lies- פרק 2

02/01/2016 620 צפיות תגובה אחת

נקודת מבט נאדיה-
המשכנו להתחבק וזה היה נראה כמו נצח, הזלתי דמעה ומחיתי אותה. השתחררנו מהחיבוק והדמעות כבר השתחררו מעצמן.
נקודת מבט נייל-
המשכנו להתחבק עוד איזה דקה או אפילו שתיים… פתאום הרגשתי דמעה זולגת לי על הכתף, שחררנו את החיבוק ונאדיה פשוט לא הפסיקה לבכות, עמדו לי דמעות בגרון כשראיתי את הגבות שלה מתקמטות בעדינות והעיניים שלה הופכות לאט לאט למסכנות יותר ויותר. פשוט חבקתי אותה ונתתי לה נשיקה בלחי.. אני פשוט כל כך התגעגעתי אליך! היא אמרה והמשיכה לבכות.. בשלב הזה כבר לא הצלחתי לעצור את עצמי, מחיתי דמעה, גם אני! אמרתי היא קמה וצחקה… איזה סתומה אני בטח נראית! כל האיפור שלי נמרח! היא אמרה.. אבל זה לא נכון, גם כשהיא בוכה היא יפה! היא תמיד יפה! הבעת הפנים שלה כשהיא בוכה כל כך מתוקה ורגישה שאי אפשר להתעלם ממנה! אפילו שזה לא באמת הצחיק אותי גחחתי ואמרתי לה, התגעגעתי אלייך נדי! התגעגעתי אלייך נול! היא ענתה והמשכנו ללכת לבצפר.. מועקה ענקית עמדה לי במשך כל הזמן שהלכנו… אני חייב לספר לה שהתנשקתי עם אחותה הקטנה… אני חייב!
נקודת מבט נאדיה-
בזמן שבכיתי הצצלחתי לראות שגם הוא בכה, זה די הפתיע אותי.. הוא כל כך מושלם! התפדחתי לבכות לידו, אחרי הכל אף אחד לא רוצה להראות רע ליד מי שהוא אוהב… אבל ראיתי שלא כל כך היה לו אכפת אז גם לי לא..
בזמן שהלכנו הרגשתי במשהו מוזר.. הוא לא מספר לי משהו, כמו שכשהיינו בכיתה ג' הוא לא אמר לי שדרור מתכנן להרביץ לי אבל הוא התנדב לחטוף במקומי… זאת אומרת שזה משהו חשוב, משהו שיכול להשפיע, זה רק גרם לי להיות סקרנית יותר…
אני: מה אתה לא מספר לי?
נייל: על מה את מדברת?
אני: אתה גרוע בלהסתיר ממני דברים, אתה יודע את זה!
נקודת מבט נייל:
היא שמה לב שמשהו מפריע לי… אני אספר לה? אני אשאיר את זה ככה?
אני: בחודש שהלכת אני… התנקשתי עם מישהי…
נאדיה: עם מי?
אני: לונה, היא נערה בגילנו, היא מניו יורק. ידידה של אביהו בן דוד שלי…
שוב שקרתי לה… למה? לעזעזל למה?
נקודת מבט נאדיה-
לקחו סכין, שמו אותו במרכז, חתכו אותו לאלפי חתיכות קטנטנות שדיממו ודיממו ודיממו! הלב שלי… שמדמם ומדמם ומדמם…


תגובות (1)

מהמם תמשיכי זה פשוט מושלם, מקווה שהעניין ביניהם יתבהר
דירוג 5 ללא התלבטות או ספק????????????????????????????????????????????????????????????????

02/01/2016 09:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך