love id
הפרק הזה מוקדש לתושבי הדרוום תהייו חזקים אנחנוו איתכםם !!
מקווה שאהבתם ..
נראליי שיצא קצרר כי אני ממש עייפה :O

live while we're young (סיפור על 1D) פרק 12

love id 15/11/2012 1084 צפיות 3 תגובות
הפרק הזה מוקדש לתושבי הדרוום תהייו חזקים אנחנוו איתכםם !!
מקווה שאהבתם ..
נראליי שיצא קצרר כי אני ממש עייפה :O

"את רוצה לראות את חבר שלךך ?? הנה חבר שלך !!" הארי אמר והצביע על לואיי מתנשק עם מישהייי !!
זה מה שגרם לי להפיל את הכוס שהייתה לי בייד לרצפה מה שהשמיע צליל ניפוץ גדול ורצתי מהמועדון ..
לואי רץ אחרי ואמר "ג'סיקה חכייי אני יכול להסביר "
"תשכחח מזהה אני ואתה גמרנו !! " אמרתי ורצתי בלי להסתכל לצדדים הגעתי לרחוב של הבנים לא הסתכלתי על המעבר חצייה ובוווווווווום !
נקודת המבט של נייל :
אנייי לא יכוול יותרר מאז שעמדתי לנשק את ג'סיקה אני לא יכוול לשכווח אותה למרוות הככלל ! אניי אוהב אותה ועכשיו שהיא עם לואיי הלב שליי כואאב !! החלטתי שאני יוצא החוצה טיפה להתאוורר מהיום הזה אני רואה משאית גדולה שנוסעת ברוורס ואז ראיתי בחורה רצה בשגעון !! ישר רצתי אלייה זאת ג'..ג"סיקה !אבל לצערי לא הגעתי בזמן והיא שכבה על הכביש בלי דופק ישר הזמנתי אמבולנסס הרגשתי איך הדמעות עמדו בגרון ..
החנק הזה והכאב בלב שליי האמבולנס הגיע ולקח אותה בזמן הזה לקחתי את המכונית ונסעתי אחרי האמבולנס הגעתי לשם ושאלתי" איפה מאושפזת ג'סיקה אוסמנט ? "
ואז הפקידה בקבלה שאלה "מי אתה בשבילה ? "
"הארוס שלה " עניתי
"היא בחדר 561 היא בתרדמת כרגע " אמרה הפקידה ..
חיפשתי את החדר מצאתי אותו ונכנסתי בשקט ..
התקרבתי למיטה שלה היא שכבה עם מלא תחבושות סביב הראש ומלא מכשירים מחוברים אליה לא יכלתי לשמור את הדמעות והתחלתי להתפרץ בבכי החזקתי את היד שלה וסירבתי לעזוב לאחר כמה דקות קיבלתי שיחה מהארי
"אחי איפה אתה ?? אנחנו מחוץ לבית ואנחנו מחפשים אותך פה שעה !!"
"אני בבית חולים עם ג'סיקה .. "השבתי
"למהה אתה נשמע ככה ?? מה קרה לה ?? " צעק בטלפון
"היא נפגעה בתאונת דרכים .. טוב תקשיב אחי זה לא לטלפון תבוא לבית חולים לחדר 561 יאללה ביי "אמרתי
"ביי " הארי אמר וניתק את השיחה
נישקתי את ג'סיקה במצח ברצון שהיא תתעורר ואמרתי בלחש "גסיקה אני אוהב אותך תתעוררי כל שנייה בלעדייך זה נצחח בבקשהה אני מתחנן אם את שומעת אותי !!"
החזקתי לה את היד חזק ולפתע נשמעה לחישה מכיוונה "גם אני .. "
ולפתע פתחה את עינייה הכחולות הגדולות והסתכלה עליי
ישר קפצתי עלייה בחיבוק ואמרתי לה "אניי כלכך שמח שהתעוררת אני אוהב אותך .. איך יכולתי לוותר עלייך בכזאת קלות את חצי ממני … "
"כל הזמן הזה אני דקה אחת לא שכחתי אותך למרות שהייתי עם לואי ושהארי נישק אותי כל דקה אני חשבתי עלייך ועל איך שאני פוגעת בך כל הזמן .. "היא לחשה ודמעות בעינייה
"את רוצה שאני יביא לך משהו לאכול מהקפיטריה אולי ? " אמרתי
"לא מהקפיטריה ..ממך .. " היא אמרה וחיוך מרוח על הפרצוף שלה
"וזה ..? " אמרתי
"נשיקה " היא אמרה
"התקרבתי אליה ונתתי לה נשיקה שלאט לאט נהפכה יותר ויותר לעמוקה נשכבתי ליידה במיטה של הבי"ח והכל נפסק כאשר הארי נכנס לחדר ..
מנקודת המבט של ג'סיקה :
ראיתי משאיית גדוולה וברגע הזה שהסתכלתי עליה היא נסעה במהירות ובווום אחד גדול נשמע לפתע התגלתה לפני דלת פתחתי אותה ונכנסתי לתוך חדר שחור ודמות התקרבה לכיווני ואמרה "יש לך אפשרות לבחור בחיים בתנאי שתסתכלי מסביבךי ש אנשים מסביבך שאוהבים אותך גם אם אותו הבן אדם פגע בך הוא אוהב אותך יותר מכל בן אדם אחר .. "
לפתע התעוררתי (לא פתחתי את עיני רק שמעתי מה הולך סביבי )שמעתי את קולו של נייל ואז הוא לחש "גסיקה אני אוהב אותך תתעוררי כל שנייה בלעדייך זה נצחח בבקשהה אני מתחנן אם את שומעת אותי !!" ולחץ את ידי .. אני מרגישה שהאהבה הגדולה שהייתה לי אלייו חוזרת פתחתי את עיניי ואז הוא אמר "אניי כלכך שמח שהתעוררת אני אוהב אותך .. איך יכולתי לוותר עלייך בכזאת קלות את חצי ממני … "
"כל הזמן הזה אני דקה אחת לא שכחתי אותך למרות שהייתי עם לואי ושהארי נישק אותי כל דקה אני חשבתי עלייך ועל איך שאני פוגעת בך כל הזמן .. " לחשתי בחזרה ודמעות עמדו בעיניי
"את רוצה שאני יביא לך משהו לאכול מהקפיטריה אולי ? " נייל אמר וניסה להשכיח ממני את מה שקרה .
""לא מהקפיטריה ..ממך .. " אמרתי וחיוך אידיוטי מרוח על פניי
"וזה ? " נייל ענה בציניות כאילו ידע מה אני רוצה
"נשיקה "..
הוא התקרב אליי ונתן לי נשיקה שלאט לאט היא הפכה לסוערת הוא נשכב ליידי במיטה של הבית חולים ונישק אותי ואז הארי נכנס ואמר …..


תגובות (3)

תמשיכי!!!!!!!!!

16/11/2012 05:09

ואוו סיפור מדהים אהבתי מאד מאד ואנא בבקשה תקדישי גם לנו העיר תל אביב – ממני בקי ♥

16/11/2012 05:18

תמשיכי ותודה!!! תושבי הדרום מודים לכם על הכול!! על התמיכה במשך יותר מ10 שנים..
על האירוח בצפון ואנחנו מקווים כי המלחמה הזאת תיגמר.. מקווה שתושבי תל אביב בסדר..
ורק שתדעו לא היה כלום באילת..

16/11/2012 06:29
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך