shaked_211
תהנווו♥

love in the city עונה שנייה-פרק 56 ♥

shaked_211 06/09/2015 1007 צפיות תגובה אחת
תהנווו♥

-בוקר-
קמתי בתשע ורון לא היה לידי. חשבתי שוב על החלום ההוא… מעניין מה זה אומר.
התארגנתי ולבשתי בגד ים ומעליו חולצה נופלת ושורט ג'ינס. נעלתי כפכפים וירדתי לחדר אוכל.
"בוקר טוב" אמרתי לאגם ודני שישבו באחד השולחנות ואכלו, הצטרפתי אליהן ודני אמרה בחיוך:
"בוקר טוב.. איך היה אתמול?"
"חח היה כיף!" אמרתי והוספתי:"איך היה לכן במסיבה?"
"היה סבבה רק שרן שתה יותר מידי והיה לנו קצת קשה להחזיר אותו, אבל בסך הכל היה אחלה" אגם אמרה.
"יואו שיט… הזכרת לי שהם עוד ידברו איתי, אני אתחמק מהם פשוט וזהו" אמרתי.
"אבל את יודעת איפה אליאור? הוא קצת נעלם לי היום בבוקר" דני אמרה.
"גם אני לא ראיתי את רון! אין לי מושג לאן הוא הלך" אמרתי. סיימנו לאכול והלכנו לחוף הים של המלון.
ראינו שם רשת של כדורעף והרבה בנים ששיחקו וצפו בזה.
"הלכתי לרן" אגם אמרה אך עצרה ושאלה:"תגידו אלו לא אליאור ורון שם?" והיא הצביעה עם ראשה לכיוון צד אחד במגרש.
"נכון… למה הם לא קראו לנו?" דני שאלה.
"אין לי מושג" אמרתי והתקדמתי לכיוון רון.
"בוקר טוב גם לך!" אמרתי לו יחסית חזק כי הייתה מוזיקה.
"בוקר טוב חיימשלי"הוא אמר וחזר למשחק.
"איזה מעצבן הוא! אמר לי 'היי מותק' וזהו" דני אמרה לי.
"אצלי כמעט אותו מצב" אמרתי לה.
"רוצה לגרום להם לשים אלינו לב בכוח?" שאלתי בחיוך תחמני.
"דברי אחותי" דני אמרה.
"פשוט תעשי מה שאני עושה… נראה להם מה זה לנסות להתחמק מאיתנו" אמרתי לה, הורדתי את החולצה וכך גם היא.
"היי תגיד, יש מצב ששתינו מצטרפות אליכם לקבוצה?" שאלתי אחד מהם.
"בטח" הוא אמר ושתינו נכנסנו למגרש. ישר ראיתי שרון מסתכל עליי במבט מבולבל.
"רוצה להגיש?" מישהו אחר שאל אותי.
"כן" אמרתי עם חיוך חמוד. הגשתי ובסוף אחרי כמה מסירות הצלחנו לעשות נקודה!
"יפה… את דווקא משחקת טוב.. איך קוראים לך?" אותו אחד ששאל אותי קודם שאל שוב.
"תודה, ואור"
"שם יפה, אני…" הוא עמד להגיד אבל מישהו פתאום שם עליי יד ואמר:"אתה לא הולך להתחיל איתה, ואם כן אני מפוצץ אותך, ברור?!" ראיתי את רון לידי.
"אחי תרגע, רק שאלתי מה השם" הוא אמר והלך.
"אור מה נראלך שאת עושה?!" הוא שאל ומשך אותי למחוץ למגרש.
"אהה רוני, נזכרת שאני קיימת?" שאלתי אותו בנחמדות מזוייפת.
"אור פעם אחרונה שדבר כזה קורה! אני לא צריך שכל אילת תתחרמן עליך" הוא אמר ואני גילגלתי עיניים.
"אם זה מה שצריך כדי לקבל ממך קצת צומת לב אז אני אעשה את זה כל הזמן!" אמרתי לו.
"אור דיי להיות כל כל צומי"הוא אמר.
"לא היית חייב להגיד לו כלום" אמרתי לו בפשטות.
"כן, אני פשוט אתן לו להתחיל איתך מול העיניים שלי"
"הוא בסך הכל שאל איך קוראים לי"
"כן, והוא בכלל לא הסתכל עלייך כל המשחק" הוא אמר.
"שיסתכל ושיבין שהוא לא יקבל כלום" אמרתי.
"וחבר שלך כן יקבל מזה?" הוא שאל בחיוך תחמני.
"רון דיי להיות כל כך צומי" אמרתי לו והסתובבתי חזרה לכיוון המגרש.
"חיים שלי חסר לך אם את חוזרת לשחק שם בלי חולצה" הוא אמר לי מיד.
"איזו הגזמה… כולה בגד ים" אמרתי.
"יודעת מה… תעשי מה שאת רוצה, רק תזכרי שלא תמיד אני אהיה שם בשביל להציל אותך" הוא אמר והלך חזרה למשחק. אולי הוא צודק אבל אנחנו בפאקינג חוף באילת, אנשים מסתובבים פה ככה גם ברחוב.
החלטתי פשוט לשכב פה בחוף בצל. פרסתי מגבת ונשכבתי עליה. "מה בלונדה כמוך עושה פה?" מישהו שאל אותי. פקחתי את עיניי וזה היה שלו.
"שלו בבקשה תעזוב אותי עכשיו" אמרתי.
"נראלך שזה יקרה כשאת ככה?" הוא אמר.
"איך ככה?" שאלתי.
"מבואסת" הוא אמר ונשכב לידי.
"מה קרה הפעם?" הוא המשיך.
"נראה לי שירד לי ממני לגמרי. הוא נעלם לי בבוקר, לא אמר כלום ובסוף מסתבר שהוא בכדורעף, אחר כך הלכתי להגיד לו בוקר טוב אז הוא פשוט אומר לי:'היי חיים שלי' וממשיך במשחק. אז בוא נגיד שהחלטתי קצת להתגרות בו על זה ואז הוא אמר לי לא להיות שם רק עם בגד ים, אז לא הכי רציתי והוא אמר פשוט שהוא לא תמיד יהיה שם כדי להציל אותי. וזה הבוקר הכי מבאס שהיה לי" אמרתי.
"וואחד סיפור יש לך עכשיו" הוא אמר והמשיך:"אבל לא הבנתי למה עשית לו דווקא"
"כי בכלל לא היה אכפת לו ממני יותר"
"אור, אחות אהובה שלי, הפכת להיסטרית"
"היסטרית?" שאלתי.
"שלב אחד מעל קנאית. הייתה לי פעם מישהי כזאת… זה נורא! אל תהיי כזאת"
"שלוי אפשר לספר לך משהו? אבל אל תגיד לאף אחד!" אמרתי.
"כל עוד את לא בהריון אני מבטיח" הוא אמר בחשד קל.
"מה הריון?! השתגעת לגמרי?! מפגר!" צעקתי עליו ונתתי לו כאפות תוך כדי.
"חחחח תרגעי רק ווידאתי!" הוא אמר וצחק.
"אז מה שעמדתי להגיד לפני ששאלת את השאלה המפגרת היה, שחלמתי שאריאל נישק אותי" אמרתי.
"נו ו… אני חולם שאני מנשק את בר רפאלי, זה לא אומר כלום" הוא אמר.
"אתה בטוח?" שאלתי.
"כן תרגעי… זה כולה חלום… ומה שטוב בו זה שהוא לא קשור למציאות. אל תהיי לי עכשיו מהמפרשי חלומות המוזרים האלה" הוא אמר וצחקתי.
"תודה שלוי, הלכתי, ביי" אמרתי, נתתי לו נשיקה בלחי והלכתי. תמיד כיף שיש לך אח תאום. את הכי קשורה אליו ושניכם יודעים הכל אחד על השני. טוב.. כמעט הכל.
חזרתי לאותו מקום שהם שיחקו בו קודם כדורעף וחיפשתי את רון אבל לא מצאתי אותו. ראיתי שיש בהמשך החוף סוג של מסיבה אז החלטתי לחפש אותו שם. הגעתי לשם וראיתי אותו יושב עם כמה חברים שלו ליד הבר.
"רון אפשר שנייה לדבר איתך?" שאלתי אותו בשקט.
"אוקיי" הוא אמר והתרחקנו מכל מי שהיה שם. התיישבנו ליד הים בצל ואמרתי:"סורי שהייתי היום קנאית. היה לי חלום נורא על משהו ואחר כך אתה עוד סוג של התעלמת ממני אז לקחתי את זה קשה" אמרתי לו.
"חח אור אני לא כועס" הוא אמר.
"אתה לא?" שאלתי בבילבול.
"אני לא כועס על שטויות כאלה… אם היה קורה משהו בינך לבין ההוא אז הייתי כועס, אבל אני יודע שלא באמת התכוונת לזה" הוא אמר.
"יואו פחדתי שאתה ממש כועס עלי" אמרתי וחיבקתי אותו מהצד והוא אותי.
"אי אפשר לכעוס עלייך יפה שלי" הוא אמר. כל יום אני מתאהבת בו מחדש.
"את רוצה לחזור או להישאר איתנו?" הוא שאל אותי.
"נראלי שאני אחזור, אני אלך לקניון עם הבנות" אמרתי לו.
"סבבה, ביי חיים שלי" הוא אמר. "ביי" אמרתי, נישקתי אותו נשיקה קטנה והלכתי לכיוון המלון.
הגעתי וראיתי את אגם, דני ועדי יושבות בלובי.
"היי, בלאכן לצאת לקניון?" שאלתי אותן.
"כן! סוף סוף משהו לעשות!" עדי אמרה.
"למישהי יש כבר רישיון?" דני שאלה.
"לי יש טסט עוד שבועיים"אמרתי.
"חח מקסימום אור תחריב את אילת" אגם אמרה וצחקנו.
"אני אתקשר לנתי" עדי אמרה.
'נתי? יש מצב אתה מקפיץ אותנו לקניון?' עדי שאלה אותו בפלאפון. הדבר היחיד ששמעתי היה את צעקת ה'לא!' בסוף.
"אז… נתי לא רוצה" היא אמרה.
התקשרתי ללירן והוא ענה.
'לירן פליז תעשה לי טובה ותקפיץ אותנו לקניון' אמרתי לו.
'אור באמאשלך, קחו מונית' הוא אמר.
'איזה אח חרא! אם חוטפים אותנו זה על מצפונך'
'טוב, אבל את חייבת לי!' הוא אמר וניתק.
"לירן בא עוד מעט" אמרתי להן. חיכינו שתי דקות והוא בא עם הרכב לכניסה.
"תודה שבאת" אמרתי לו כשנכנסנו.
"זה בסדר, את חייבת לי ואני יודע בדיוק איך לנצל את זה כשנחזור הביתה" הוא אמר. שיט.
"יש לי הרגשה שאני אסבול" אמרתי.
"גם לי" עדי אמרה וצחקנו. הוא הוריד אותנו בקניון והסתובבנו שם שעתיים וכל אחת קנתה משהו. אני קניתי עוד בגד ים:) ישבנו בבית קפה אחד שנמצא שם ואכלנו משהו קטן.
"אז עדי.. יש חבר חדש?" שאלתי אותה.
"חח מלפני חודש" היא אמרה.
"תראי תמונה" אגם אמרה ועדי הוציאה את הטלפון שלה, חיפשה קצת והראתה לנו תמונה של שניהם ביחד בבריכה.
"איזה חתיך!" דני אמרה. באמת שהוא חתיך! גבוה, קוביות ושיער בלונדיני. אבל רון יותר חתיך!:p
"וואי לכולנו יש חבר עכשיו" דני אמרה.
"אי אפשר לרכל יותר על בנים" אמרתי וצחקנו.
המשכנו להסתובב עוד קצת וחזרנו למלון, לבריכה בחדר שלי, אחרי שלירן הסיע אותנו שוב כמובן;)
המשכנו לדבר ואחרי חצי שעה רון, נאור ורן נכנסו לחדר. הם ראו אותנו בחוץ ובאו להיות איתנו.
"איך היה חיים שלי?" רון שאל אותי.
"היה כיף, וקיבלתי מספר ממישהו היום אז חשבתי אולי להתקשר אליו…" אמרתי והוא השפריץ עלי.
"חחח סתם רציתי להתגרות בך" אמרתי לו וישבתי מלפניו כשכל אחת מרגליי בצד אחר שלו.
"אני יודע… וחוץ מזה אני הכי חתיך שאת יכולה למצוא" הוא אמר.
"חח ואתה גם מאוד צנוע!" אמרתי לו והוא נישק אותי. סוף סוף אנחנו באותו גובה (חוחו^^)
התמשכנו להתנשק ואפילו שכחנו שהיו איתנו עוד חברים עד שרן אמר עצבני:"אור יפתי אנחנו מפריעים לכם?!". הפסקנו להתנשק והתחלתי להגיד לו:"תראה… אם כבר אמרת את זה…"
"תיזהרי כי אני לא אהיה נחמד שוב פעם" הוא אמר.
'והנה רן חזר…' חשבתי לעצמי.
"אל תדאגי הם עוד מעט הולכים" רון לחש לי,חיבק אותי מהצד וצחקתי צחוק קטן.
"אני, עדי ודני הולכות להתארגן, אתם באים?" אגם שאלה את רן ונאור אחרי שדיברנו עוד חצי שעה.
"כן" הם אמרו, קמו והלכו.
"אז מה רצינו לעשות לפני שהפריעו לנו?" רון שאל אותי.
"חחח יש לי דרך מצויינת להזכיר לך" אמרתי לו, התקרבתי אליו, הינו במרחק של סנטימטר. נשארתי ככה כמה שניות ובסוף רצתי מהר למקלחת.
"אור חכי חכי כשאת יוצאת!" הוא צעק אחרי שסגרתי ונעלתי את הדלת. התקלחתי, התלבשתי, הסתרקתי ויצאתי מהמקלחת.
"סוף סוף… חצי שעה התייבשתי פה"הוא אמר לי והתקרב אלי לאותו מצב שוב. רק שהפעם הוא התכופף אלי חחח…
"אחרי שתתקלח רוניש" אמרתי לו בחיוך,הוא נאנח והלך למקלחת.
הייתי בינתיים באייפון שלי וגם חיטטתי קצת בשל רון. (שוש! חייבים לעשות את זה מידי פעם!)
העליתי עוד תמונה של כולנו לפייסבוק ותייגתי את כולם. שמעתי לפתע דפיקה בדלת ופתחתי אותה.


תגובות (1)

תמשיכע את הסיפור השני (למה את תמיד ממשיכה את זה אני לא באה בטענות אני פשוט במתח)

06/09/2015 21:00
15 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך