love id
אני יודעת שזה יצא מוזר שפתאום הוספתי את רוברט פטינסון אבל זה בגלל שחברה שלי ביקשה להוסיף ..
מקווה שאהבתםם (;

live while we're young (סיפור על 1D) פרק 8

love id 25/10/2012 1055 צפיות 7 תגובות
אני יודעת שזה יצא מוזר שפתאום הוספתי את רוברט פטינסון אבל זה בגלל שחברה שלי ביקשה להוסיף ..
מקווה שאהבתםם (;

נייל נישק אותי ועמדתי להקיא אז רצתי לשירותים של החוף ומאז אני לא זוכרת כלום ..
מנקודת המבט של נייל לא בדיוק את כל מה שקרה רק מה קרה שהיה שהוא היה מחוץ לבית :
אחרי שדיברתי עם ג'סיקה הלכתי לקנות אוכל .. נכנסתי לסופר יצאתי וקניתי את כל מה שהייתי צרייך התכוונתי לכיוון הרכב ואז מאי האקסית שלי התקרבה אליי ,ובלי מילה מיותרת הדביקה לי נשיקה!! התנתקתי ואמרתי לה "מה את משוגעת ???? תתרחקיי ממני !!" היה לה ריח של אלכוהול שאלתי את עצמי מה לעזאזל ?? רגע היא לא יוצאת עם רוברט פטינסון ?? טווב עדייף שאני ימשיך להתעלם ממה שהיה פה..
חזרה לנקודת מבט של ג'סיקה :
קמתי בבוקר והתעוררתי בבית חולים .. נייל ישן בספה ליידי ואז שמע את קולי ואמר :"ג'סיקה את ממש הדאגת אותי ! היינו בחוף ואת פשוט התעלפת !
ניסיתי להזכר במה שקרה יום לפני וקישרתי נזכרתי שכל היום הקאתי אבל לא קישרתי את זה ..
אני בהריון ?! שאלי את עצמי ..
ואז בלי מעצורים אמרתי "אני בהריון!" נייל אמר "מהה ?? מתיי ?? איך ??"
"מהלילה ההוא נייל .. מה אתה לא רוצה את זה ?? אני מרגישה לא בנוח כי אני רק בת 18 .."אמרתי
"אנ..אני לא יודע מה להגיד .."אמר
"טוב תקרא לרופא .." אמרתי "את הולכת לוותר על זה כלכך בקלות ?" נייל אמר "אני לא בנויה לזה אני צעירה וגם אתה צעיר ואני לא רוצה שזה יפגע בתהילה שלך או משהו .. " אמרתי ,נייל אמר "לא אכפת לי אם זה יפגע לי בתהילה או לא אבל את בטוחה ?" "כן" אמרתי "טוב אני יקרא לרופא" אמר בפרצוף מאוכזב

לאחר כמה שעות ..
הגענו הבייתה עליתי לחדר של נייל להחליף בגדים והתיישבתי על הלפטופ נכנסתי לאתר רכילויות ראיתי כתה ובה היה רשום :"נייל הורן בזוגיוות חדשה ישנה ?! ראיתי תמונה שלו עם מאי הסתכלתי על הפנים
שלה והיא ממש נראתה לי מוכרת ! רגע ,זאת מאיי החברה הכי טובה שהייתה לי בישראל!! מתנשקת עם נייל ? ולפתע נשלחה הודעה לאייפון של נייל היה רשום שם : רוצה לראות אותך כבר !! התגעגעתי ממנדי .. רגע מי זאת מנדי ?? נייל בוגד ביי ??? ,החלטתי ללכת משם התחלתי לארוז ובאתי לצאת בדיוק נייל עלה במדרגות ושאל "לאן זה ??" "למקום שרחוק ממך בוגדד !!" אמרתי "רגע תתני לי להסביר !!" "אז התכוונת להסתיר את זה ממני הרבה זמן ?? ביי אני הולכת מכאן !" אמרתי "ויותר טוב מה שעשית שם עם הארי על הספה ?? עם לא הייתי נכנס באותו רגע ואחרי כמה דקות מעניין באיזה סיטואציה זה היה .."אמר נייל "תרגע בסדר??! זה לא היה מגיע לשום סיטואציה אני רציתי להתנגד ! טוה אני הולכת מפה" חשבתי לעצמי" מזל שעשיתי את ההפלה הזאת לא הייתי יכולה לחשוב על זה שמשהו כזה מגעיל יהיה האבא של הילדים שלי ! " יצאתי החוצה ונתקלתי בהארי שראה אותי בוכה ושאל אותי "מה קרה נסיכה? קרה משהו עם נייל ?" לא עניתי רק בהיתי בעיניו הירוקות שטבעתי בתוכן ופשוט רצתי משם בלי להגיד כלום .. חזרתי לבית הישן שלי אחרי שההשכרה הסתיימה פרקתי את הדברים שלי ופשוט בכיתי ולא הפסקתי ניסיתי לשכוח מנייל ומהארי מכולם פשוט ונרדמתי..
התעוררתי בבוקר ויצאתי החוצה הלכתי על הכביש שפתאום מעדתי על הכביש ומישהו רץ אליי זה היה לואי והוא שאל "את בסדר ? פגעתי בך ?"
"לא זה בסדר.. " ואז …


תגובות (7)

תמשיכי..!!!!!!

26/10/2012 03:33

תמשיכי!! מדהים!!

26/10/2012 06:20

תמשייכי :)

26/10/2012 08:47

תמשייכיי ! :*

26/10/2012 12:48

אעאעאעאעאע תמשיכי וגם אני יכולה להמליץ לך על הסיפור שלי ;)

27/10/2012 07:58

קראתי את הסיפורים שלך הם מושלמים ♥♥ תמשיכי!!

27/10/2012 08:08

תמשיכייי !!! גם אני המשכתי

28/10/2012 12:47
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך