shaked_211
http://www.polyvore.com/love/set?id=79227300 זה מה שאור לבשה לארוחת ערב.
תהנו :))

love in the city-פרק 19 ♥

shaked_211 15/01/2014 1988 צפיות 2 תגובות
http://www.polyvore.com/love/set?id=79227300 זה מה שאור לבשה לארוחת ערב.
תהנו :))

יצאתי מהמקלחת ופתאום ראיתי את רון ורן יושבים אחד ליד השני בספה שהייתה שם ומדברים.
הלכתי לסרק את שיערי והתעלמתי מרן, סיימתי והלכתי שנייה לשירותים להחליף את החולצה היפה שלי לגופיית בטן קשירה כזאת.
יצאתי מהשירותים שוב ופתאום רן קרא לי:"אור!" הוא אמר ואני פשוט יצאתי וטרקתי לו את הדלת בפרצוף והלכתי לחדר של לירן.
"לירן! תפתח דחוף זאת אור" אמרתי ולירן פתח לי.
"מה?" הוא שאל ואני נדחפתי פנימה.
"אור אל תדחפי לי ככה לחדר!" הוא אמר לי.
"טוב, אבל רן בחדר שלי אז אין לי איפה להיות…" אמרתי והוא הנהן וסגר את הדלת.
"אז… איפה כולם?" שאלתי.
"מה איפה כולם?! את רון גנבת לי ואת אליאור דניאל גנבה!" הוא אמר וצחקנו.
"אני מוכנה להשאיל לך את רון ללילה אחד" אמרתי והוא גיחך.
"יחתיכת חוצפנית הוא שלי!" הוא אמר כמו פרחה ואני נקרעתי מצחוק.
"הוא שלי!" אמרתי גם ויצא לי קול צפצפני רצח ואז צחקנו שוב ואז הייתה דפיקה בדלת.
"מי זה?" לירן צעק.
"רן" רן אמר מאחורי הדלת, לירן קרץ לי והלך לפתוח את הדלת. יואוווווו איזה אח חרא!
"לירן!" צעקתי לו בלחישה כזאת.
"חח סמכי עליי אוחתי" הוא אמר ופתח את כל הדלת ככה שלא היה סיכויי שלא יראו אותי, כבר אמרתי אח חרא?!
"לא רוצה לדבר איתך רן! לא כל עוד אתה לא מדבר עם אגם!" צעקתי עליו ובאתי לצאת אבל הוא תפס לי ביד חזק יחסית.
"רן תעזוב אותי!" צעקתי עליו.
"דיברתי איתה!!! סיפרתי לה! וכל הפוזות שאת עושה עליי פה ממש לא עוזר לי! מה את חושבת שלי זה לא היה קשה?! לספר כזה דבר?!" הוא צעק ובסוף החליש את הקול שלו.
"אז למה לא אמרת לי?!" שאלתי אותו ושיחררתי את ידי.
"לא נתת לי!" הוא צעק והלך משם בעצבים.
"עכשיו רק תדעי שאני עשיתי את שלי, עכשיו את צריכה לעשות את שלך!" הוא אמר לי כבר מבחוץ והלך.
"דיי למה זה תמיד מגיע לי?" שאלתי את לירן והתחלתי לבכות.
"נו באמת אור? את באמת הולכת לבכות בגללו?" הוא שאל אותי והושיב אותי עליו על המיטה.
"כן! למה מגיע לי אח כזה?!" שאלתי אותו בשקט.
"אור! את סתם חושבת עכשיו על מה שהוא עשה, אבל תחשבי על כל הדברים הטובים שהוא עשה.. כל פעם שאת ושלו היית רבים הוא היה פותר, כל פעם שאני כמעט הרבצתי לך הוא היה מציל אותך וכנראה גם היה נותן לי איזה כאפה.. -_-" הוא אמר וצחקתי.
"אבל איך אני אסתכל לאגם עכשיו בעיניים?!" שאלתי.
"מה שהוא עשה זה לא מה שאת עשית…" לירן אמר. חולה עליוו!!!
"לירן אני אוהבת אותך!" אמרתי וחיבקתי אותו חזק.
"אור, אוי..ר" הוא מילמל ואני צחקתי ושחררתי קצת.
"טוב יאללה עוד מעט ארוחת ערב, לכי להתארגן" הוא אמר ואני הלכתי לחדר, רון היה שם .
"היי" מילמלתי לכיוונו.
"מה קו.. אור בכית?" הוא שאל אותי ואני ישר ניגבתי את הדמעות שנשארו לי על הפנים.
"יבלונדינית את נראת כמו עגבנייה מה קרה?" הוא אמר ואני צחקתי קצת.
"חח דיי מפגר! וכלום זה סתם… רן" אמרתי והוא חיבק אותי והנהן ונשק לראשי.
"רון איך אני אסתכל לה בעיניים?!" צעקתי ושוב התחלתי לבכות רק שהפעם קברתי את ראשי בחולצתו.
"דיי אור, את ריגשי מידי, בואי אם את רוצה אפשר לדבר גם עם ניר" הוא אמר ופתאום נפל לי האסימון.
פאקקקק! "אויי לא!" צעקתי ורצתי לכיוון החדר של רן. ודפקתי הכי חזק שלי בדלת.
"רן!!" צרחתי פנימה, ופתאום נאור פתח לי את הדלת.
"נאור! איפה רן וניר?!" שאלתי.
"למה מה קרה?" הוא שאל.
"רן בגד באגם וניר אולי יודע מזה ו.." לא המשכתי ונאור פתאום גם נבהל, כולנו מכירים את ניר ורן, הם חברים הכי טובים, אבל הם יכולים לריב מכות עד שהם שולחים אחד את השני לבית חולים…
אני ונאור רצנו למטה וראינו אותם יושבים על אחת הספות וצוחקים אחד עם השני, רק מה כן? לכל אחד מהם יש פנס יפה באחת העיניים. אני ונאור הסתכלנו אחד על השני בהלם והחזרנו את המבט אליהם.
"היי רן, אני מצטערת שככה הייתי דרמטית, אבל מה קרה לשניכם..?" שאלתי.
"סתם רבנו מכות" רן אמר בפשטות.
"ו…?" שאלתי.
"ואז עשינו סולחה ועכשיו אנחנו חברים" ניר אמר והם צחקו כזה בינהם.
"טו-ב" אמרתי במוזרות וחזרתי לחדר עם נאור.
"טוב יאללה ביי כפרה" הוא אמר לי.
"ביי 'כפרע' " אמרתי וחיקיתי אותו והוא צחק.
"היי חיימשלי! השלמתי עם רן ועכשיו רק נשאר לי את אגם…" אמרתי לרון והוא צחק, הוא כבר היה לבוש ומאורגן.
"טוב, יאללה נשמתי הגיע הזמן לרדת לאכול למה אני גווע!" הוא אמר וצחקתי ונכנסתי מהר להחליף לבגדים אחרים, לבשתי את זה (ברציתי להוסיף) ויצאתי מהר, התאפרתי ועשיתי טיפה בייביליס בקצוות אחרי שיכנועים רבים של רון.
"סיימתי!" הכרזתי.
"הגיע הזמן!" רון אמר ומכא כפיים ואני השתחוותי לו.
"תודה לקהל המהמם שלי!" אמרתי.
"לקהל לא מגיעה נשיקה?" הוא שאל ונתתי לו נשיקה בלחי ויצאתי מהחדר.
"יחתיכת מייבשת, בואי תני נשיקה כמו שצריך!" הוא אמר והביא לי צרפתייה.
"חחח מפגר שלי!" אמרתי וחיבקתי אותו.
"טוב קדימה יפה שלי אני מת פה מרעב!" הוא אמר.
"שמן…" מילמלתי והוא נתן לי מכה בתחת.
"רון!" צעקתי עליו ושמתי ידיים על התחת והוא רק חיבק אותי מהצד ואמר: "אני אוהב אותך ילדונת" והמשכנו לחדר אוכל, אין אין!!! איך שאני אוהבת אותו!


תגובות (2)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

15/01/2014 12:38

תמשייכיי

15/01/2014 22:20
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך