live while we're young (סיפור על 1D) פרק 7

love id 20/10/2012 1211 צפיות 2 תגובות

תגיד,אתה מקנא או משהוו ?!!?! הוא שתק,התקרב אליי ו.. נישק אותי !! ניסיתי להתנגד אבל לא הצלחתי ,הרגשתי כאילו מישהו קשר אותי ואני לא יכולה לזוז !,"דייייי !"אמרתי לו והתנתקתי ממנו ..
"למה הפסקת את זה??" הוא אמר "כי אני אוהבת את נייל ואני לא רוצה לפגוע בו !!"
"אני לא יכוול ג'סיקהה אני אוהב אותך את הסיבה שלי לחיים האלה מהרגע הראשון שראיתי אותך בשדה תעופה נתפסתי עלייך מכל האנשים שהיו שם !" הוא אמר .. אמרתי לו "הארי אני מאוד מחבבת אותך בתור ידיד אבל .. אי אפשר ככה " אמרתי .,אז לפחות עוד פעם אחת ," .."מה עוד פעם אחת ?!" שאלתי בהתפעלות .. הנשיקה שלו קטעה אותי ושוב כמו בפעם הקודמת לא הצלחתי להתנתק הגעתי למצב כזה שאני שוכבת על הספה והוא מעליי ולא הצלחתי להתנגד !!
אחרי כמה דקות הדלת נפתחה ונחשו מי זה היה ?! נייל !
הוא אמד בפתח הדלת והוא היה בפרצוף עמום ואמר "ג'סיקה ?! אני לא מאמין עלייך !ועוד איתו ?! עם החבר הכי טוב שלי ??" התקרב להארי ,והעיף לו בוקס שהספיק כדי לעשות לו פנס ..

"ואת ? פשוט תתרחקי ממני אני רוצה שתקחי את הדברים שלך ותלכי מכאן אני לא רוצה שום קשר איתך !! "
הארי התאושש מהבוקס ואמר לנייל"היא לא אשמה אני הכרחתי אותהה ! עזוב אותה אני אשם אל תכעס עלייה ! רק מקודם היא אמרה לי כמה היא אוהבת אותך אבל אני לא הקשבתי לה !"
לא יכללתי כבר אז לקחתי את הדברים שלי ובאתי לצאת .. נייל משך בידי, ולקח אותי לחדרו ..
"אני לא מאמין שפגעת בי ככה ! אבל אני מוכן לתת לך עוד צ'אנס כי באהבה אמיתית לא מוותרים כלכך בקלות "הוא אמר .. אמרתי לו "באמת שאני אוהבת אותך לא הבנתי איך זה קרה !!..והתחלתי לבכות
הוא התקרב עליי, התיישב ליידי ונישק אותי בתשוקה הגענו למצב ששכבתי עליו והוא היה מתחתי ואחרי זה הוא הפך אותי ככה שהוא היה מעליי הוא התנתק ואמר "את הדבר הכי חשוב לי בעולם הזה !! כל היום אני חושב רק עלייך !" חזרנו לנשיקה הוא הוריד את החולצה שלו וניסה להוריד את שלי והתחיל לנשק את צווארי ולרדת לאט לאט .. ואז ..(הבנתם כבר ) קמתי בבוקר, נייל לא היה ליידי קמתי מהמיטה ולא הייתה לי ברירה אז לבשתי את החולצה של נייל ,וירדתי למטה ראיתי את הבנים יושבים על הספה ,וצופים בטלוויזיה לואי זאיין וליאם הסתכלו עליי במבט של:למה את יורדת מאחד החדרים עם חולצה של נייל ? ויש הסתכלו על נייל ,פתאום לואי אמר "עכשיו אני מבין מה אלה היו ה"רעשים " אתמול בלילה .. "
הסתכללתי על נייל והתיישבתי עליו הארי הסתכל עליי בפרצוף עצוב והשפיל מבט
נייל אמר "ג'סיקה לכי תתארגני אנחנו הולכים " ,"לאן " שאלתי .. "זאת הפתעה "ונישק אותי
התארגנתי לבשתי שמלה שחורה עם מחשוף קטן ועליונית שקופה בצבע שחור ויצאנו ..
נייל שם לי כיסוי על העיניים .. פתאום הוא אמר לי "הגענו" הגענו לחוף ים והתיישבנו במסעדה נייל קנה לי גליידה וגם לו הוא סיים לאכול את הגלידה שלו ונתן לק בגלידה שלי בגלידה שלי זה מה שהשאיר לו סימן של שמנת על האף הסתכלתי עליו ורק צחקתי הוא שאל אותי אם אני רוצה שנרד וירדנו לחוף והיה שם שמיכה ועליה סל כזה עם מלא אוכל והיה שם פרח ונייל נתן לי אותו ואז הוא נישק אותיי ולא הפסיק עד שכמעט הקאתי רצתי לשירותים של החוף ו….


תגובות (2)

תמשיכי :)

21/10/2012 09:32

תמשיכי!!!

21/10/2012 10:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך