shaked_211
יואוו איזה כיף פרק 40!!!
מה אתן חושבות שיש במעטפה?
טוב אז אני רק רוצה להגיד שעוד מעט אני ממש פנויה לסיפור כי התקופת מבחנים נגמרת לי ביום רביעיי! ווהווו, אתן לא יודעות כמה אני שמחה! היו לנו שני מבחנים בשבוע ולפעמים שלושה! XD
אז תהנו יפות שליי !

love in the city-פרק 40 ♥♥♥

shaked_211 01/03/2014 1846 צפיות 9 תגובות
יואוו איזה כיף פרק 40!!!
מה אתן חושבות שיש במעטפה?
טוב אז אני רק רוצה להגיד שעוד מעט אני ממש פנויה לסיפור כי התקופת מבחנים נגמרת לי ביום רביעיי! ווהווו, אתן לא יודעות כמה אני שמחה! היו לנו שני מבחנים בשבוע ולפעמים שלושה! XD
אז תהנו יפות שליי !

הפרק מוקדש ל- Meshicohen! (תהני ;))

חזרתי הביתה די מוטשת, שכבתי על הסלון ועצמתי עיניים, אחרי כמה דקות מישהו בא לצד השני של הספה (ספת ר') ונשכב גם הוא, הרמתי את הראש זה היה שלו.
"לילה טוב" אמרתי.
"לילה טוב" הוא אמר וכנראה שנרדמנו.
"קומוווו!!!" שמעתי פתאום צעקה וישר קפצתי וגם שלו.
"מה?!" שאלתי עם קול קצת צרוד.
"מה מה?! שני מפגרים עוד שעה כולם באים יש לכם כזה מזל שראיתי אותכם עכשיו…" לירן צעק עלינו ושנינו עלינו למעלה בטיסה, רצתי לחדר, נעלתי אותו ונכנסתי להתקלח מהר, יצאתי אחרי עשרים דקות… מה לעשות?! זה המהר!
לבשתי את השמלה הזאת: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=80928867 והתאפרתי, ירדתי למטה ולמזלי אף אחד עוד לא הגיע.
"וואו איזה יפה את" רן אמר. הוא ולירן לבשו חולצה מכופתרת עם כמה כפתורים פתוחים, וג'ינס עד הברך.
"חח תודה"
"אור בואי שנייה" לירן קרא לי רגע לצד.
"את לא שותה היום כלום! טוב?" הוא שאל אותי.
"מה שתגיד" אמרתי וגילגלתי עיניים, באתי ללכת משם אבל הוא משך אותי אליו שוב.
"לירן אני על עקבים!" צעקתי עליו.
"אור את לא שותה ברור?!" הוא שאל.
"כן כן עכשיו תעזוב אותי!" אמרתי לו והלכתי משם לכיוון החצר, רן היה שם והוא סידר כמה דברים אחרונים עם הדי ג'יי שם…
"אור הרמקולים מחוברים?" הוא שאל אותי מרחוק.
"כן!" צעקתי לו והוא בא לכיווני.
"אחותי תקשיבי את לא עושה שטויות בסדר?"
"כן, בתנאי שאתה ולירן תפסיקו להיות כאלה מעצבנים!" אמרתי.
"מזל טוב!!!" שמעתי מהדלת כניסה של הבית, ומי אלה היו אם לא הבני דודים החמודים והערסים שליי?!
"מזל טוב אורה!" עדי רצה אליי וחיבקתה אותי.
"מזל טוב" נתי אמר ודחף ממני את עדי.
"היי!" היא אמרה ודחפה אותו חזרה וככה התחילה בינהם מלחמה.
"אל תתיחסי אליהם הם מוגבלים" גיא אמר לי וחיבק אותי.
ואז נתי דחף אותו ושניהם התחילו לריב מכות כזה, אבל לא על אמת, בקיצור מה שבנים עושים כל פעם שהם רוצים לעשות משהו.
"גיא! נתי!" קראתי להם והוספתי:"עכשיו תגידו באמת, כמה פעמים רבתם מכות שהייתם קטנים?!" שאלתי והם צחקו.
"חחח מלא… הפסקנו לספור, והפעם שהכי הכי, זה היה שרבנו ואז נפלנו על סלעים ענקיים כאלה בטיול השנתי בכיתה ח' מאיזה הר והיו צריכים לפנות אותנו לבית חולים, ואז אני שברתי את היד וגיא שבר את היד השנייה ויצא גם שהיה לשנינו פנס בעין"
"כן… אני זוכרת את זה, קישקשתי להם על כל הגבס חחח.." עדי אמרה.
"אהה נכון ציירנו ביחד זוכרת?" שאלתי והיא הנהנה, נתי וגיא הלכו, בינתיים הצטלמתי עם כל אחד מהאחים שלי ועדי, נתי וגיא.
"נו אז את מתרגשת?!" עדי שאלה אותי.
"חחח קצת!" אמרתי.
"הנה כולם באים, תתכונני להרבה מזל טוב" היא אמרה וקרצה לי והלכה.
הלכתי בהתחלה לכולם, ואז גררו אותי לריקודים עוד כשהרבה ילדים ממשיכים לבוא.
דחפו אותי ואת שלו לאמצע המעגל, והתחלנו לרקוד עם כולם.
"שלו הלכתי לשתות אני צמאה רצח" אמרתי והלכתי בין כולם עד שהגעתי לבר.
"ומה ליפת היום הולדת?" שאל אותי הברמן.
"בזמן אחר הייתי לוקחת בירה אבל אסור לי היום אז מים" אמרתי והוא הביא לי את המים.
התחלתי לשתות והרגשתי טעם טיפה מוזר.
"מה שמת לי פה?" שאלתי.
"אמרת שאת רוצה בירה אז עירבבתי לך קצת בירה בפנים" הוא אמר.
"אויי תודה חחח" אמרתי וחזרתי לכולם, את האמת.. הבירה שהוא שם הייתה ממש חזקה להפליא! בטוח שזאת הייתה בירה?! זה לא יכול להיות! בירה לא משפיעה עליי ככה.

**מנק' מבט של רון**
הלכתי לרקוד שם עם אור ושלו, אלה התאומים הכי מקובלים בבצפר אלה…
התקדמתי לכיוונה וראיתי שהיא טיפה מסוחררת.
"אור?" שאלתי אותה.
"מה?" היא שאלה.
"שתית משהו?"
"מים.." היא אמרה.
"טוב אני כבר חוזר" אמרתי לה והלכתי לכיוון הברמן ההוא, רותח מעצבים.
"מה שמת לחברה שלי במים?!" שאלתי אותו כועס, זה היה איזה איש אחד בן 24 אולי…
"אחי תרגע.." הוא אמר.
"אל תגיד לי להרגע מה שמת לזאת שיש לה יום הולדת בשתייה?! "שאלתי שוב ביותר כעס.
"בסך הכל עשיתי לך טובה… שמתי לה קצת אלכוהול מה קרה?!" הוא שאל.
"אתה מה?!!?" חשבתי שלא שמעתי טוב.
"שמתי לה אלכוהול, חצי כוס, זה לא הרבה" הוא אמר, הורדתי לו איזה אגרוף, שלא יעיז יותר להתעסק עם חברה שלי!
"עכשיו זה זה, פעם הבאה זה יהיה יותר גרוע!" אמרתי לו והלכתי לכיוון לירן.
"אה רון מה קורה אחי?" הוא שאל.
"תקשיב איזה קטע… הברמן הזה שהבאתם שם לאור אלכוהול בשתייה" אמרתי לו.
"מה?! חכה פה רגע" הוא אמר ובא ללכת אבל תפסתי אותו.
"תרגע כבר נתתי לו אזהרה"
"רק אזהרה?!" הוא שאל.
"לירן תרגע היא לא חשובה לי פחות מלך" אמרתי לו, הוא הסתכל עליי שנייה, נאנח ואמר:
"טוב אבל פעם הבאה אני מרביץ" הוא אמר.
"חחח אתה הזויי אתה!" אמרתי לו והוא צחק.
"טוב אתה בא לעשות שמח?!" הוא שאל אותי וצחקתי ואמרתי: "יאללה בוא" הלכנו לאיפה שכולם רקדו ותחלנו לרקוד כמו מטורפים, כולם חשבו שאנחנו על סמים או משהו! חחח…

**מנק' המבט של אור**
המשכנו לרקוד ופתאום החבר והאח המשוגעים שלי התחילו לרקוד כאילו הם שתו הרגע 5 בקבוקי אלכוהול.
"מה אתה עושה?!" שאלתי את לירן חצי צוחקת ממנו ומרון.
"בואי גם!" הוא אמר ומשך אותי אליהם והמשכנו לרקוד ככה כולם… הגיע שלב שכבר כאבו לי הרגליים מהעקבים אז נכנסתי הביתה, החלפתי לכפכפים, למי איכפת אם זה מכובד או לא?!
ואחרי שנייה שמעתי דפיקה בדלת.
"כן?" שאלתי ורון נכנס.
"היי, רוצה לרקוד פה?" הוא שאל.
"אממ.. נראלי שכן, אז חכה שנייה אני מחליפה לבגדים אחרים" אמרתי.
"סבבה" הוא אמר, הוא כבר היה עם ג'ינס עד הברך ככה שזה לא היה נורא, אבל אני הייתי עם שמלה ועקבים חחח… החלפתי לגופייה הרגילה שלי ולשורט ג'ינס שהוא קצת גמיש ומעל הגופייה לבשתי חולצה נופלת לצד של הלהקה שלנו בחוג.
"סיימת סוף סוף?" רון שאל אותי כשיצאתי מהשירותים.
"חחח כן! תרגע!" אמרתי וצחקתי.
"יאללה בואי" הוא אמר לי וחיבק אותי מהצד וככה ירדנו למטה ויצאנו לחצר, מרגיש לי פתאום מוזר שכל החרמנים והזונות בבית שלי 0.0
"יאללה מוכנה? אני הולך לבקש מהדי ג'יי" הוא אמר ועלה אליו.
"אור מזה השורט הזה?!" רן פתאום בא אליי.
"שתוק ותסתכל!" אמרתי ודחפתי אותו אחורה כשהוא לא מבין מה אני עושה,
רון ירד אליי ועמד לידי, המוזיקה התחילה ורקדנו ובדרך היו כמה ילדים שהם חברים של רון והם הצטרפו אלינו.
בסוף כולם מחאו לנו כפיים והמשכנו במסיבה.
הגיעה השעה 3:00 וכבר אף אחד לא היה בבית, רק הבלגאן -_-
"טוב מוכנה להפתעה האחרונה?" שאל אותי רון.
"חח טכנית היומולדת נגמרה" אמרתי והוא צחק.
"אז את לא רוצה?"
"נווו כן!" אמרתי.
"טוב, קחי" הוא אמר והגיש לי קופסא ומעליה מכתב.
"מה לפתוח קודם?" שאלתי.
"אני ממליץ על הקופסא" הוא אמר וקרץ לי, פתחתי אותה והייתה שם שרשרת עם טליון יהלום, ועגילים תואמים, זה היה כל כך יפה…
"יואו רוני תודה!!!" אמרתי וקפצתי עליו בחיבוק.
"חחח תפתחי את המעטפה" הוא אמר,פתחתי אותה והייתי בשוק.


תגובות (9)

תמשיכייייייייי

01/03/2014 07:06

כרטיסי טיסה לאנשהו חח ובהצלחה :)

01/03/2014 07:10

יאווווווו אני לא מאינה שיש פרק שמוקדש לי ועוד פרק 40!!! חחחח אני כלכל מבינה אותך בקשר למבחנים ותודה לאל גם לי ביום רביעי נגמר תקופת המבחנים והפרקקק שלמות מהלכת

01/03/2014 07:26

אני מבינה אותך עם כל המבחנים, איזה קטע גם לי תקופת המבחנים נגמרת ברביעי, חחח סתם..
לדעתי היה שם כרטיס טיסה לאנשהו,
תמשייכיי מהרר

01/03/2014 07:38

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייי

01/03/2014 07:57

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

01/03/2014 10:10

זוהר זה בול מה שבאתי לכתוב אני גם חושבת ככה תמשיכייייייייייי

01/03/2014 10:16

חולה על הסיפור תמשיכי

01/03/2014 10:27

מווושלם תמשייכיי

01/03/2014 11:43
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך