love id
אני יכתוב עוד 2 פרקים היום תקראו ותכתבו עם אהבתם ותציעו הצעות לשיפור ותוספות (:
קריאה נעימה

live while we're young (סיפור על 1D) פרק 4

love id 17/10/2012 1081 צפיות 4 תגובות
אני יכתוב עוד 2 פרקים היום תקראו ותכתבו עם אהבתם ותציעו הצעות לשיפור ותוספות (:
קריאה נעימה

רצתי ונכנסתי לבית של הבנים מהדלת האחורית ואז הארי התקרא אליי ואמר "אמרתי לך לא לצאת נכון ?! למה את לא מקשיבה למה שאומרים לך ! אמרתי לו בכעס"אבל מה אני יעשה שלא היה לי פה כלום ?? לא בגדים לא איפור לא כלום ? אז אתה רוצה שאני ילך ואני לא יחזור אז אין בעיה ! זה מה שאני יעשה !" פתאום נייל אמר "את לא הולכת לשום מקום " הייתי כבר בעצבים שיצאתי מהדלת והתחלתי לרוץ לא ראיתי לאן אני הולכת נכנסתי לתור חורשה עם מלא עצים כמו יער כזה פתאום שמעתי צעדים לכיוון שלי רגע אחד ..זה נייל !
"תגידי את נורמלית אני ממש דאגתי לך ! אל תלכי יותר לבד בעיקר לא פה ביער הזה " נייל אמר
אמרתי לו "הלכתי לאיבוד ונכנסתי ליער הזה אני מצטערת שהדאגתי אותך .. " "טוב" הוא אמר
משך בידי והתחיל לרוץ לכיוון היציאה מהיער .. פתאום התחלתי לצחוק הוא שאל "למה את צוחקת "?
"כי אתה חמוד " אמרתי פתאום הוא אמר לי "גם לך לא חסר" וחייך אליי חיוך כובש
הגענו כמעט לסוף היער נייל אמר" אניי רעבב יש לך משו לאכול פה "? "כן למזלך " אמרתי והוצאתי חבילה גדולה של אוראו מהתיק הקטן שלי ..
התיישבנו על הספסל ואז הסתכלתי לתוך העיניים הכחולות הגדולות שלו ועצמתי את עיניי והשפלתי מבט פתאום הוא אמר למה השפלת את המבט זה היה מדהים !

מנקודתו מבטו של נייל :
הבנים ואני היינו בבית והפאפארצי דפקו בדלת וצילמו אותנו והיו גם הרבה עיתונאים הארי היה נראה כמו מישהו שיודע איך כל זה קרה פתאום ג'סיקה נכנסה הבייתה והארי כעס עליה ואמר "אמרתי לך לא לצאת נכון ?! למה את לא מקשיבה למה שאומרים לך ! ג'סיקה :"אבל מה אני יעשה שלא היה לי פה כלום ?? לא בגדים לא איפור לא כלום ? אז אתה רוצה שאני ילך ואני לא יחזור אז אין בעיה ! זה מה שאני יעשה !" פתאום אמרתי "את לא הולכת לשום מקום " אני לא חושב שהיא שמעה אותי .. היא יצאה מהדלת הלכתי אחריה והיא נכנסה לתוך חורשה עם הרבה עצים כמו יער התקרבתי עליה ואמרתי לה :"את לא נורמלית אני דאגתי לך !אל תלכי יותר לבד בעיקר לא פה ביער הזה "
אחרי מה שאמרתי לה לך כלכך התעמקתי במה שהיא אמרה רק הסתכלתי עליה ואמרתי לעצמי היא כלכך יפה אני לא יכול להפסיק להסתכל עליה !לקחתי את ידה והתחלתי לרוץ ואז היא התחילה לצחוק שאלתי אותה "למה את צוחקת " והיא אמרה "אתה חמוד " הסמקתי .. שאלתי אותה עם יש לה אוכל והיא אמרה יש לך מזל" והוציאה מהתיק חבילה עם אוראו ישבנו על ספפסל סיימתי לאכול ובהיתי בעיניה החומות וטבעתי בהן פתאום היא עצמה את עיניה והשפילה מבט ואמרתי "למה הפסקת את זה ?זה היה מדהים !"


תגובות (4)

תמשיכי! תמשיכי!

18/10/2012 04:24

חסר לך רק ניקוד.

18/10/2012 07:17

תמשיכייי

18/10/2012 08:22

תמשיכי!!!!!!

18/10/2012 08:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך