LA otra historia de romeo y julieta

Bloddy bomb 19/12/2019 1782 צפיות אין תגובות

יוליה הרימה גבה וחשבה שהיא הולכת ומשתגעת, איך הוא היה משוכנע שהיא עדיין הייתה על תקן המאהבת של סנטינו, היא חשבה שאימא שלה מפיצה עליה כל כך הרבה שנים.
שהיא כבר נגעלת מכך להיות רדופה ולהרגיש הנרדפת כל הזמן, כל עוד אימה כריסטלה שולטת בה תוך כדי שהיא משנה את הרצון שלה להיות קרובה לרומיאו.
לא משנה כבר מה יהיה בעתיד, היא כבר לא יודעת מה להרגיש.
שנאה או אהבה. זה אותו דבר.
היא לא יודעת איך זה לאהוב מישהו שבטוח שהיא לא אוהבת אותו, אלא אין לה ספק שהוא חושב שהיא של מישהו אחר.
לרומיאו אין חצי מושג מה היא עוברת בבית שלה לצד האימא המרשעת שיש לה.
היא הבחינה באילו תנאים מזעזעים הוחזקה קוני בעליית הגג, בתור הבת של סינסטרה היא ממש הזדעזעה לראות את אחותו הקטנה של רומיאו.
כל מה שפעם היא חשבה שאימא שלה הייתה הכול היה שקר מוחלט.
" אני לא מי שאתה חושב באמת!" אמרה יוליה בבכי, " אני ראיתי באילו תנאים אחותך קוני הוחזקה בעליית הגג והבנתי עד כמה אימא שלי יכולה להיות מזעזעת ." היא צעקה עליו, בטוחה שהוא חושב שהיא שותפה לפשעים של אימא שלה.
" אז מי את , יוליה סינסטרה?" הוא צעק עליה בחזרה.
" אני פושעת בדיוק כמו אימא שלי." היא הגיבה במהירות. לא מסוגלת להחליט מה לעשות עם עצמה.

*******
יוליה סינסטרה, היא בתם של כריסטלה וויקטור אנדרס. המשפחה העשירה ביותר במקסיקו.
רומיאו כרמונה, בן למשפחה מן המעמד הנחות ביותר, הוריו והוריה של יוליה הם קורבנות שנאה ויריבות של סכסוך עמוק בין שתי המשפחות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך