shaked_211
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=105854583 בגדי ההיפ הופ :)
דרך אגב, יש שני רון :) 1. זה שהן פגשו במסעדה. 2. זה שהיא רוקדת איתו.
♥ תהנו ♥

love in the city-פרק 3 ♥

shaked_211 02/12/2013 2284 צפיות 8 תגובות
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=105854583 בגדי ההיפ הופ :)
דרך אגב, יש שני רון :) 1. זה שהן פגשו במסעדה. 2. זה שהיא רוקדת איתו.
♥ תהנו ♥

אומייגאד!!! זה נאור! (סורי אבל זה היה יותר מדי צפוי…) נסתי לרמוז לאגם שנצא אבל הסתומה הזאת
לא הבינה…
"אגם! תעזרי לי לצאת מכאן!" לחשתי לה.
"למה לצאת?! הם חתיכים…" אמרה הדפוקה הזאת…
"אגםם!"
"אוקיי ילחץץ"
"טוב בנים נהננו פה מאוד והנה הטלפון שלי" אמרה והגישה להם פתק עם השם ןהטלפון.
"את מפגרת!! את יודעת שאני רוה להתרחק מנאור!" אמרתי לה כשכבר התרחקנו מהם.
"מה את רוצה!? אני רציתי לצאת עם אחד שם.." אמרה.
"את רוצה? אין לי בעיה לסדר לך את זה!" אמרתי לה "פשוט תחכי שהוא יתקשר" אמרתי והיא הנהנה
"מצטערת" אמרה.
"לא נורא… גם אני" אמרתי והמשכנו להסתובב עוד קצת, עד שנפגשנו עם איזה חבורת פרחות מהשכבה שלי.
"את אור לא?" שאלה איזו אחת בקול הצפצפני שלה.
"ואת…?" אמרתי.
"אני לימור, ואלו: מלי, ליהי ורויטל" אמרה עוד פעם באותו קול, וואו אני שונאת אותה!
"ו.. מה אנחנו אמורות לעשות עם המידע הזה?" שאלה אגם.
"חצופה הא? ואת כדאי לך להתרחק ומהר מנאור, למה לא כדאי לך להתעסק איתי מבינה כפרה?!" שאלה והשפוטות שלה מאחורה אמרו: 'כן מבינה?!' או 'כן כפרה!' משהו כזה חחח הן כאלה מגעילות, כל היום מסתובבות עם הזבאלה הזה שנקרא לימור…
"חמודה, דבר ראשון, כפרה תקראי לשפוטות שלך, ודבר שני, אני אתקרב למי שבאלי ולא מעניין אותי מה את אומרת או אם זה באלך בטוב או לא! אז כדאי לך להתרחק גם ממני וגם מאגם, נאור, אחים שלי ובעצם מכל מי שקשור אליי!" אמרתי לה והיא שתקה לדקה ואז אמרה: "מי יתקרב אלייך ימגעילה! וחוץ מזה מי אלה אחים שלך?" שאלה.
"אחים שלי הם שלו, לירן ורן דנינו, אז כדאי לך להתרחק מותק, למה פה אנחנו נאכל אותך חיה" אמרתי ומשכתי את אגם ללכת משם.
"חח וואו הראת לה!" אמרה אגם.
"כן למה מי היא בכלל?!" אמרתי ואגם צחקה.
"טוב בואי נחזור הביתה, בטח כבר דואגים לנו" אמרה וחזרנו כל אחת לביתה.
"איפה היית אור עוד דקה אנחנו מתקשרים למישטרה!" רן אמר.
"וואלה זה לא נראה ככה" אמרתי והסתכלתי מאחוריי גבו לחלון הגדול שמוביל לחצר שלנו עם הברכה, היו שם איזה חמש עשרה- שמונה עשרה חברים של אחים שלי, כולל שלו ולירן.
"תתעלמי מהם" אמר וחזר החוצה, אוףף כל יום יש פה חפלות כבר אין לי כוחחחח ראבק!
עליתי ישר למעלה החלפתי לבגדי היפ הופ שלי (ברציתי להוסיף) וירדתי למטה.
"לאן את הולכת?" שאלו אותי כמה מבחוץ, אוף אין לי כוח אלהם כל היום הם פה, ועד היום הם לא יודעים שפעמיים בשבוע אני הולכת לחוג…
התעלמתי והמשכתי ללכת, בדיוק שרציתי להמשיך לעבור את השער הרגשתי יד שמושכת אותי.
"מה קרה את מתעלמת?" זה היה נאור (שוב חח).
"מה אתם פה כבר 3 שנים כל יום עדיין לא יודעים שאני בהיפ הופ?!"
"ומה קרה ברחת לנו היום?" לא עניתי. "נו מה יש?!" שאל.
"טוב תעזוב אותי, אני כבר מאחרת" אמרתי.
"לא עוזב עד שאת אומרת מה קרה"
"טוב אני לא שואלת אותך ואתה צריך להבין את זה!" אמרתי והשתחררתי ממנו ורצתי משם, למה מי הוא חושב שהוא?!
הגעתי לסטודיו ולמרבה הפתעתי גיליתי שהיום השיעור בוטל!!! אוףף נו כוסעמקקק איזה יום מבאוס!
"היי מה את עושה פה היום?" שאלה המדריכה שלי שם.
"די שכחתי שאין היום שיעור.." אמרתי.
"כן, אבל אל תדאגי, יש עכשיו שיעור לבנים גדולים יותר, אבל את ברמה שלהם" אמרה וקרצה לי, טוב נו אולי בכל זאת יש היום איזה משו טוב…
"אוקיי היי לכולם, היום חד פעמי תצתרף אלינו תלמידה, לא פחות טובה מכם" אמרה מדריכה והדגישה את החלק האחרון, ויצאה שנייה מהסטודיו לכמה סידורים אחרונים.
"מה הבאת לנו פה יודניקית?" שאל איזה אחד שם שעמד מאחוריי.
"אולי אני יודניקית אבל אני הרבה יותר טובה ממך ואל תשכח שאני גם הרבה יותר יפה וכוסית" אמרתי והסתובבתי חזרה, אחרי שנייה כמה אמרו לי:
'וואו סופסוף מישהי העמידה את רון במקום!' וגם: 'פשש, אבי ירדה עליך חזק!' אמרו והתחילו לשרוק לי.
טוב מה ציפיתי, י'בתניקים וי'אלפים…
"תודה לכולם!" אמרתי והשתחוויתי בכאילו.
"ילדה תיזהרי!" רון, מסתבר, אמר…
"מה קרה מפחד?" שאלתי והסתובבתי אליו חזרה.
"לא" ענה. "יופי אז בוא נראה מה אתה שווה" אמרתי והדלקתי מוזיקה, כולם כבר הבינו למה אני מתכוונת ופינו מקום בצורת חצי מעגל. (יענו כמו קרב ריקודים)
"תתחיל"
"ladies first" אמר, (למי שלא יודעת: ליידיס פירסט= בנות קודם) יואו איזה תינוק!
"אין בעיה" אמרתי, "אבל תזכור אחר כך אתה!" אמרתי והוא הנהן.
הפעלתי את המוזיקה שלי, והתחלתי לרקוד,אפילו כמה הסריטו ;) סיימתי לרקוד וכמה אפילו מחאו לי כפיים. "תורך!" אמרתי וחיכיתי שיבוא לרקוד.
"בסדר, יש לי ריקוד יפה, אבל אני צריך בת זוג" אמר.
"תבחר" אמרתי וכולם הסתכלו עליי, "צוחקים איתכם יכבדים!" אמרתי והם צחקו, הלכתי לרקוד איתו.
"מכירה low ו- darin-srep up?" שאל.
"כן" אמרתי והוא הפעיל את המוזיקה, האמת רקדן לא רע… אבל אני רקדתי יותר טוב !
"וואו וואו ועוד פעם וואו, זהו, יש תחרות בעוד שבוע, שניכם רוקדים את השיר הזה ביחד! וזה סגור!" אמרה שירן המדריכה וכולם מחאו לנו כפיים, אותיי יצא לנו יותר טוב משחשבתי!
"אממ.. מבחינתי זה בסדר" אמרתי והסתכלתי על רון.
"גם מבחינתי" אמר והתחלנו בשיעור, עברה לה השעה וחצי וחזרתי הביתה, איך שחזרתי סיפרתי לאגם ודניאל, הן ממש התלהבו מזה, אפילו יותר ממני!
אחרי חמש דקות ישר הלכתי לספר לשלו, בכל זאת תאום :)
"שלוייי!" קראתי לו. "מה ההתרגשות לראות אותי?" שאל וצחק.
"נכון ההיפ הופ?! אז אני ועוד אחד הולכים ביחד לתחרות!!!" אמרתי ואז כבר צרחתי לקראת הסוף חחח,
לא סופרת אף אחד ממטר!
"מה?! וואו! תראי את הריקוד!" אמר.
"אני צריכה בן זוג…" אמרתי.
"רון! בוא בוא!" אמר, לא האמנתי! WTF?!
"רון?!" שאלתי.
"הי את!" אמר.
"אתם מכירים?" שלו שאל.
"איתו אני רוקדת.." אמרתי.
"טוב.. אז תראו" שלו אמר, הפעם הוא לא נשמע כ"כ מרוצה… אבל למי איכפת! אני הולכת לתחרות!
שמנו מוזיקה מהטלפון וחיברנו אותו לרמקול שהיה לי בחצר.
התחלנו לרקוד וכולם מאוד התרשמו מאיתנו.
"אוקיי, עכשיו אני גה לקרוא לך אחותי!" אמר לירן.
"למה קודם לא התגאת?!" שאלתי והוא אמר: "לא" ואז נתתי לו כאפה והוא רק צחק, זה לא הזיז לו.
"אה רון מתי צריך לחזור להתאמן?" שאלתי.
"אממ נראלי ביום שלישי" אמר והנהנתי.
"אה ורון, תדע לך שתמיד האמנתי בך!" רן אמר מאחורה וכולנו צחקנו.
"גם אני לא חשבתי שיצא ממני משהו" אמר ואני בכלל התפוצצתי מצחוק.
"מה את צוחקת?!" שאל 'בתוקפנות' ואז הפסקתי לשנייה ואמרתי: "למה מה תעשה לי?!" שאלתי וחזרתי לצחוק רק כדי לעצבן אותו. הוא הרים גבה וחייך.
"תרגיע!" אמרתי לו ונתתי לו דחיפה קטנה.
"ולמה את לא באה גם לבריכה?" שאל.
"אין לי כוח" אמרתי.
"יאללה תעלי להחליף אם את רוצה אני יכול לעזור לך לבחור בגד ים" נתתי לו כאפה ועליתי להחליף לבגד ים, וואלה הילד הזה אשכרה שכנע אותי להיכנס לברכה.
"באתי!" אמרתי ואיך שיצאתי החוצה הוא הרים אותי מהר ורץ איתי לכיוון הברכה, התחלתי לצרוח ולנסות שהוא יעזוב אותי, אבל אני לא חזקה מספיק בשבילהם!
הוא קפץ והעובדה שכולם ידעו היתה בזה שלירן! לירן! צילם!
"אתם ידעתם נכון?! ואתה! פעם אחרונה!" התחלתי לצעוק והם רק צחקו עליי יותר.
"אורייי מה את עושה במים עכשיו?! הזמנת אותי אלייך!" אמרה אגם שרק באה ואחריה דניאל.
הסתכלתי לכיוון שלו וראיתי את האייפון שלי אצלו, הצבעתי עליו והן צחקו.
"קחו בגד ים ממני ובואו!" אמרתי והן עלו להחליף לבגד ים.
"אפשר לעשות את זה שוב? את טובה בתור משקולת!" אמר לי רון ואני השפרצתי עליו, וככה הפך להיות קרב השפרצות בינינו…
"אוקיי אוקיי נכנעת!!!" צעקתי כשלא היה לי עוד כוח להשפריץ והוא גבר עליי.
"חחח יגעתי שזה יגיע בסוף" אמר וצחקנו.
"אורר! ישלך הודעה מ'שירן'" שלו אמר לי ויצאתי מהמים לראות מה היא רשמה.
קראתי את ההודעה וצרחתי.
"מה קרה?!" כולם שאלו.
"אני יקרא אומייגאדד חח: 'היי אור, רק רציתי להגיד לך שאני רוצה אותך קבוע באימונים של הגדולים יותר, למרות שזה רק בנים, זה יהיה לדעתי שילוב מעולה :)' " הקראתי את ההודעה וכולם אמרו 'יפה' וכאלה…
נכנסתי שוב למים ואמרתי לרון: "אז מהיום יש לך אוייבת קבועה" אמרתי בהתגרות.
"אני קורא לזה שותפה לריקוד, תקראי לזה את איך שאת רוצה" אמר, יואווו איזה חוצפן!
"חח אתה דפוק, אבל זה חמוד בעיניי" אמרתי והוא חייך, אלוהיםם איזה חתיך, ושלא נדבר על החיוך! אאעאע אני מאוהבת!


תגובות (8)

תמשיכי פלייז

02/12/2013 14:42

חחחח ממש חמודים ..
תמשיכי…
אשמח אם תקראי ותגיבי גם על הסיפור שלי :)

02/12/2013 15:33

מישהי מתאהבת… תמשיכייייייייייי

02/12/2013 21:42

תמשיכיייי

02/12/2013 22:15

תמשיכי :)

02/12/2013 23:03

מהמם תמשיייכיי

03/12/2013 01:03

מוושלם

03/12/2013 02:40

תמשיכי

03/12/2013 04:09
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך