love id
הצעות לשיפוריים (: ותוספוות

live while we're young (סיפור על 1D) פרק 5

love id 17/10/2012 1028 צפיות 8 תגובות
הצעות לשיפוריים (: ותוספוות

שאלתי אותה "למה הפסקת את זה ? זה היה מדהים !
חזרה לנקודת המבט של ג'סיקה :
פתאום נייל התחיל ללטף את פניי לקח את העצבע שלו משך את הסנטר שלי לכיוון של פניו והוא פשוט נישק אותי ! פתאום הוא אמר לי " אני מצטער נסחפתי " חייכתי אליו ואמרתי "זה בסדר אין לך על מה להצטער" וחיבקתי אותו התחלנו ללכת לכיוון הבית ואז הוא אמר לי "אל תספרי את זה לאף אחד ! הנהנתי לחיוב דקה לפני שניכנסנו לבית התיישבתי על הספסל ונייל הלך לכייון הדלת פתאום הוא הסתובב ורץ אליי וקמתי מהספסל ואמר לי "איך יכולתי להשאיר אותך פה ? ואז הוא הרים אותי ככה שהרגלים שלי היו מסביב לגופו ופניו היו מול פני ,והוא שוב נישק אותי זה היה אולי 2 דקות ואז הוא הוסיף את לשונו ..
לא רציתי שזה יגמר .. פתאום הוא אמר לי שוב " אני מצטער שאני מאוהב אני לא שולט בעצמי " "שוב אני יגיד לך שזה בסדר "אמרתי "פשוט תשכחי את זה " נייל אמר " אני לא רוצה לשכוח את זה " אמרתי עם פאפי פייס פתאום הוא אמר "גסיקה ? אני אוהב אותך " חייכתי אליו חיוך ונישקתי אותו " אז זה הדדי ?"
הוא שאל "אם אני שקתי אותך מה אתה חושב ?" אמרתי לו והסמקתי "שלא ? " הוא אמר "קודם תוריד אותי דבייל " וחייכתי הוא הוריד אותי והחזיק לי את היד ואמר " אנחנו יותר מידידים " אמרתי לו "ברור שכן אבל ניקח את זה לאט לאט " "והוא הנהן לחיוב ונכנסנו לבית ..
נקודת המבט של נייל : אני לא מאמין שהתנשקנו היא פשוט מדהימה ! חזרנו הבייתה והיא התיישבה על הספסל ואני התקדמתי לכניסה פתאום הסתובבתי ואמרתי לעצמי מה חשבתי שהשארתי אותה על הספסל ? הלכתי לכיוונה והרמתי אותה כך שרגליה היו מסביב לגופי ופני היו מול פנייה הסתכלתי לתוך עיניה הצלולות ונישקתי אותה נשיקה של שתי דקות ואז הפסקנו ואמרתי לה שאני מצטער ושאני לא שולט בעצמי שאני מאוהב והיא אמרה לי "שוב אני יגיד לך שזה בסדר "" "פשוט תשכחי את זה "אמרתי " אני לא רוצה לשכוח את זה "היא אמרה עם פאפי פייס לא שלטתי בעצמי ואמרתי "גסיקה ? אני אוהב אותך " היא חייכה אליחיוך ונישקה אותי " אז זה הדדי ?"
שאלתי "אם אני נישקתי אותך מה אתה חושב ?"אמרה לי וראיתי את פניה מאדימות "שלא ? " אמרתי תוריד אותי דבייל " וחייכתי הורדתי אותה והחזקתי את ידה ואמרתי " אנחנו יותר מידידים " היא אמרה "ברור שכן אבל ניקח את זה לאט לאט " "והנהנתי לחיוב ונכנסנו לבית ..


תגובות (8)

איזה כיף שהעלת 3 פרקים ביום אחד..!!
כולם מדהימים.. מחכה להמשך דחוף.!!!

18/10/2012 04:22

תמשיכי!! =)

18/10/2012 04:27

ממש יפה תמשיכי :)

18/10/2012 06:55

זה ממש יפה =]
אבל, חסר לך משהו ממש חשוב..
נ-י-ק-ו-ד.
למשל, אין פה נקודה [.] פסיק [,] וכאלה. זה הופך את הקראיה לדי קשה..
אני אשמח עם תוסיפי את זה!!
נגיד: "פתאום הוא הסתובב אלי. קמתי מהספסל, "
זה לא יותר ברור?
חוץ מזה זה ממש יפה =]

18/10/2012 07:21

תמישיכי

18/10/2012 07:33

יפה תמשיכי!!! אתם יכולות ליקרוא את הסיפורים שלי פליזז יש לי קצת קוראים!! :(

18/10/2012 07:51

תמשיכי ממש יפה!!

18/10/2012 08:17

תמשיכי!!! מושלם!!!

18/10/2012 08:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך