love id
טווב. אני בהתלבטות עם להמשיך את הסיפור הזה או את החדש אין לי קוראווות תגידו לי עם כדאי לי להמשיייך :\

live while we're young (סיפור על 1D) פרק 10

love id 05/11/2012 1127 צפיות 2 תגובות
טווב. אני בהתלבטות עם להמשיך את הסיפור הזה או את החדש אין לי קוראווות תגידו לי עם כדאי לי להמשיייך :\

תרדו לרציתי להוסייף (;
בכיתי ,ולואי חיבק אותי שהרמתי את ראשי והסתכלתי אליו..,עיניו הכחולות נצצו ,לרגע יכולתי לשמוע את הנשימות שלו התקרבנו אחד לשניה ושפתיו הגיעו לשפתיי ,לפתע נשמעה דפיקה בדלת שהכריחה ממני להתנתק ממנו ..
פתחתי את הדלת וזה היה נייל ואמר :ג'סיקה אני ואת צריכים לדבר ,אני אוהב אותך ואני לא רוצה לוותר עלייך כלכך בקלות "
"אין לי על מה לדבר איתך ! אתה בגדת בי עם מאי ואפילו לא סיפרת לי על ה"טעות " הזאת שלך !"אמרתי

"קודם כל זה לא היה בכוונה היא יצאה ממועדון ונישקה אותי וההודעה שראית הייתה מבת דודה שלי ! את הלכת ובגדת בי עם הארי עם לא הייתי פותח את הדלת מעניין לאיפה זה היה יכול להגיע .." נייל אמר
"נייל ?אני רוצה שתלך !! יותר טוב לי בלעדייך " באותו רגע הדמעות עמדו לי בגרון ולא האמנתי שאמרתי את זה לנייל !
נייל קלט את זה ויישר חיבק אותי ואמר "אני כלכך אוהב אותך ומעריך אותך ואם את רוצה להתרחק אז אני ילך .. אבל אני תמיד יזכור אותך .. "
"תודה נייל אני באמת מעריכה את זה .. " והתנתקתי מהחיבוק
סגרתי את הדלת והתקקדמתי לכיוון הסלון שישב בו לואי ואמר "מי זה היה ? "
עניתי "נייל " ואז הוא הוא אמר "מה הוא רצה ,ולמה העיניים שלך אדומות ?? מה בכית ?"
"כן ,קצת ..לא משנה "אמרתי, ואז הוא שוב חיבק אותי מה שהחזיר אותנו לאותה סיטואציה רק שבסופה גם התנשקנו .. אז התנתקתי ואמרתי "לואי,אני מעדיפה שניקח את זה לאט כי עברתי פרידה קשה .. "
"אני יודע כי גם אני .. " לואי לחש
"מההה??~!!! איך? למה ?מתי ? מה קרה עם אליי??!" אמרתי
"היום בבוקר היא שלחה לי הודעה שהיא צריכה לדבר איתי .. הייתי ממש בלחץ אז ישר לקחתי את הרכב ונסעתי אלייה ,עליתי אליה הבייתה וראיתי אותה מתנשקת עם בחור שעד עכשיו לא ראיתי אותו ולא שמעתי עליו .. וצעקתי לה -"אלינור !? זה מה שרצית להגיד לי ? שיש לך מישהו אחר ?!" לא הסתכלתי ימינה ושמאלה רצתי לאוטו נסעתי כמו שיכור ואז ראיתי אותך .. " ואז אני קולטת שירדו לו דמעות .. ליטפתי את פניו החלקות ונישקתי אותו! לאא יכלתי להתאפק הוא היה אליי כלכך מקסיים באותו הרגע .. הרגשתי חשמל בכל הגוף כאילו חטפתי זרם ממכשיר חשמל בבית בעודי יחפה .. רק המחשבה הצחיקה אותי ! התנתקנו והוא אמר "ג'ס ? את נסיכה " ונתן לי נשיקה בלחי קרצתי לו והלכתי למטבח …


תגובות (2)

שניהם סיפורים מהממים תמשיייייכככככככייייייי את שניהם מפחינתי…………..

06/11/2012 01:59

לאלאלאלא את ממשיכה! גם את זה וגם את השני!

06/11/2012 04:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך