתי שעזבה?

30/10/2013 10:37

נראה לי שזה אח שלה (?) ….
תמשיכי זה ממש יפהההה ❤

30/10/2013 11:47

תמשיכי תמשיכי תמשיכי זה מושלםםם!!

30/10/2013 13:42
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך