love id
מקווה שאהבתם (: עם מישהי רוצה שאני יוסיף אותה שתגיד לי (;

live while we're young (סיפור על 1D) פרק 9

love id 30/10/2012 990 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם (: עם מישהי רוצה שאני יוסיף אותה שתגיד לי (;

בבוקר יצאתי מהבית שהשיר little things באוזניות לבשתי שורט שחור וגופיה ורודה זוהרת חלקה התחלתי ללכת ומעדתי על הכביש ראיתי מישהו רץ אליי זה היה לואי הוא שאל "ג'סיקה את בסדר ??פגעתי בך ??" "לא ,לא פגעת בי מ עדתי על הכביש ואז את הגעת .." הוא עזר לי לקום ולקח אותי באוטו שלו לסיבוב ושאל בסוף "איפה את גרה ? את בטח לא רוצה לחזור אלינו אחרי מה שקרה .. " "מה ? איך אתה יודע ?" ואז הוספתי בשקט "רכלנים !" ולא רציתי שהוא ישמע "טוב תעצור לי פה , אתה רוצה לעלות לשתות משהו אולי ? אתה נראה עייף ומצוברח .." אמרתי "בתנאי שזה לא יפריע לך " חייכתי אליו ואמרתי "ברור שלא " ונכנסנו הבייתה ..
מנקודת המבט של לואי -*חדש*
ישבתי בסלון והארי נכנס הבייתה עם בחורה עם שיער בלונדיני גלי פשוט מדהימה היא נראית לי בת 18 אבל לרגע נזכרתי שיש לי את אלינור ואמרתי לואי וויליאם טומלינסוון תתעורר אתה לא רווק יש לך את אלינור ! ולאט לאט שחכתי מ"הבחורה " של הארי ..
יומיים אחרי זה קיבלתי sms ב-10 בבוקר מאלינור שהיא אומרת :"לואי אני צריכה לדבר איתך זה מאוד חשוב !" לא השבתי לה ויצאתי אלייה ישר . באתי להכנס אלייה הביתה ואני קול אותה מנשקת מישהו !!
ישר פתחתי את פי וצעקתי "אלינור !? זה מה שרצית להגיד לי ? שיש לך מישהו אחר ?!" לא הסתכלתי ימינה ושמאלה וישר רצתי לאוטו .. התחלתי לבכות והתחלתי לנסוע ולא הסתכלתי על הכביש ראיתי בחורה שרועה על הכביש רגע זאת ג'ס! שאלתי "ג'סיקה את בסדר ??פגעתי בך ??" "לא ,לא פגעת בי מ עדתי על הכביש ואז את הגעת .." עזרתי לה לקום ולקחתי אותה באוטו שלי לסיבוב ושאלתי בסוף "איפה את גרה ? את בטח לא רוצה לחזור אלינו אחרי מה שקרה .. " "מה ? איך אתה יודע ?" ואז הוסיפה בשקט מילה שלא הבנתי .."טוב תעצור לי פה , אתה רוצה לעלות לשתות משהו אולי ? אתה נראה עייף ומצוברח .." אמרתי "בתנאי שזה לא יפריע לך " חייכה אליי אלי ואמרה "ברור שלא " ונכנסנו הבייתה ..
חזרה לנקודת המבט של ג'סיקה :
נכנסתי למטבח להכין לי וללואי שתייה ופאנקיקים והוא צעק מהסלון "את צריכה עזרה ? " ואמרתי "לא תודה אני מסתדרת ,תנוח " יצאתי לסלון עם הקפה והפאנקיק ולואי הסתכל עליי בפרצוף מוזר .. התיישבתי ליידו והוא התקרב אליי ואז שאל "אז מה קרה עם נייל ?" עניתי לו "הוא בגד בי עם האקסית שלו ולא רק זה הוא קיבל הודעה והיה רשום בה :אני מתגעגעת אלייך -מנדי-" התחלתי לבכות ואז לואי חיבק אותי ושהרמתי את ראשי היינו כלכך קרובים עיניו הכחול נצצו והתחלנו להתקרב אחד לשניה שפתיו נגעו בשלי ולפתע הייתה דפיקה בדלת לא רציתי להתנתק ממנו קמתי לדלת ומי זה היה ? נייל ..
ואמר :ג'סיקה אני ואת צריכים לדבר ,אני אוהב אותך ואני לא רוצה לוותר עלייך כלכך בקלות " ו……..


תגובות (2)

תמשיכי ותאריכי יותר את הסיפורים

31/10/2012 07:15

תמשיכי!!!

31/10/2012 07:33
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך