love id
מקווה שנהניתם שיפרתי קצת והוספתי דברים ואם אתם רוצים שאני ישפר עוד משהו תגידיו ליי (:

live while we're young (סיפור על 1D) פרק 6

love id 20/10/2012 963 צפיות 3 תגובות
מקווה שנהניתם שיפרתי קצת והוספתי דברים ואם אתם רוצים שאני ישפר עוד משהו תגידיו ליי (:

הנהנתי לחיוב,ונכנסנו הבייתה..
חזרה לנקודת המבט של ג'סיקה :
נכנסנו הבייתה ,התיישבתי על הספה והפתאום הארי הגיע והתיישב ליידי .. ואמר"אני מצטער על זה שצעקתי עלייך זאת לא הייתה אשמתך לרגע שחכתי מה עברת ושחכתי לשאול מה הצד שלך בכל העניין "
,אמרתי לו"זה בסדר הכעס שלך אליי היה מוצדק מצד אחד אבל אתה לא נתת לי לדבר אני סולחת לך רק כי הבנת את הטעות שלך רק אני מקווה שזה לא יקרה שוב " קרצתי לו ,והוא הנהן לחיוב ,פתאום פיהקתי הארי אמר לי שימי עליי את הראש שלך וחייך ,לא משנה זה בסדר אבל לא יודעת איך זה קרה שמתי את ראשי על כתפו ונרדמתי ..
התעוררתי בבוקר על הספה עם כרית מתחת לראשי ושמיכה מעליי ,נייל ירד למטה ואמר לי "בוקר טוב נסיכה "וחייך אמרתי לו "גם לך " החזרתי חיוך וקריצה .. "אני הולך לקנות לאכול את צריכה משהו לפני שאני יוצא"הוא אמר – אמרתי לו "כן " ונישקתי אותו והוא אמר "זה מה שהיית צריכה? " נתן לי נשיקה, וחיבק אותי חזק ואמרתי לו "כן זה מה שהייתי צריכה "חייכתי אליו והוא יצא ..
מנקודת המבט של הארי :
ג'סיקה הגיעה ,התיישבתי ליידה וביקשתי ממנה סליחה אי איכשהו הביאה לי מגילות אבל בסוף היא סלחה לי היא נרדמה על הכתף שלי לא עצמתי עיניים רק ישבתי, והסתכלתי עליה ועל פנייה החלקות ..
כיסיתי אותה ועליתי לחדר שלי ואני חושב רק עלייה אני לא יכול להוציא אותה מהראש שלי היא כלכך יפה והיא כובשת אותי כל פעם מחדש, רק מה אני יגיד לה?, איך אני יסביר לה שאני אוהב אותה ?
קמתי בבוקר עם ראש טיפה מסוחרר .. ירדתי למטה,ושמעתי לחישות ירדתי עוד מדרגה ,ועוד מדרגה ואני רואה את ג'סיקה ונייל מתנשקיים ! הייתי בשוק לא יכלתי לנשום ורצתי לחדר ..
מנקודת המבט של ג'סיקה :
אני ונייל התנשקנו שווב הלב שלי עשה סלטות באוויר שווב !אני פשוט אוהבת אותו !
……….
יותר מאוחר
……….
הארי ירד במדרגות אמרתי לו "בוקר טוב האז " והוא לא ענה לי הוא התיישב בספה שהייתה רחוקה ממני ..
ניסיתי לדבר איתו והוא לא ענה לי התקרבתי אליו וצעקתי לו באוזן "הכל בסדרר איתך האריי סטיילס ??!"
הוא פשוט אמר "תתרחקי ממני !!"
אמרתי לו "מה יש לך תגייד לייי ??!" והוא אמר "למה את לא מספרת לי דברים ???"
"מה הייתי צריכה לספר לך? " שאת ונייל ביחד!!" הוא אמר ..
"מה אני חייבת לספר כל דבר שעובר עליי ?? אתה מקנא או משהווו "?אמרתי
הוא שתק התקרב אליי ו…………


תגובות (3)

תמשיכי מהר! D=
אני חולה על הסמיילי הזה! D=
מוחעחחעחעחעחעחעח השתגעתי! 0_0

20/10/2012 10:52

תמשיכי והכי מהר שאפשר איזה סיפור יפה זה !!

20/10/2012 10:58

תמשיכי!!!

20/10/2012 11:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך