Love from another world – פרק 5

הילי שנהר 31/03/2016 1043 צפיות תגובה אחת

אזהרה!
בפרק יהיו תכניים מיניים כל פעם שיהיה תוכן מיני אודיע.
ראיתי את לורן בים נכנסתי אחזתי במותנייה "יש פה צלם, תתנהגי יפה טוב יפה שלי?"
-מנקודת מבט של לורן-
מישהו אחז במותניי ולחש לי "יש פה צלם, תתנהגי יפה, טוב יפה שלי?"
הבנתי שזה רוי.
הוא החל לנשק את צווארי ומצץ נקודה מסוימת אחר כך סובב אותי והצמיד את פניו לפניי פרפרים עפו לי בבטן הוא החדיר את לשונו לפני ואני את שלי לפיו, התנשקנו נשיקה מלאת תשוקה וחסרת סבלנות, יצאנו מהים כשרוי מחזיק אותי כמו תינוק ומוביל אותי לוילה.
סגרנו את כל הוילונות וכנראה שההצגה הסתיימה כל כך רציתי לנשק אותו ששפתיו יגעו שוב בשלי, אבל זה בלתי אפשרי הוא הפושע הכי מסוכן בעולם ואני לא מאמינה באנשים.
"בואי נשנה את ההסכם" אמר
"במה?" שאלתי לא מבינה
"שנינו רוצים משהו, הרי זה ברור שהתשוקה בנינו ענקית"
הבנתי לאיזה כיוון הוא מתקדם…
"כמה אתה משלם לי?"
"אלף"
"לכמה זמן?"
"שעה"
"סיכמנו"
-תוכן מיני-
הוא התנפל עליי בנשיקה סוערת והוביל אותי לחדר, זרק אותי על המיטה והוריד את החזייה של בגד הים שלי, הוא החל לעסות את שדיי ומצץ את צווארי גניחה קטנה נפלטה מפי הוא חייך.
הוא השאיר שובל של נשיקות מצווארי עד בטני התחתונה והוריד את תחתוניי באטיות, הוא הסתכל עליי בתדהמה והחל לנשק את איבר מיני, הוא דחף אצבע ושיחק עם הדגדגן שלי בזמן שנישק אותי.
הוא חדר אלי בחוזקה "רוי" צעקתי
"יותר מהר" אמרתי
-תוכן מיני הסתיים-
***
נכנסתי להתקלח אחרי לילה סוער עם רוי שראה את כל צלקותי ולא אמר מילה, הוא שתק אני מגעילה אותו, היום אני מסיימת עם זה.


תגובות (1)

תמשיכי!!

01/04/2016 00:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך