shaked_211
הייי בננות!!!!
שני דברים: אחד: יש לי מחרתיים יומולדת !!! ♥
ודבר שני: הפרק הקודם כאילו היה ממששששש משעמםםםם?! שהיו רק! שתי תגובות?!?!?!?

תהנו ♥

love in the city-פרק 20 ♥

shaked_211 16/01/2014 1781 צפיות 5 תגובות
הייי בננות!!!!
שני דברים: אחד: יש לי מחרתיים יומולדת !!! ♥
ודבר שני: הפרק הקודם כאילו היה ממששששש משעמםםםם?! שהיו רק! שתי תגובות?!?!?!?

תהנו ♥

**נק' מבט של ניר**
רן הבנזונה הזה! חושב שאני יוותר לו על זה?! שהוא וזה עוד אח שלי! אני עומד להחזיר לו על זה פי מאה יותר גרוע! חכו חכו מה אני יעשה לו הוא לא יבין מאיפה זה בא לו! לפגוע ככה באחותי?!
איך הוא מעז בכלל?!?! וואי איזה עצביםםםםםם! אני חייב סיגרייה…
יצאתי החוצה מהחדר אוכל והלכתי לעשן בכמו מרפסת כזאת שיש שם, ונחשו או לא אבל אני רואה שם את אור הולכת ליד הבריכה ומדברת בטלפון… נראה לי שמצאתי איך להחזיר לו…
**נק' מבט של אור**
נכנסתי לארוחת ערב עם רון, החלטנו הפעם לשבת לבד ♥ אני פשוט חולה עליו!
אכלנו ביחד וצחקנו הרבה… ואז קיבלתי טלפון מאגם, אויי לא…
"רון אני הולכת שנייה, זאת אגם בטלפון, אם אני לא חוזרת עוד עשר דקות תעלה כבר לחדר" אמרתי לו.
"טוב, רק תזכרי שיש מסיבה אחר כך אצל חבר שלי" הוא אמר, הנהנתי ויצאתי לכיוון הבריכה.
"הלו?" עניתי.
"הלו? אור? מה קורה זאת אגם." היא אמרה.
"חח כן אני יודעת" אמרתי.
"תקשיבי, את חברה שלי! ואני לא יכולה להתרחק ממך רק בגלל אח שלך! והוא גם סיפר לי מה עשית לו"
"יואווו אגמי את לא יודעת איך ירדה לי אבן מהלב! ודרך אגב, איך את?"
"בואי נגיד שגם אני לא ממש אהבתי אותו, אחרי שסיפרתי לך את זה מזמן (שהיא אוהבת אותו) אז את ישר התנגדת, אז פשוט הכרתי אחרים… ואז הוא ביקש ממני אז הסכמתי, וכלום יותר מזה…" היא אמרה.
"ואתם…?" שאלתי.
"לא! אבל כמעט" היא אמרה.
"מזל שלא!" אמרתי וצחקנו עוד קצת וניתקתי את השיחה.
ראיתי שעברה רבע שעה, רון בטח למעלה…
"היי אורי מה קורה?" שמעתי את ניר בא פתאום מאחורי וחיבק אותי בצד.
"בסדר" אמרתי במוזרות כזאת…
"מה את ככה? מה קרה?" הוא שאל והלכנו כזה למקום שאף אחד לא רואה, אני יודעת שאני מכירה אותו וכל זה אבל זה עדיין מלחיץ…
"סתם בדיוק דיברתי עם אגם, אבל עכשיו אני צריכה ללכת לרון אז.." אמרתי ובאתי ללכת אבל הוא תפס ביד שלי.
"ניר!!! תעזוב אותי!"צרחתי, ידעתי שיכול לקרות משהו!!!
"מה את בוכה? כולנו יודעים שאת אוהבת אותי" הוא אמר.
"אתה כנראה חי בסרט! עכשיו תעזוב אותי! או שאני יגיד גם לרן גם ללירן וגם לשלו ולרון לפוצץ אותך במכות!" אמרתי אבל הוא רק חיזק את אחיזתו.
"חע הצחקת אותי, אני ממש פוחד מאחים שלך" הוא אמר והצמיד אותי לקיר ככה שהינו ממש קרובים.
"דיי ניר!!! הצילו מיש.." לא הספקתי להגיד והוא כבר נישק אותי וליטף לי את הגב מתחת לחולצה באגרסיביות.
"תעוף ממני!" צעקתי עליו ונתתי לו וואחד בעיטה בביצים ככה שהוא התקפל ישר ואני ניצלתי את ההזדמנות ורצתי משם, אך לרוע מזלי הוא התאושש מהר ותפס אותי שוב, ואז נזכרתי! יש לי אייפון בכיס! עם היד השנייה שלי חייגתי לאחד המספרים אני אפילו לא יודעת למי! העיקר למישהו!
"ניר! תעזוב אותי!!!" צעקתי ממש חזק, אבל המלון הזה יותר מידי טוב והם שמו קיר אוטם רעש -_-
**נק' מבט רון**
אור לא חזרה כבר אחרי עשר דקות אז עליתי לחדר להתארגן למסיבה, פתאום שמעתי טלפון וראיתי על הצג 'היפה שלי ♥' ברור שזת אור! ישר עניתי.
"הלו? אור?" שאלתי כשלא שמעתי כלום חוץ מצעקות…
'ניר תעזוב אותי!' ועוד כל מיני… לא חשבתי פעמיים, לבשתי את הטי שירט שלי ורצתי לאור, במעלית המחורבנת הזאת שזזה אחרי מיליון שנה, סימסתי לרן לירן ושלו.
רצתי בכל איזור הבריכה וחיפשתי אותה, פתאום ראיתי אותה באזור מבודד בצד שם, הבנזונה הזה דחף אותה לקיר והתחיל לנשק אותה בכוח, ישר רצתי לשם בכל הכוח! היה לי אש בעיניים! אני הולך לרצוח אותו! מי הוא חושב שהוא אע?!
"יבנזונה עוף ממנה!" צעקתי עליו והעפתי אותו ממנה בכוח והוא עף לרצפה, וישר אור חיבקה אותי, והתחילה לבכות.
"מה קרה באת להציל את הנסיכה?" ניר שאל והתגרה בי.
"רק שכחת דבר אחד! אני יותר חזק ממך!" ניר אמר והתקרב לעברי ולעבר אור.
"עוד צעד אחד אנלא יודע מה אני עושה לך!" צעקתי עליו, והוא המשיך להתקדם, שיחררתי את אור ממני והורדתי לו אגרוף והוא נפל שוב על הרצפה אבל הפעם עם יותר עצבים.
"כוסאמאשלך עכשיו עלית לי על העצבים" הוא אמר ובדיוק שהוא בא לתת לי כנראה אגרוף האחים של אור הופיעו.
"ניר יחתיכת זבל בנזוה אני יראה לך מזה! עאלק חברים!" רן צעק עליו והוריד לו עוד אגרוף ובעיטה לביצים, עכשיו הוא מפורק סופית…
חיבקתי את אור שישבה על הרצפה שם.
"אור בואי, זה נגמר" אמרתי לה והיא קמה, חיבקתי אותה ועלינו למעלה כולנו, נכנסנו לחדרים כל אחד לשלו.
"אור את רוצה ללכת להתקלח?" שאלתי והיא נענעה בראש לשלילה.
"את רוצה לג'קוזי?" שאלתי והיא חייכה והנהנה והלכה לתלבש בבגד בשירותים, ובינתיים אני התלבשתי במכנסי גולשים שלי, שמתי מים בג'קוזי והפעלתי אותו.
**נק' מבט אור**
הוא החיים שלי או לא?! אני פשוט חולה עליו!!!! חשבתי בזמן שהחלפתי לבגד ים.
למזלי הוא בא בדיוק בזמן, לדעתי עוד כמה שניות וכבר הבגדים לא היו עליי…
יצאתי החוצה וראיתי אותו ממלא את הג'קוזי. הוא פשוט חתיך שאין דברים כאלה…
"יפה שלי! איך את בסדר?" הוא ישר שאל.
"כן אני בסדר ואני רק רוצה להגיד לך תודה" אמרתי והוא חייך.
"בבקשה חיימשלי" הוא אמר ונישקתי אותו נשיקה קצרה בפה.
"אני מציל אותך פה מ..זה ורק ככה את מודה לי?!" הוא שאל 'נעלב'.
"חחחח תרגע! יש לנו עוד את הג'קוזי!" אמרתי ויצאתי למרפסת הגדולה.
"חחח צודקת" הוא אמר ונכנסנו פנימה, התיישבנו אחד ליד השני וסיפרתי לו איך זה קרה..
"ועכשיו את בסדר עם זה?" הוא שאל.
"כן עכשיו מעולה" אמרתי בקצרה.
"אז אני יכול לעשות משהו?" הוא שאל.
"מה?" שאלתי והוא נישק אותי נשיקה ארוכה ותשוקתית שהתערבבה עם לשונות, אחרי ער דקות שרק התנשקנו, כבר נהיה חם, אז יצאנו החוצה.
"ראשונה במקלחת!" צעקתי ורצתי מהר.
"לא את לא!" רון צעק אחרי והרים אותי מהמותניים.
"לא פייר!" אמרתי בקול ילדותי והוא צחק.
"החיים לא פיירים חמודה" הוא אמר ונישק אותי בפה והוסיף:" אבל אם את רוצה להתקלח ביחד אין לי התנגדות לזה" הוא אמר ונתתי לו מכה קטנה בעורף ורצתי מהר למקלחת ונעלתי את עצמי שם.
התקלחתי ויצאתי החוצה חזרה, ואחריי רון נכנס.
בינתיים שכבתי במיטה וכנראה שנרדמתי כי לא שמעתי יותר כלום…


תגובות (5)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה ואגב מזל טוב

16/01/2014 13:41

עכשיו השלמתי וממש לא משעמם! תמשיכי :)

16/01/2014 14:34

תמשייכייי
ואת תקבלי ממני מחר ברכה ארוכה ארוכה..

17/01/2014 03:49

לא ממש לא אני חזרתי מאוחר הביתה ולא הספקתי לקרוא סוריייי תמשיכייייייייי

17/01/2014 05:56

תמשיכי ומזל טוב

17/01/2014 06:39
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך